cristicul

Service bun si ieftin in Bucuresti

91 posts in this topic

Un service bun- bunicel cu oameni care isi dau interes pt. meserie si nu pt. a te incarca la deviz, iti poate schimba ce ai dorit si stii ca trebuie iar pe comanda iti trec si ce nereguli gasesc ,ramind in atentia ,latitudinea clientului sa doreasca imediat sau in viitor inlocuirea ,remedierea acelor chestiuni punctate de mecanici,electrician.

Cu cit "inaintezi " la reprezentanta cu atit devizul nu este facut pt costuri mici si tinind cont de ora manopera apoi ca Volvo este service monopol este lesne de ghicit de costuri ridicate.Cind esti multimarca agreezi si consumabile client si taxezi doar manopera ,clienti sa ii ai constant.Fiecare cu politica sa de asi cistiga banii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baietii de la Gieuroservice au destula experienta, isi dau seama daca mai trebuie

ceva de reparat, schimbat, etc. si iti vor spune din proprie initiativa ce si cum; mie,

de cate ori am fost la ei , dupa remedierea defectiunii au controlat vizual si au

facut o tura cu masina pentru ca sa fie siguri ca totul e in ordine ... daca vrei

protocol ca la carte, pot face si asta dar trebuie sa le ceri, timpul costa ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, hai sa incerc sa detaliez un pic ca nu cred ca am fost inteles.

Eu ca posesor de Volvo XC60 stiu () ca la revizia de Xkm sau Y ani trebuie facute operatiile din diagrama aia. Chit ca ma duc la reprezentanta chit ca ma duc la Gieuroservice chit ca ma duc la IATSA Brasov chit ca ma duc la alt service care zice ca face service/reviziile la Volvo.

Si ei zic ca revizia (si vorbim doar de manopera) costa X lei. Bineinteles un pret sub pretul de la reprezentanta. Intrebarea este: costa atat pt ca pt ei revizia inseamna schimbare 4 filtre si ca se mai uita pe la frane sau ce cred ei sau pt ca sunt un service "de cartier" care are alte preturi la manopera? Si deci ei "stiu" (ca asa am vazut ca s-a impamantenit ideea asa cum ziceam si mai sus) ca revizia imnsemna schimbare filtre si gata.

Deci chit ca e Dacie chit ca e Volvo sau Audi, revizia insemna acelasi lucru din punctul multor serviceuri dar aia de la Volvo nu scriu in diagrama aia de revizii ca trebuie verificate si multe altele doar ca sunt nebuni ci pt ca chiar are mai multe chestii care trebuie verificate un Volvo in comparatie cu o Dacie de ex.

Intrebarea este: ok, imi verifica si ultimu' surub LA CERERE dar de ce pe alti bani cand eu nu cer nimic in plus fata de ce scrie pe diagrama aia?

Can zici ca faci revizii Volvo inseamna ca in banii pe care ii ceri (pt manopera) sa fie incuse toate verificarile care trebuie facute, nu? Nu te costa X lei ca iti schimb filtrele si daca ma pui sa iti verific si aia si aia care in diagrama zica asta se face la revizia de X km iti mai cer niste bani.

Cazul concret este urmatorul: intre timp am dat un mail. Zic am masina X, vreau sa-i fac revizia de Y ani, mi-am procurat eu materialele deci spuneti-mi cat mai costa revizia asta adica schimbarea acestol filtre, ulei SI TOT CEEA CE MAI TREBUIE FACUT LA ACEASTA REVIZIE.

Raspuns: deci ar fi de schimbat filtrele, uleiul si ar mai fi o verificare la frana si articulatii, costa X lei.

