Guest Paulu_2005

Vreau sa-mi cumpar un V40 1.9 Diesel

43 posts in this topic

Salut tuturor, vreau sa-mi cumpar un V40 1.9 Diesel, model din 2001 sau 2002, stie careva cam cat costa in Romania,gata inmatriculat sau in exterior(Germania)? Eventual daca stiti vreun site bun cu preturile reale va rog sa mi-l dati si mie.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am luat un V40 din 2001,1.9, 115CP,piele,clima,incalzire scune. Am dat pe el 8000EURO gata inmatriculata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superb, dar cati km are? Eu zic ca e super bun pretul, dar depinde cu cati km l-ai luat. Si eu vreau sa-mi iau un V40 diesel din Romania, sa aiba pana in 160.000 km si sa fie maxim 9000 euro inmatriculat sau din strainatate, tot asa maxim 160.000km si in jur la 6000 - 6500 ... nu vreau alta masina, mi s-a pus pata pe asta, superb designul,fiabilitate,spatiu,merge superb are un amic de-a meu una si pur si simplu m-am indragostit de ea dupa cativa km. As mai avea posibilitatea sa iau un S40 din 2001, 1.8l, dar e pe benzina si buzunaru nu ma duce la un consum de 8l/100 in afara si 14l/100 inauntru... am intrat aici sa cer putin ajutor sa vad cum sa ma orientez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu consumul nu e chiar asa rau, eu am un 1.6i cu 185.000km si pe langa faptul ca nu troncane deloc, am un consum in BUCURESTI de 12.5-13 maxim, iar in afara am avut pana la Sibiu si inapoi mediu 7.4 in conditiile in care am facut 6 ore dus si 4 ore jumatate intors, plus plimbatul pe serpentine, Dealu Negru, si cozi interminabile din cauza repararii carosabilului.

Cel mai bine am scos 5.5-5.8 mergand 90/h fix de la mare pana la Bucuresti, cu 60-70 in comune.

Prin oras 1.8-ul consuma paradoxal mai putin decat 1.6-le pentru ca "tragi" mai putin de ea, fiind motorul mai maricel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un V40 1,8 16v din 2000 luat cu 155000 km si in oras (Timisoara) consuma 10,5 l/100 km cu clima pornita (am scos si 9,3 l/100 km.). Afara scoti in 7 l/100 km., doar ca sa stii ca nu consuma asa mult, cum zice si Midnight Caller.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze de off-topic.

Gabriel,

Iti rezervam un loc la noi in Bucuresti ca sa vezi cum e cu consumul pe aici  ;)

Mai ales in perioada asta impliniri de marete cind conducem prin santier. Daca acum scoti 12,5 -13 trebuie sa fii multumit. Se poate si mai rau in functie de orele la care iesi in trafic.

Vorbesc aici de benzina, pentru ca am vazut ca tu ai 1.8 benzina. Nu stiu cum e la diesel.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu mi-am luat un V40 din 2002 full( piele, nav, clima etc) la 111.000 km la 9.200 euro.si e si diesel cum vrei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu l-am luat cu 167000km. Dar dupa cateva saptamani a inceput sa-mi bata ceva si am avut placuta surpriza sa aflu ca este vorba de volanta... Merg in continuare cu bataia asta,deocamdata nu am bani sa investesc in ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off topic:

Mersi de invitatie, iridibo  ;)

Era doar un exemplu de consum din alt oras, pentru Paulu_2005, tocmai pentru ca poate fi foarte diferit consumul, de la oras la oras si am vrut sa nu il sperie consumul.

Eu am descoperit acest forum dupa ce am luat masina si toti cunoscutii mei m-au "speriat" cu consumul unui motor de 1,8 pe benzina. Conteaza si stilul de conducere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masini bune...

Decat un diesel obosit mai bine un benzinar OK.

Motoarele diesel sunt cele de la Renault(F9Q) prezente pe Laguna si Megane. Motoare bune, am avut si eu unul de ala pe Laguna.

