• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
vciorici

Consum incalzitor autonom?

74 posts in this topic

Salut, stie cineva cat consuma incalzitorul autonom (banuiesc ca e webasto) cu progamare cu timer la un XC90, 2003, D5? Este vreo posibilitate de a instala telecomanda daca masina e dotata deja cu timer de pornire al incalzitorului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam 1L/h. Poti pune si telecomanda dar aftermarket. Invata sa folosesti timerul si in mod garantat nu mai ai nevoie de telecomanda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam 1L/h. Poti pune si telecomanda dar aftermarket. Invata sa folosesti timerul si in mod garantat nu mai ai nevoie de telecomanda.

Sa-mi spui si mie ce telecomanda aftermarketpui la Heater ca vreau si eu.Fara AEM nu merge nimic,cu poti pune orice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o firma din Arad care instaleaza telecomenzi la incalzire auxiliara. O sa caut sa vad cum se numesc ca am uitat.....Stiam de ei anul trecut cand am vrut sa-mi montez si eu dar am renuntat din cauza pretului.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Volvo nu merge pentru ca CPM este comandat de CEM pe LIN-bus,fara AEM nu se poate,ala converteste semnalul analogic primit de la receiver-ul telecomenzii in digital pe CAN.

Si sa raspundem si la intrebarea cu consumul

Technical data

Type

912-B

912-D

Working medium:

Water

Water

Output:

5500 W

5500 W

Fuel:

Gasoline

Diesel

Fuel consumption (during continuous operation):

0.65 l/hr

0.6 l/hr

Power consumption, output (excl. passenger compartment fan):

30 W

30 W

Total power consumption (incl. passenger compartment fan)

6.5 A

6.5 A

Voltage nominal:

12 V

12 V

Voltage range:

10.5 – 14 V

10.5 – 14 V

Operating temperature:

-40 – +80 °C (-40 – 176 °F)

-40 – +80 °C (-40 – 176 °F)

Dimensions:

290 x 120 mm (11.4 x 4.7 in)

190 x 120 mm (

Consumul este de 0,6l/h la diesel si 0,65l/h la benzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

nici prea mult, dar nici putin consumul. interesant e daca incalzind masina in fiecare dimineata, reusesti oare sa faci economie pe timp de iarna, avand in vedere ca la un motor rece consumul e destul de mare pana s eincalzeste motoru;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iarna trecuta am folosit heaterul de 2 ori pe zi 5 zile pe saptamana si nu am simtit o crestere mare in consum,adica tot 9,2l imi arata CB-ul si acum tot atat am,mers numai in Capitala noastra draga de kkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vorba de confort nu de consum.....

Deci 1l/h pentru confort. In timp menajezi si motorul. Practic 2 iepuri cu un singur glonte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da merita pe 244 am masina ii incalzita dimineata +pornesc un motor cald  ;D ;D

se uita vecinul cu un bmw din 2009 care nu are cred asa ceva  si razuieste geamul dimineata ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare in jur de ce suma se invarte montarea acestuia pe masina mea :rolleyes2:?

Pentru ca nu am pachetul de iarna sau cum ii zice(sincer nu prea stiu in ce consta)si iarna mi se incalzeste greu apa in ea :sad5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai afli daca suni la Primus si ceri un pret numai pentru heaterul din atasament si vezi ca este in functie de seria de sasiu.Dar sigur este scump

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da imi imaginez ca,costa cat pe ......  O sa ii iau un termoplonjon dinacela si dimineata inainte sa o pornesc o sa il tin in vasul de expansiune :laughing9:(glumesc evident,nu incercati asta pe propria masina ;D)

P.S:Multumesc DETONATOR!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O varianta pentru tine este sagasesti o masina la demontari care sa aiba heater,sa-l jumuli complet si sa mergi la reprezentanta pentru soft.Sau la numai 800E-uri montezi una aftermarket cu programator si telecomanda de la Webasto sau http://www.eberspacher.com/products/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu dezmemnbratul mai greu,mai degraba cu cele aftermarket.Stii ca e nou si costa si mai putin

Sa vedem poate mi-l aduce mosu' :smile:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai mare grija inainte sa cumperi vezi daca se poate monta pe masina ta.Daca vrei iti dau o firma de unde poti cumpara si poti intreba acolo daca merge sau nu pe masina ta.Ideea e ca tebuie sa porneasca si ventilatoarele inauntru si pentru asta iti trebuie un releu special sa se integreze corect in masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sine stie care e marca si modelul concret la volvo xc90, d5 din 2004?? banuiesc ca e webasto, dar ce model??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e webasto,volvo part no: 30661775 Diesel, 912-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica mai bine spus este Ardic model 912-D de la Diesel ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

Iarna se apropie repejor si vreau sa curat â€Auxiliary heater†deoarece, iarna trecuta nu a functionat(cind a pornit prima data in toamna trecuta, a scos un fum enorm, am oprit la OMV sa alimentez si au sarit angajatii cu instinctoarele crezind ca a luat foc masina).

Am gasit un amic care se pricepe la sisteme de incalzire auxiliare dar nu a reparat niciun Volvo pina acum. Mi-a spus ca i-ar fi de mare ajutor o schema, un  VADIS ceva...  Eu nici nu stiu unde este pozitionat sistemul auxiliar de incalzire, singura chestie pe care o stiu este unde este mufa de alimentare pe care am desfacut-o pt a nu mai porni sistemul auxiliar.

Daca ma puteti ajuta.... masina este xc 90 din 2004, motorizare D5, 163 c.p., sistemul auxiliar de incalzire poate fi programat cind sa pormeasca(opreasca).

Multumesc anticipat pentru ajutor!    :occasion14:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu a mai facut model de heater de pe Volvo mai bine nu se baga,pentru ca nu este la fel ca celelalte heatere este putin mai special si se poate diagnostica foarte usor cu Vida,pentru ca se pot activa componente interne ale heaterului individual.Cel mai comun defect este sa pice atomizorul in arzator.

Oricum trebuie sa mergi la reprezentanta pentru deblocarea heaterului pentru ca daca inregistreaza 3 porniri esuate se blocheaza si merge deblocata cu Vida sau cu PPC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau cu Launch-ul se poate activa ;D

A explicat tizu mai sus ce se strica, se repara usor dupa ce il dai jos, mai greu este de dat jos .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now