xavantes

Membru
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About xavantes

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 11/28/1983

Profile Information

  • Locatie Craiova
  • Auto Volvo S60
  • Fabricatie 2003
  1. Troncanit dreapta spate

    Eu am aceeasi problema enervanta de vreo 2 ani. La mici denivelari, fisuri groase in asfalt, linii de tramvai, se aude un troncanot infundat din spate. La fel, am scos tot din portbagaj, am lasat banchetele. La gropi mai mari nu se aude. La urcarea bordurilor, chiar si mai in viteza, nu se aude deloc. Am intrebat in mai multe locuri, am fost la cativa mecanici de unde am primit unanim acelasi raspuns: schimba amortizoarele. Nu am fost convins niciodata ca fix de la asta i se trage deoarece raspunsul a fost dat asa, in ultima instanta, dupa ce i-am convins sa mearga cu mine in masina peste mici denivelari. Altfel nimic nu parea sa indrepte catre amortizoare. Sunetul nu este metalic, ca niste clopotei. Este infundat, mereu la fel, ca o bufnitura. Se manifesta si cealalta problema, mult mai suparatoare: Senzatia de "fuga de spate" este mai rea daca groapa sau denivelarea este intr-un viraj, la viteze mai mari de 60 km/h. Aici mecanicii au zis ca e bara stabilizatoare de vina, desi bucsile de pe ea nu arata asa rau, si nu are un joc mare. Bara nu am schimbat-o, inca. Am schimbat bieletele antiruliu, nu s-a imbunatatit cu nimic. Sper ca daca schimb bara, raman doar cu troncanitul.
  2. Vreau sa-mi schimb parbrizul

    Eu am inlocuit parbrizul (Pilkington) tot cu unul pe care scrie Volvo (Splintex) cu 2200RON. Aveam optiunea sa montez tot Pilkington, dar pe care sa nu scrie Volvo, cu 1000RON. Pe casco fiind cheltuiala, am ales varianta cu Volvo. Mie-mi pare de mai proasta calitate noul parbriz, judecandu-l doar dupa ce pot vedea cu ochiul liber: - stampila cu marca este parca intinata sau miscata - banda colorata pe post de parasolar desenat in partea de sus este mult mai ingusta decat la parbrizul original si este verde deschis in loc de albastru inchis, lucruri care o fac practic inutila
  3. Problema s-a rezolvat din surubul de la planetara dreapta care era desurubat bine, exact cum zicea Bogdan. Bine ca nu l-am pierdut. Bogdan, mersi mult pentru rezolvarea rapida . Off Topic: Bordul merge "laser" desi trebue sa inteleg ce-mi comunica N-as vrea sa confund "Engine Urgent Service" cu "Fill Washer Fluid"
  4. sal si eu am aceesi problema

    cine este tipul care a reparat bordul tau?