Ca si consum, sa nu te astepti sa scoti 5 afara si 7 in oras cum se vorbeste pe la colturi. Sau daca scoti asa, cu un benzinar vei avea 6.5 afara si 9 in oras.Tot din experienta mea, la aceiasi putere un diesel consuma cu 1-1.5 litri mai putin decat benzina.

Ca si intretinere, benzinarele sunt mai simple, in Romania fiind si f. mica, practic inexistenta diferenta de cost intre litrul de benzina si motorina..

In urma cu 3 saptamani am fost in Germania sa aduc un S40 pentru un prieten. Diesel... sa merite banii nu prea am gasit.

Cel mai ieftin era un S40 din 2000 (primea 2001 in ROmania) cu ~170k km.Pretul acolo era 6999 euro. Dar avea un zgomot suspect, probabil volanta. V40 poti sa gasesti mai usor... dar la km mai multi. In tara, kilometrii se contracta, cred ca pe la Bors nu ai voie cu mai mult de 120k km si in general se lasa acolo ;). Asa e legea fizicii in Romania.

Mare grija la starea tehnica a motorului. La diesel poti sa te alegi cu cheltuieli imense, piesel fiind f. scumpe. E drept ca teoretic ar trebui sa tina o viata, dar sunt si exceptii.

Eu am avut un diesel comon-rail, benzianr aspirat si turbo benzina. Le-am testat pe toate, le-am avut de intretinut pe toate.

Pentru mine pe Volvo S/V40 exista doar 2 motoare. 2.0T si T4.

Tocmai m-am intors din Germania cu un V40 foarte dragut. 2.0T, of course. Ce am zis mai sus vis a vis de benzina vs motorina nu este datorita faptului ca am la vanzare un T si un T4 benzinare, ci pentru ca asta am experimentat eu personal.

Cat despre adus din Germania sau alte parti, se pot povesti multe... si experiente placute si neplacute... dar nu stiu daca locul e aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce vrei sa spui cu "km se contracta" si ca "n-ai voie cu mai mult de 120.000km la Bors ? Mi se pare ceva ciudat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In tara f. multe sunt cu kilometrajul aranjat. Asta e moda. Era o incercare de gluma... ca daca te uiti la masinile care se cumpara din Germania (marea majoritate diesel) au un kilometraj de 30-35k km pe an. In piata in Romania nu gasesti multe cu peste 150k km. Diesel. Sau care le gasesti satu nevandute ;))

Poate e off-topic, ca nu e vorba doar de V40. Oricum nu strica o verificare dupa seria de sasiu la o repr. Volvo. Masinile de dincolo sunt mult prea bine intretinute ca sa-ti dai seama de kilometraj dupa o simpla "aruncare cu privirea".

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce ajunge in tara , cred ca sunt aranjate la kilometraj rau de tot. rar vezi peste 100.000 km pe masina, si atunci cand e peste 100, e cu putin . dar cred ca tre sa fi deosebit de fraier sa crezi ca o masina din 2000 sa aiba 120.000 km de exemplu.30.000 km pe an ar face si o bunicuta.si cred ca realitatea e mult mai urata.pai omul care se duce afara sa ia masina, ca sa o dea la romanasul credul , automat nu o cauta pe cea mai buna, o cauta pe cea mai ieftina , sa faca si el bani de-o ciunga. iar nemtii chiar pun pret pe km, deci la noi ajung masini ieftine , cu muuuuuulti km. gen 3-400.000. asa ca mai bine iei una din tara sa sti o treaba , ca nu fac romanii km cat nemtii. pe de alta parte s-ar putea sa troncane  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu toate sunt aranjate... dar sunt destul de multe .

