BogdanG

Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL

424 posts in this topic

Eu am luat azi asa ceva mol sprint.

Din cate am vazut are aceleasi specificatii. Ce-i mai bine e ca vine ambalat la 1 litru.Costa vreo 16 ron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu tot din asta de 1L am luat DAR ma supără lipsa gradațiilor, trebuie sa ai mana de popa sa nimerești fix 300ml . :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faci rost de una d-asta şi poţi să-l bagi şi tot odată. hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de unde facem rost de dinaia ca ar fi handy :D

Daca ai vreun pont zi-ne si te rasplatim :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu n-am, doar de 50 ml şi nu folosesc, că ar trebui să bag câte şase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indeed...Ar fi bun unu de 300-400 macar dar unde naiba s-or gasi?

Eu am o canita gradata de 250 si cu scurgere dinaia ca la imbric :lol: si tot e cam incomoda... ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar chestia asta nu are şi efect de lubrefiere, printre celelalte? A folosit cineva aşa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine din cand in cand mai da cu fum mai albastrui ... dar mai bine sa dea cu fum decat sa se duca injectoarele :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DOC, are cam multe avantaje Metabond-ul ala, eu nu mai cred in Mos Gerila :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, pentru că de ce?

Să bag 'au să nu bag? Tu-l recomanzi, Bogdane?

Vadim, n-am prea înţeles... dă cu albastru cu sau fără Metajames (pardon, Metabond)?

Edited by Heimðallr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu cred in produsele care fac si asta si asta si asta ba mai mult daca citesti cu atentie vezi ca este un produs foarte inflamabil care ataca lacul si vopseaua, imbunatateste arderea si creste puterea DECI este pe baza de cetone ma gandesc eu si atunci cum poate ajuta la lubrifiere? Mai bine bagi acetona si ai rezolvat problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, pentru că de ce?

Să bag 'au să nu bag? Tu-l recomanzi, Bogdane?

Vadim, n-am prea înţeles... dă cu albastru cu sau fără Metajames (pardon, Metabond)?

Heh nu cu metabond , cu ulei 2T , si gazele miros ca la pompe duze :lol: In schimb abea acum dupa o luna de folosit sau chiar mai mult a inceput sa se auda muult mai frumos motorul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de METABOND MEGASEL, producătorul spune aşa:

Prin urmare, are şi proprietăţi lubrefiante.

Legat de compoziţie, are 2-nitrat-izooctil (2-etil-hexil-nitrat) [pe el scrie aşa: "2-ethylhexylnitrat( isooctylnitrat)"], 2-etilhexanol, 2-6, tert.butilfenol, 1-2-4-trimetilbenzol şi altele. Ataşez fişa tehnică.

Oricum, palpatoriu este uleios, nu dă senzaţia de benzină, diluant sau acetonă pe piele şi nici nu se evaporă repede, ca benzina sau acetona.

Fisa tehnica Megasel.doc

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea ca te complici prea mult cu metabon si tot felul de aditivi+ costa mult mai mult ca uleiul.2T asta e incercat de mai multa lume si pana acum nu se plange nimeni de el.Parearea mea!Nu zice nimeni ca nu merita incercat,doar o faci pe buzunarul tau :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine mă bate gândul să încerc, sincer. Costă vreo 105 lei flaconul de 250 ml şi ţine vreo 9 plinuri. Cu 2T costă cam tot pe-acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu cativa cu D5 care au folosit Metabond (e a nu stiu cata oara, cand repet) si au fost f multumiti.

Eu, am folosit un flacon intreg cu rezultate f bune. Efectul a durat si dupa ce am incetat adaugarea de metabond, deci este adevarat ca trateaza piesele cu care intra in contact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce efecte te referi? Silenţiozitate? Consum? Putere? Gaze? ...

Efectele nu sunt, în esenţă, aceleaşi pe care le obţii şi cu utilizarea de ulei 2T?

Edited by Heimðallr

Share this post


Link to post
Share on other sites

DOC nu stiu cum stai cu matematica dar 105RON = 22 plinuri in ulei 2T :lol:

PS> nu mai pune cel mai scump 2T pt ca nu este si cel mai bun pt ce ai tu nevoie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de Megasel, primele trei (Metabond recomandă primii 200 de litri), se bagă 20 ml la 40 litri de motorină, dar eu mă gândeam să bag 40 ml la fiecare plin (40 ml la 70 l, nu la 80, cum reiese din calcul).

40 x 3 = 120 ml. Mai rămân 130 ml, care se împart în câte 20 ml/ rezervor. Deci, încă şase plinuri şi-un şniţel...

3 + 6 = 9 (ş'un şniţel) :D

Eu împart un flacon de 1 litru la 3 rezervoare [333,(3) ml/ rezervor]. Deci, pentru 9 plinuri, folosesc 3 flacoane a 1 litru. Am calculat cu preţ mediu de 30 RON/ litru ulei 2T. Deci, pentru 9 plinuri, 3 x 30 RON = 90 RON (fără şniţele).

Edited by Heimðallr
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

16RON= 1 bidon ulei 2T,

105RON(METABOND) = 6.5 bidoane ulei 2T=6.5x3.33(plinuri per bidon 1L)=~22 plinuri .

Acum ai înțeles ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce efecte te referi? Silenţiozitate? Consum? Putere? Gaze? ...

Efectele nu sunt, în esenţă, aceleaşi pe care le obţii şi cu utilizarea de ulei 2T?

Heim pot sa zic eu?Cu toate ca nu crede nimeni..

Am folosit 2 t multi / castrol(mi se pare putin cam "gros") .Dupa 4 plinuri am remarcat urmatoarele : motorul merge mai bine,porneste (parca) mai usor dimineata,mai silentios.Gaze nu as putea spune,doar daca fac un test!

Deci eu zic ca merita.

Poti face proba min 3 plinuri, daca nu iti place cum suna ,nu mai "pui" nimic.Simplu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da lasati omul,daca el are placerea sa dea banii pe asta ce aveti voi cu el?Dupa il asteptam cu feedback ;) Speram sa fie unul bun :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaze nu as putea spune,doar daca fac un test!

Gazele miros dupa cum spunea si Vadim a PD :lol: Dar ce conteaza doar nu mergi in spatele ei :iroc:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now