Salt la continut


Probleme pornire GER


  • Please log in to reply
Acest subiect are 60 răspunsuri

#1 ythnkyknwme

    Nou venit

  • Membru
  • Pip
  • LocatieCluj Napoca
  • Auto:S40 1.6
  • Fabricatie:2006
  • Auto2:Saab 9-3
  • Fabricatie2:2007

Postat 25 January 2010 - 06:44 PM

Buna tuturor,
Sunt fericitul posesor al unui volvo s40 din 2006, diesel motor de 1.6.
Dar, azi noapte a fost ger la cluj si eu mai aveam putin motorina in rezervor. Cand am pornit-o dimineata am reusit sa parcurg incredibila distanta in drum spre serviciu de 400 de m dupa care motorul s-a oprit si de atunci de fiecare data cand o pornesc sta vreo 25 de secunde la relanti dupa care se opreste, chiar daca accelerez pana la urma motorul se opreste iarasi si nu fac mai mult de 5 metri.

Dupa ce m-am intors de la serviciu am mai bagat 4 litri de motorina (nu am gasit si aditiv din pacate) dar simtomele sunt aceleasi.
Lumea ma sfatuieste sa gasesc pe cineva ca sa ma tracteze si sa o pornesc asa, dintr-a doua, in speranta ca nu se va mai opri. Altii imi spun ca nu va merge decat daca ii schimb filtru de motorina. Iar altii imi spun ca nu am nicio sansa sa schimb singur filtru de motorina.

Are cineva solutia sigura ca sa o fac sa mearga?
Va multumesc mult si ma bucur ca v-am cunoscut...virtual :)

#2 mironb

    Membru de Onoare

  • Membru
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieTg-Jiu
  • Auto:S40 B4194T M56 '98
  • Fabricatie:1998
  • Auto2:Suzuki Vitara JLX 16V
  • Fabricatie2:1996

Postat 25 January 2010 - 06:48 PM

Eu cred ca ai vreun dop de gheata pe undeva. Tractarea nu e o idee buna, poti sa strici una-alta, printre altele poti sa-i dai distributia peste cap.

#3 acidutul

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • LocatieVALCEA
  • Auto:Volvo V40

Postat 25 January 2010 - 07:12 PM

Orice in afara de tractare, nu a pornit nici a mea azi dimineata si dupa mai multe incercari esuate a ramas tractarea. A pornit imediat dar indicatorul sondei lamda a licarit toata ziua. Am cumparat baterie noua si cred ca atunci cand am montat-o s-a intamplat ce s-a intamplat de s-a oprit slava domnului ca eram disperat.

#4 daann

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Locatieromania
  • Auto:V 40
  • Fabricatie:1997

Postat 25 January 2010 - 07:48 PM

Este ai cincilea(cred)topic in care se vorbeste despre cum nu pornesc dieselurile zilele astea....si eu care cochetam cu ideea sa trec pe diesel..NO WAY ;D

#5 Bogdan G

    Papa Smurf

  • Membru
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:New Beetle
  • Fabricatie:2000

Postat 25 January 2010 - 08:02 PM

Mie mi-a pornit fix ca vara, treaba este ca inghet in masina dar nu conteaza, consuma putin pe hartie ;D

Cel mai bine este sa tractezi masina intr-un garaj incalzit dupa care sa pui bateria pe redresor sa fie "full" si mai baga ceva motorina in rezervor, trebuie sa porneasca fara probleme.
Din pacate motorul de 1.6D nu porneste din mai multe cauze si trebuie sa le elimini pe rand, poate fii din "dop de gheata", injectoare, bujii incandescente defecte .

#6 Matrixxx

    Membru de Onoare

  • Echipa Volvo-Club
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:Volvo 850-T5
  • Fabricatie:1996

Postat 25 January 2010 - 08:38 PM

offtopic: dann, eu cind vad VOLVO (diesel, bineinteles, yak!) din 2006 ! ca nu pornesc, se strica, etc. ma ia cu fiori cind ma gindesc ce s-a ales de marca asta...

