Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Adrian-xc90

Identificare problema

6 posts in this topic

Salut!

Am un volvo xc90 D5  [5 in linie cutie manuala 5+1], cumparat direct din Germ ... si de ceva timp problemele se tin lant. Identificari peste testere, Iasi (zero barat baietii, sufletisti dar...atat), Brasov - nicio rezolvare, sau poate dintr-o problema in alta. Nu vreu sa acuz... INCA.

Daca "ridic" aici o poza si va indic piesa si ultima problema ma puteti ajuta cu lamuriri?

Eu in service nu mai calc pana nu ma lamuresc singur, in prealabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Pune poza si sigur o sa primesti ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adrian

Eu sunt de parere ca daca problema nu a fost rezolvata la 2 reprezentante, a 3 a reprezentanta poate rezolva problema .

Sa-ti completezi te rog locatia sa stim si noi din ce zona geografica esti si mai da niste detalii despre motorizare, an si problema de rezolvat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu spui despre ce e vorba nu te putem ajuta ! aici ai pe cine intreba ,cere si vei fi ajutat dar pune si detalii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Revin dupa ceva timp cu vesti bune si una oribila.

Problema la grup: rezolvata! (nu tragea spatele)

Problema la ambreiaj: rezolvata! (kit nou si o piesa care face legatura intre cutie si axul cardanic)

Nu ma intrebati cat am cheltuit pana acum...

Si acum bomba:

Am gasit chiuloasa crapata in zona de admisie. O "pastila" (de plastic cred; ar fi trebuit sa regleze aerul in "gaura" aia neagra din dreapta jos a pozei) de la admisie era lipsa. Am gasit corpuri straine in chiuloasa (nisip si pilitura de fier - am verificat cu un magnet...chiouloasa e din aluminiu si deci nu se magnetizeaza). Suspectez un sabotaj pentru ca filtrul, turbina si conductele, pana la si inclusiv galeria, erau curate.

Eram curios cam cat ajunge o chiuloasa noua, originala, cu sau fara piesa la schimb. Pana acum am gasit cu 115 milioane+ piesa veche ce ar avea, dupa ei, o valoare de 70 milioane... Nu mai zic de semeringuri, garnitura chiuloasa, axul ala de la admisie ....sar de 150 milioane numai pentru aceasta problema.

Fotografia face cat o mie de cuvinte....

http://img204.imageshack.us/img204/8035/cimg1961.jpg

Deasemeni, poate aveti idee cum au ajuns corpurile straine acolo...seamna cu resturile pe care le poti gasi in preajma unui polizor!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pilitura poate fii de la turbo, poate candva s-a rupt axul turbinei, palele au lovit de corpul turbinei, pilitura si fragmente metalice au ajuns in admisie. Este posibil dar se intampla foarte rar pt ca inainte de admisie este intercoolerul .

Din pacate atat costa, la un T5 de exemplu pe original supapele si semeringurile+garnitura sar de 5000 ron iar manopera este pe la 3000 ron  deci 8000 ron doar ca ai pus distributia gresit ;D

Chiuloasa de D5 se gaseste pe la 1200E cu tot cu montaj si garantie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0