LeChuck

vreau sfaturi v70

63 posts in this topic

salut. dupa experienta proasta pe care am avut-o cu v40 mi s-a pus pata pe urmatoarea masina:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=biam2ktt1y2z

vreau sfaturi. pareri, experiente. stiu numai ca are motor de audi 5cil cu pompa. la ce sa ma uit? la ce sa fiu atent?

Share this post


Link to post
Share on other sites

din pacate s-a vandut masina aia duminica. acum am rezervat-o pe asta pt. weekend.

chiar nu stie nimeni sa-mi zica nimic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am auzit ca scot fum cam mult,in rest nu prea stiu nimic... ???

aaa fuge destul de bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

MaÈ™ina arata tare bine, probleme la motor nu prea sunt decât cu avansul aiurea din cauza distribuÈ›iei prost reglate, in rest apa paie È™i bătaie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos model,descendent al lui 850 daca nu ma insel,deci a true VOLVO.

Motorul parca e de VW care a fost pus pe LT deci destul de fiabil.

In rest depinde de tine!Good luck ;)

P.S:V40 sa inteleg ca l-ai maritat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal

In principiu sa te uiti dupa zone cu ulei/umede, la motor... turbina sa o verifici  ;D... presiunea la vasul de apa (si continutul acestuia). Evita motoarele desfacute. Si daca se poate carte de service; intretinut la reprezentanta, la zi.

Si iti recomand sa te orientezi pentru model minim '99, cu motor D5252T MSA 15.8. Astea sunt mult mai usor de diagnosticat.

De probleme cu reglajul/montarea distributiei, am auzit si eu. Poti cauta motorul asta si dupa codul "AEL", asa era denumit la VW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina este 12.99. am vazut pe modelul urmator in loc de 2,5 tdi denumirea 2,5d. cai are tot 140. este vorba de acelasi motor vw, sau este un strabunic de-alu´ d5?

mie imi place mult masina. este la zi cu carnetul, de la particular. v40-ul are client pt. weekend, cum am luat banii, am tulit-o dupa asta. initial gasisem unul cu 4000€ de la primul proprietar cu 151.000km, tot interiorul in piele bej, tot negru pe afara. dar...cum v-am zis s-a dat duminica.

am ales V70 I pt. ca vreau volvo. ;)

va multumesc mult pt. raspunsuri si pt. ca ma incurajati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut pe modelul urmator in loc de 2,5 tdi denumirea 2,5d. cai are tot 140. este vorba de acelasi motor vw, sau este un strabunic de-alu´ d5?

Numai de la modelul 2001 incoace au D5 sub capota.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi se pare teapa. masina e cu numere de germania dar la granita cu danemarca. si apoi datele de contact sint prea putine pentru un anunt adevarat. in plus orasul Merzic este langa luxemburg deci departe de danemarca. e cusuta cu ata alba. pararea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las ca se descurca Chuck ca vb aia stie si limba si e acolo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

stati linistiti din punctul asta de vedere. masina a stat peste iarna in danemarca, pt. ca acolo are omul casa de vacanta. si apropo de om: el este.

in fine, nu asta ma interesa sa stiu de la voi, daca e sau nu teapa ,ca stiu ca nu e, ci cum este modelul asta ca masina, ce slabiciuni are, dupa ce sa ma uit.

inca o data multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze, n-am vrut sa sune aiurea. eu am dat peste cateva anunturi pe mobile.de anii trecuti in care mi se cereau diferite sume ca avans ca apoi masina sa-mi fie adusa acasa sau sa o pot vedea. bafta multe si sa fie masina pe care o doresti. eu am una pe bezina si sunt tare incantat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiind din 2000 (aproape) ma gandesc ca inca nu are slabiciuni pe partea electrica, treaba este ca 850urile au probleme pe partea electrica si nu pt ca electrica e proasta ci pt ca are o durata de viata, calc auto nu tin o vesnicie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci bg, o sa ma uit daca e. @razvan: nu a sunat aiurea, merci oricum. masina e la merzig de cateva luni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce facusi bre ? Luasi dricul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

din pacate lucrurile se taraganeaza un pic, deoarece nu mi-a ajuns turbo sambata, asa cum ar fi trebuit, din spania. de aceea este totul un semn de intrebare. singurul motiv pt. care inca nu plec in tara sunt jafurile astea. clientul la v40 a sunat, era programat pt. azi, l-am amanat. cést la vie.  :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

a dat dumnezeu si a ajuns turbina!!! astept de 2 sapt. pachetul! cred ca a ajuns dim spania prin tibet sau ceva de genu´... o sa ma apuc de treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci. am dat jos turbosuflanta azi. axul rupt, peste tot ulei...

am incercat sa merg cu ea inca 2 km... (pana la garaj) si ma mir ca n-a chemat nimeni pompierii... in spatele meu cam 500m era un fum albastru inecacios... se uitau nemtii ca la circ ;D si pe mine ma treceau toate transpiratiile.

in fine. am asteptat 2 saptamani un pachet ca sa vad ca nu se potriveste. :pottytrain2:. azi am comandat deja unul nou la 460€.

acum mi-a dat mie prin minte urmatoarea intrebare: de ce rupe axul la turbouflanta? habar n-am.

poza spune totul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Axul turbinei se rupe de la vârfuri de presiune cauzate de la acceleraÈ›ii puternice sub 2000rpm, funcÈ›ionare defectuoasa a "wastegate-ului" si/sau a controlerului de presiune turbo, sau daca ai geometrie variabila atunci si asta poate sa fie o cauza, oricum nu am găsit nicăieri ce motor ai .

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate am vazut eu nu are geometrie variabila tubau-ul asta. waste-gate-ul nu este blocat. insa intr-adevar nea putere ala care a facut probe cu masina a cam facut excel de zel... in sensul ca a ca m turat-o. sper sa se incheie si capitolul cu pierderile de ulei masive pe la egr cu ocazia asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si nu i ai dat una peste "cap" ;D

eu unul nu l lasam sa i dea mai mult de 3500 rpm,si asta numai in cazul in care motorul ii cald

Oricum ii aiurea sa astepti 2 saptamani si dupa tot sa nu fie buna..la naiba >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a dat talpa când motorul era sub 2000rpm atunci e clar de ce s-a rupt axul.

Oricum la V70 nu o să ai problema asta pt ca nu o să vrei să vinzi maÈ™ina ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a dat talpa când motorul era sub 2000rpm atunci e clar de ce s-a rupt axul.

Oricum la V70 nu o să ai problema asta pt ca nu o să vrei să vinzi maÈ™ina ;D

Pai cum asa?la "ala" poti sa i dai ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ala "o sa-i dea" când o să facă proba să  vândă maÈ™ina ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now