Sign in to follow this  
Followers 0
zarya

XC90 cu o mica (sper) problema

15 posts in this topic

Salut! Sunt posesorul unui Volvo XC90 din 2003 de 163 cai. Masina are o problema si sper sa ma puteti ajuta. In timpul mersului imi apare mesajul Service Urgent (ceva de genul) iar apoi masina se opreste. Am fost la Volvo, am pus-o pe un tester si mi s-a spus ca nu are nimic, ca lor nu le apare nici o problema. Tin sa precizez ca masina se opreste in momentul in care plec usor de pe loc (fara sa accelerez puternic) sau cat turatia este sub 2000 de rotatii. Poate fii pompa de motorina? Sau vreun senzor de turatie ? Voi ce parere aveti? Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce scrie mai exact engine service urgent sau ce,si aia de la Volvo nu au gasit coduri de eroare stocate in unitati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"engine system service urgent" asta imi apare. Cei de la Volvo au spus ca nu le apare nici o problema (mai exact, nu stiu ce are), nu stiu detalii ca nu am fost eu cu masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este imposibil sa nu ramana erori in ECM,tre sa citesti codurile in altaparte.Pe forum suntem 2 care facem diagnoza Eu si Bogdan G incearca sa ajungi la unul din noi sa vedem ce iese.Pentru mai multe info da-mi PM

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Pe forum suntem 2 care facem diagnoza"

3 suntem, dar eu sunt prea departe....

Share this post


Link to post
Share on other sites

La asta m-am gandit si eu,"dar eu sunt prea departe....",dar nu am formulat cum trebe,greseala mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca apare  in bord mesajul ENGINE SYSTEM SERVICE URGENT inseamna ca este stocata EROAREA, deci este imposibil să nu se vadă pe tester .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil, d-asta vreau sa ii mai fac o diagnoza. I-am dat un pm lui DETONATOR. Astept sa-mi raspunda. Dar dupa simptome aveti idee ce ar putea fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa motorina din rezervor pare defecta dar aia cand se strica nu mai porneste deloc masina, deci este de sapat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mai am o Alfa Romeo 156, benzina, iar pompa de benzina este pozitionata atat de bine incat se ajunge groaznic de greu la ea. Explicatia: a fost pusa acolo pt ca in mod normal nu prea se strica, deci nu ai de ce sa umblii la ea. Si ma intreb, nu se strica la Alfa Romeo si se strica la un Volvo din 2003 cu 90.000 km ?  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din experienta mea pompa de motorina din rezervor se strica pe la ~200.ooo km asa ca poate fii si un contact imperfect sau o alta problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot sa-ti trimit msg, in schimb l-am primit pe al tau :| Spune-mi pe pm cat m-ar costa si lasa-mi numarul tau de telefon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe cine intrebi ? Pe mine sau pe Detonator ?

PS> eu am nr de tel trecut la profil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit cod pe ECM-2503 Fuel Pressure,Pressure too low si presiunea in rampa nu era stabila in jurul valorii care trebuie la relanti.Ori trage putin aer pe undeva ori e pompa de inalta sau regulatorul de presiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca daca ar trage aer pe undeva s-ar oprii mereu sau mult mai des... Mult mai probabil sa fie din cauza regulatorului...nu stiu ce sa zic. Iti multumesc pt ajutor si pastram legatura, momentan nu stiu ce sa zic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0