sizan

probleme pornire xc90

38 posts in this topic

salut!:)

am urmatoarea problema: dupa 1 zi in care nu m-am atins de masina(posibil sa fi ramas cheia in contact, faruri aprinse "socrul stie": ), cand sa o pornesc, imi zice ca battery save, si nu prea mai se aprindea nimic pe bord. ca sa nu mai zic ca nu pornea deloc. asa ca am luat cablurile de curent si am luat curent de la alta baterie/xc90. insa acum se aprind toate pe bord, totul e normal nimic o alarma, motorul invarte, insa nu vrea deloc sa porneasca.

aveti idee ce poate fi ? pana ieri a fost totul perfect!

multumesc!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata, problem solved:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata, problem solved:)

Pai si cum s-a rezolvat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si cum s-a rezolvat ?

Ce mai conteaza? A intrat omu' a pus intrebarea si gata. Poate ca va raspunde cand va mai avea vreo problema cu masina :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu nu ii inteleg la ce mai zic ca s-a rezolvat atunci daca ii dor degetele sa scrie si CUM au rezolvat problema??? :violent1::slap::sad3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai a dat curent pana a pornit ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa mai ''no comment''....

Eu unul la astfel de useri de duzina sau nu stiu cum sa le zic le-as da ban din a 2-a secunda de cand au dat raspunsul ala sa se afle in treaba.... :puke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei hai nu mai fii asa vehement, unii au impresia ca un forum e un chat, intrebi ceva, numeri pana la 10 È™i verifici ce răspuns ai primit ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pacat ca toti nu au timp sa intre toata ziua pe net si sa butoneze. Insa apreciez toate remarcile cu privire la faptul ca nu am postat CUM s-a rezolvat, si la fel apreciez si sfaturile primite in rezolvarea problemei.NOT ! :)

faza a fost ca scotand bateria, s-au resetat anumite chestii la computerul de bord, si problema a fost ca masina avand in rezervor ~7 litri de motorina, nu a vrut sa porneasca pana nu i-am mai pus peste (adica peste 8 litri, cat e limita pana te avertizeaza de low fuel). pus  motorina, pornit masina, plecat la drum, bateria e OK.

sper sa ajute pe cineva, avand in vedere ca asta e ultima data cand intru pe acest forum.

toata stima,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu motorina o poți spune in direct la OTV, sunt sigur ca Dl Diaconescu va crede acest lucru chiar se poate face din asta o stire in CAN CAN si CLICK .

Chiar si cu 2L de motorina in rezervor mașina pornește, asa ca ......

A È™i încă ceva degeaba scoÈ›i borna ca nu se resetează nici o eroare, toate rămân stocate, nu mai afiÈ™ează CHECK ENGINE in bord dar asta e alta mâncare de peste .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan : evident ca ma plictisesc si am zis sa le infloresc putin, nu ? Hai nu gandi retard. Daca nu crezi, te poftesc in vizita sa testam. Pe pariu.

Si ca un mic test acasa, termina toata motorina din rezervor de la volvo/xc90, pana se opreste, si apoi pune doar 5 litri, si porneste. daca va porni, iti dau ce vrei tu, dar lasa-ma cu glume de genul cu postul tau tv preferat.

bafta

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se vede ca te plictiseÈ™ti, parca era ultima oara când intrai pe forum deci e clar ca eÈ™ti plictisit  ;D

Atâta timp cat are motorina in rezervor maÈ™ina o să pornească indiferent de ce zici tu, dacă era asa cum gândeÈ™ti tu însemna ca toate XC90urile rămâneau in pana când erau pe rezerva.

Ca idee după ce iÈ›i afiÈ™ează pe bord autonomie 0 (ZERO) tot mai rămân in rezervor 2-3 L .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun. Testam ?

LE : macar ai xc90, sau vorbesti numai din auzite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane omu are dreptate si mie mi sa intimplat cind am schimbat filtru de motorina si noroc ca sa intimplat la volvo in service , nu uita ca xc90 are doua rezervoare , si baieti de la volvo miau spus ca pompa nu reusea sa bage motorina din unu in altu fiind prea putina , am mai aruncat 20de Lt. si totul a fost ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sizan ai impresia ca ai vreun OZN? Tu habar nu ai ce ala un CEM si-ti dai cu parerea aiurea .