Pentru vanzare poti lua masina corecta platind pretul corect dar la revanzare profit mic sau chiar pierdere, poti lua masina cazuta/accidentata si sa o "cosmetizezi" si atunci scoti ceva profit, sau poti sa prinzi ocazii (chiar exista). Dar ocaziile sunt rare si nimeni nu traieste din ocazii... mai ales cei care au ca meserie adusul masinilor de dincolo. Avantajul celor care fac din importul si revanzarea masinilor SH o meserie este ca o aduc cu costuri minime. Dar nu o sa o vanda fara profit bun. De exemplu, se poate face asigurare si numere rosii pe o luna cu 120 euro in loc de 200... poti lua numere galbene cu 75 de euro in loc de 95. Poti sa fii primul care vede anuntul care apare pe mobile.de ... sau care nici nu apare. Poti sa ajungi in Germania la masina gata rezervata direct cu 7-80 de euro nu sa umblii de nebun din parc in parc... asa ca daca omul e de incredere (exista asa ceva ;))? ) e OK.

In ultima vreme am urmarit site-uri din strainatate cu masini lovite. Daca e diesel si nu e lovita frontal (adica sa nu aiba bordul distrus), dispare in maxim 12 ore anuntul.

Dar asta nu inseamna ca nu exista si masini bune, dar trebuie avut cat de cat grija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

De curind am achizitionat un Volvo S40 din 1998 din Olanda (am dat citeva telefoane - toti dealer-ii olandezi vorbesc ceva engleza si am fost sa o iau personal). KM 84K! Stare impecabila (mai putin 6 gauri in bord unde a fost un suport de telefon). Carte se service completa si la zi.

Cunosc un localnic care ma sfatuit unde sa caut si la ce sa ma uit: olandezii au niste site-uri care se ocupa masini second-hand. Daca e vorba de KM trebuie sa te uiti la NAP (certificat national auto). Daca masina are asa ceva atunci KM sunt reali (organizatia olandeza este de stat iar astia nu se joaca). Da o mai iei si de la dealer atunci esti sigur ca-ti face revizia anuala (APK) care e foarte serioasa.

In plus daca o exporti in RO ai loc de negociere. Dealer-ul o sa-si ia ceva din taxa de imatriculare inapoi (care atunci cind e masina noua e cam 20% din valoare). Eu am scos 1K EUR (am dat pe ea 5000 EUR).

Poate va ajuta...

Cu respect,

Aciduzzu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum faci cu euro 3? Ai certificat de origine cu euro3? Ce cod motor ai pe masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cite stiu eu (dar aici s-ar putea sa n-am dreptate) fiind produs in EU nu mai sunt probleme de standard Euro. Toata diferenta fiind ca platesti mai mult la prima imatriculare si mai departe taxele de mediu.

Cind am parasit Olanda am fost la biroul olandez de omologare (se cheama RDW) si am scos certificatul Euro al masinii (linga Amsterdam este deschis 24/24, 7/7). Cel mai nasol este ca trebuie sa te duci personal si (mai nasol) este ca trebuie sa-i faci intai actele de export (ceea ce inseamna ca trebuie sa o cumperi).

Pe certificatul olandez scrie negru pe alb (in olandeza cei drept) tara de provienta (asamblat in Olanda!?)si standardul euro al masinii: E3. Eu zic ca este EURO 3. Dar tot ce spune RAR-ul conteaza.

De unde stiam eu ca este E3. E bine, am intrebat dealer-ul (care fiind rep. volvo stia deja).

Cu respect,

Aciduzzu

Share this post


Link to post
Share on other sites

2000 de euro in plus pentru un 1.8 euro2 fata de euro3 nu e o suma mica.

Dar daca motorul e de 116 sau 122 cp si codul motorului e unul dintre B4204S2, B4204S3, B4204S9 sau B4204S10 atunci RAR-ul va da EURO3.

Si GDI-ul B4184SJ este Euro3 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal

am eu un volvo v40 de vanzare, mi l-am cumparat in vara, eu l-am adus personal din germania in vara l-am cumparat de la persoana privata nu de la dealer. m-am decis de curand sa il vand pentru ca imi trebuie ceva mai mare, am o fetita mica si vine inca una si de aceea am nevoie de ceva mult mai spatios. nu am avut absolut nici o problema cu masina, sunt foarte multumit de ea. eu sunt din sibiu, da-mi adresa ta de mail sau contacteza-ma telefonic la 0745283576 si iti pot trimite maine poze, e culoare albastru inchis tipic volvo, combi etc.