Problema mea: nu sunt genul sa ma tocmesc, sa intru in polemici sau sa par carcotas. Ce fac acum, ii trimit diagrama de service (sau ma duc cu ea in buzunar acolo) si incep sa-i explic ca revizia inseamna si alte verificari/operatii asa cum scrie acolo deci se fac tot ce scrie acolo tot in banii aia? Sau cand vede diagrama zice: aaaa, pai intradevar sunt de verificat mai multe deci ia timp mai mult si deci......ajung tot la pretul de reprezentanta unde (cred) ca diagrama se respecta. Si daca nu se respecta, lor pot sa le-o dau cu ea peste nas si fara sa carcoteasca sau sa ceara alti bani in plus.

Sper ca m-am facut mai bine inteles de data asta. :smile:

Edited by Intel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa nu ne mai ascundem dupa deget, nici un service de cartier nu se uita la un XC60 cand se face revizia daca :

1. cureaua de accesorii este uzata .

2. daca exista pierderi de ulei la cutie/diferential

Nu mai vb de faptul ca in afara de reprezentanta si alti cativa nimeni nu are cheie pt desfacut filtrul de motorina, eu stiu 3 cazuri in care la revizie s-a spart carcasa filtrului de motorina, nu mai vb de faptul ca multi nici nu gasesc filtrul de motorina la XC60.

Din punctul meu de vedere Intel are dreptate iar daca pui pe hartie cat costa filtrele pe original + ulei + manopera la un service de cartier este acelasi pret ca la reprezentanta pt ca beneficiezi si de update soft iar numai asta costa 600 lei daca e achizitionat separat.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa mai trimiti un mail cu diagrama si vezi ce si cat costa si astfel nu vei avea surprize

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Revin cu un feed-back bun despre baietii care lucreaza la GI Euroservice! Personal pe mine m-au fidelizat ca si client, ba mai mult, le-am mai recomandat catorva cunoscuti sa apeleze cu incredere la ei.

Motivele:

1. Au atitudinea potrivita vis-a-vis de clienti

2. Se muleaza pe bugetul clientului si fac recomadari pertinente si bine argumentate.

3. Stiu sa spuna si "ne-am inselat, ne pare rau!" sau "am gresit, ne pare rau! O remediem cumva!" Spre deosebire de alte service-uri care o dau in bara si te lasa cu buza-n soare, ramanand cu aerul de superioritate si profesionisti perfecti.

4. Lucreaza cam pe orice marca / model de auto-turism sau auto-utilitara.

5. Se ajuta unul pe altul, se sfatuiesc intre ei, implica si clientul in discutie si ii cer opinia. In alte service-uri am observat ca e la moda sa-si dea la gioale unul altuia intre colegi si probabil de aia nu merge treaba.

6. Lucreaza curat. Am observat ca au un fel de regula nescrisa, toti se spala foarte bine pe maini dupa ce au terminat o operatiune la o masina. Nu lasa resturi, mizerie sau piese pe jos, curata dupa fiecare masina.

Overall au mult mai multe bile albe decat bile negre si asta ma face sa merg la ei cu incredere pe viitor, in ciuda locatiei cam greu accesibile.

Le doresc succes maxim si macar sa pastreze standardele , daca nu chiar sa le imbunatateasca.

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am trecut si eu pe la ei astazi mi-au inlocuit discuri si placute de frana la care mi-au facut un pret foarte bun si la piese si la manopera. Multumit de servicii asa ca o sa mai trec pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-au schimbat racordurile frane pe axa spate, care in treacat spus nu

aveau crapaturi la tuburile de cauciuc, dar erau ruginite rau, ca sa le

scoata , Florin (sefu') a pus sudura pe ele; banuiesc ca erau de cand

e masina, dar nu se vedea nimic scris ... lucrat bine, curatat tot locul

de noroiul intarit, fapt care cred ca tot de cand e masina nu s-a facut,

multumit si bucuros ca am scapat de morcov :D ... piulitele erau pe

duca mancate de rugina .

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

alx100 - ce ti-au facut la masina? Vino cu o poveste macar, pentru a fi cit de cit credibil.

