Maris Flaviu

problema de la schimbarea unui filtru de combustibil la s60 d5

25 posts in this topic

A s avea si eu o intrebare pt cine ma poate ajuta.Am un volvo s60 d5 din 2004 si azi i-am schimbat filtrul de combustibil.dupa ce l-a schimbat mecanicul a montat tot la locam pornit masina am mers cu ea1km a dat o eroare in bort si s-a oprit si nu am mai putut porni.Stie cineva ce poate fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuia sa lase contactul pus 80 sec. sau trebuia umplut filtru nou cu motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in manual scrie ca se pune contactul pe pozitia 2 timp de 80 sec dupa schimbarea filtrului de combustibil .. 

Mai incearca , insista ca trebuie sa porneasca .

ai putea sa o ajutai cu o pompa electrica de combustibil pe care sa o montezi la Turul ce intra in pompa de inalta , o pui sa traga pana amorsezi sistemul . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat sa pun contactul 80 de sec dar nu vrea,astazi am sa incerc sa pun o pompa sa amorsez instalatia.Chestia este ca eroarea aceea din bord m-a nelinistit desi e posibil ca masina sa fi sesizat aerul pe instalatie si sa taie injectoarele sa nu se blocheze de la aer.Daca a mai patit cineva chestia asta...help pls ca pe mecaniciii astia de 2 lei din toate serviceurile aiurea nu ma pot baza,daca nu am sa o duc la reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai Clujenilor ajutati-va colegul .  Daca erai in Sv veneam eu la tine si o porneam imediat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cel mai rau caz o aduc la SV :D glumesc,sper sa se rezolve azi,dar tu ce zici eroarea acea e normala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normala eroarea. Las-o cu contactul pus 1 minut dupa care iei contactul. Repeta pusul-luatul contactului de 3 ori dupa care da la automat pana porneste. Eu cam asa am "rezolvat problema" cand mi-am schimbat filtrul de motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

contactul pus inseamna pe pozitia inainte de pornire,cand se aprind toate sau pe treapta 2 de la contact ca treapta 2 e cea dinainte de aia pe care se aprind toate bujiile etc?asa scrie pe contact

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze .. acolo eu am gresit .  Contactul pune-l pe treapta unde se aprind toate becurile .  Inainte de pornire .    incearca ce a zis colegul de mai sus .. trebuie sa mearga ..  Insista

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai verificat ca filtrul a fost pus corect, etans.

Faptul ca tu ai mers doar 1 km cu masina inseamna ca a mai functionat doar cu motorina pe care o avea prin instalatie deci, e posibil sa aiba o problema cu trasul motorinei din rezervor.

Fie filtru pus incorect si ti-a opturat vreo gaurica fie etanseitate proasta si posibil sa traga aer in loc de motorina

Sau ambele

Cred ca ar tb sa schimbi iarasi filtrul dar cu un tip priceput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtru l-am pus pe Man cand l-a scos s-a uitat mecanicul erau identice a schimbat garnitura si filtrul nu intra decat intr-o singura pozitie l-am verificat,nu picura pe langa el,masina e acuma la un service specializat in injectoare pompe si tot ce tine de alimentare motorina,am sa-i pun sa-l demonteze si sa-l monteze din nou dar sincer parerea mea e ca a prins aer pe instalatie cand a fost montat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pune-i o pompa electrica in bot la tur la pompa si nu o mai chinui ...  orice mecanic trebuie sa aibe o pompa la indemana .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok mersi baieti pt informatii ma pun in miscare sa vad ce pot rezolva....o zi buna tuturor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbi filtrul iarasi doar daca ai indoieli ca primul ar mai fi ok dupa montare.

E cam greu de repornit un diesel dupa ce a prins aer in instalatie.....

Chiar a cam fost nepriceputean tipul.

Incearca ce spun baietii. Sa reamorseze circuitul

Ghinion

Share this post


Link to post
Share on other sites

nunu dar am dus-o la cei mai buni pompangii din cluj se ocupa numai cu diesel si sunt meseriasi.au aerisit-o,e ok dar cand pui contactul nu da motorina sus ca a scos turul si e posibil sa se fi infundat pompa aia din rezervor.Pt ca normal cand pui contactul trebuie sa arunce motorina

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam cat de scumpa ar putea fi pompa aia din rezervor?daca e dusa

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-mi dai nr tau de tel daca te rog sa te sun un pic sa te mai intreb una alta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu iti recomand sa pui pompa de joasa presiune SH, nu ai de unde sa stii cand pica, peste 1 zi, 100 zile, 1000 zile .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu iti recomand sa pui pompa de joasa presiune SH, nu ai de unde sa stii cand pica, peste 1 zi, 100 zile, 1000 zile .

Asta este valabil la orice piesa second hand,dar daca ia piesa la un pret foarte bun eu zic ca merita sa isi asume riscul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare din nou am rezolvat pana la urma problema,si a fost cu totul altceva.DIn cauza mizeriei din motorina s-a infundat atat pompa de joasa cat si cea de inalta,si am scapat la mustata sa nu iau alta pompa cu niste bile de la ceva supapa de la pompa de inalta pe care le-a descoperit mecanicul dupa 3 zile in care mi-a desfacut masina bucati:).Dar e bine acum merge...ms tuturor pt sfaturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now