• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
VOVLO 850

Consum Volvo 850 T5

142 posts in this topic

Cu respect fata de toti posesorii de Volvo. Din cauza crizei am fost "obligat" sa-mi schimb masina si asa..cu ajutorul unui vecin sunt posesorul unui Volvo 850 T5 155Kw... A fost dragoste dupa primul km petrecut impreuna... ca posesor de masina veche..tre sa ai un pic de personalitate ... intelepciune fata de ceilalti care te iau la misto..

dar sa revin la problema mea..care ma cam arde :) ..

Am inceput sa fac toti pasii ptr. stage zero... am schimbat ulei motor, ulei cutie ca pe forum, am schimbat sonda lambda cu una noua bosch universala, am schimbat bujiile si fisele cu unele noi dupa partsforvolvo.com la spusele lui matrix.. curatat diferite chestii de pe la motor.. dar in continuare ..la mers lent si foarte lent imi arata consum mediu 20-23l ... am uitat sa verific ceva ?!??????? ( in mintea mea limitata a mai ramas de schimbat debitmetru si cam atat .. :( )

as cam aprecia ajutorul vostru.

cu mult respect eu :) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit printre noi, fericitule !

Dupa cele citite din descrierea ta, doar sonda lambda "universala" poate da un consum mai mare. Dar nu e sigur 100%. Daca ai timp, te astept joi la Polivalenta (la Intilnirea saptaminala) si stam de vorba in...coarne si oase :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Ai un consum exagerat de mare.

Verifica urmatoarele:

- ce coduri de eroare iti da cand faci diagnoza(cu ledul de motor)

- verifica debitmetru(MAF)

- verifica traseul de benzina tur+retur sa fie perfect etans

Oricum te asteptam joi la intalnire pentru a vedea pe viu pacientul

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit erorile.. sunt destule :(

A2

- 4.1.4 Boost de reducere a presiunii de la TCM

- 1.2.1 MAF senzor de semnal

- 5.3.5 TC semnal de supapa de control\

A3

- 3.1.2 Chiar roţilor din faţă senzor. open/short deschis / scurt

- 211 Senzor de stânga roata din fata, plase semnal Wed mişcare off

- 212 senzor de roata din faţă dreapta, nici un semnal Wed mişcare off

- 213 Senzor de stânga roata din spate, nici un semnal Wed mişcare off

- 214 senzor de roata din spate dreapta, nici un semnal Wed mişcare off

A7

- 1.2.2 Temp. sensor interval too long Senzorul interval prea lung

- 1.1.3 ecartament de combustibil cu circuit deschis

- 2.3.1

B1

- 1.3.5 Nici un semnal de la senzorul de temperatura lichidului de răcire

- 4.1.4

Ma mai ajutati :) !! ?

Edited by VOVLO 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate aceste "erori" nu trebuie neaparat sa fie si reale, in momentul de fata o gramada ti-au ramas din trecut. Dupa o resetare iti poti da seama cu cite mai ramai, concret.

-La A3 s-ar putea sa te lase modulul de ABS (daca nu cumva te-a lasat cumva) - sint prea multe erori acolo. Nu-ti face griji, il rezolvam impreuna, daca va fi cazul.

-Codul de la B1 iti poate influenta consumul, neprimind informatia corecta, ECU-ul poate crede ca motorul e rece chiar si cind el e cald, si-ti "prepara" un amestec bogat de mai mare frumusetea.

Te asteptam joi.

Bafta si bucura-te de masina, nu e nimic grav momentan. Mai ales ca sintem destui care te putem ajuta la nevoie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matrixxx, vezi ca ai casuta de mesaje plina. Am incercat sa iti dau un PM si nu merge.

Sunt admise numai 500 de mesaje... mai sterge din ele.

Scuze de off.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit printre noi , cum a spus si Matrixxx te asteptam diseara la intalnire si poate o sa pleci fericit si cu masina mergand cum trebuie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur si sunt onorat sa fiu printre voi.. o sa incerc singur sa rezolv problemele..si doar daca nu o sa reusesc o sa apelez umil la ajutorul vostru.. Volvo 850 este o masina aparte si trebuie sa fiu una cu ea .. :) sau langa ea..si trebuie sa o inteleg. O seara placuta si pe joia viitoare !!!

Are cineva de vanzare un senzor ptr nivelul de antigel :) ?!

Senzorul de care am nevoie CLICK

Edited by VOVLO 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper ca te-ai simtit bine aseara printre noi si ca te-ai mai linistit cu consumul .

Cat despre senzor eu zic sa-l iei nou .