#7 Roberto

    Membru de Onoare

  • Membru
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieArad
  • Auto:Volvo
  • Fabricatie:2006
  • Auto2:Volvo
  • Fabricatie2:2006

Postat 25 January 2010 - 08:44 PM

De cand a dat ger-ul s-a umplut forumul cu probleme de pornire la diesel


Benzinaaaaaaaaaaaaaa

#8 virusorin

    Nou venit

  • Membru
  • Pip
  • LocatieBUZAU
  • Auto:volvo s40 1.8
  • Fabricatie:2008
  • Auto2:Hyundai i10
  • Fabricatie2:2009

Postat 25 January 2010 - 09:13 PM

-motorina este de vina...aditivi contra inghietului sau motorina polar daca mai exista -40.....altfel.....
-eu folosesc o  masina de serviciu de 6 litri (ford)diesel si bag motorina polar pentru vremea asta si porneste la sfert....
-bine cu conditia sa ai toate cele puse la punct.

#9 avx

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieBUZAU 0722585064
  • Auto:VOLVO V40 D4192T4
  • Fabricatie:2002

Postat 25 January 2010 - 09:32 PM

Citare

offtopic: dann, eu cind vad VOLVO (diesel, bineinteles, yak!) din 2006 ! ca nu pornesc, se strica, etc. ma ia cu fiori cind ma gindesc ce s-a ales de marca asta...

Tizule, mai exista si exceptii!  ;D
Am fost in tura si azi dimineata, la ora 3 la BOBOC au fost fix -24. I-am "dat" 1 cheie si...guess what?
A pornit elegant, tacticos ca un volvache adevarat.  ;D  Si DA e "DIZAL"  ;)
Probabil colegii de pe forum au probleme din cauza calitatii combustibilului si a modului in care intretin masinile dar...uite ca mai exista si exceptii...
Si tu stii foarte bine ca aceste randuri vin de la un (fost) benzinar convins! :D :D :D
Best, avx. :-*

#10 Adi2727

    VOLVOVAN

  • Membru
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:Volvo 440, 1.9TD
  • Fabricatie:1996
  • Auto2:960 B204FT
  • Fabricatie2:1991

Postat 25 January 2010 - 10:16 PM

...Si a mea, desi 1 bujie e decedata iar alta e pe moarte, plus ca am ramas cu multa motorina "normala" in rezervor... porneste ca o eroina. In 2 pistoane, pentru primele secunde dar porneste usor (maxim 3-4 secunde) si sa nu uitam ca la mine au fost si vor mai fi -30.  ;D
In schimb, am cativa vecini cu BMW, Mercedes si VAG care asteapta sa se incalzeasca vremea ca sa plece cu masinile din parcare.
Daca nu intretii corespunzator masina, mai ales acum cand e ger si e nevoie de atentie sporita la diesel, nu trebuie sa te mire nimic...
Acum... e adevarat ca la ce compresie e pe motorul meu (20.5:1) si daca nu ar merge nici o bujie, cu motorina de calitate... tot usor porneste, aproape pe orice vreme.  :P

#11 Catalin

    catalin

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:volvo XC70
  • Fabricatie:2004

Postat 25 January 2010 - 10:23 PM

Pai da sefule: tu ai conducte de motorina cit pixu si pompa mecanica si aia cu bemeweu au common rail si conducte cit mina de la pix. E o mare diferenta ...  ;)

Citare

...Si a mea, desi 1 bujie e decedata iar alta e pe moarte, plus ca am ramas cu multa motorina "normala" in rezervor... porneste ca o eroina. In 2 pistoane, pentru primele secunde dar porneste usor (maxim 3-4 secunde) si sa nu uitam ca la mine au fost si vor mai fi -30.  ;D
In schimb, am cativa vecini cu BMW, Mercedes si VAG care asteapta sa se incalzeasca vremea ca sa plece cu masinile din parcare.
Daca nu intretii corespunzator masina, mai ales acum cand e ger si e nevoie de atentie sporita la diesel, nu trebuie sa te mire nimic...
Acum... e adevarat ca la ce compresie e pe motorul meu (20.5:1) si daca nu ar merge nici o bujie, cu motorina de calitate... tot usor porneste, aproape pe orice vreme.  :P


#12 mironb

    Membru de Onoare

  • Membru
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieTg-Jiu
  • Auto:S40 B4194T M56 '98
  • Fabricatie:1998
  • Auto2:Suzuki Vitara JLX 16V
  • Fabricatie2:1996