Pentru un service ce desemneaza dacia si daewoo trebuie sa vii cu o recenzie completa. Altfel recomanzi degeaba.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-am facut revizia la LSG Interserv si totul mi s-a parut f. profesionist facut. Uleiul si filtrele le-am adus eu si totul a fost schimbat in timp f. scurt si lucrat f. eficient; rola intinzatoare -(a fost diagnosticata problema, comandata piesa a venit in 30 min pana a demontat ce trebuia acolo) si montat eficient. Cand a pus totul la loc s-a constatat ca un furtun era iesit, a fost pus la loc si strans si un domn amabil mi-a pus diagnoza si s-a asigurat ca totul e OK. Programarea a fost facuta telefonic. Am fost programat la 8. La 8:05 eram acolo si la 8:50 am terminat, inclusiv o diagnosticare la suspensie (un cloncanit care s-a dovedit a fi de la o bieleta)

Edited by alx1000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim - asa da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomand si eu GI Euroservice

Am facut la ei

Pt V 70 revizie + distributie + incarcare instalatie AC - si tractoru merge f bine !!!!

V 70 XC revizie

Preurile sunt ok , se misca " natural " sigur voi reveni si cu 850 -ul pt un stage 0

Am in vedere pe ei si un ....test/ provocare cu XC -ul care are probleme speciale , sper sa confirme !

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.

si eu am fost la GI Euroservice in urma recomandarilor din acest topic.

au fost inlocuite bielete antiruliu:

-2 minute constatarea

-60 minute de la comanda pieselor pana la sosirea acestora(am fost sambata)

-20 minute inlocuirea pieselor

in plus, mi-au mai facut o constatare si o lista de preturi(piese+manopera) pentru urmatoarea vizita la service

verdict: foarte multumit de servicii, prompti, amabili, seriosi, preturi ok

in mai voi reveni la ei pentru "rezolvarea" distributiei, a tobei de esapament si a unui burduf de planetara(care s-a hotarat, dupa 16 ani, sa crape :) )

revin cu detalii dupa urmatoarea vizita!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la 2 service-uri: unul din P-ta Victoriei . Sunt de treaba oamenii, dar ca pregatire cam lasa de dorit. Cel putin la modelele mai noi, nu prea au habar despre ce e vorba. Au ramas pe sistemul "Da domnule, Volvo, masina de 300.000 km fara probleme, piese numai originale se gasesc si scumpe" si nu intelegeau ce inseamna FoMoCo de pe masina Am ajuns la ei datorita locatiei si ca nu aveam timp sa merg in alta parte. Mi-au schimbat amortizoarele placutele si mi-au facut geometria (f prost, tragea masina pe stanga destul de tare). Cost total 231 ron. Macar au reusit sa-mi puna scutul cum trebuie si sa nu-mi vibreze toata masina. (scutul l-am pus initial la Primus).

Iar astazi am fost sa-mi fac geometria la AutoAgusta (citisem numai reviewuri f bune pe forumul de la VW ro). In 25 de minute m-au rezolvat (cost 50 RON), merge in linie dreapta, perfect. E un tip slabut acolo care se ocupa de asta si sta cu tine, explica ce face etc. Au softurile updatate, aveau pt C30 toate tipurile de sasiu.La partea de service efectiv n-am fost inca. Mi s-au parut mai amabili decat cei de la Autosoft (Dudesti)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre Gi Euroservice:

Am fost si eu la ei exact pe 1 mai si m-au ajutat ca la carte. Mi-au schimbat articulatiile, ceva pe la toba, garnituri la injectoare. Sunt in zona 23 august si vi-i recomand sincer. Mergeti si va convingeti. Au preturi in piata, manopera de bun simt si recomanda piese de buna calitate. Va stau la dispozitie cu orice informatie legat de Gi Euroservice' i-am incercat si merita. Astept luna iulie sa merg la revizia de ulei si am si o surpriza atunci :hello2:

Recomand din proprie experienta :hello2::headbang:

Edited by iulipopescu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now