O zi frumoasa !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog eu extrem de frumos, aveti mila de un posesor de Volvo 850 T5, dati-mi sa fac o proba sa vad daca am consumul asa mare de la MAF .. ( am schimbat senzorul de la antigel...si tot aprins imi sta becul in bord :( ).

Si o alta intrebare .. pe masina sunt cumva doi senzori lambda ?! unul in fata si altul pe evacuare ? ! ( nu radeti de mine )

Astept cu nerabdare sa-mi sara cineva in ajutor. :) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

o singura sonda lambda,inainte de catalizator.

de consum nu stiu ce sa zic,eu cu hirbul meu mergeam de la giurgiu la bucuresti(65 km *2)cu 45 ron(12litri)la o viteza de 80-100 km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Criss ce vremuri 45 lei 12 litrii ... acum te costa minim 60 de lei .

Referitor la sensor-ul de apa , este posibil sa se fii blocat flotorul din vas . Ai o singura sonda situata inainte de catalizator , te-as fi ajutat eu dar masina mea nu are maf :D

Sa aveti o seara placuta cu totii !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa traiasca Vali, mare om mare caracter :) ..o pizza joi este se stie !!! ... numai ca eu sunt cel care face problemele ...

Am fost la el.. se pare de fapt sigur de la turbina aveam consumul acela exagerat... turbina nu facea presiune... era semi-gripata..am tinut-o pe loc accelerate in limitare aproape 1 minut... si am plecat.. era alta masina.. acul de la turbo cand o calcam subturata..sarea peste jumatate( lucru care nu se intampla inainte ).altceva :).. dar eu.. crescut in mediul rural.. am zis..sa mai fac odata ..sa fiu sigur ca si-a dat drumul turbina.. trag pe dreapta..iar o tin in limitare juma de minut.. si ghici ghicitoare cei.. CINE MA AJUTA CU MOTORASUL MEU :?! a inceput sa se auda o bataie..

La relanti totul este frumos..cum o calc..incepe taca-taca...de mi-e frica sa o ma accelerez...si asa cu problema de consum rezolvata am dat-o in alta .. Chiar sunt super shucarit...de prostia mea . Ea saraca trage...turbina acum face presiune... dar.. :( vreau sa am masina OK.

Apelez iarasi contra la ce doriti voi la ajutor.. sincer nu vreau sa ma duc la service..ca nu am incredere in ei .. !! :(

Edited by VOVLO 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am constat ca MAF-ul este ok..la fel si senzorul din vas.. problema este vasul in sine.. dupa spusele lui Vali..banuiesc ca acolo unde se introduce senzorul este un fel de bobina care o am in scurt.. daca scot senzorul din vas..dispare eraore din bord..bag/introduc :) senzorul in vas apare eroare.. am scos in cele din urma mufa din senzor..si bordul meu este clean :) ...

Criss ce vremuri 45 lei 12 litrii ... acum te costa minim 60 de lei .

Referitor la sensor-ul de apa , este posibil sa se fii blocat flotorul din vas . Ai o singura sonda situata inainte de catalizator , te-as fi ajutat eu dar masina mea nu are maf :D

Sa aveti o seara placuta cu totii !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa traiasca Vali, mare om mare caracter :) ..o pizza joi este se stie !!! ... numai ca eu sunt cel care face problemele ...

Am fost la el.. se pare de fapt sigur de la turbina aveam consumul acela exagerat... turbina nu facea presiune... era semi-gripata..am tinut-o pe loc accelerate in limitare aproape 1 minut... si am plecat.. era alta masina.. acul de la turbo cand o calcam subturata..sarea peste jumatate( lucru care nu se intampla inainte ).altceva :).. dar eu.. crescut in mediul rural.. am zis..sa mai fac odata ..sa fiu sigur ca si-a dat drumul turbina.. trag pe dreapta..iar o tin in limitare juma de minut.. si ghici ghicitoare cei.. CINE MA AJUTA CU MOTORASUL MEU :?! a inceput sa se auda o bataie..

La relanti totul este frumos..cum o calc..incepe taca-taca...de mi-e frica sa o ma accelerez...si asa cu problema de consum rezolvata am dat-o in alta .. Chiar sunt super shucarit...de prostia mea . Ea saraca trage...turbina acum face presiune... dar.. :( vreau sa am masina OK.

1). Nu stiu cine ti-a zis sa o tii in limitare pe loc, dar MARE PROSTIE AI FACUT ! Mai ales UN MINUT !!!!!

2). Sa o calci subturata ?! Alta mare greseala ! NU AI VOIE SA FACI ASA CEVA !!! Se face suprapresiune si indoi bielele !

3). Probabil tocmai ai reusit sa topesti cuzinetii sau sa iti faci bataie in boltul pistonului. Daca continua bataia, cu parere de rau va trebui sa te apuci de desfacut...

