cornel_gav

Volvo Cluj - vreau o explicatie

108 posts in this topic

Fiind in concediu in Italia am fost nevoit sa schimb alternatorul masinii:

Cei de la Volvo Roma ( Autoska - http://www.dealer.volvocars.it/it/it/dealerpages/2585/default.aspx ) mi-au pus un alternator nou la un pret de 450 EURO. Inainte ca cei din Roma sa-mi schimbe alternatorul am fost curios sa vad care e pretul celor din Romania (Cluj). Domnul Alex de la Volvo Cluj mi-a comunicat ca un alternator nou costa un pic peste 4000 RON, ceva mai mult decat dublu fata de pretul celor din Roma. Eu unul nu-mi pot explica aceasta diferenta de pret.

Stiu sigur ca cei de la Volvo Cluj urmaresc acest forum, prin urmare doresc sa-mi comunice public cum explica aceasta diferenta de pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta cred ca este adaos comercial si TVA,sau numai adaos.Si mai cred ca preturile in Romania sunt impuse de Primus Auto,sper sa ma insel cu asta.

In Italia 450E cu TVA sau fara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am atasat factura care include manopera si diagnoza

post-2078-12877886307939_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit in Romania! ..banuiesc ca ai fost plecat o perioada mai indelungata din moment ce iti pui aceste intrebari "existentialiste"...probabil de pe vremea regelui Carol I..de atunci s-au intamplat multe in tara asta...ideea de baza e ca ne aflam in plina epoca de capitalism manelisto-salbatic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

450E fara TVA.Cred ca la noi este adaos mult.

Exemplu ar fi:1 Buc volanta D5 la noi 5000Ron(Original) in Suedia 7500Sek cu tva 25%(Original)=800E.Unde este diferenta???

La Primus!

Cheder usa fata S60-650Ron in RO,in S 75E.

Cheder usa spate S60-550Ron in RO,in S  60E.

Diferenta??? Tot acolo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

da..si acum o sa intre vreun destept sa ne dea in cap cu economia de piata si ca fiecare isi face politica lui de preturi si ca daca nu isi pune adaos de 200% el moare de foame dupa ce plateste salarii si impozite....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor, inca nu va-ti obisnuit ca toate sunt mai scumpe in Romania? Cum am cumparat eu pui congelati in Cagliari, romanesti,exportati in Germania si pe urma in Italia, la 1/2 din pretul la care ii gaseam la magazinul de la piata!!!! >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit in Romania,

La nou s-a inventat shmecheria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e bine ca vrei

acum sa vedem, o sa-ti spuna careva ,ceva?

o sa te bage in seama cei de la service?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa fie asa liniste...ca la gradinita... 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este aceiasi poveste cu EUROPA VS USA, peste ocean preturile sunt mult mai mici desi marfa este europeana/japoneza/chinezeasca .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca fac off topic, dar aceeasi intrebare o am si eu pentru cei de la "Primus" din Bucuresti.

De ce debitmetrul meu original din Franta, cu tot cu transport m'a costat 260 euro, iar de la ei am primit urmatorul raspuns?:

Buna ziua,

Piesa solicitata costa 2142 RON cu TVA si se poate aduce pe comanda in 8 zile cu un avans de 50%.

Cu stima,

Mihai MATEI

PRIMUS AUTO

Sa creada ca suntem mai instariti ca francezii si ne permitem sa platim dublu pentru aceeasi piesa este trist...

Afisez pentru verdicitate si factura din Franta:

post-906-12877886447878_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stii foarte bine ca exagerezi, MAFul tau nu a fost cumparat de la o reprezentanta Volvo din Franta, iar daca era luat de la magazinele de piese din RO costa peste 1500 RON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atata timp cat preturile pieselor sunt uneori de cel putin doua ori mai scumpe la noi, incet dar sigur mi se spulbera visul de a-mi cumpara un Volvo. Desi in ultimul timp ma gandesc tot mai mult la unul :-:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

La manopera stam la fel ca cei din italia, iar pretul unui alternator la noi este aproximativ 680 euro + TVA.

Deci o crestere de 50% fata de Italia.

In acelasi timp preturile se fac de catre Volvo Suedia conform specificului de piata. In romania un alternator la concurenta premium este la aceleasi valori, prin urmare nu o sa coboare pretul doar pentru noi.