Postat 25 January 2010 - 10:28 PM

They don't make them anymore like they used to.  ;)

#13 Adi2727

    VOLVOVAN

  • Membru
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:Volvo 440, 1.9TD
  • Fabricatie:1996
  • Auto2:960 B204FT
  • Fabricatie2:1991

Postat 25 January 2010 - 10:29 PM

;D ;D ;D
...Progresul tehnologic are avantaje si dezavantaje. :P

#14 Victor

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatiePiatra Neamt
  • Auto:S40 2.0D
  • Fabricatie:2005

Postat 25 January 2010 - 10:31 PM

Acum 5 min, -21 grade si a pornit la prima cheie. Sunt mandru de ea  ;D ;D ;D


#15 Catalin

    catalin

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:volvo XC70
  • Fabricatie:2004

Postat 25 January 2010 - 10:35 PM

Si daca-mi spui ca a pornit ca vara, adica fara tremuraturi, rotund din prima, nu tacane, etc sint gata sa o schimb pe-a mea pe-un diesel. Benzina ii benzina, vara - iarna pleaca la fel. Bonus: face si cald muult mai repede  ;)

Citare

Acum 5 min, -21 grade si a pornit la prima cheie. Sunt mandru de ea  ;D ;D ;D



#16 ythnkyknwme

    Nou venit

  • Membru
  • Pip
  • LocatieCluj Napoca
  • Auto:S40 1.6
  • Fabricatie:2006
  • Auto2:Saab 9-3
  • Fabricatie2:2007

Postat 25 January 2010 - 10:39 PM

offtopic la greu.
anyway, cei 4 litri de motorina "de iarna" de la MOL si-au facut datoria. am incercat pe la ora 9 sa o pornesc, a pornit din prima si dupa ce am lasat-o vreo 15 minute la relanti, am mers am facut plinu si am pus aditiv.
pana la urma saraca masina nu avea nicio vina. pur si simplu ramasesera in rezervor 4 litri sau mai putin de motorina de vara care la -20 si ceva de grade cate au fost azi noapte era imposibil sa nu inghete.



#17 ionutz_lup

    Pasionat

  • Membru
  • PipPipPip
  • LocatieFalticeni SV
  • Auto:Volvo S80 D5
  • Fabricatie:2004
  • Auto2:Volvo XC90 D5
  • Fabricatie2:2005

Postat 25 January 2010 - 10:42 PM

sincer eu tin sa cred ca mare vina o poarta combustibilul pt ca eu am 2 s 60 uri ambele d 5 si amblele pornesc la fel cam greut sub -15 g si au diferente mari de km intre ele :-[

#18 Victor

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatiePiatra Neamt
  • Auto:S40 2.0D
  • Fabricatie:2005

Postat 25 January 2010 - 10:46 PM

Citare

Si daca-mi spui ca a pornit ca vara, adica fara tremuraturi, rotund din prima, nu tacane, etc sint gata sa o schimb pe-a mea pe-un diesel. Benzina ii benzina, vara - iarna pleaca la fel. Bonus: face si cald muult mai repede  ;)


Evident ca nu  ;D . Face ca un tractor cateva sec. pe urma revine la sentimente mai bune si merge ca in prima zi  ;)

#19 nazkamike

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • Locatiebucuresti
  • Auto:Volvo S60 2.0T d 0.o b
  • Fabricatie:2005

Postat 25 January 2010 - 10:49 PM

pe a mea am pornit-o dupa 5 zile de stat sub zapada ( d`eh ...am caucioace de vara, gen ski-uri  ::) ) si a pornit la prima

cheie (motorina de la luk oil, juma` de rezervor), nu la sfert, dar fara probleme!

#20 popicu

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Locatiebucuresti 0722.238.599
  • Auto:V40, 1.9D, 115CP
  • Fabricatie:2004

Postat 25 January 2010 - 11:08 PM

Nici eu nu am avut probleme la pornire, am asteptat pana s-a stins becul de la bujie, apoi a pornit imediat. As putea spune ca la Mazda (pe benzina) a trebuit sa o dea peste cap bine pana cand sa porneasca.
Deci, ma bucur de masinuta mea.

























0 membri citesc acest subiect

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

 

trafic ranking

Statistici web