Salt la continut


Sistem de economisire carburant


  • Please log in to reply
Acest subiect are 10 răspunsuri

#1 cristicul

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:850T5 motB5204T-1994
  • Fabricatie:1994

Postat 23 February 2010 - 10:42 AM

Salut . Cautand oferte de piese an gasit asta  http://www.partstrai...tml?vdesc=true pe un site serios de piese .
Ce credeti are vreun efect ?
Dupa aceea incercand sa gasesc pagina producatorului am gasi asta  http://vortexfuelsav...com/index.html Voi ce parere aveti . Despre asta cu magneti am vazut la Mitbusters ca ar fi efect placebo . Dar pare mai elaborata decat cea testata de ei cu 2 magneti pe furtunul de admisie combustibil .Scrie ca  mareste puterea motorului cu minim 10% . Nu am gasit un pret pe site si nici daca trimit in Romania .
Daca cineva a folosit unul din cele 2 sisteme sau pe amandoua il rog sa ne spuna parerea .
Sau daca altcineva a folosit alte sisteme si au dat rezultate il rog sa ne impartaseasca impresiile .

#2 mironb

    Membru de Onoare

  • Membru
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieTg-Jiu
  • Auto:S40 B4194T M56 '98
  • Fabricatie:1998
  • Auto2:Suzuki Vitara JLX 16V
  • Fabricatie2:1996

Postat 23 February 2010 - 10:48 AM

E vrajeala, crap, bullsh*t...

#3 Matrixxx

    Membru de Onoare

  • Echipa Volvo-Club
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:Volvo 850-T5
  • Fabricatie:1996

Postat 23 February 2010 - 03:18 PM

eu zic sa te linistesti si sa bagi piesele care trebuie in masina. Apropos, mergi des cu turometru pe rosu (ca mine)?   :D 

daca nu, las-o asa stock, ca o sa-i fie mai bine.

#4 vlpvlp06

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieSlobozia/Bucuresti/Area 51
  • Auto:Volvo 850-T5
  • Fabricatie:1995
  • Auto2:Volvo 850 T-5 Wagon
  • Fabricatie2:1996

Postat 23 February 2010 - 03:28 PM

La cate solutii din astea care maresc puterea motorului cu 10% am incercat cred ca ar trebui sa am cam 2500de cai. ;)

#5 cristicul

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:850T5 motB5204T-1994
  • Fabricatie:1994

Postat 23 February 2010 - 04:22 PM

pt Matrixxx : Nu am ajuns nici macar o data cu turometrul pe rosu .
pt vlpvlp06 : Ai incercat unul din aceste 2 sisteme ? Daca ai incercat spune-mi te rog , ai observat vreo imbunatatire de orice fel ?
Eu am incercat la Dacia 1300 cu carburator sistemul cu tabla montata intre carburator si galeria de admisie si mergea mai bine . Am incercat si cu magneti un sistem facut de o societate romaneasca dar nu am observat nimic schimbat . Am folosit si o modificare facuta la delco in sensul ca era anulata luleaua si era montata o piesa cu 4 magneti si un traductor + o aprindere electronica ( nu imbunatatitor de scanteie) . Si aceasta facea sa functioneze motorul mult mai bine , pornea perfect chiar si pe GPL iarna , cred ca ii crescuse si puterea . Am facut revizia de mai multe ori si toti erau mirati cat de mici erau noxele . Sistemul era facut de un pesionar din armata care vindea imbunatatitoare de scanteie in targul Vitan si caruia eu i-am dat ideea dupa ce am vazut una productie SUA montata de o firma prin 1995 la taxiuri la garajul Glucoza experimental.

#6 mironb

    Membru de Onoare

  • Membru
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieTg-Jiu
  • Auto:S40 B4194T M56 '98
  • Fabricatie:1998
  • Auto2:Suzuki Vitara JLX 16V
  • Fabricatie2:1996

Postat 23 February 2010 - 06:44 PM

Motorul T5 e optimizat el de suedejii care l-au facut, nu are nevoie de nici o turbionare a aerului. Nu crezi ca-i face destula agitatie turbina? Din contra, elicea aia pusa pe admisie o sa actioneze ca o frana aerodinamica, o sa incetineasca inaintarea aerului in motor, etc. Sa compari motorul de dacie cu motorul de volvo e ca si cum ai compara romania cu suedia.  ;)

#7 cristicul

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:850T5 motB5204T-1994
  • Fabricatie:1994

Postat 23 February 2010 - 09:03 PM

Nu am avut nici o intentie sa compar motorul de Volvo cu cel de Dacie . Sensul celor pe care le-am scris este ca unele solutii pot avea efect . Totusi stiinta a mai inaintat din 1992 cand probabil a fost gandit motorul meu . Incercam doar sa vad daca a folosit cineva vreun dispozitiv din cele doua tipuri si sa vad daca are efect .

#8 SEBASTIAN_RACINGCODE

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:Lancer Evolution
  • Fabricatie:2010
  • Auto2:Subaru Impreza WRX STI
  • Fabricatie2:2004

Postat 25 February 2010 - 05:32 PM

VooDoo  ???
Am rugat pe unii care spun ca au descoperit ei nu stiu ce filtrre de aer minune, pe altii cu magneti sa vina pe dyno si ... a mai auzit cineva de ei? Eu nu!

#9 Brava

    Membru de Onoare

  • Membru
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:850, 2.0 - 144HP
  • Fabricatie:1994
  • Auto2:V70, 2.4i - 140 HP
  • Fabricatie2:2002

Postat 26 February 2010 - 11:08 AM

Cristi .. galeria ta de admise face exact ce "ar face" si acea minune . Numai ca admisia face pe bune , pe cand asta este un FAKE .

P.S. Foarte rau ca n-ai ajuns cu ea pe rosu pana acum  ;D

#10 Marian78

    Pasionat

  • Membru
  • PipPipPip
  • LocatieIASI
  • Auto:Volvo S70 2.3T5
  • Fabricatie:1999

Postat 27 February 2010 - 03:46 PM

Pe T5-uri se pune problema de economie la carburant ???  :dreams:
Cred ca nu ti-ai ales bine masina!

#11 cristicul

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:850T5 motB5204T-1994
  • Fabricatie:1994

Postat 27 February 2010 - 07:09 PM

Nu am deschis acest subiect incercand sa fac economie de carburant . Inainte de Volvo am avut un Mercedes C220 benzina din 1994 care consuma la fel . Daca vroiam consum mic imi luam Matiz sau pastram Dacia pe GPL care avea 46.000 km . :D . Cautand piese pt distributie originale am gasit pe un site serios chestia aceea din tabla ca o turbina . Am fost curios sa vad ce face si cautand situl producatorului am gasit-o pe cealalta cu magneti . Parea o chestie mai elaborata si am incercat sa vad ce parere au si ceilalti care au avut experiente cu diverse alte sisteme . Am si scris despre magneti ca au testat la Mitbusters si sunt vrajeala .
Deocamdata pt mine cel mai folositor raspuns a fost cel de la  SEBASTIAN_RACINGCODE .
Si masina mi-am ales-o pt ca m-am simtit excelent in una aproape identica (era Break) dar care s-a vandut pana sa o iau eu  ;D




0 membri citesc acest subiect

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

 

trafic ranking

Statistici web