Probleme pornire GER

61 posts in this topic

Posted · Report post

Buna tuturor,

Sunt fericitul posesor al unui volvo s40 din 2006, diesel motor de 1.6.

Dar, azi noapte a fost ger la cluj si eu mai aveam putin motorina in rezervor. Cand am pornit-o dimineata am reusit sa parcurg incredibila distanta in drum spre serviciu de 400 de m dupa care motorul s-a oprit si de atunci de fiecare data cand o pornesc sta vreo 25 de secunde la relanti dupa care se opreste, chiar daca accelerez pana la urma motorul se opreste iarasi si nu fac mai mult de 5 metri.

Dupa ce m-am intors de la serviciu am mai bagat 4 litri de motorina (nu am gasit si aditiv din pacate) dar simtomele sunt aceleasi.

Lumea ma sfatuieste sa gasesc pe cineva ca sa ma tracteze si sa o pornesc asa, dintr-a doua, in speranta ca nu se va mai opri. Altii imi spun ca nu va merge decat daca ii schimb filtru de motorina. Iar altii imi spun ca nu am nicio sansa sa schimb singur filtru de motorina.

Are cineva solutia sigura ca sa o fac sa mearga?

Va multumesc mult si ma bucur ca v-am cunoscut...virtual :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Eu cred ca ai vreun dop de gheata pe undeva. Tractarea nu e o idee buna, poti sa strici una-alta, printre altele poti sa-i dai distributia peste cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Orice in afara de tractare, nu a pornit nici a mea azi dimineata si dupa mai multe incercari esuate a ramas tractarea. A pornit imediat dar indicatorul sondei lamda a licarit toata ziua. Am cumparat baterie noua si cred ca atunci cand am montat-o s-a intamplat ce s-a intamplat de s-a oprit slava domnului ca eram disperat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Este ai cincilea(cred)topic in care se vorbeste despre cum nu pornesc dieselurile zilele astea....si eu care cochetam cu ideea sa trec pe diesel..NO WAY ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Mie mi-a pornit fix ca vara, treaba este ca inghet in masina dar nu conteaza, consuma putin pe hartie ;D

Cel mai bine este sa tractezi masina intr-un garaj incalzit dupa care sa pui bateria pe redresor sa fie "full" si mai baga ceva motorina in rezervor, trebuie sa porneasca fara probleme.

Din pacate motorul de 1.6D nu porneste din mai multe cauze si trebuie sa le elimini pe rand, poate fii din "dop de gheata", injectoare, bujii incandescente defecte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

offtopic: dann, eu cind vad VOLVO (diesel, bineinteles, yak!) din 2006 ! ca nu pornesc, se strica, etc. ma ia cu fiori cind ma gindesc ce s-a ales de marca asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

De cand a dat ger-ul s-a umplut forumul cu probleme de pornire la diesel

Benzinaaaaaaaaaaaaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

-motorina este de vina...aditivi contra inghietului sau motorina polar daca mai exista -40.....altfel.....

-eu folosesc o  masina de serviciu de 6 litri (ford)diesel si bag motorina polar pentru vremea asta si porneste la sfert....

-bine cu conditia sa ai toate cele puse la punct.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

offtopic: dann, eu cind vad VOLVO (diesel, bineinteles, yak!) din 2006 ! ca nu pornesc, se strica, etc. ma ia cu fiori cind ma gindesc ce s-a ales de marca asta...

Tizule, mai exista si exceptii!  ;D

Am fost in tura si azi dimineata, la ora 3 la BOBOC au fost fix -24. I-am "dat" 1 cheie si...guess what?

A pornit elegant, tacticos ca un volvache adevarat.  ;D  Si DA e "DIZAL"  ;)

Probabil colegii de pe forum au probleme din cauza calitatii combustibilului si a modului in care intretin masinile dar...uite ca mai exista si exceptii...

Si tu stii foarte bine ca aceste randuri vin de la un (fost) benzinar convins! :D :D :D

Best, avx. :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

...Si a mea, desi 1 bujie e decedata iar alta e pe moarte, plus ca am ramas cu multa motorina "normala" in rezervor... porneste ca o eroina. In 2 pistoane, pentru primele secunde dar porneste usor (maxim 3-4 secunde) si sa nu uitam ca la mine au fost si vor mai fi -30.  ;D

In schimb, am cativa vecini cu BMW, Mercedes si VAG care asteapta sa se incalzeasca vremea ca sa plece cu masinile din parcare.

Daca nu intretii corespunzator masina, mai ales acum cand e ger si e nevoie de atentie sporita la diesel, nu trebuie sa te mire nimic...