La fel se intampla si la masini. Cand se lanseaza o masina se raporteaza la pretul concurentei si coboara sau urca.

Ex: Audi A4 2.0 TDI 170 cp - 30.600 cip vs Volvo S60 D3 163 cp - 25.500 cip.

Nu mai aruncati cu noroi repede in Primus ca este doar dealer Volvo. Importatorul este Forum Auto.

In Italia importatorul este Volvo direct iar ei isi permit dealuri mai bune si la transport (unde la noi este impus direct de catre ei un cost / piesa) etc etc etc.

@ame: Hai sa comparam pretul pieselor originale totusi, bine?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa ne relaxam, s-a gasit explicatia.

Care e  urmatorul topic ?

:violent5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

si banuiesc ca nu intereseaza pe nimeni sa gaseasca o posibilitate de a scadea preturile astea...treaba merge,banul se incaseaza, fraierii, pardon,clientii platesc fericiti mai departe adaosurile respective...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine vrea mai ieftin poate cumpara online din SUA, este cel mai ieftin .

Share this post


Link to post
Share on other sites

o fi al Volvo exceptia dar nu stiu cum se face ca in tara asta mereu se gasesc explicatii pentru preturile muuuuult mai mari decat pe afara...plecand de la hypermarketuri pana la marul din pom care e mai scump decat in kil de banane adus de la mama dreaq...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jupane,ai dreptate,dar rezolva problema personala a unuia...aici vorbeam de niste principii...sincer,as prefera ca banii mei sa se duca in buzunarele unui agent economic romanesc care il injecteza la o adica, mare parte din el, tot in economia romaneasca decat sa ii export direct...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...si cat l-am rugat pe Andy sa nu se mai bage in topicuri d-astea. L-am momit promitandu-i ca depasesc planul de vanzari lunar, ca stau 16 ore zilnic la job, ca vin si-n weekend..degeaba. Se ambitioneaza sa-si sustina punctul de vedere si sa incerce el sa va faca sa intelegeti, ca exista o realitate pe care n-o poti ignora, in conditiile in care e clar ca deja va contrati cu el doar ca sa mai bifati o mana de noroi aruncata

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine ma ucide mentalitatea asta cu la noi e mai scump, o revizie in Romania costa fix cat in germania, au fost multi de pe forum in Ungaria, Germania, Austria si au constatat acest lucru, exista si piese care sunt mai scumpe la noi dar dupa cum se stie reprezentanta nu poate cumpara direct de la producator, marfa trece prin 10 maini si ajunge cu un pret pe raft.

Daca se vindeau de 10 ori mai multe Volvo in RO cu siguranta pretul mai scadea putin, dar pt ca se vand sub 1000/buc pe an in aceasta tara atunci si interesul este .....care este .

@Godfather, punctul lui Andy de vedere este corect, chiar daca lumea arunca cu noroi asta nu inseamna ca nu are dreptate, faptul ca e masochist e alta problema ;D

@Andy ai dreptate dar omul de rand nu stie asta, nu stie ca bea Coca Cola via Grecia, papica via Austria, etc etc.

In romania nimic nu vine direct, toate trec prin 10 maini .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care noroi ? E doar o amarita de realitate. Si romaneasca, pe deasupra.

Ne arata si noua cineva miile de dosare cu mail-uri catre Volvo Suedia :"va rugam, mai cresteti putin preturile, sint foarte mici pentru clientii romani!"

Bleah, cit noroi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

... la noi, dupa cum se stie reprezentanta nu poate cumpara direct de la producator, marfa trece prin 10 maini si ajunge cu un pret pe raft.

E trist daca e asa ! Chiar reprezenta Volvo in România nu poate lua piese originale direct de la fabricant ?

Atunci cu ce se deosebeste de un SRL oarecare, infiintat ca sa importe piese auto ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa o luam de la 0.

Ce inseamna fabricant? La poarta fabricii? Raspuns ... Nu. Nici MB, nici BMW nici Audi nu cumpara de la poarta fabricii. Toata lumea cumpara de la un centru regional care seteaza pretul pietii. Iar centrul regional le cumpara de la producator, care la randul lui pune ceva peste pretul de iesire din fabrica. Chiar daca este acelasi brand, sunt centre separate.Transport la fiecare.

Cand esti suficient de mare sa bati la usa fabricii atunci mai mult ca sigur producatorul o sa fie direct importator pe piata respectiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now