BogdanG

Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL

424 posts in this topic

E diferenta oriunde comparativ cu Ro.Va puteti da seama doar dupa miros (daca il aveti mai ascuțit) si dupa cum se scurge atunci cand tragi pistolul inspre buza rezervorului.

P.S: Legat de 2T eu bag de ani buni in mai multe masini si nu am avut probleme(pana acum) la nici una cu injectoare, pompe...Plus ca face motorul mai silentios.

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

2T bag si eu, in continuare (cam 100ml ulei la 20l motorina), mi se pare ca se comporta ok masina, inca nu am ajuns sa ma gandesc la probleme cu injectoarele si filtrul de motorina trebuie sa il schimb dupa ce da caldura si atunci vad ce e si pe acolo.

Dar mi se pare (poate e placebo, poate nu) ca e mai silentios motorul si nu mai tremura asa tare (si la asta cu tremuratul cred ca totusi e real si nu mi se pare).

In legatura cu Aral: am bagat benzina (pentru 5-7 bani pe litru diferenta...) din Timisoara si a fost proasta, masina tragea greu fata de benzina din OMV sau Rompetrol (deci pe mine Aralul nu mai mai vede pentru un castig de cativa lei la un plin...) :P Diesel bag numai de la OMV de 4000km de cand o conduc pe a mea si imi place cum merge :D

Edited by Claudiu T
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

2T bag si eu, in continuare (cam 100ml ulei la 20l motorina), mi se pare ca se comporta ok masina, inca nu am ajuns sa ma gandesc la probleme cu injectoarele si filtrul de motorina trebuie sa il schimb dupa ce da caldura si atunci vad ce e si pe acolo.

Dar mi se pare (poate e placebo, poate nu) ca e mai silentios motorul si nu mai tremura asa tare (si la asta cu tremuratul cred ca totusi e real si nu mi se pare).

In legatura cu Aral: am bagat benzina (pentru 5-7 bani pe litru diferenta...) din Timisoara si a fost proasta, masina tragea greu fata de benzina din OMV sau Rompetrol (deci pe mine Aralul nu mai mai vede pentru un castig de cativa lei la un plin...) :P Diesel bag numai de la OMV de 4000km de cand o conduc pe a mea si imi place cum merge :D

Ok, multumesc!

Am trecut recent pe langa un Aral si mi-a trezit curiozitatea. Eu pana acum am bagat motorina de la Petrom. Din cate am inteles, e aceeasi cu cea de la OMV ( cel putin varianta standard)

E diferenta oriunde comparativ cu Ro.Va puteti da seama doar dupa miros (daca il aveti mai ascuțit) si dupa cum se scurge atunci cand tragi pistolul inspre buza rezervorului.

P.S: Legat de 2T eu bag de ani buni in mai multe masini si nu am avut probleme(pana acum) la nici una cu injectoare, pompe...Plus ca face motorul mai silentios.

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Mersi !

Ce ulei 2T folosesti ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! De obicei bag Arol 2T de la Mol sau Hexol pe care il iau de la mecanicul meu,la fel de multumit de ambele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari,

Pt motorul 1.6d este ok Mol Dynamic Sprint 2t, sintetic, cu norma JASO-FD?

Am filtru DBF anulat fizic ( taiat carcasa si scos fagurele ).

Fisa uleiului am gasit-o doar pe site-ul Mol Hungary:

http://molhu.moltest.hu/en/lubricants-autochemicals/automotive-lubricants/other-motor-oils-for-2-stroke-motors/mol-dynamic-sprint-2t-two-stroke-motor-oil

Pe bidon, doar la instructiunile in lb romana, scrie "a nu se folosi in amestec cu motorina".

Norma JASO-FD poate afecta catalizatorul? In fisa spune ca nu!

Recomandati alte produse, eventual cu norma FASO-FC?

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

La motorul D3,163 cp este ok Sprint 2T?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai decit sa ii pui! Totusi este un nonsens, la motorizarile actuale de ultima generatie ,sa mai procedezi asa. Ce naiba doar nu este Trabant,

De inteles la modele  de acum 10-12 ani ,Euro 3 ,ce mergeau cu motorina ceva mai "unsuroasa" ,insa aveau motoare obosite(implicit si pompa  de inalta presiune) insa daca ti-ai propus sa ai un rulaj de  sa zic , 500oookm ,te inteleg insa nu va duce pompa ca si fiabilitate ,nici cu motorina  de prototipuri.:) 

Poate in  statia de alimentare vei parea un pic mai caraghios cind cineva va vedea ca bagi ulei in motorina.Mofturi din astea le  inteleg sa bagi aditiv in benzina sau motorina   insa ..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e chiar asa cum spui, sunt multe probleme la noile sisteme de injectie, la  D2 poti baga linistit pt ca e plin de pilitura sistemul de injectie. 

D3-ul nu are probleme de injectie iar in acest caz nu are sens sa bagi ulei 2T . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,nu am sa pun,eram obisnuit cu vechea masina cu 2.0D.

Multumesc frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru un  2.4   D5244T5  fabricatie 2008, im amestec cu motorina pot folosi cu incredere ulei sintetic 2T  bardahl cu ,caracteristicile API TC/ JASO FD/ ISO-L-EGD? Multumesc .