  5. injectoare D5

    Salutare. Eu am fost la o benzinarie MOL unde am avut de ales intre mai multe tipuri de ulei 2T JASO FC/FD. L-am gasit si pe cel pe care-l foloseste BogdanG, MOL Dynamic Garden 2T 600ml, precum si MOL Dynamic Sprint 2T 1000ml. Pe site-ul MOL veti vedea ca ambele au trecuta norma JASO FD, insa atat in fisa tehnica (link catre pdf in josul paginii) cat si pe bidon este trecuta norma JASO FC. Eu l-am achizitionat pe al doilea, MOL Dynamic Sprint 2T 1000ml, pentru ca are aceleasi specificatii ca si primul doar ca este mai spornic si mai ieftin. Erau mai multe tipuri de ulei 2T cu norma JASO FC/FD acolo, pentru scutere si alte utilaje. M-am hotarat la MOL Dynamic Sprint 2T 1000ml pe baza faptului ca daca Bogdan baga asa ceva in masinile lui, pai rau nu cred ca este. Poate ca pe viitor voi cauta si fisele altor tipuri de uleiuri, JASO FD mai ales, pentru a observa vascozitate si altele. Deocamdata urmeaza sa bag maine 300ml la plin. Sau poate respect formula data de iulirx aici, motorina(L)/200, pentru ca este mai usor de tinut minte.
  6. Ok, pai atunci o sa verific eu cumva planetarele si vedem daca le taiem de pe lista cu posibile probleme au ba. Multumesc
  7. Buna asta cu surubul O sa ma duc eu maine cu masinuta la mecanic si-o sa-i zic sa se uite la surub si jocuri. Asta are fi cea mai fericita treaba...sa vad cum o fi si cu ambreiajul. Mersi
  8. Salut tizule , Am DSTC si primele dati cand a facut asa la asta m-am gandit. Intr-adevar se aseamana cu demarajul puternic sau pe gheata doar ca in cazul asta nu pare asa "rotund". As zice ca parca trepidatiile se simt cu o frecventa mai mare si, folosind comparatia de mai devreme, parca ai trece in viteza peste limitatoare de viteza din acelea, rezonante. La bracare nu am remarcat sa faca. Asta bineinteles daca nu plec de pe loc cu rotile bracate, caz in care se manifesta la fel. La ce nu am fost atent este daca se aude vreun sunet in exteriorul masinii cand trepideaza (inca o data, trepideaza invariabil, la fiecare punere in miscare, dupa 30-45 min de mers din semafor in semafor). In interior nu se aude mare lucru. Prietena, desi nu stiu cat de relevanta este sursa, cand i-am atras atentia vis-a-vis de trepidatii, nu si-a dat seama, stand in dreapata, cand le face, decat cand am accelerat mai tare si s-au simtit trepidatiile mai puternic. Stiu ca BogdanG le "nimereste" mereu. Banuiesc ca decat o planetara (mai ales cea din dreapta) mai bine schimb un ambreiaj. Iar decat o volanta plus kit ambreiaj....mai bine o planetara, nu?
  9. Salut Bogdan. Pai nu le-am verificat deoarece nu stiam ca se pot verifica Acum ca ai mentionat de ele sa stii ca daca ma gandesc in urma la problema pe care am avut-o cu planetara stanga, incep sa observ o asemanare. Mai demult am fost eu la un service BOSH la Zarnesti (Adciel se numeste) ca sa imi schimb niste bucse si bielete. Cand mestereau baietii acolo, au tras de planetara (din stanga) care a iesit din cutie si a cazut pe jos, unde s-a desfacut bucatele. Dupa ce am stat vreo 2 ore sa puna bilele la loc, timp in care nu m-au lasat sa stau cu ei, am plecat si am reusit sa circul cateva mii de km. La un moment dat a inceput sa troncane si sa trepideze (abia acum realizez) incredibul de similar, in aceleasi conditii ca si acum. Intr-o dimineata a facut poc si gata. Am tractat-o si i-am schimbat planetara cu una noua de la Midnight si problema s-a rezolvat. Planetara veche avea o carpa infasurata in jurul bilelor. Dracu' stie cum a mers, dar m-a tinut cateva mii de km. Cred ca ai matale dreptate cu planetara ca prea se potriveste. Uitasem ca asa facuse si atunci si acum am pus-o pe seama unor probleme pe la ambreiaj, mai ales ca acum nu trepideaza asa de tare ca atunci. O sa dau eu o fuga zilele astea pe la nenea mecanicul meu sa vad ce zice. Sa-i cer sa verifice ceva anume sau este suficient sa-i spun si lui de problema si sa-i zic sa se uite la planetare? Ce ramane totusi o necunoscuta este de ce face abia dupa o vreme asa?
  10. Nu apare cand brachez M-am exprimat eu ambiguu. Ziceam ca atunci cand ambreiez ca sa ma pun in miscare, bocaniturile/trepidatiile care se resimt se aseamana cu planetarele uzate. La mine este asa: dupa ce roata se invarte, dupa ce am ambreiat complet, in treapta intai, nu mai resusesc s-o fac sa trepideze in nicio situatie. Nici la trecerea in a doua, nici la revenirea in prima treapta, nici la ambreierea cu ajutor in a doua. Singurul moment cand se intampla este cand plec de pe loc, in prima treapta, cu acceleratie. Nu prea conteaza cata acceleratie, ca trepideaza proportional. Daca plec de pe loc numai din ambreiaj, deci fara acceleratie, nu trepideaza. Cum am ridicat de tot ambreiajul, oricat as accelera-o, nu va mai trepideaza. Initial m-am gandit si eu ca este vorba despre ceva pe la ambreiaj, dar cum nu se aud sunete ciudate in rest, nu stiu ce sa zic. Despre EGR, multumesc pentru pdf. Exact aia am facut si eu, numai ca ala nu este EGR-ul. Ala este mixerul de la capatul EGR-ului.
