Salt la continut


valva turbina (boost control solenoid?)


  • Please log in to reply
Acest subiect are 8 răspunsuri

#1 betty

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:Volvo S60 2,4T 2001
  • Fabricatie:2001

Postat 22 March 2010 - 05:14 PM

Salut!
Ziceam mai demult ca mi se pare ca ezita pe la 3000 rot/min. Se pare ca e de la o valva de la turbina, denumirea in engleza fiind boost control solenoid.
In bord ramane aprins becul de check engine si mesajul "emissionn wart erforderl". Credeti ca exista vreo legatura intre mesaj (probleme cu emisiile din cate inteleg eu) si acea valva defecta? Intreb pt ca as vrea sa stiu daca sunt doua defecte distincte sau unul singur. 
Poate cineva sa-mi explice ce face acea valva? Cumva controleaza debitul de aer ce intra in tubina? Stiu ca problema mea cu ezitarea la o anumita turatie o au mai multi. Multumesc.

#2 LeChuck

    Old Boy Pirate

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieMonkey Island
  • Auto:IBIZA EVO1 tomberon
  • Fabricatie:1999
  • Auto2:V70 I tdi tomberon
  • Fabricatie2:2000

Postat 22 March 2010 - 05:41 PM

emission - emisii, gaze, noxe, co2; wartung erforderlich - necesita intretinere.

#3 DETONATOR

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:VOLVO S60 D5 2005
  • Fabricatie:2005

Postat 22 March 2010 - 05:51 PM

Turbocharger (TC) control valve


Measurement range 0-100 %.
The value indicates the deployment signal from the control module for deploying the turbocharger (TC) control valve, the amount the turbocharger (TC) control valve opens to adjust the turbo pressure.
0 % = no control (turbocharger (TC) control valve closed).
100 % = full control (the turbocharger (TC) control valve opens completely).



Cam asta imi spune in Vida,un tester ai pus pe masina?
Ce cod de eroare da in afara de ce iti scrie pe display-ul din bord?




#4 parola

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieDeva
  • Auto:cu motor
  • Fabricatie:2002

Postat 22 March 2010 - 05:55 PM

Pai aia controleaza cata presiune baga turbina. Nu baga presiune, nu trage masina.... La benzinar nu stiu daca sunt doua defecte diferite, la Diesel insa DA! Teoretic ezitarea nu indica o valva defecta. Plafonarea masinii la 3000rpm inseamna valva defecta. La Diesel mixerul EGR da eroarea de emisii de gaze, la benzinar poate iti spun baietii care au pe benzina.
 Eu iti recomand sa mergi pana la DETONATOR (ca el e aprope de tine) si sa vezi exact pe tester ce si cum e defect.

#5 DETONATOR

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:VOLVO S60 D5 2005
  • Fabricatie:2005

Postat 22 March 2010 - 06:05 PM

Merci Parola

#6 Repsol22

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • LocatieTurda
  • Auto:Volvo S60 2,4 d5 Black Edition
  • Fabricatie:2004
  • Auto2:Bmw x6 3.0d
  • Fabricatie2:2011

Postat 03 March 2013 - 06:59 PM

Salut ati aflat care era problema? :smile: acelasi eroare ,acelasi lucru il patesc si eu ...exact la 3000 RPM doar ca masina este diesel si nu benzina ca si in cazul lui "betty"  Masina este groazinc de puturoasa :)Ms mult :D

Postare editată de Repsol22: 03 March 2013 - 07:02 PM


#7 mih4y

    Pasionat

  • Membru
  • PipPipPip
  • LocatieLondon
  • Auto:volvo s60 D
  • Fabricatie:2006

Postat 06 June 2013 - 09:30 PM

La mine apare boost pressure sensor - faulty sensor
L am schimbat si tot degeaba
Ceva sfaturi ?

#8 Cristi Muresan

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Locatietg Mures,0742089691
  • Auto:V70 D5
  • Fabricatie:2002
  • Auto2:V50 D5244T13
  • Fabricatie2:2008

Postat 05 September 2013 - 11:27 PM

Salut baieti , o eroare nu imi amintesc exact dar parca era la fel ! Era cauzata la diesel de regulatorul de preiune de pe pompa de injectie . Avea si niste ezitari in mers pe la 2000-2500 rpm

Ma refer la cea cu emisiile .

Intra si in protectie motorul !

#9 Iustin Lupu

    Nou venit

  • Membru
  • Pip
  • Locatieiasi
  • Auto:s60
  • Fabricatie:2004
  • Fabricatie2:2004

Postat 06 September 2013 - 02:21 PM

Salut ! Am avut aceeași problema cu valva care controlează turbina. Problema sa rezolvat prin schimbarea suportilor vacumatici de la motor. Am anulat suportii motor după care a început mașina sa fuga de rupe pământul !!!




0 membri citesc acest subiect

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

 

trafic ranking

Statistici web