claudios60

injectoare D5

215 posts in this topic

Păi, eu iubesc V70-a mea, dar sunt supărat că nu mă iubeşte ea pe mine... mă ţine doar pentru sex... :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, eu iubesc V70-a mea, dar sunt supărat că nu mă iubeşte ea pe mine... mă ţine doar pentru sex... :smile:

Sa nu te auda Raula ca dai de belea :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasol doc pt ca V70-ul este de sex (gen) neutru, vezi tu, un V70, doua V70-uri :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si avand in vedere ca are unu cred ca se pune masculinul :D

Mie unu imi merge mult mai bine miniD5-ul :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am zis că nu a obţinut nimeni efecte benefice. Am spus doar că nu-mi vine să mai bag, dacă funcţionarea este periclitată, de la început. Mă resemnez cu ideea că e departe de a fi o maşină performantă şi nu mai cheltui inutil cu ea. Din moment ce dau aproape 300 de lei pe un plin (care, şi aşa, se consumă cam repede), de ce să mai dau bani şi pe uleiuri magice?! Doar ca să sune mai tare motorul? It's simply silly...

daca te plangi de consumul de la D5 ceva e in neregula cu tine ... inca nu ai realizat ca nu mai ai Astra? _ e diferenta de la 1.7 la 2.4 .. si inca ce 2.4 ... vorba lui Bogdan .. incearca 2.5 de la bmw ala in 6 si ai sa vezi acolo 14 pe oras si 10 afara la cutie automata ..... si atunci sa vezi ca 300 lei te costa numai drumurile la supermarket

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai putin doc, tu vrei dublu de putere, 50% mai mare si mai greu fara sa ai costuri si consum dublu ?

Masina ta nu consuma mai mult de 9% mixt orice ai spune tu, are aproape de 2x mai multi cai decat Astra, si nu consuma de 2x mai mult, deci stai bine, dupa ce o sa-ti iei un AWD o sa discutam despre consum, sa vezi si tu ce inseamna un 14% urban si un 10% mixt .

Nu te obliga nimeni sa bagi ulei de drujba, oricum 5RON cat costa la un plin nu cred ca este vreo suma fantastica, pana si guma de mestecat costa mai mult :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu ai decat sa o vinzi doc, e singura rezolvare a problemei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu unul iti dau dreptate . si eu fac urat cand trebuie sa bag bani in masina . si inca ce urat fac de imi vine sa-mi iau logan . ei .. na asta e . bagi bani . dar faza e ca numai la astra nu bagi bani in rest la toate ai de bagat bani . Dar de ce zici ca nu scapi de schimbat sistemul de injectie ? ce are ? ce nu-ti place ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bagi in seama toate prostiile ? Dai talpa si sa vezi ce incepe ea sa te respecte nu tu pe ea .... ce umeda ? sa fie sanatoasa de aia nu mai poti tu ? pana la vara cand o sa mai ai nevoie de AC ai sa faci tu rost de 200 lei pt un refill de freon ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Saptamana trecuta cand s-a racit mai serios afara draguta nu a mai pornit, nici macar tractata. Ca sa nu ma fac de ras am chemat platforma (sa creada vecinii ca sunt executat silit)asa ca am ajuns la doctor(scuze service) in Craiova. Nu la reprezentanta ca nu aveam cum. Acolo baietii "m-au felicitat" ca nu imi merg 2 injectoare si ca sunt bun de plata.

Intodeauna am crezut ca masina este ca o femeie si trebuie sa bagi bani in ea daca vrei sa arate bine.

Asa ca m-am scormonit in buzunar de 1.000 lei injectorul(BOSCH).Totodata am schimbat filtrul de motorina si surpriza: era plin de pilitura de fier. La sfatul doctorului am spalat si rezervorul care avea multe reziduri.

Acum am scos masina din service si sincer imi merge super a disparut si pacanitul de la injectoare.

Dilema doctorului este daca pompa de presiune este afectata sau nu :unsure:

Am citit topicul cu uleiul in motorina si nu stiu ce sa cred asa ca am sa intreb si eu. Eu am folosit METABOLD fara succes. Adevarul ca am folosit motorina cam proasta si la MILF-uri ( a mea are 250.000 km)le deranjeaza. Asa ca nu faceti ca mine "Give VOLVO best many can buy" si nu veti fi dejamagiti.

Salve la toata lumea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funny....MILF :lol:

A disparut acum pacanitul pentru ca sunt noi dar o sa revina daca nu folosesti ulei de amestec 2T.De indata ce ai pilitura in filtru e clar ca pompa e afectata si daca o lasi asa o sa iti cada injectoarele pe capete.Acum e alegerea ta,uleiul si mai amani boala sau injectoare unul cate unul...mai ales de la km astia incolo,your choice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)) imi place intrebarea a doua ;)) Cum sa ajunga uleiul ala in baie ? ar trebui sa-ti raspunzi singur .. daca in camera de ardere ar ramane ulei din motor iti dai seama ce fum ar scoate masina si cat ulei ar disparea pe zi ? in alta ordine de idei .. nu ajunge in baie subt nici o forma , pentru ca pistonul are un segment de radere care aia face, rolul lui este sa rada uleiul de pe cilindru cand merge in jos si tot odata nu lasa motorina (si uleiul de drujba) sa o ia in baie . Alea dispar la explozie ..