@Albert XC90 nu are 2 rezervoare are unul singur COD 31277418 care se gaseste pe toate masinile platforma P2 cu transimisie integrala, are 2 compartimente, stanga si dreapta aia e alta mancare de peste, nu este normal sa nu-ti mai porneasca masina daca ai motorina in rezervor.

Se intampla cateodata sa-ti arate ca mai poti face 60km-80km si sa ramai in pana prostului, aia este de la plutitor si este alta problema, asta au mai patit multi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sizan ai impresia ca ai vreun OZN? Tu habar nu ai ce ala un CEM si-ti dai cu parerea aiurea .

@Albert XC90 nu are 2 rezervoare are unul singur COD 31277418 care se gaseste pe toate masinile platforma P2 cu transimisie integrala, are 2 compartimente, stanga si dreapta aia e alta mancare de peste, nu este normal sa nu-ti mai porneasca masina daca ai motorina in rezervor.

Se intampla cateodata sa-ti arate ca mai poti face 60km-80km si sa ramai in pana prostului, aia este de la plutitor si este alta problema, asta au mai patit multi .

aia am si vrut sa spun doua compartimente cum spui tu si pana prostului e cam greu sa o mai faci azi ,scuze pentru nentelegere

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Volvo se mai intampla sa-ti arate autonomie 50km si sa nu mai porneasca, daca o pui pe tester vezi clar 0L  rezervor stanga si dreapta, deci calculatorul este foarte entuziast, considera ca poti merge 50km cu 0L de motorina ;D

PS> numai la diesel face asta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan : Well, eu am explicat ce si cum s-a intamplat. Ca tu crezi sau nu, asta e alta poveste, si daca tu crezi ca pierd timpul scriind povesti, asta e alta mancare de peste, si nu ma priveste. Btw, nu stiu ce e CEM, si nici nu ma intereseaza:)

@Albert: Da, cam cum ziceai tu :) Dupa ce a avut 10 L motorina in rezervor (s-a si auzit cum 'trage pompa' cand am pus contactul) si a pornit fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sizan, faptul ca ai ramas fara motorina in rezervor se mai intampla, mai ales daca te bazezi pe calculatorul de bord care este mult prea optimist, nu esti singurul care a patit asta DAR si asta cred ca am mai spus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, uite am reusit sa merg si calculatorul spunea ca mai pot merge : --km , de asta ce mai ziceti? Am facut asa cam 10km si am gasit peco dar masina mergea perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine cand afiseaza ---km mai am in rezervor cca 2L motorina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, uite am reusit sa merg si calculatorul spunea ca mai pot merge : --km , de asta ce mai ziceti? Am facut asa cam 10km si am gasit peco dar masina mergea perfect.

la info 30km...ma gandeam ca am sa gasesc o benzinrie pe drum in distanta aia, insa nu dupa mult timp mi-a aparut --km...de atunci am facut exact 32km...nu stiu cat ar mai fi mers insa nu am mai riscat

dupa ce am luat masina i-am golit rezervorul....cum??? simplu: am luat scaunele de peste rezervor am pus un furtun la una dintre cele 2 "guri" si tot am pus contactul pana ce pompita din rezervor baga pe furtun doar spuma...masina fiind pe suprafata plana am inceput sa pun inapoi motorina cu o sticla de 1L si la fiecare sticla imi notam ce imi zice INFO...asa stiu ca beculetul de rezerva se stinge la 7L de motorina in rezervor, iar liniutele rosii se termina dupa 11L de motorina in rezervor. full inseamna, la mine, 72L (pana cand am dat cu degetul de motorina la buson:D) (atunci am descarcat prima data bateria:()

in condus la 50km pe ecran fac tot ce pot si alimentez;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uau....dar ai fost determinat nu gluma :))

Oricum e bine de știut pentru alți posesorii de XC90!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La toate masinile platforma P2 becul de rezerva se aprinde cand mai sunt 7L in rezervor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la 850 :P Dar nu se stinge pana nu treci cu 2-3 l peste cei 7 L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now