Sign in to follow this  
Followers 0
darius7

am schimbat bujiile si ...nu porneste

37 posts in this topic

deci in urma cu o saptamana intr-o dimineata ( -2 grade afara) am dat sa pornesc masina,a trebuit sa tin la automat vre-o 15 secunde,in final a pornitdupa ce s-a incalzit toata ziua a mers fara probleme.seara nu am mai lasato afara ,am bagato in garaj.dimineata am dat sa o pornesc si a pornit dar am tinut la automat vre-o 8 secunde,a pornit,la fel toata ziua nu am avut treaba.seara iar am lasa-to afara si dimineata veci sa porneasca.i-am dat drumu intr-o panta si in 5 metri imediat a pornit.a verificat bujiile si sa erau arse.am pus azi dimineata un set nou de bujii bosch,dau la automat si nu porneste.eroare nu apare,motorina vine.trebuie resetat ,schimbat ceva ?unu a spus sa dau cu sprei de pornire,ajuta la ceva ?care ar fi problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci in urma cu o saptamana intr-o dimineata ( -2 grade afara) am dat sa pornesc masina,a trebuit sa tin la automat vre-o 15 secunde,in final a pornitdupa ce s-a incalzit toata ziua a mers fara probleme.seara nu am mai lasato afara ,am bagato in garaj.dimineata am dat sa o pornesc si a pornit dar am tinut la automat vre-o 8 secunde,a pornit,la fel toata ziua nu am avut treaba.seara iar am lasa-to afara si dimineata veci sa porneasca.i-am dat drumu intr-o panta si in 5 metri imediat a pornit.a verificat bujiile si sa erau arse.am pus azi dimineata un set nou de bujii bosch,dau la automat si nu porneste.eroare nu apare,motorina vine.trebuie resetat ,schimbat ceva ?unu a spus sa dau cu sprei de pornire,ajuta la ceva ?care ar fi problema?

NUUUUU da cu spray de pornire ca poti sa bubui motorul daca nu stii cum  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darius7, vezi ce raspunsuri primesti daca nu specifici de ce masina e vorba? ???

Ce tip ce motorizare, benzina sau diesel??

Share this post


Link to post
Share on other sites

e d5 din 2003.....pai pana la urma am dat cu sprai si a pornit....acum afara e frig e -13 cel putin....am bagato in garaj,acum in garaj sunt 8 grade...am dat sa o pornesc acum cand motorul e rece ,a pornit dar cam chinuit am tinuto la automat cam 7 secunde....fisele usnt puse corect,curent vin la ele...bujiile le-am comandat de la piese auto ,sunt bosch dar nu sunt aceleasi serii ca si pe bujiile mele,nu scrie aceleasi serii...au bagat seria mea de pe bujie si nu a gasit niciunde....sa o pun pe tester ?ce parere aveti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un diesel modern care nu porneste decat cu spray are probleme serioase. Nu e tractor, nici aro, nici raba. Daca totul e in regula ar trebui sa porneasca usor si la -25.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D  cu motorina romaneasca la....-25 de grade ?  Vise taica, vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...teoretic. ;D De-aia imi "place" mie dieselul, ai numai avantaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaseste un service specializat pe diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate si tu o bujie afara, conecteaza-i cablul, pune-o undeva la masa si pune contactul. Tre' sa o tii cu un patent ca te frige altfel. Normal, cind pui contactul se aprinde becul in bord si capul incandescent al bujiei trebuie sa se inroseasca. Cind este incandescent, rosu aprins, normal releul decupleaza. Verifica daca timpul este corect. E posibil sa nu o tina releul suficient. Apoi sau inainte verifica lungimea bujiei (sa fie la fel de lunga si mai ales capul incandescent sa fie la fel de lung). Pe bujie ar trebui sa scrie voltajul. Sint si bujii care merg la 6 - 8 volti, prin niste relee. Daca nu merge, atunci ia-ti BENZINA  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus masina pe tester azi .....nu a dat nimik ......ce poate sa aiba ????????? a verificat tot ....cand a verificat egr-ul....i-a aratat ca nu lucreaza deloc,e la 0 ,se poate sa nu porneasca din cauza aia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man, bujia arsa din cite stiu nu ti-o da drept eroare. EGR - ul cu probleme ... Hm, ar trebui sa porneasca oricum. Eu cred ca din ce spui, pot fi bujiile sau o problema pe alimentare (filtru, pompa, aer in instalatie) Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu fie vreun injector problema.Eu acum am masina in service.Aceeasi problema ca si a ta cu pornirea am avuto si eu.Un injector e mort la mine.Acuma il schimba.Eu zic sa faci un test si la injectoare pt ca de la motorina asta a noastra te poti astepta si la asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toti mi-au zis ca poate fi compresia la motor....pfff la 220 mi km sa fie gata motorul ? nu prea cred..egr-ul l-a curatat e ok acum.cred ca am si aflat ce are. ..pierde aer la 2 injectoare ceea ce ii scade compresia nu ? trebuie schimbate saibele cele de cupru de la injectoare..in fine ...acum masina a pornit dar greu...a aparut o alta problema...a pornit nu a aratat nici o eroare nimik,am fo pana la magazin am oprit masina cand am venit am pus contactul scria : engyne system required ,cand am pornit a disparut dar masina nu se mai tureaza ,o calcblana si isi ia ff greu demarajul...oare de ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrele de  motorina, le-ai verificat?Nu prinde aer fals pe undeva?Un colier slabit, furtun crapat, poate. Eu zic ca problema ar trebui cautata la alimentare, apoi la injectie.verifica sa fie etans sistemul de alimentare. Posibil sa fi alimentat cu motorina f proasta, sau cu apa, si sa ai un dop (de gheata, sau mizerie) undeva pe instalatie.