15409753_558404754354076_1930875144_o.jpg

15409786_558404744354077_340761214_o.jpg

Edited by robertalfa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus vre-o 6 plinuri cu ulei , intr-un d5 euro4 (generatia precedenta) si n-am avut probelme , doar ca m-am plictisit sa tot mixez la peco si toti se uita ce minune fac . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor. In cartea masinii mele (S40 2.0D SE, 2007, D4240T) la combustibil scrie: HEAVY OIL. Am o mare dilema in directia asta. M-as bucura daca ma puteti lumina. E diferita motorina de aici din Anglia? Contine deja ulei? La multe masini am observat ca miroase a ulei atunci cand pornesc. Asta m-a dus cu gandul ca au probleme la motor (scuze daca suna a ignoranta). Si am mai observat ca majoritatea masinilor, aici in Anglia, scot fum, unele la acceleratie, altele nu numai. Un fum mai degraba gri decat alb sau albastru.

Va intreb pentru ca as vrea sa stiu daca ar trebui sa pun si eu ulei in motorina sau nu (in cazul in care are deja).

Multumesc anticipat pentru orice raspuns din partea voastra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, am crezut fie ca unul dintre voi imi spune ca nu se poate inventa iar roata, fie ca va fac interesati de aceasta denumire (HEAVY OIL) (care ma lasa confuz) careia vreau sa-i inteleg rostul. sper ca nu ma luati de prost. Nici nu fac, si chiar sper ca nu sunt. Dar multe lucruri nu stie omul pe lumea asta.

Am nevoie de raspunsurile voastre pentru a sti daca trebuie sa pun si eu ulei sau nu. Ca tare as vrea sa-mi mearga masinuta cand voi veni anul acesta in Romania si sa n-am probleme pe drum.

Apropo, Bogdan G., ai avea timp si pentru mine prin august pentru a-mi face o diagnoza sincera (voi avea drum prin Bucuresti)? Chiar daca o sa ma doara sufletul, vreau o diagoza de calitate (am inteles ca tu te ocupi cu calitatea :) - diagnoze fac multi). Si multumesc anticipat.

Edited by Cujacha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am auzit pana acum de Heavy oil la motorina . 

De obicei in luna august sunt in concediu, ne auzim la un telefon atunci . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite, chiar apreciez raspunsul tau. Chiar daca-s foarte obosit, sunt lucid. Chestia e ca eu voi ajunge pe 4 august si voi pleca inapoi la sf lui August. Dar, daca nu se poate, nu se poate. Poate imi recomanzi pe altcineva. Daca ar fi in Campulung Muscel sau in Constanta ar fi perfect, chiar daca as fi preferat sa ajung la ''ochiul'' tau.

Da, asa scrie in cartea mea. Si la fel pe cateva site-uri unde, dupa ce scrii numarul masinii, iti apare exact ce motorizare ai. Si scrie la fel: Heavy Oil.

Poate va sti careva de pe forum.

O zi frumoasa Bogdan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/7/2016 at 4:59 PM, Bogdan G said:

Nu e chiar asa cum spui, sunt multe probleme la noile sisteme de injectie, la  D2 poti baga linistit pt ca e plin de pilitura sistemul de injectie. 

D3-ul nu are probleme de injectie iar in acest caz nu are sens sa bagi ulei 2T . 

Salut,la D2-ul(YV1FS84A1D2180533) 2012,este ok sa bag ulei 2T?

Se poate scapa cumva de pilitura din sistemul de injectie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da rezultate neașteptate,  am salvat o masina care avea toate injectoarele cu probleme . După o cura de 2T  si-au revenit ca prin minune.  Am pus 300ml la un plin și am rezolvat . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,mulțumesc pt răspuns.

Eu am mașina din martie și a venit cu o eroare pe cilindrul 2(lipsa compesare), ștearsă eroarea și rescris injectoarele, dar iarăși a apărut eroarea.

Asta sa fie cauza?

Motorina am băgat de la Rompetrol și Omv(cea mai scumpă) sau sa pun din aia mai ieftina....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune ulei 2T si vei afla . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna

In legatura cu 'Heay Oil'

In cartea masinii la fuel type: Heavy Oil se refera la motorina, nimic mai mult.

La masinile mele tot asa scrie in V5 (talonul masinii)

link cu explicatia de pe Wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_oil

Edited by gfieraru

Share this post


Link to post
Share on other sites

gfieraru, multumesc pentru raspuns. E linistitor. Ma gandeam ca din moment ce am vazut asa multe masini in Anglia scotand fum poate acestea au ulei in motorina. Doar ma gandeam. Oricum si a mea scoate fum ca un trabant cand o accelerez. chiar nu stiu daca are probleme. Sper sa aflu pana nu e prea tarziu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norma jaso fd , pare ok

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare 

Încă mai folosiți tratamentul minune? :ceva noutăți?  recent am devenit posesorul unui s60 2005 cu motor d5 euro 3 163 cp. Sa folosesc și la acest motor? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am folosit un bidon de ulei 2T și niciun rezultat, la fel face.

Să-l folosesc în continuare sau sa renunț?

Momentan nu am mai folosit. 

Este vorba de motorul 1,6. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now