• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
lik1999

Cati km aveti in bord?

Cu cati km in bord ati cumparat masina?   137 votes

  1. 1. Cu cati km in bord ati cumparat masina?

    • 0
      7
    • 50.000
      11
    • 100.000
      29
    • 150.000
      37
    • 200.000
      34
    • 250.000
      12
    • 300.000
      6
    • 350.000
      1
    • 400.000
      0
    • 450.000
      0
    • 500.000
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

150 posts in this topic

Fiind tot mai multi oameni care doresc achizitionarea unui Volvo am pus aceasta intrebare.Poate asa se mai afla una alta despre "km reali" + carte service  ;D

Va rog sa specificati Diesel / Benzina si daca se poate si anul.

Multumesc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incep eu :

v 40 diesel din '99 iarna 211 .000 km cu carte service pana in 2004 la Volvo de atunci pauza :tongue3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spun eu spun eu:

V70 an 2001 cumparata la 9000km de un prieten masina fiind lovita in fata, de aia avea 2 ani@9000km, cumparata de mine in 2008 la 79.ooo km deci 5 ani si 70.oookm facuti NUMAI IN BUCURESTI, bujiile erau originale, uleiul nu cred ca a fost schimbat decat o data pe la 30.oookm in rest numai forjata. In doi ani jumatate am ajuns la 103.500km, adica 34.500km am facut din care ~1500km in anul 2009 si vreo 500km in 2010 deci masina mai mult a stat.

XC70 an 2004, cumparata in aprilie 2009, 125.ooo km in bord acum are 140.oookm, masina din start stiam ca are probleme, suporti motor, MAF, oglinda, ulei cutie+soft, stiam din start ca am de bagat 1000E dar cand am dat bordul jos si am vazut strapuri in el, cand am aflat ca masina avea dupa UN AN, UN SINGUR AN 84.ooo km in IT am zis ca mi-am furat-o rau, deci masina are intre 300.ooo km si 400.ooo km lejer, GEARTRONIC-ul merge perfect singura problema care a mai ramas la masina este un suport motor, bara stabilizatoare spate si un far spart de mine.

Ca si concluzie generala este doar una, nu conteaza prea tare cati km are masina, V70ul mi-a mancat peste 3000E si tot nu sunt 100% multumit, in XC70 nu am bagat pana acum mai mult de  1500E si mai am de bagat 500E si cu 2000E in total sunt 100% multumit.

Problema este ca eu am dat 13.000E pe XC70 +2000E piese=15.000E pret la care luam una cu mai putini km si fara sa mai fie nevoie sa bag bani in ea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat-o la 147.000 km. MaÅŸina s-a "născut" în august 2004. Era Diesel (D5), pe atunci, ÅŸi acuma, la fel...  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam repede totusi a picat volanta, aia incepe sa se auda dupa 200k km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo V50 din 2006, 1.6D

In prezent 199.300 km.

A fost masina mea de serviciu chiar din prima zi, cand avea 6 km pe bord.

3 ani si 186.000 km mai tarziu am devenit proprietarul ei cu acte in regula. Toti km de pe masina sunt facuti de mine.

Carte service la zi, cu revizii in reprezentanta la interval de 10-12000km.

Singura problema majora - filtrul de particule - schimbat in primavara asta.

Regretatul S60 2.4T.

Fabricat in 2001 cu prima inmatriculare in 2002, cumparat in 2006 la 104.000 km (reali). Vandut din motive financiare in acelasi an, in familie - practic in aceeasi curte (asa ca sa o vad foarte des si sa ma zgarii pe ochi de fiecare data cand o vad :-[)...

In prezent 154.000km, carte service la zi. Nicio problema pana in prezent. IMPECABIL...

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40 II 1,8 benzina, 2004

Am achizitionat-o anul trecut in noiembrie cu aproximativ 52400 km iar in momentul de fata am aproximativ 61000 km ^-^

Share this post


Link to post
Share on other sites

S70 2.5T, 1998

Cumparata anul trecut pe 1 Aprilie (;D) la 150.000km. Actualmente 168.000km, fosta masina a lui Fati Taher.

In afara de chestii minore care au necesitat mult de desfacut, n-au fost probleme cu ea. Cam papa ulei, dar e cred de la simeringurile de supape, ca turbina a fost schimbata la 80.000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S60 2,4 D5 2006

138 000 km. Schimbat filtre si distributie, pivotii si capetele de bara, posibil amortizor pe stanga fata stricat de mine intr-o groapa (iarna cand e frig face un zgomot de zici ca pica roata si asta pana se incalzeste ceva pe acolo si apoi nu mai face.

Cred ca o sa schimb si eu volanta peste 20 000 km, aud un zgomot f slab cand se incalzeste motorul si schimb vitezele. Cred ca ea este. Nu am idee cat o sa mai tina.....  dar ma pregatesc de schimbare, Alex.... sa imi spui cat costa.

Nu am mai facut schimbul de ulei pe la reprezentanta pentru ca dadeam multi bani si imi luam masina cu diverse probleme (cica se stricau senzorii..... mama lor de senzori cum se stricau imediat dupa revizie).

De cand schimb eu uleiul calitatea senzorilor s-a imbunatatit brusc..........?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

S60 T5 2002 scrie in acte (model 2003)

Am luat-o de la al meu sef in mai 2008 la 102.000 km.