Intrebarea e:a facut brusc chestia asta, sau au mai fost  "tentative"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

chestia de mi-a aparut eroarea engine system problem si nu s-a mai turat doar ff greu a aparut brusc dintr-o data .:( ,engine system problem apare doar cand pun contactul,cand pornesc masina dispare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca scapa compresie pe la injectoare va trebui sa verifici si injectoarele respective eventual sa le curenti pe un stand specializat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi mai complicat, dar poate reusesti si varianta de a inlocui injectoarele cu altele de pe o masina similara, dar care merge bine.In acest timp poti face si o masurare a compresiei.Ar fi cea mai ...ieftina varianta.In functie de asta , poti vedea daca sunt probleme cu injectia , sau in alta parte.Eu totusi zic ca, pe traseu, undeva, ai probleme cu alimentarea.Daca , atunci cand dai la automat, nu iese fum pe esapament, inseamna ca nu se alimenteaza(vezi electrovalva functioneaza?).Daca scoate fum pot fi mai multe...de la injector, la pompa de injectie,senzori  pana la dereglarea distributiei.Dieselul, e mai pretentios, dar daca il reglezi cu atentie, ai mari satisfactii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In niciun caz nu este vorba de compresie , stai calm . Poate fii de la Alimentare sau bujii .

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci ...maine verific compresia cu aparatul...bujiile sunt noi (bosch) .de ce doar la cald porneste ? cand e rece si dau la automat nu iese fum deloc.dimineata in garaj sunt 5-6-7 grade,nu porneste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum nu mai apare eraorea engyne sistem problem,a disparut ,nu mai apare cand pun contactul.cateodata cand bag piciorul in ea sa-i dau viteza i-si ia ff greu demarajul (cateodata).

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea nu a mai pornit deloc dupa ce temperaturile au scazut sub -4 -5 grade... o am pe dreapta de cateva zile bune. Astept sa prin o zi cu temperatura pozitiva sa o pot porni, sa merg la reprezentantza. Ma gandes la un injector care nu mai lucreaza bine la temperaturi joase. Sper sa-l identifice..

Apropo, am tot dat la automat pana sa ma conving ca nu mai vrea sa porneasca si bateria abea ca mai invarte motorul, daca o tractez ar putea 'porni' ? Deci pun contactul pe pozitzia 2, viteza a 2-a si .. doamne ajuta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mea porneste la impins :D ...sigur tre sa porneasca si a ta ..eu zic sa nu o tragi,pune 2-3 baieti sa te impinga...daca vezi ca nu porneste sa nu o fortezi ..eu am dat cu sprei de 2-3 ori si a pornit usor...(stiu ca nu e bine),,cand e caldut motorul porneste,cand e rece  dau pana moare bateria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0