Cat despre tamponul motorului .. este gol inauntru .. are o camera de aer , o perna de aer sa zic asa .. e vacumatic nu hidraulic .. poate vine de sus uleiul de pe la simeringuri .. atat timp cat nu ai balta subt masina nu e nici o problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

fa niste poze asa mai pe pozitie sa vada ochiul si poate te pot ajuta ..... .. in principiu in stanga acolo daca este umed asa mai abundent, ai 3 variante ..1 simeringul de la axul cu came 2. simeringul de la vibrochen(palier distributie) 3. capacul culbutori scapa pe la garnitura undeva ceva ulei . Ar ma ifi mai multe de zis dar trebuie ceva poze macar ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, ce, bre? Tu ştii? Vezi că am făcut topicul cu pata... ete aci.

Ia dă-ţi cu presupusu', da' nu d'alea că să merg cu ea aşa, că nu rugineşte dacă-i unsă-o-ţâră... hehehe

Salut. De ce nu cureti zona bine cu o carpa, mergi cateva minute si vezi de unde incep sa apara scurgerile?

Cred ca e cea mai ieftina, rapida si usoara metoda de a gasi locul de unde provine acel fluid.

Poate sa fie si gaz din motor daca acel tampon nu mai este etans. De altfel, daca pierzi vacum pe acolo.... o sa iti mearga si motorul prost, vibratii de exemplu.

Edited by ValiU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.Am urmarit cu interes acest topic,desi masina mea are numai 57000 km,as vrea sa fac orice este posibil ca sa o exploatez corect si cat mai mult timp fara cheltuieli majore.Am vorbit si cu oameni de service din Constanta care mi-au spus ca adaugarea uleiului 2t in motorina nu are in principiu nicio contraindicatie.Totusi,citind discutiile din link-urile postate cateva pagini in urma,am vazut ca nu este indicata folosirea acestui ulei in cazul in care masina este dotata cu dpf.Scuzati-mi ignoranta,dar nu stiu exact daca masina mea are sau nu asa ceva si,in cazul in care are,la ce riscuri ma expun folosind uleiul respectiv?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cred ca nu ai citit cu atentie, daca ai DPF trebuie obligatoriu ulei 2T cu norma JASO FC sau FD .

Tu ai DPF dar un model care nu prea pune probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma refeream la unul din linkurile de pe site-urile din afara(cele puse cu cateva pagini in urma de unul din colegii de forum)unde spune cineva ca nu este recomandata folosirea acestui ulei pentru dieselurile cu dpf(nu se refera la vreo norma anume,pur si simplu spune ca nu e ok):"2-cycle engine oil must NOT be used in any TDI having a DPF (2009+ TDIs) because it may cause the Sulphur content to exceed the 15 PPM maximum allowed for ULSD. It's a non-issue in your 2003 TDI (doesn't have a DPF) but a no-no in 2009+ TDIs because it may damage the Diesel Particulate Filter (DPF"

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

Ei in SUA nu folosesc ulei 2T cu norma Jaso FC/FD, ei folosesc ulei 2T marin, care este de 2 lei .

A sa nu uit, DPFul de la VAG se strica de la sine fara sa-i faci ceva la masina, asa ca ........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai,oricum uleiul e la mine pe balcon deja,isi asteapta cuminte randul la alimentare,dar ai dracu capitalisti erau sa-mi dea planurile peste cap! :lol:

Edited by andforgiven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai ~200.ooo km este normal sa te lase si pompa, cam pe la aceasta "varsta" pica .

Restul e placebo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa te conving eu iți spun ce au pățit și alții, atât volanta cât și pompa de joasa presiune au picat pe la 200-250k km la mai mulți de pe forum, când zic a picat volanta ma refer la țăcănitul ala enervant .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Eu am fost la o benzinarie MOL unde am avut de ales intre mai multe tipuri de ulei 2T JASO FC/FD. L-am gasit si pe cel pe care-l foloseste BogdanG, MOL Dynamic Garden 2T 600ml, precum si MOL Dynamic Sprint 2T 1000ml. Pe site-ul MOL veti vedea ca ambele au trecuta norma JASO FD, insa atat in fisa tehnica (link catre pdf in josul paginii) cat si pe bidon este trecuta norma JASO FC.

Eu l-am achizitionat pe al doilea, MOL Dynamic Sprint 2T 1000ml, pentru ca are aceleasi specificatii ca si primul doar ca este mai spornic si mai ieftin.

Erau mai multe tipuri de ulei 2T cu norma JASO FC/FD acolo, pentru scutere si alte utilaje. M-am hotarat la MOL Dynamic Sprint 2T 1000ml pe baza faptului ca daca Bogdan baga asa ceva in masinile lui, pai rau nu cred ca este. Poate ca pe viitor voi cauta si fisele altor tipuri de uleiuri, JASO FD mai ales, pentru a observa vascozitate si altele. Deocamdata urmeaza sa bag maine 300ml la plin. Sau poate respect formula data de iulirx aici, motorina(L)/200, pentru ca este mai usor de tinut minte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unisolul prajit ce norma de calitate are oare ? ;))

PS: Bogdane, oamenii astia chiar ne-au crezut ca noi punem ulei deala in rezervoare ? =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now