remus

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am un v 40 diesel 2001 si sunt multumit desi are acum 190.000 km, 8000 sunt de mine facuti si am dat cam 8600 euro pe ea . pare o masina buna dar daca nu te tii cu schimburile la timp e normal sa ai probleme cu motorul chiar daca acesta e de renault , al meu merge super dar sa stiti ii fac schimbul din 7- 8mii si cred ca este cel mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

Acum am cumparat si eu un volvo 1.9 Diesel cu 116 cai din 2002 si are 196.000 km. E cumparat de la niste prieteni de familie si ei au facut in jur de 50.000 km . Am dat pe el 6500 euro. Din cate am mai vazut pe net pretu ii bun. Am si eu intrebare pe la cat se schimba distributia si al atatia km la ce ar trebuii sa ma uit sa schimb? Daca este cineva din Cluj Napoca poate sa imi recomande ceva service in care se merita sa merg cu masina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un service cu oameni priceputi este Tekton motors. E drept ca ei sunt specializati pe VAG, dar se pricep si la altele. SUnt in incinta Fimaro, pe Corneliu Coposu 167. tel 481101.

In Cluj lumea se mai duce la PWG, pe Sobarilor(?)... de pe strada Fabricii, cum mergi spre Terapia, iei la stanga imediat dupa Lukoil si acolo este serviceul, pe stanga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce ajunge in tara , cred ca sunt aranjate la kilometraj rau de tot. rar vezi peste 100.000 km pe masina, si atunci cand e peste 100, e cu putin . dar cred ca tre sa fi deosebit de fraier sa crezi ca o masina din 2000 sa aiba 120.000 km de exemplu.30.000 km pe an ar face si o bunicuta.si cred ca realitatea e mult mai urata.pai omul care se duce afara sa ia masina, ca sa o dea la romanasul credul , automat nu o cauta pe cea mai buna, o cauta pe cea mai ieftina , sa faca si el bani de-o ciunga. iar nemtii chiar pun pret pe km, deci la noi ajung masini ieftine , cu muuuuuulti km. gen 3-400.000. asa ca mai bine iei una din tara sa sti o treaba , ca nu fac romanii km cat nemtii. pe de alta parte s-ar putea sa troncane  :)

nah eu am luat t4 al meu din 99 l-am luat in septembrie 2007  cu 77.300 km acuma am vreo 82.300 reali .. ca m-am interesat la reprezentanta doar ca e vorba de spania unde ma aflu momentan . Spanioli adevaru ca fac foarte putini km pe an 10.000km chiar mai putin altii 15.000km alti 50.000km nu toti fac la fel dar majoritatea se duc doar la munca 10 15 km zilnic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

      Salut,

  In primul rand sa-ti zic cate ceva despre S40 1.9 diesel.  in primul rand vei fii foarte multumit de masina , confort, siguranta si nu in ultimul rand consum.

    Eu am S40 1.9 din 2004 si fratele meu are V40 1.9 tot 2004. Amandoi mergem in bucuresti ideea e ca daca te duci cu masina pana la servici si acasa vei avea un consum de 8 % daca merg in jur de 70-100 km pe zi vei avea surpriza ca are un consum de 9-9.5 % dar tot e ok, tinand cont ca e motorul destul de mare. In ceea ce priveste consunul afara in funtie de viteza si consumul dar nu duce masina (viteza) sa aiba consum de 10 %:))), totul se invarte in jur de 6-6.5 %.

  Referitor la masini aduse din afara si astea din Romania. Eu am invatat un lucru care pare a fi real. in afara 60-70 % din diesel fac cam 50.000 km anul. Rar sunt care fac 20-30. ar fii bine sa calculezi cam 50 mii de km pe an si atunci vei fii aproape de adevar.

    Ideea e sa-ti iei S40 ca vei fii multumit. Daca mai ai banuti mai bine mai pune 1000-1500 euro si sa-ti iei din 2003 ca e mai noua si te va duce si mai mult.

  Multa bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am observat ca s40 cu motorul d5 nu prea are nimeni! sunt fabricate mai recent?  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now