bogdan rata

Probleme cu v50 2.0 d

18 posts in this topic

Am urmatoarea problema  cu v50-ul meu 2.0 D din 2005: foarte neregulat ,cateodata la cateva zile sau chiar la saptamani, de obicei cand stau la stop si pornesc de pe loc nu pot sa o accelerez ,motorul face un sunet ciudat si se opreste.Face o data sau de doua ori dupa care merge impecabil .Nu da nici o eroare pe bord si nici nu se aprinde vreun bec , parca nu se alimenteaza calumea. Am fost la VOLVO Timisoara si mi-au spus ca pana cade de tot nu au ce sa-i faca ca nu stiu ce are, dar eu de atunci am mai facut vreo 3500 km. parca in ultima saptamana a facut mai des (de 2 ori) si am ramas cu ea in mijlocul intersectiei pe care am blocat-o total. I-am dat cheie de vreo doua ori si am incercat regulat sa accelerez. dintr-o data acceleatia si-a dat drumul si gata ,asta a fost tot.

multumesc si astept sfaturile voastre.

Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai putin sa ma dumiresc, ai fost la reprezentanta Volvo TM si au pus testerul pe masina si au spus asta? sau asa din vorbe ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu . Am fost la Volvo Tm si mi-au spus ca daca simtoma e periodica testerul nu o sa dea nici o eroare , mai ales ca in momentul cand pune testerul masina merge foarte bine.Ziceau sa merg cu ea cand cade de tot sau face aceasta simtoma tot timpul pt ca nu vor sa schimbe ceva piesa cu presupusul.Mi-au spus ca ar fi posibil ca valva EGR ( sau ceva de genu') sa fie infundata.

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niste dobitoci, nimic nu ma mai mira in tara asta, a scana o masina cu testerul nu inseamna numai sa vezi erorile stocate, inseamna sa vezi in timp real diferiti parametri ai motorului si sa compari cu ce zice fabrica, asta inseamna diagnoza.

De verificat si resetat erori stocate este atat de simplu incat si o maimuta dresata poate face acest lucru .

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai patesc si eu chestia asta uneori. Accelerezi si simti ca se ineaca motorul, nu? Ultima data, acum 2 luni cred, am mers o perioada pe la 3500rpm si si-a revenit.

Mie cei de la IATSA Bv. mi-au spus ca este de la EGR si trebuie schimbata. 2000 lei. Am refuzat si de atunci am mai facut aprox. 40000 km. Sper sa mai fac  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGRul se curata prima data dupa care se schimba, of e plina tara de incompetenti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am urmatoarea problema  cu v50-ul meu 2.0 D din 2005: foarte neregulat ,cateodata la cateva zile sau chiar la saptamani, de obicei cand stau la stop si pornesc de pe loc nu pot sa o accelerez ,motorul face un sunet ciudat si se opreste.Face o data sau de doua ori dupa care merge impecabil .Nu da nici o eroare pe bord si nici nu se aprinde vreun bec , parca nu se alimenteaza calumea. Am fost la VOLVO Timisoara si mi-au spus ca pana cade de tot nu au ce sa-i faca ca nu stiu ce are, dar eu de atunci am mai facut vreo 3500 km. parca in ultima saptamana a facut mai des (de 2 ori) si am ramas cu ea in mijlocul intersectiei pe care am blocat-o total. I-am dat cheie de vreo doua ori si am incercat regulat sa accelerez. dintr-o data acceleatia si-a dat drumul si gata ,asta a fost tot.

multumesc si astept sfaturile voastre.

Bogdan

Ai dpf?Filtru de particule?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur are si daca acolo e buba ... Nasol.

La o diagnoza profi, cred ca apare daca este de la dpf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur are si daca acolo e buba ... Nasol.

La o diagnoza profi, cred ca apare daca este de la dpf.

Si asta i problema ..mare ."diagnoza profi"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Victor normal ca apare ca vezi cat de incarcat este DPFul(in functie de presiunea pe care o arata senzorul de presiune de pe DPF), este banal dar trebuie sa stii sa interpretezi datele nu doar sa tii testerul in mana .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un EGR e in jur de 1700 RON, atat am dat eu pe el acum 6 luni.

M-a lasat EGR-ul pe autobanda in Austria cand dintr-o data la 130km/h masina a inceput sa nu mai traga. Am blocat cu o bucata de "tabla" intrarea gazelor in EGR si am ajuns la destinatie si m-am si intors in Romania fara probleme - probabil consumul a fost ceva mai ridicat totusi, nu stiu exact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimată doamnă Bogdan (sau doamna RaÅ£ă), vă recomand să insistaÅ£i la reprezentanÅ£ă să facă o diagnoză computerizată.

Nu e normal a permite unui singur simptomă să ducă la compromiterea totală a motorului doar pentru a-i afla cauza.

Cu stimă,

Heimðallr

Femeie, my arse!  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare

am si eu o problema cu un v50 2.0d

cand o opresc risc sa nu mai porneasca.un mecanic mi-a spus ca e pompa de inalta presiune,altul ca e pompa din rezervor si un prieten mi-a zis ca nu are pompa in rezervor.ma poate lamuri si pe mine cineva,si daca stie sa imi zica ce are si ce sa ai fac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa in rezervor nu are, problema este destul de complicat de diagnosticat, fie ai probleme cu un injector sau mai multe, fie trage aer fals pe la filtrul de motorina, fie ai o problema la pompa de inalta fie tot la pompa de inalta ai probleme cu regulatoarele de presiune si debit . E complicat sistemul la 2.0D si nu stiu daca te poate rezolva cineva .

Injectoarele de exemplu sunt piezo electrica si nu stiu unde se pot testa iar testele pe care le poti face conform normativului Volvo sunt destul de empirice, adica pti face testul cu returul de motorina si din tester poti opri cate un injector pe rand pt a vedea ce injector lucreaza. NU exista un test electronic pe injectoare ca la D5 de exemplu sau la 2.0 HDI de pe Pejo 407 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se gaseste nimeni prin Pitesti sau imprejurimi sa ii dea de cap , sa te ajute?Cele mai multe la vinzare in tirg cam de acolo sint. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt din Pitesti mai precis Bascov dar atentie, alea sunt masini mai noi si cu putine probleme . Cei de la Pitesti cand au probleme tot la Primus ajung .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am avut si eu probleme cu pornirea, dar doar la cald. Bogdan a vazut masina si imi aparea o eroare pe pompa de inalta. Pana la urma s-a dovedit a fi un injector infundat. Am testat-o la borcanase, am vazut care era de vina, l-am curatat si acum merge ok. Cost total 500 de lei.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now