  11. EGR-ul nu l-am curatat niciodata. Am curatat in schimb mixerul (acum 1.500km). Am vazut ca parerea generala ar fi ca nu EGR-ul este cel care se colmateaza rau ci mixerul datorita unor diferente de temperatura ce favorizeaza crearea de condens. Plus ca este mare distractie cu demontarea EGR-ului . Filtrele le schimb pe toate odata cu uleiul, la 10.000km. Cu astea pe care le am acum am parcurs aproape 9.000km. In urma unor teste facute la Bogdan G., a rezultat ca trebuie sa imi curat VNT-ul insa nu cred ca are legatura cu trepidatiile. Se pot datora vreunei planetare? Se aseamana un pic cu bocanitul planetarelor pe la taxiurile mai forjate cand iau curba. Totusi trepidatiile de la mine parca zdruncina zdravan... de parca blocheaza/deblocheaza rotile, si nu sunt legate de modul de condus.
  12. Salutare. Incep prin a mentiona ca am citit topicurile care trateaza problema volantei (Dual Mass Flywheel), precum si topicul "trepidarea de la plecarea de pe loc". Cu toate acestea, nu pot incadra problema pe care o am la "capitolul" volanta deoarece nu imi pare ca se potriveste cu simptomele prezentate. Am ascultat sunetul motorului (ma rog, impropriu spus) in diverse "configuratii", inauntrul si in afara masinii. 1. la relanti cu ambreiajul ridicat (situatie in care nu imi pare ca suna ceva suspect) 2. la relanti cu ambreiajul apasat 3. la relanti cu ambreiajul in diverse pozitii 4. la relanti cu ambreiajul ridicat impingand de schimbator catre treptele de viteza 5. la relanti cu ambreiajul ridicat si cu AC-ul pornit pe auto cu racire ("filtrand" sunetul produs de AC) 6. la relanti cu ambreiajul apasat, in treapta 1, cu servofrana, ambreind usor Nu am putut remarca sunete diferite (tacanituri, fasaituri sau mobila pe parchet ) sau vibratii intre cele 6 situatii, iar masina nu prezinta dificultati in acceleratie sau variatii de turatie/putere. In aceste conditii, apare o problema dupa vreo 30 - 45 min de rulat prin trafic. La punerea in miscare se simt niste trepidatii (destul de puternice, asemanatoare cu trecerea in viteza peste anumite limitatoare de viteza). Cand plec fara acceleratie, doar din ambreiaj, problema nu apare. In schimb, oricat de mult sau putin as accelera, la ambreiere se simt aceste trepidatii, proportionale cu acceleratia. Problema apare numai cand masina se pune in miscare. Sa fie volanta? Sa fie altceva? Multumesc
  13. Voi enumera problemele care au aparut cu bordul, pe cat posibil in ordine cronologica: 1. Ceasul a inceput, ocazional, sa se deruleze inainte sau inapoi. De obicei la punerea contactului. Se oprea de unul singur. 2. Eroare in bord: SRS AIRBAG SERVICE URGENT. Pe-asta nu am putut-o corela cu prima. Am pus-o pe seama mufelor de sub scaun. Am inteles de pe forum ca ele pot avea un contact imperfect iar la curatenie se pot misca, astfel cauzand eroarea cu pricina. 3. Martorii de semnalizare din bord au inceput sa functioneze ocazional. La exterior semnalizarea mergea fara probleme, doar ca becurile de stanga-dreapta si tac-tac-ul corespunzator nu apareau decat uneori, fara a putea gasi vreun tipar. 4. Indicatoarele, martorii si display-urile au inceput sa functioneze cu inreruperi-reveniri spontane in grupuri de cate 2-5. Fiecare revenire era ca punerea contactului din nou, inclusiv semnalul sonor de centura (daca nu era pusa). Am pus-o pe seama unui contact imperfect  . 5. Semnalul sonor de centura a inceput sa functioneze ocazional. Am pus-o pe seama unui contact imperfect (se observa deja un tipar  . Adevarul este ca nu ma pricep si asta speram eu de fapt sa fie). 6. Indicatoarele, martorii si display-urile au inceput sa-si prelungeasca unele perioade de "out", de la intreruperi spontane la intreruperi de cate 2-3 secunde. Apoi comportamentul de "out" a devenit aproape permanent, cu rare reveniri de cate 5-10 secude (cat sa verific si eu cambustibilul). Simptomele si-au marit frecventa spre final. Prima problema a aparut in decembrie 2008 si am ignorat-o usor pentru ca aparea rar. Ultimele 3 simptome au aparut anul acesta culminand cu ultima faza cand nu au mai mers aproape deloc. Daca-as fi stiut in 2008 la ce se ajunge nu asteptam pana cand aproape sa nu se mai poata face. Bordul l-am reparat la Bogdan G. Nota 10 cu multumiri!
  14. Parking heater

    Ce se zic, multam mult... Am retinut: Bosch KTS 650