sorin

Parking heater

383 posts in this topic

Here you go, man:e4f2bce6f220465045c724d7b08ee238.jpga090752f18d001aefd6a8edd632dce3f.jpg

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Mersi mult. Eu i-l cautam pe la bara fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Mersi mult. Eu i-l cautam pe la bara fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, in iarna asta am starnit de cateva ori curiozitate/agitatie /panica la stationarea la semafor datorita fumului alb si gros pe care il scotea pentru cateva secunde incalzirea auxiliara atunci cand se oprea.La pornirea incalzirii auxiliare scotea putin fum ,dar nimic exagerat, in timpul functionarii mai pufnea  si mergea neuniform dar fara fum ,insa cand se oprea... dadea un puf mare ,  alb si gros.Pe tester, nimic.Asa ca imediat ce s-a incalzit afara am dat bara jos si am facut o revizie la Heather.

Totul in regula, funingine putina, bujia masurata la 0.8 ohmi ,i-am dat curent de la redresor si s-a inrosit firul instant , asa ca am desfacut injectorul(spritiera de motorina), am gasit membrana cu ceva gaurele fine si cauciucul nu mai avea consistenta  era lipicioasa, vascoasa.Am  inlocuit membrana si am confectionat 2 saibe din alama ca sa o etansez la loc.Pun foto cu procedura pentru cei interesati.

Am montat totul la loc, am facut proba de functionare ,e o imbunatatire evidenta porneste fara fum, merge viguros si uniform ,dar la oprire mai scoate  un mic puf de fum alb asa ca maine cumpar si o  bujie noua .

20190305_134802.jpg

20190305_134746.jpg

20190305_134730.jpg

20190305_121636.jpg

20190305_121327.jpg

20190305_121732.jpg

20190305_121059.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe principiul când nu găsești sau e prea scumpa o piesa, bucsezi una de Dacie :)))

Sunt curios cât va tine, la Dacie cam crăpa fix membrana asta

Oricum felicitări pentru inventivitate și munca depusa!

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc,dar  aprecierile nu sunt intru totul meritate, reparatia este inspirata de ceea ce am vazut pe un forum rusesc, sursa inepuizabila de solutii mestesugaresti.De rezistat... sper sa tina cat mai mult, este o membrana de la pompa de benzina pentru ARO si ma gandesc ca  este facuta sa reziste la benzina care cred ca  este un solvent mai agresiv decat motorina .Spre deosebire de original membrana asta are insertie textila.Oricum inlocuirea este foarte simpla acum, membrana poate fi schimbata fara demontarea spritierei din corpul caldarinei, se da doar capacul jos, si chiar daca nu o sa faca probleme , o inlocuiesc din curiozitate cu o membrana noua la prima curatare de intretinere. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ai timp liber poti face si astfel de invenții.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am pus bujia noua-Beru GH 306-iar acum am Heather euro 6 ,  evacuarea gazelor se face fara fum vizibil , satisfactie maxima.Nu eram convins, dar se pare ca bujia-care sta incandescenta permanent in tot timpul in care este activa incalzirea  auxiliara-chiar oboseste , asa cum ne tot zicea Heimdallr .

Concluzie, o bujie care respecta ceea ce da Vida ca si standard adica o rezistenta masurata sub 1ohm , si care arata ca si una noua , daca a functionat 10-12 ani trebuie schimbata.Pun 2 poze cu bujia veche si una cu cea noua.

20190304_124508.jpg

20190304_124532.jpg

20190306_170016.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now