Laura

Stiu ca nu are leatura...va rog sa ma scuzati...

4 posts in this topic

Am si eu o masina, nu e Volvo...Volvo urmeaza. Dar totusi, va rog...

E vorba de un Peugeot 406, Diesel, 146.000 km, revizie facuta saptamana trecuta, regulator de presiune schimbat in august in urma aprinderii martorului de motor la bord. Astazi mi s-a intamplat acelasi lucru. In mers masina a pierdut putere, in cativa metri si in cateva secunde s-a oprit motorul si s-a aprins acelasi martor ca si in august la bord. E posibil sa se strice aceeasi piesa schimbata acum 2 luni? Maine o duc la service. Daca este aceeasi piesa ar trebui sa fie inca in garantie,nu?

Ca eu nu mai vreau sa mai bag nici un ban in masina asta pana vine Volvo-ul meu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiind diesel, probleme la aprindere nu au cum sa existe. Daca s-a oprit motorul clar nu ii vine motorina. Ca e pompa de injectie, ca e comanda injectoarelor, ca e regulatorul de presiune, asta doar cei de la service pot vedea. Si DA, se poate strica de doua ori aceeasi piesa, fie din viciu de fabricatie, fie din mizeria din motorina. La revizie ai fost, deci presupun ca ti-a schimbat filtrul de motorina si nu se poate pune problema de apa in filtru.

A mai pornit dupa aceea masina ? Ti-au masurat presiunea DUPA regulator ?

    PS: Nu vreau sa te dezamagesc sau sa-ti tai elanul, dar S40-ul facut dupa 2004 are motorul diesel de... PEUGEOT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorina pun numai de la OMV, sprint diesel si nu am avut probleme pana acum. Da, la revizie au schimbat si filtrul de motorina.

Sincer, nu stiu daca cei de la Eurial au masurat presiunea dupa regulator. Nu am stat langa ei :( si chiar daca stateam eu ...nu ma prea pricep :)

Da, masina porneste, cu martorul aprins in continuare. La fel s-a intamplat si in vara, iar in ziua cand am dus-o la service mi s-a oprit de 3 ori motorul pe drum. Acum nici nu stiu cum e mai bine sa fac, sa merg cu ea in continuare sau e mai bine s-o remorchez?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fos azi la service si am rezolvat cu masina.

Se pare ca a fost filtrul de motorina,in final. Apa,mizerie... Mi se pare totusi ciudat. Filtrul a fost schimbat la revizie. Si inainte si dupa revizie am avut aceeasi motorina in rezervor, de alimentat am alimentat chiar ieri... In fine, bine ca s-a rezolvat si repede, pe deasupra. Multumesc, MC, pentru sugestiile de ieri.

O zi buna tuturor!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now