ramiro

schimbare distributie b4184s2

18 posts in this topic

salut.as vrea sa stiu cum imi dau seama daca motorul meu este b4184s2 16 valve sau doar b4184s2

si ma poate ajuta careva cu niste printscreen-uri din vadis pt schimbarea distributie la motorul meu?

masina este un volvo v40 motor 1.8 an 02.2000 motor b4184s2 seria sasiu yv1vw14f3yf547915

cam ce pret este corect pt schimbarea distributiei la un service?

masina are 75000km de cand a fost schimbata...din care 40000 km rulati in romania..sa o mai las?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui schimbata ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici 2 poze. Poate te ajuta la ceva. Nu ma pricep foarte bine.

Nu cred ca ai 16 valve. Am numarat vreo 10 in poza aia  ::)

post-4318-12877887792544_thumb.jpg

post-4318-12877887794188_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

toate motoarele b4184s2 au 16V

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai si daca e cu 16 valve nu trebuia sa mai fie o curea sus la axa cu came ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai cum spui tu motorizarea  B4184S2,  sigur este 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai hai sa decodam putin codul motor

B4184S2 inseamna asa

B=benzina

4= nr de cilindrii adica 4

18=1800cmc

4=nr de supape pe cilindru adica 4 in cazul de fata

S=motor aspirat

Deci daca inmultim nr de cilindri cu nr de supape pe cilindru reiese ca are 16 supape ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehhh...frumos raspuns...deci m-am lamurit cu 16valve...un pret orientativ pt schimbul distributiei prin bucuresti..si eventual un service unde a mai schimbat cineva..ca am dat de multi priceputi prin serviceuri si nu fac nimic..si distributia e chiar delicata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu vrei sa mergi la Primus iti recomand AUGSBURG, nu merita sa risti pt cativa lei in plus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sti cumva daca la ei ma pot duce si cu piesele mele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La AUGSBURG nu se poate,  DOAR la PRIMUS se poate daca piesele tale sunt ORIGINALE VOLVO, adica in ambalaj albastru ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-ar trebui sa dai mai mult de 400 lei pe manopera 160-170 pe curea, max 280 pe pompa apa(non volvo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sti cumva daca la ei ma pot duce si cu piesele mele?

Incearca la Lowe Auto Grup, eu acolo am facut-o acum aprox 3 ani

De atunci merg acolo de cate ori am o problema sau ceva de schimbat

Atunci manopera a fost aprox 250ron, acum nu stiu si am fost cu piesele mele

Pe mecanic il cheama Sorin (toata lumea care vine acolo intreaba de el) 0722306051

Suna si fa o intrebare

Pa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti recomand sa mergi la Primus. Obisnuiam sa fac reviziile la Augsburg si nu mi s-au parut deloc profesionisti. Am schimbat acum vreo 3 ani bujiile la ei, cand au pus la loc capacul au prins un fir, care a dus la arderea unei sigurante de mi s-a oprit motorul in mijlocul intersectiei doua zile mai tarziu.

Alt exemplu de incompetenta: orice revizie include la ei inspectie sumara tren de rulare. La una din revizii aveam un amortizor praf si bucsele de bascula la fel. Masina troncanea ca ultima caruta. Mi-au spus ca n-are nici pe dracu. Eu personal n-as risca sa schimb nimic la ei, mai ales distributia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan G Pai hai sa decodam putin codul motor

B4184S2 inseamna asa

B=benzina

4= nr de cilindrii adica 4

18=1800cmc

4=nr de supape pe cilindru adica 4 in cazul de fata

S=motor aspirat                                                                                                                                                                            super tare si multumim cu ocazia asta am aflat si eu ca am 16 v dar 2-ul din coada ce este? b4164s2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este a "2"-a varianta de motorizare... cu VVT (Variable Valve Timing).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minunata lectie de intelegere a codului motor.

Va multumesc la amândoi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now