soryn

cum reglez relentiul????????

9 posts in this topic

  la mine nu scade turatia mai mult de 1100 ,,,,,,cum se poate regla?nu am gasit nici mufa din fata care se pune pe masa si scade relanti.  astept propunerile voastre pentru a rezolva cu turatia.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, relantiul e reglat de ECU. Nu ai posibilitatea sa il reglezi manual. Verifica codurile de eroare vezi daca raporteaza ceva. Relantiul mare poate sa fie din cauza vreunui furtun de vacum spart, sonda de temperatura lichid racire defecta sau idle control valve defecta sau murdara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ,am zis ca poate se regleaza de pe undeva,,, la ecu nu-mi da nici-o eroare[111]. am sa verific furtunele ,,,,,,,cine stie  ??? ??? ???;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai rezolvat problema? Am si eu de vreo o luna un 460 1.8, 1997 si pare sa aiba aceeasi problema: la relanti sta la 1100 dupa ce se incalzeste (la pornire are 900) iar dupa vreo ora incepe sa traga greu, huruie si chiar si pe vremea asta porneste ventilatorul si merge vreo 30-40 secunde dupa oprire...

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU , LA MINE RELANTIUL ESTE FIX 1100 RPM[ RECE-CALD]. PE MINE MA INTERESEAZA CU SA-L REDUC[poate mai economisesc ceva benzina ]ZIC EU;) CRIZAAAAAAA:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa cureti clapeta de acceleratie dupa care reinitializezi cursa clapetei: "Adjust the throttle valve to the basic setting

Release the locking device. Back off the adjusting screw until the throttle valve is fully closed.

Tighten the adjusting screw until it contacts the stop and then tighten it a further 3/4 turn.

Tighten the locking device without altering the position of the adjusting screw."

La unele motoare se poate regla relantiul si manual dar se face in modul DTM2, pentru a reinitiza valorile din ecu. Fara DTM2, rezultatul operatiunii mecanice este neconcludent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi ca pe capleta de accelaratie exista un fel de jiglor de aer incearca la el

normal la rece relantiul este in jur de 1000-1100 si la cald trebuie sa fie 850-900 r/min

sper ca nu am gresit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema la PWG Cluj; era regulatorul de relanti defect (Bosch 0 132 008 600, comun cu Dacia/Renault) , iar cine avusese masina ridicase numai avansul, ca sa nu-i moara motorul- cu regulatorul defect, si cablul tensionat normal, turatia de relanti era la 5-600 si iarna e crunt! Detalii despre regulator aici. Eu l-am gasit la 230 lei, ceva no name, fata de original cu 370 lei.

Am mai invatat ceva, thanx PWG!

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU , LA MINE RELANTIUL ESTE FIX 1100 RPM[ RECE-CALD]

vezi ca pe capleta de accelaratie exista un fel de jiglor de aer incearca la el

normal la rece relantiul este in jur de 1000-1100 si la cald trebuie sa fie 850-900 r/min

sper ca nu am gresit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now