Vezi pe cine mai asculti data viitoare la sfaturi d-astea "meseriase"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu sunt de vina.. ideea unde pot face o consultatie astazi :) ..asta ca sa o pot repara .. si sincer nu cred ca e chiar asa grav cum scrii tu acolo ... dar o sa vedem !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limitarea e acolo pentru un scop. Impiedica motorul sa se autodistruga. Asta in sarcina, pentru ca in gol daca tii motorul la turatia maxima mai mult de cateva secunde se intampla niste chestii nasoale, cum a spus si Midnight. Nicidecum nu se degripeaza nici o turbina. Desfundatul carburatorului din turatie se practica la Dacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie sa le dau dreptate la baieti.

ai facut o mare gresala fortind acceleratia.

sper sa nu fie nimic grav sau foarte grav

Share this post


Link to post
Share on other sites

da..greseala e a mea..

Se pare ca sunt cuzineti de biela ... si cola c peste pupza...astazi cand mergeam cu ea foarte calm a inecput sa mai arda ceva pe la motor.. compresorul de AC .. :( are cineva de vanzare ?!

ma ajuta cineva sa schimb cuzinetii ?! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau ca s-a ajuns la cuzineti si imi pare rau ca nu am cum sa te ajut .. din lipsa totala de timp .

Cum ti-am promis am cautat part No pentru oring-uri .

30637867 - Oring sorb baie ulei

30637865 - Oring joja ulei

1366791 - Garnitura oil cooling

Daca umbli la pompa de ulei trebuie sa schimbi asa :

6842273 - Simering pompa ulei

981204 - Oring pompa ulei

1366789 - Garnitura pompa ulei

Mai sunt 2 oring-uri la baia de ulei , ai sa le vezi cand dai baia jos , alea trebuie sa le masori ca nu le gasesc in VADIS .

Part No pentru cuzineti biela : 274478

Biele se strang la 20 NM + 90 Grade .

Multa bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu.. problema s-a datorat faptului ca masina a stat aproape 2 ani de zile pe dreapta..ca pe stanga nu avea loc :) .. si am s-o repar.. Am tinut Loganul in limitare mai mult timp, am tinut diselul Renault Clio in limitare mai mult timp.. nu au patit nimic.. si patesc la o masina care nu are nici o legatura cu cele 2 mentionate anterior.. singura explicatie plauzibila este timpul .... trecut ... si acum .. ca m-am si suparat un pic pe achizitia facuta.. o sa-mi pun un pic ambitia cu dl. Volvo 850 sa-l vad cat imi mai poate cere :D .

Criss daca mi-ai da compresorul de AC as fi un pic mai happy...:::)

Multumesc mult Vadim..maine o sa precizez ce s-a intamplat la service !

O seara placuta tuturor si multumesc pentru sprijin !

trebuie sa le dau dreptate la baieti.

ai facut o mare gresala fortind acceleratia.

sper sa nu fie nimic grav sau foarte grav

Edited by VOVLO 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne poti spune si noua cine ti-a facut mirifica recomandare de a tine motorul in limitare fara sarcina ?! Sa stim sa-l "ascultam" si noi pe viitor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un motor nu are voie sa faca asa ceva ... Alex si tu ai dat masina in limitare si nu numai odata ;)

Am "Logan Clubul" vis a vis de mine :lol: ce fac aia la Logane .... si merg de n-au nicio treaba . A avut ea ceva pe acolo , pierdere de presiune la ulei , un sorb infundat , oring sorb dus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce sa se intample, masina a stat pe dreapta/stanga, cineva i-a zis omului sa-i dea forja ca sa curete panzele de paianjen, numai ca wrong idea, s-or fi sedimentat impuritati din uleiul ala statut pe canalele de ungere de la cuzineti si voila. Si nu inseamna ca daca un motor cu pana-n 100000 de km suporta bounce-off din limitare ii face si bine. Sa-i vad eu pe meseriasii aia cu Logane facand asta si pe la 200000 de km. Da' oricum un motor de logan nu tine atat. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda...imi pare rau sa-mi incep dimineata citind despre inca un 850 care a facut...infarct.

A fost SIGUR o problema de ungere. Eu mi-am tot racit gura pe aici: la masina asta este foarte important acel STAGE 0 si apoi alte experimente...

Nu e ceva grav - insa putea fi evitata aceasta problema.

Bafta si nervi de otel, sper ca ti-ai ales bine service-ul care-ti va repara motorul.

Te asteptam cu noi amanunte, poate totusi mai putin picante, despre resuscitarea 850-ului.

P.s. cred ca ar trebui schimbat numele topicului - sau facut altul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now