Sign in to follow this  
Followers 0
blueazimut

Turbina S40 1.6D 2005 Euro3

23 posts in this topic

Am fost cu masina la service si mi-au zis ca este umezit cam mult furtunu ce pleaca din turbo...a scos furtunu si verificand cu mana cica are joc axu...Stiu ca era inevitabil,dar speram sa duca mai mult de 110.000km...ma rog nu stiu cat ma mai tine dar...Sunt primu cu acest model care va repara /schimba turbina pana acum de pe forum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un prieten cu un 307 motor la fel ca al tau(culmea acelasi an)Cand a avut ceva probleme cu ea mecanicul i-a spus la fel ca are joc la ax,dar mai merge.De atunci si pana acum are vreo 20k km si inca merge.Cei drept are 180k acum,deci cam ciudat sa aiba joc de acum :huh: Plus ca i-a spus sa mearga un pic mai turat cu ea sa nu mai forteze turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost cu masina la service si mi-au zis ca este umezit cam mult furtunu ce pleaca din turbo...a scos furtunu si verificand cu mana cica are joc axu...Stiu ca era inevitabil,dar speram sa duca mai mult de 110.000km...ma rog nu stiu cat ma mai tine dar...Sunt primu cu acest model care va repara /schimba turbina pana acum de pe forum?

Si cumva ti-a zis mecanicul ca iti aduce el turbina? Nu de alta, dar se apropie sarbatorile... :lol:

Pana acum n-am mai vazut pe nimeni plangandu-se pe forum de turbo la 1.6d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am tot 1.6D; Am schimbat turbina, dar la 180.000km. Nu facea probleme, insa tot asa mi-au zis si mie ca e cam mult ulei pe acolo. Masina era pe firma, urma sa o cumpar, asa ca a fost imediat de acord. :rolleyes: .

110.000 si mie mi se pare cam putin... Nu zic ca e imposibil, insa inainte de a lua o decizie de a repara/inlocui, mai cere 2-3 pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E perfect posibil sa se strice turbina la 100000 km, de la mers subturat prin oras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-i numa umezit,e bine. Cand o trece pe ulei,atunci sa-ti faci probleme. Cand o trece pe ulei,atunci ai urmatoarele variante:

-kit de reparatie

-miezul turbinei nou

-turbina noua

-sau turbo SH

Oricare din variante alegi,e scumpaaaaaaaaaaaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca turbina nu scoate nici un zgomot metalic (ca de flex) atunci totul este normal, joc in ax are orice turbina, problema este cat de mic/mare este . Recomandarea mea este sa mergi linistit si sa tii cont doar de un lucru, nu da talpa cand esti sub 2000rpm in rest apa, paie si bataie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am un fasaitdestul de puternic la turbina cred, asa mi-a spus un mecanic de aici, dar eu tind sa cred ca e un furtun(si asa sper sa fie). Nu consuma ulei, a bagat mana la turbina si a zis ca nu are joc, nu stiu ce sa cred mai ales ca nici nu are demaraj foarte bun! Stie cineva simptomele exacte la turbina dusa, si la un furtun fisurat? Am motor de 1.6D si 110 000 km km putin totusi pentru a fasai turbina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu scoate nici un zgomot...cu jocu chiar ma intrebam si eu daca nu ar fi normal...ulei sa vedem daca o sa pape de acum in colo...treaba cu talpa sub 2000rpm o sa incerc sa explic lu sormea si maicamea...ca ele umbla cu ea... :D

Deci momentan nu prea cred ca trebuie sa imi fac griji...multumesc!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu te speria ca nu trage f tare 1,6D....eu am un 307 de la firma cu 1,6HDI, acelasi motor ca pe v50 personal si trage mult mai bine numai ca exista dif de cutie, greutate etc.

in general motorul de 1,6 D este unul economic nu unul de liniute sau viteza...incearca sa o lasi incep pana se incalzeste putin si dupa aia dai in 4000rpm ca nu se strica...eu am 145000 km si nu are nimic masina dar o menajez la inceput dupa care...........:D

referitor la turbina eu zic sa mai mergi si la alti mecanici ptr ca turbina nu este placuta de frana sau ulei, consumabile si ar trebui sa aiba o durata mai mare de viata....dar folosita corect...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca turbina nu scoate nici un zgomot metalic (ca de flex) atunci totul este normal, joc in ax are orice turbina, problema este cat de mic/mare este . Recomandarea mea este sa mergi linistit si sa tii cont doar de un lucru, nu da talpa cand esti sub 2000rpm in rest apa, paie si bataie .

Salutare

Masina mea are 25000 km si in curand face doi ani. Dupa un drum de 2000 de km...pe autostrazi in Vest...am auzit pt prima oara un fasait usor...parca semana cu al unui flex cand i se taie alimentarea..

De atunci nu a mai aparut... Am realizat cu ce ar semana zgomotul imediat ce am citit mesajul antevorbitorului meu. Turbina sa se fi auzit oare? Este cazul sa ma ingrijorez?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cat de noua e masina ta si cati km are eu zic sa te ingrijorezi de altceva (stratul de OZON, nivelul Nilului, vremea la New York), nu are nimic turbina ta stai linistit :lol:

Au fost cazuri in care a picat turbina la 20k km DAR nu la motoarele astea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cat de noua e masina ta si cati km are eu zic sa te ingrijorezi de altceva (stratul de OZON, nivelul Nilului, vremea la New York), nu are nimic turbina ta stai linistit :lol:

Au fost cazuri in care a picat turbina la 20k km DAR nu la motoarele astea .