In prezent masina are 130.000 km, iar ca si bani bagati in ea au fost:

- bucsi bascula

- tampon motor superior

- kit distributie

- kit curea agregate

- placute frana fata/spate

- 2 revizii

- muuuuulltaaaa benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subiectul asta a mai fost,nu stau sa-l caut acum,dar sigur este ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam repede totusi a picat volanta, aia incepe sa se auda dupa 200k km .

Păi, nu tu ai zis despre aia veche că mai puteam merge mult ÅŸi bine cu ea?  ;D Am vrut eu să fiu precaut... hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

V40 , 19 Di - 2001

Luata in 13.07.2009, cu 224906 km (pe bord, fara carte service). In prezent 240800 km.

Am schimbat:

- ulei + filtre de 2 x

- distributia

- senzor temperatura motor, schimbat de 2x dar tot nu functioneaza (nici la reprezentanta Volvo BM nu am primit raspuns concret din ce cauza)

- telescoape spate

- trapez stanga

- cauciuc iarna + jenti

- telescoape fata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detin un s80/2002 si nu am avut foarte multe probleme tehnice . Masina am cumparat-o cind avea cca 58000km, in anul 2006 ; acum are 128000km , singura problema ramine clapeta de acceleratie . In general sunt foarte multumit de ea. :sunny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40 T4 fabricat in 2001 luat la 45k km din Germania in 2004....

In 2010 am 121.xxx km.

Am schimbat cureaua de distributie la 80k km si placutele de frana, becuri, filtre si ulei, anvelope.

Acuma mai vreau sa schimb tirantii de pe puntea spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea am luat-o la 85000 km iar in prezent dupa aproape doi ani am 115000 km.

Am schimbat ceva la ea dar nu fiindca era neaparata nevoie ci mai mult ca sa fiu eu linistit:

- bucse,capete de bara,pivoti,bielete de directie,bielete antiruliu fata si spate

- placute fata

- bujii

- suporti motor (superior si inferior)

- distributie , inclusiv pompa de apa + auxiliare + schimbare lichid de frana si antigel - la reprezentanta

- un proiector de ceata

La toate astea se adauga reviziile de rigoare, trei pana acum.

Am mai luat un scut motor, cauciucuri vara, cauciucuri iarna si un set de jante pt iarna.

Nu mai vreau sa schimb nimic  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

V40 1,6 benzina an 2000.Am luat-o la 213.000km( e fosta masina a lui Midnight Caller) ;)

Am schimbat la ea pana acum kitul de ambreiaj (cred ca am ghinion cu picatul la partea asta din masina ca l-am mai schimbat la inca 2 masini inainte) si o valva de aer (care mi-a redus consumul cu cca 1-1,5l).

Nu am carte de service, dar masina functioneaza impecabil in 2 luni de cand am luat-o. Momentan vreau sa-i aduc ceva imbunatatiri ( o folie, un sistem audio original ceva).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un v40, din 2001, motor de 1.6 pe benzina. Am luat in 2008 si avea 140000 km la bord, actualmente are 164154. De cand il am, am schimbat distributia si uleiul+filtrele de 2 ori si atat. In rest nu am probleme, sunt multumit. :toothy1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

v40, 1.6 benzina, model 2004 cumparat din germania de la un prieten in noiembrie 2006 la ~ 72000 km, vanduta anul trecut la ~ 110000km. In afara de 2 grile fata plastic(de la vanatoarea de porumbei), noi, fara probleme.

v50,1.6 benzina, model 2006, cumparata din germania de la acelasi prieten in iunie 2008 la ~ 76000km, acum are ~97000km. fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo s80, 2005, motor d5, cumparat de mine la 96k. In prezent are 137k.

Am schimbat la ea capete de planetare, suportii motorului, distributia si senzorul de la pedala de ambreiaj. Multumita unor pietre de pe sosea am schimbat farul de pe stanga si proiectorul. Mai am de schimbat la ea o sticla de la farul din dreapta ca are urme de pietricele (e ciuruita), parbrizul ca este dezlipit si usor zgariat, geamurile fata care nu merg pe modul automat, motorasul de la farul din stanga si de facut webasto care fumega... ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40 2.0D Summum DPF an 2006 am cumparat-o la 94000km in 2sceva noiembrie 2010 acum am 97500 km.Am luat-o de la reprezentanta Volvo Rosenheim si am iesit cu inscris cu tot la 14000 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@completare la postul anterior: de fapt am schimbat farul stanga la v50, ca urmare a unui eveniment minor provocat de nevasta.....bine ca nu s-a intamplat nimic.

Insa in momentul cand l-am montat pe masina, am constatat diferenta fata de farul dreapta, plasticul acestuia este tot zgariat fin parca s-ar fi jucat cineva cu smirghel(banuiesc ca de la praful omniprezent pe drumurile romanesti, alta explicatie nu gasesc) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@completare la postul anterior: de fapt am schimbat farul stanga la v50, ca urmare a unui eveniment minor provocat de nevasta.....bine ca nu s-a intamplat nimic.

Insa in momentul cand l-am montat pe masina, am constatat diferenta fata de farul dreapta, plasticul acestuia este tot zgariat fin parca s-ar fi jucat cineva cu smirghel(banuiesc ca de la praful omniprezent pe drumurile romanesti, alta explicatie nu gasesc) .

Da-i cu niste pasta de polish pentru plastic. Gasesti cam la orice supermarket mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now