betty

valva turbina (boost control solenoid?)

9 posts in this topic

Salut!

Ziceam mai demult ca mi se pare ca ezita pe la 3000 rot/min. Se pare ca e de la o valva de la turbina, denumirea in engleza fiind boost control solenoid.

In bord ramane aprins becul de check engine si mesajul "emissionn wart erforderl". Credeti ca exista vreo legatura intre mesaj (probleme cu emisiile din cate inteleg eu) si acea valva defecta? Intreb pt ca as vrea sa stiu daca sunt doua defecte distincte sau unul singur. 

Poate cineva sa-mi explice ce face acea valva? Cumva controleaza debitul de aer ce intra in tubina? Stiu ca problema mea cu ezitarea la o anumita turatie o au mai multi. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

emission - emisii, gaze, noxe, co2; wartung erforderlich - necesita intretinere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbocharger (TC) control valve

Measurement range 0-100 %.

The value indicates the deployment signal from the control module for deploying the turbocharger (TC) control valve, the amount the turbocharger (TC) control valve opens to adjust the turbo pressure.

0 % = no control (turbocharger (TC) control valve closed).

100 % = full control (the turbocharger (TC) control valve opens completely).

Cam asta imi spune in Vida,un tester ai pus pe masina?

Ce cod de eroare da in afara de ce iti scrie pe display-ul din bord?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai aia controleaza cata presiune baga turbina. Nu baga presiune, nu trage masina.... La benzinar nu stiu daca sunt doua defecte diferite, la Diesel insa DA! Teoretic ezitarea nu indica o valva defecta. Plafonarea masinii la 3000rpm inseamna valva defecta. La Diesel mixerul EGR da eroarea de emisii de gaze, la benzinar poate iti spun baietii care au pe benzina.

 Eu iti recomand sa mergi pana la DETONATOR (ca el e aprope de tine) si sa vezi exact pe tester ce si cum e defect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ati aflat care era problema? :smile: acelasi eroare ,acelasi lucru il patesc si eu ...exact la 3000 RPM doar ca masina este diesel si nu benzina ca si in cazul lui "betty" Masina este groazinc de puturoasa :)Ms mult :D

Edited by Repsol22

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine apare boost pressure sensor - faulty sensor

L am schimbat si tot degeaba

Ceva sfaturi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti , o eroare nu imi amintesc exact dar parca era la fel ! Era cauzata la diesel de regulatorul de preiune de pe pompa de injectie . Avea si niste ezitari in mers pe la 2000-2500 rpm

Ma refer la cea cu emisiile .

Intra si in protectie motorul !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Am avut aceeași problema cu valva care controlează turbina. Problema sa rezolvat prin schimbarea suportilor vacumatici de la motor. Am anulat suportii motor după care a început mașina sa fuga de rupe pământul !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now