Acum... e adevarat ca la ce compresie e pe motorul meu (20.5:1) si daca nu ar merge nici o bujie, cu motorina de calitate... tot usor porneste, aproape pe orice vreme.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Pai da sefule: tu ai conducte de motorina cit pixu si pompa mecanica si aia cu bemeweu au common rail si conducte cit mina de la pix. E o mare diferenta ...  ;)

...Si a mea, desi 1 bujie e decedata iar alta e pe moarte, plus ca am ramas cu multa motorina "normala" in rezervor... porneste ca o eroina. In 2 pistoane, pentru primele secunde dar porneste usor (maxim 3-4 secunde) si sa nu uitam ca la mine au fost si vor mai fi -30.  ;D

In schimb, am cativa vecini cu BMW, Mercedes si VAG care asteapta sa se incalzeasca vremea ca sa plece cu masinile din parcare.

Daca nu intretii corespunzator masina, mai ales acum cand e ger si e nevoie de atentie sporita la diesel, nu trebuie sa te mire nimic...

Acum... e adevarat ca la ce compresie e pe motorul meu (20.5:1) si daca nu ar merge nici o bujie, cu motorina de calitate... tot usor porneste, aproape pe orice vreme.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

They don't make them anymore like they used to.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

;D ;D ;D

...Progresul tehnologic are avantaje si dezavantaje. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Acum 5 min, -21 grade si a pornit la prima cheie. Sunt mandru de ea  ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Si daca-mi spui ca a pornit ca vara, adica fara tremuraturi, rotund din prima, nu tacane, etc sint gata sa o schimb pe-a mea pe-un diesel. Benzina ii benzina, vara - iarna pleaca la fel. Bonus: face si cald muult mai repede  ;)

Acum 5 min, -21 grade si a pornit la prima cheie. Sunt mandru de ea  ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

offtopic la greu.

anyway, cei 4 litri de motorina "de iarna" de la MOL si-au facut datoria. am incercat pe la ora 9 sa o pornesc, a pornit din prima si dupa ce am lasat-o vreo 15 minute la relanti, am mers am facut plinu si am pus aditiv.

pana la urma saraca masina nu avea nicio vina. pur si simplu ramasesera in rezervor 4 litri sau mai putin de motorina de vara care la -20 si ceva de grade cate au fost azi noapte era imposibil sa nu inghete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

sincer eu tin sa cred ca mare vina o poarta combustibilul pt ca eu am 2 s 60 uri ambele d 5 si amblele pornesc la fel cam greut sub -15 g si au diferente mari de km intre ele :-[

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Si daca-mi spui ca a pornit ca vara, adica fara tremuraturi, rotund din prima, nu tacane, etc sint gata sa o schimb pe-a mea pe-un diesel. Benzina ii benzina, vara - iarna pleaca la fel. Bonus: face si cald muult mai repede  ;)

Evident ca nu  ;D . Face ca un tractor cateva sec. pe urma revine la sentimente mai bune si merge ca in prima zi  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

pe a mea am pornit-o dupa 5 zile de stat sub zapada ( d`eh ...am caucioace de vara, gen ski-uri  ::) ) si a pornit la prima

cheie (motorina de la luk oil, juma` de rezervor), nu la sfert, dar fara probleme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Nici eu nu am avut probleme la pornire, am asteptat pana s-a stins becul de la bujie, apoi a pornit imediat. As putea spune ca la Mazda (pe benzina) a trebuit sa o dea peste cap bine pana cand sa porneasca.

Deci, ma bucur de masinuta mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Daca va incalzeste cu ceva sa stiti ca de dimineata un peugeot 206 si un opel astra nu vroiau sa porneasca in niciun fel. Ieri dimineata un BMW 118 d la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Iasi - 25 de grade....coafura rezista, masinuta porneste la prima cheie:)) La noi este motorina proasta indiferent de anotimp sau cat de scumpa este.....asta stie toata lumea... Intr-o tara cu ierni grele trebuie sa te gandesti la o benzina...parerea mea... S40-ul meu are 165.000 de km aproape.... 1.8 benzina din 1998 si a pornit la prima cheie fara probleme.Stateam si ma uitam azi cum se chinuia lumea sa-si porneasca masini din 2005-2008 prin fata blocului si ma minunam... :) Masini care valoreaza de 10 ori mai mult decat troaca mea... :) Foarte mandru si multumit de ovlov.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Vulcan,-21 gr. Devotata ,masina porneste la prima cheie .Doamne,o iubesc si sunt mandra de ea !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Arad - E FRIIIIG, porneste la prima cheie nu comenteaza DAR am o alta problema : Vin acasa cu capota calda si mi se urca pisicile pe ea, toata e cu urme de labe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Arad - E FRIIIIG, porneste la prima cheie nu comenteaza DAR am o alta problema : Vin acasa cu capota calda si mi se urca pisicile pe ea, toata e cu urme de labe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now