george_s40

sfat

35 posts in this topic

se merita sa imi dau s40 din 2002 si sa imi cumpar un s60.ma refer in principal la costurile de intretinere si la avantajele unui s60.eu sun multumit de s40 mai ales ca e 1,9d,115CP si consuma putin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se merita,dar vei avea costuri putin mai mari la inttretinere,inclusiv la motorina ;D

Dar eu zic ca merita din plin :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca iti iei cu motor mai mare decat al tau atunci trebuie sa te astepti si la impozit mai mare si la asigurari

In rest....

mie imi place masinutza f mult

Dar ambele sunt ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asigura-te ca S60-ul are km reali . si dak e diesel ia in calcul ca sunt cam pacatoase la injectoare (parerea mea - din experienta)  e 100 euro/buc sh dar nu stii peste ce dai exact .

schimbul de ulei e vreo 450 - 500lei(fara manopera) , distributia kit e in jur la 700 lei (fara manopera)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa mergi cu un S60 al unui prieten sa vezi diferentele si parerea mea sigur vei dori sa schimbi :D.Cat despre costuri logic sunt ceva mai mari deoarece si masina si motorul este mai mare dar merita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca se merita sa faci schimbare pe S60....dar majoritatea au motoaare de peste 2 litri(,2.4,2.5....) de 2 litri e doar benzinar pe turbo 180 CP cum am eu ;D

in rest masina se comporta f bn la drum si in curbe

impozit cam 150 RON asigurare 100-150 EURO

si bineinteles ca e mai scumpa la intretinere....adica destul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Impozitul o fii 150 RON la tine la 2L(de fapt e 180 RON) la noi cu 2.4 este 350 RON iar la 2.5T este 470 RON .

Oricum asta conteaza prea putin, placerea este maxima insa ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

S60 este cam la fel la intretinere cu S80.

Un schimb de ulei nu costa atata....de exemplu in S80-ul meu intra aproape 6 L de ulei.......uleiul + filtrul de ulei costa aprox.2 milioane si poti face chiar tu operatia asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt tare curios ce ulei pui tu de costa 200RON cu tot cu filtru, ca si la benzina trebuie un ulei de o anumita norma care si ala costa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul pe care il pun in motor este DIVINOL 5W30, este un ulei foarte bun, fabricat doar in Germania....e drept ca acest ulei il iau direct de la importator, fiind putin mai ieftin decat in magazin.Iar un filtru de ulei MANN, care sunt printre cele mai bune filtre, costa 35 RON.

Deci dupa cum am spus...in 200 RON ma incadrez cu un schimb de ulei ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No coment, uleiul oricum nu este conform cerintelor Volvo dar nu conteaza este ieftin si asta e cel mai important, oricum ala de o sa cumpere masina de la tine o sa fie mega incantat. Daca DIVINOL este firma de uleiuri bune atunci Castrol si Mobil sunt niste rahati prosti iar aia de la Volvo niste imbecili ca au scris pe busonul de ulei "CASTROL" si cer ca uleiurile sa aiba niste norme speciale .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai bine ai folosi liqui moly,cred ca este cam acelasi pret..dar calitatea difera ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mobil, este fabricat in turcia, banuiesc ca intradevar este FOARTE BUN. Din ce am vorbit si am aflat, practic Castrol-ul cumpara uleiul de la fabricile DIVINOL, practic DIVINOL fabrica uleiul CAstrol.Si nu cred ca normele A3B3 ale Divinolului dau dovada de ulei prost.

Si cred ca 5w30 este chiar un ulei recomandat de VOLVO, cel putin pentru motorizarea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

POti sa imi spui te rog cat costa l de DIVINOl / 5 L? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 L de ulei divinol, normal costa 160 RON, eu cumparandu-l direct de la importator, il iau la un pret mai accesibil, in jur de 1,3 mil....apropo, mie imi trebuie 6 L de ulei la motor, mai exact 5,8, deci uleiul ma costa pe la 1,5 mil......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si atunci de ce nu folosesti Castron?Preturile par sa fie cam la fel ;D

sau

NU vrei sa ajungi la 1.000.000 km ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze ca postez 2 raspunsuri unul dupa altul, dar timpul de modoficare s-a terminat ;D

Asta e pretul pentru uleiul pentru motoarele pe benzina, la diesel nu stiu....au si ulei pentru pompe diuse......]

Nu are rost sa ma stresez deloc cu convingeri ca divinolul este sau nu un ulei bun sau prost, nu am nimic de castigat de pe seama asta, nu am contract de reclama cu ei....nimic de castigat.Eu spun asta din proprie experienta.Am avut inainte, kiar cand am cumparat masina, alt ulei, nu dau nume de marca, dar un ulei cunoscut, si pot spuna ca mi la consumat...vreo 1,5 L intre  schimburi....cu DIVINOL nu a consumat nici un gram, cand am schimbat acum de cateva zile uleiul, nivelul lui pe joja era exact ca si cand l-am pus in motor, deci dupa 8000 de Km nu a mancat deloc ulei.

Si unele reprezentante au inceput sa foloseasca acest brand de ulei, si aici vb de masini premium...oare de aceea il folosesc deoarece este un ulei prost?...se vede si dupa pret ca nu este un ulei ieftin.

Parerea mea, la fel ca si a altora, si aici vb si de unele reprezentante, este ca DIVINOL-ul este un ulei bun, mai bun decat turcismele care sa gasesc de cumparat pe la noi prin comert, este fabricat DOAR in germania.

