xgabriel

Aditivi pentru motor

30 posts in this topic

Ce aditivi folositi pentru o mai buna functionare a motorului?

Foloseste cineva Metabond sau Dura Lube?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa mine tre sa fii oleaca locco sa folosesti asa ceva la D5 .  Ulei cel mai scump si atat . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

da , folosesc io dura lube si e ok .... am 40 000 km de cand folosesc si nu sa stricat nimic diferenta e doar la zgomot se reduce zgomotu un pic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiam ca aditivii astia sunt buni pt un motor cu 300 -400 000 km in sus.Pui duralube , merge ce mai merge si dupa isi da duhul  :smile: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

deocamdata nu si a dat duhu ..... si sunt la a 6 - 7 masina de cand conduc si folosesc dura lube , niciuna nu si a dat duhu ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu raman la ideea, Metabond.

E mult mai safe, costurile sunt ok... nu mai ai nevoie de ulei de "ceinsau" in rezervor  :P , ... motorul toarce frumos, injectoarele sunt protejate.

In acelasi timp, nu cunosc efectele Duralube. Nu as putea spune care e mai bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu raman la ideea, Metabond.

E mult mai safe, costurile sunt ok... nu mai ai nevoie de ulei de "ceinsau" in rezervor  :P , ... motorul toarce frumos, injectoarele sunt protejate.

In acelasi timp, nu cunosc efectele Duralube. Nu as putea spune care e mai bun.

mai vorbim cand o sa-ti iei un CR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vorbeam (numai) de mine, nu postam pe sectiunea S60.  ;)

...Al meu si-a cam facut deja norma fara prea multi aditivi adjutanti si o sa mai duca ceva, asa cum a iesit el din fabrica: motor+cutie, cu toate accesoriile aferente (injectie), nedesfacute/neumblate la ele.  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as opta tot pentru metabond. Am vazut cateva demonstratii si am ramas,,,,impresionat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uitete si la duralube la demonstratii si vezi ca e pur si simplu marketing .... io le am folosit pe amandoua si sunt f bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi2727 degeaba bagam noi astia cu CR metabond,duralube si ce mai sunt de genul in motor daca motorina folosita zi de zi e de cacao,din cauza asta fiind ''obligati''(cei ce tin cat de putin la masina lor) sa folosim ulei de ''ceinsau'' :smile:

Cat despre masina ta,esti un norocos si sa te mai mai tina inca pe atat! :salut:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu recomand totusi un ulei bun, nimic nu ajuta mai bine decat un ulei de calitate.

Eu o singura data am pus in G1 niste Slick 50 adus din SUA si a facut minuni, exact ce spune si GUS, motorul a devenit mai silentios si cam atat .

Totusi la noi problemele sunt cu motorina, praful din aer, regimul de mers..... in rest e bine ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi2727 degeaba bagam noi astia cu CR metabond,duralube si ce mai sunt de genul in motor daca motorina folosita zi de zi e de cacao...

...Pai, Metabond Megasel se baga in motorina.  :smile:

Eu de asta spuneam. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manualul de utilizare zice aÅŸa:

Volvo does not recommend the use of oil additives.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manualul de utilizare zice aÅŸa:

Da, dar cine-i Volvo asta de le stie el pe toate? Nu stiu ei la ce e bun bitterul suedez Duralube.  :smile: Cica e bun si la igienizat tubulatora la aerul conditionat.  :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei nu È™tie domle` ce condiÈ›ii vitrege avem noi în romanica, drumuri nu, aer nu, combustibili buni nu DAR le avem cu aditivii domle, totul e aditivat acilea ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Pai, Metabond Megasel se baga in motorina.  :smile:

Eu de asta spuneam. :)

Acum am inteles,sorry!Dar tot nu cred ca e mai ieftin ca 2T-ul de la MOL ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi este împotriva uleiului 2T de la MOL ;D

Eu totusi nu sunt asa de convins de proprietăÈ›ile miraculoase ale Duralube-ului, ceva imi da cu virgula, adica sunt constient ca mixat cu uleiul poate avea niste proprietati miraculoase si am mai auzit ca se lipeste de cilindrii, pana aici ok DAR ce te faci cu detergentii din ulei? Aia nu spala pelicula aia sau vad scrisul (ATENTIE nu sterge aici Duralube) si gata nu mai spala cilindrii ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tinand cont de proprietatile chimice si protective,cat si de experienta ce sta in spatele acestui produs se poate spune ca acei detergenti din uleiurile bune sunt imune la compozitia produsului Duralube,practic neafectand cu nimic buna functionare a acestui produs :laughing6::smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funny guy ;D

Este mult de dezbatut, pe mine reclamele lor cu masini din 70 toamna care mergeau numai cu Duralube si fara apa si ulei iar motorul nenica mergea ca uns ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mentionez ca nu am nici in clin nici in maneca cu cei de la Duralube ;D

La prima mea masina(Cielo '96)asta prin 2006 am folsit si eu acest aditiv care sincer sa fiu m-a lasat rece.Motorul mergea la fel,adica tot batea tacheti,axa ce naiba batea la ele ca era boala lor si pana la urma tot a trebuit sa fac motorul.Era si pe gaz ce-i drept dar trebuia sa vad o diferenta,nu ::) Ei bine eu imi aduc aminte bine ca nu a fost niciuna,chiar ma gandeam ca dadusem si banii degeaba pe el :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde ce se asteapta de la un aditiv. La unii urechile li se astupa brusc, motorul toarce ca un V8 desi e diesel, porneste de 2 ori mai repede, consuma cu 50% mai putin, trage mai bine si se mareste si portbagajul. Raman la parerea mea, amestecat cu un ulei prost un aditiv poate face ceva pozitiv, amestecat cu un ulei modern face nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi este împotriva uleiului 2T de la MOL ;D

Nu sunt impotriva, doar ca deocamdata nu am studiat suficient problema. Inca nu inteleg unde se duc unele "chestii". Consider ca inca nu se cunosc efectele, pe termen lung si f lung.

Dupa ce studiez problema ca lumea, o sa postez in topicul dedicat... daca mai am nelamuriri. :)

Acum am inteles,sorry!Dar tot nu cred ca e mai ieftin ca 2T-ul de la MOL ;D

Dozajul este de 5 ml la 20L motorina... un flacon are 250ml si costa in jur de 100ron. Deci, scump... nu iesi nici cu Megasel. Un flacon, iti ajunge pentru cel putin 10 rezervoare de 80L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am folosit si megasel motorina si pt benzina megalene

in ambele motoare am metabond gold

ce sa zic eu nu am observat diferente  uleiul ii mai alunecos altceva nu stiu (poate 244 in blana nu ajunge asa repede  aproape de zona rosie la temp.)in 244 am metabond cu liqui molly 10w-40 ai in v40 castrol syntec 5w-50 cu metabond gold  filtre albastre originale

in timp ajuta

am un prieten care il foloseste (de ani buni)in motorina la 2.7cdi mercedes dar tot a schimbat 2 inj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singurul aditiv pentru motor (cum e titlul topicului) pe care-l folosesc e uleiul. Evident, uleiul e gata aditivat, din fabrică. Eu nu-i mai pun alţi aditivi. ;D

PS: Aditivul meu se numeşte Castrol SLX for Volvo Cars 0W-30. Pot spune că arată foarte bine şi că suntem făcuţi şi satisfăcuţi pe deplin (eu şi maşina) ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now