Off...m-am speriat..din pacate ai dreptate cu stratul de ozon..multumesc pt imbarbatare... ::)

Edited by vrg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Credeti cumva totusi, ca e posibil sa "cada" turbina la un 1.6D, la 73500 Km?

Am un zgomot ca de "polizor" - un fasait deranjant - care se simte in relanti sau cuplat, incepand cu 1400~1500 rpm.

Ce-i drept, trebuie sa schimb un furtun de aer, care mi l-au pus prost mecanicii la ultima revizie.

Ce parere aveti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba intai furtunul respectiv,apoi vezi daca s-a schimbat sau nu zgomotul.E posibil sa pice si la km aia turbina daca a fost ''batjocorita''laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate pica si mai repede o turbina, depinde cum a fost utilizata masina.

Oricum zgomotul de polizor se poate auzi daca traseul de turbo nu este etans. Turbina la 1.6D are oricum tolerante foarte mici, am vazut multe care au joc axial destul de mare dar cu toate astea merg foarte bine si la peste 150k km .

Asa ca remediaza problema legata de furtun si posteaza ce ai mai descoperit .

Succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De doua zile a aparut un sunet metalic sesizabil de pe la 1400 ture. Astazi am fost la mecanic si mi-a aratat ca are joc radial, relativ mare si ca trebuie sa schimb turbo sau sa o reconditionez. Chiar mi-a recomandat un atelier specializat in Brasov, unde cu aprox. 1300lei se rezolva problema. Indiferent ce vo face mi-a recomandat sa las masina pe dreapta sa am vreo bucurie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost cu masina la service si mi-au zis ca este umezit cam mult furtunu ce pleaca din turbo...a scos furtunu si verificand cu mana cica are joc axu...Stiu ca era inevitabil,dar speram sa duca mai mult de 110.000km...ma rog nu stiu cat ma mai tine dar...Sunt primu cu acest model care va repara /schimba turbina pana acum de pe forum?

Ai rezolvat ceva cu problema ta, daca da ce a fost pana la urma si cum ai rezolvat-o?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De doua zile a aparut un sunet metalic sesizabil de pe la 1400 ture. Astazi am fost la mecanic si mi-a aratat ca are joc radial, relativ mare si ca trebuie sa schimb turbo sau sa o reconditionez. Chiar mi-a recomandat un atelier specializat in Brasov, unde cu aprox. 1300lei se rezolva problema. Indiferent ce vo face mi-a recomandat sa las masina pe dreapta sa am vreo bucurie.

Mai mergi la alt mecanic !

Prea comun suna ce a spus mecanicul acela, ti-a si recomandat deja service, ti-a zis si pret, tot tacamul :)). ti-a zis si ca ti-o monteaza el si cat iti cere asa-i ? laugh.gif

Mai viziteaza si alti mecanici ! parerea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca nu mananca ulei,nu scoate zgomot,nu face urat...am lasat-o asa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate pica si mai repede o turbina, depinde cum a fost utilizata masina.

Oricum zgomotul de polizor se poate auzi daca traseul de turbo nu este etans. Turbina la 1.6D are oricum tolerante foarte mici, am vazut multe care au joc axial destul de mare dar cu toate astea merg foarte bine si la peste 150k km .

Asa ca remediaza problema legata de furtun si posteaza ce ai mai descoperit .

Succes .

Astept sa-mi vina furtunul pentru a-l schimba. Intre timp insa, am vizitat doua service-uri: amandoua mi-au spus ca e turbina.

Deci, ma pregatesc sa o repar sau sa o schimb.

Pacat!

Nu ma asteptam sa imi pice asa de repede. Fiabilitatea si-a spus cuvantul.

1.6 Diesel cred ca nu a fost un pariu castigator. Poate de aceea nici nu se mai vand cu motorizarea aceasta (similara cu Peugeot, Citroen sau Ford)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este sunt niste motoare foarte proaste iar Volvo cu inversunare le foloseste si la C30 si la S80 . laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

Azi dimineata, mergand spre Iasi, pe la 150Km/h, 3000 turatia, a pocnit ceva la motor:((, dupa care sufletul putere la motor, cand sa intre turbo la 2200 debea se taraie pe strada din pacate, merge exact ca o dacie!! Am fost la un service in Iasi, a zis ca e turbo(eu am sperat sa fie un furtun spart)! Dupa ce o turez peste 3000 scoate fum negru la esapament, si in fata iese a zis mecanicul putin fum pe la turbo!! Din experienta voastra, poate sa fie altceva sau trebuie sa fac o investitie in turbo??? De vreo 20 de mii de km se auzea un suierat usor la turbo!

Am un Volvo 1.6D 2005 124000Km

Multumesc anticipat, si daca estre turbo ce recomandati, una noua(km scumpa), second sau reconditionata? Cu respect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0