Doar acuma recent a intrat pe piata din RO, de aceea inca nu este foarte cunoscut, dar cine a inceput sa il foloseasca, nu e dezamagit de calitatea lui.

Asta am avut de spus in legatura cu acest ulei, in speranta ca voi ajuta intrun fel sau altul membrii acestui forum si dupa cum am zis nu am motive si nici nu fac reclama acestui ulei, nu am nimic de castigat, vreau doar sa ajut membrii acestui forum, dupa cum si ei ma ajuta pe mine .

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiurile Divinol nu au nici o legatura cu uleiurile Castrol, ma amuza ce minciuni baga unii numai ca sa-si vanda marfa .

Mai departe, aceasta firma Zeller+Gmelin este cea care produce DIVINOL si este o firma mica, nu are nici capacitatea nici logistica de a produce ulei la scara larga mai ales sa-l vanda lui Castrol .

Mai departe, nici un ulei DIVINOL 0W30 nu are norma ACEA A5/B5 norma care este ceruta de Volvo acum, doar 5W30 este A5/B5 dar lipseste cu desavarsire fisa tehnica.

Ce firma din lumea asta care pretinde ca are produse de calitate nu pune fisa tehnica la fiecare produs?

Cand or face astia de la DIVINOL un ulei pe care sa scrie "for Volvo cars " atunci poate ca m-as risca, dar tinand cont ca sunt patit cu un set de cuzineti la V70 nu mai bag in masinile mele decat Castrol for Volvo cars .

Share this post


Link to post
Share on other sites

chestia asta ca "eu sint multumit de uleiul x" ma face sa rid : si conform caror lucruri te declari multumit ?

ca in 50k km nu s-a intimplat nimic ?

ca nu maninca ulei ?

ca tie ti se pare ca merge masina mai bine ?

ca sa te declari multumit de un ulei ai nevoie de teste serioase, pe care tu nu le poti face. de unde stii care sint uzurile create de respectivul ulei la motor ? doar nu-l desfaci la fiecare 10k si masori uzurile ! (asa cum fac firmele serioase)

o masina merge si cu ulei de masline daca-i pui. problema e ca nu va merge prea mult...

folositi uleiuri recomandate de producatorul masinii, nu va mai jucati cu viata motorului !

(poate doar daca vreti doar s-o calariti citeva luni si apoi s-o dati la vre-un fraier). d-asta cumparatul la mina a 2-a presupune riscuri : de unde stii cit s-a ieftinit fostul proprietar la ulei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Poi de ce sunt multumit de uleiul acesta?..Poi sa va spun, poate gresesc sau poate nu, dar eu zic care sunt impresiile mele:

1.Cu vechiul ulei, intre schimburi, imi consuma 1,5-2 L, cu acest ulei, sunt la al 2-lea schimb si nu a consumat deloc deloc, la acelasi stil de condus

2 Cu vechiul ulei, dimineata cand o porneam, se auzea un tacanit vreo 2-3 minute, tachetii cred, dupa care disparea.Cu acest ulei, tacanitul acela se aude acum ff slab si dureaza vreo cateva secunde, dupa care nu se mai aude deloc.

3.M-am uitat si am cautat ce tip de ulei merge la volvo si ce norma are uleiul.In perioada cand a fost fabricata masina, se rocamanda a se pune ulei care sa fie A1B1...acum, acesta pe care il pun eu este A3B3, deci banuiesc ca uleiul acesta ar trebui sa fie mai bun decat uleiul recomandat de ei, in 2002

4.Eu schimb uleiul la fiecare 7000 Km, si asta e un lucru foarte bun, nu stau 15000 sau cat recomanda producatorul a se umbla cu un schimb de ulei

Si vreu sa mentionez ca eu nu sunt samsar de masini, masina asta am cumparat-o pentru ca mi-a placut si o iubesc enorm de mult si am grija de ea mai mult decat de mine, nu e de vanzare si nici nu va fi prea curand si vreau sa ii dau ce e mai bun pentru ea.Dupa cum am spus, am folosit acest ulei la indrumarea unor baieti care stiu asta si la indrumarea unor reprezentante(nu dau nume) care erau si ele foarte multumite de acest ulei si in plus mi s-a parut si mie a fi un ulei bun, dupa cele spuse mai sus, nu il consuma si sunetul motorului este mukt mai placut, merge mai rotund si "toarce" mai frumos.Banuiesc ca asta arata calitatea unui ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok

sa inteleg ca mie imi tre un 5W 30 castrol

uleiurile recomandate de producator, sunt o strategie de marketing.sa nu imi spui ca acel ulei recomandat( for volvo cars) nu e bun si in audi, bmw

uleiul se pune in functie de km, de stiulul de condus , de unde conduci mai mult, putere.

un mecanic bun  stie sa iti zica" tie iti merege un ulei xxxxx....de la mobile sau castrol,depinde

o sa tincont si de recomandare.probabil raman undeva la 0w50 sau 10w60,mobil 1, castrol(irelevant)

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate ma lamuriti si pe mine....care e diferenta intre un ulei cu norma A1?b1 si altul cu norma A3/B3?

Parerea mea este ca cel cu norma A3/B3 este mai performant decat cel cu A1/B1, deci ar fi mai indicat de pus in motor....sau gresesc?

In volvo am vazut ca se recomanda ulei cu norma A1/B1.....oare uleiul cu norma A3/B3 nu este mai bun? ???

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now