Raull

Membru
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About Raull

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 02/10/1977

Profile Information

  • Locatie Otopeni
  • Auto S40 T5
  • Fabricatie 2005
    1. Salutare,

      Ma interesează un preț la următoarele piese pentru S40 model 2005 :

      - Capitonajul interior plafon cu trapa

      - Faruri xenon

      - Fete uși negre sau gri de la un interior piele

      - Bara spate fără senzori de parcare

      - Bara fata cu găuri pentru spalatoare faruri

      - Fusta neagră bara fata

      Multumesc

      Raull
       Răspunde la acest status...
    2.  
    1. Salutare,

      Ma interesează un preț la următoarele piese pentru S40 model 2005 :

      - Capitonajul interior plafon cu trapa

      - Faruri xenon

      - Fete uși negre sau gri de la un interior piele, scaun șofer in stare buna

      - Bara spate fără senzori de parcare

      - Bara fata cu găuri pentru spalatoare faruri

      - Fusta neagră bara fata

      Multumesc

      Raull
       Răspunde la acest status...
    2.  
  1. Salutare,

    Ma interesează un preț la următoarele piese pentru S40 model 2005 :

    - Capitonajul interior plafon cu trapa

    - Faruri xenon

    - Fete uși negre sau gri de la un interior piele

    - Bara spate fără senzori de parcare

    - Bara fata cu găuri pentru spalatoare faruri

    - Fusta neagră bara fata

    Multumesc

  2.  

    Salutare!

    Am nevoie de următoarele piese doar in stare foarte buna pentru S40-ul meu, model 2005. Dacă îmi dai un preț bun le iau pe toate la pachet :)...

    - capitonajul de pânza plafon interior, model cu trapa

    - sticla trupei împreuna cu garnitura de cauciuc

    - fete uși interior din piele neagră sau gri închis

    - farul stâng fără bec, model cu xenon

    - cele 4 butoane din consola centrală, eventual și consola aluminiu

    - burduful de la măciulia schimbătorului de viteze

    - intercooler motor benzina T5

    - fusta bara fata

    - bara spate fără senzori de parcare

     

    As avea nevoie de piesele astea in 4-5 Decembrie. 

    Raul

  3. Sticla Far S60

    Salut. Am o întrebare: Se poate schimba la fel sticla farului si pentru modelul S40 2005?
  4. Probleme Supapa Turbo S40 T5

    Salutare. Si eu am avut aceeași problema la T5-ul meu. Problema s-a dovedit a fi modulul de control al turbinei ( CVT - Control Valve Turbine daca îmi mai aduc bine aminte). Din cate am inteles este o componenta electronica ce conține o piesa mecanica in interior care se uzează in timp. A costat aproximativ 300 RON si a dispărut problema.
  5. Problema pornire la rece 2.5T

    Salutare Si eu am avut aceeasi problema. Aparea doar vara la temperaturi mari in timpul zilei de peste 30 de grade. Am schimbat senzorul de benzina si am scăpat de problema.
  6. Motoare noi Volvo

    Sunt de acord cu tine Bogdan. Dar puteau sa păstreze numărul de cilindri si sa micsoreze cilindreea. Exemplu ar fi motorul de 2.0 V6 ce exista pe Rover, care se aude superb. Probabil exista undeva un inconvenient pentru care nu fac asta.
  7. Motoare noi Volvo

    Mda... In primul si ultimul aliniat din articol spuneau ceva de 4 cilindri si am tras concluzia ca vor renunța la arhitectura in 5 cilindri. Din ce am văzut mai sus tot nu mi-e clar. La engine description e "five cylinders ..." dar la nr. of cylinders e "4". Nu mai înțeleg nimic.... M-as bucura sa îi păstreze pe toți 5 . Îmi place la nebunie cum se aud când ii pun pe toți la treaba si sper sa mă bucur de asta și la următoarea mașină.
  8. Motoare noi Volvo

    Un articol pe net din August. Știe cineva ceva despre asta? Chiar îmi pare rău după motoarele in 5 cilindri . Sursa aici http://www.promotor.ro/masini-noi/news/volvo-inlocuieste-vechile-motoare-cu-noua-gama-de-motorizari-drive-e-11260237 Volvo a lansat o nouă familie de motorizări, denumită Drive-E, care va înlocui actuala gamă de motoare disponibile pentru modelele producătorului suedez, potrivit unor stiri online. Întreaga familie de motoare Drive-E conţine, în esenţă, două motoare cu patru cilindri – un propulsor diesel common rail şi un propulsor pe benzină cu injecţie directă – care sunt modificate pentru a îndeplini cât mai multe cerinţe. Acestea vor înlocui opt arhitecturi de motorizări construite pe trei platforme. Noile motoare diesel vor produce între 120 şi 230 CP, în timp ce variantele pe benzină vor oferi între 140 şi peste 300 CP. Familia de propulsoare Drive-E de la Volvo a fost dezvoltată sub propriul acoperiş şi va fi produsă la fabrica din Skövde, Suedia. Una dintre cele mai importante noutăţi aduse motoarele Drive-E este tehnologia i-Art folosită la propulsoarele diesel. Spre deosebire de motoarele diesel common rail tradiţionale, care au un singur senzor de presiune pentru toate injectoarele, sistemul i-Art presupune instalarea unui calculator în miniatură pentru fiecare injector în parte. Astfel, electronica motorului poate ajusta permanent cantitatea de combustibil care intră în fiecare cilindru. „Creşterea presiunii la 2.500 de bari şi adăugarea tehnologiei i-Art poate fi descrisă ca fiind al doilea pas în revoluţia diesel”, a declarat Derek Crabb, vicepreşedintele departamentului de dezvoltare a sistemelor de propulsie din cadrul Volvo Car Group. „Este o descoperire comparabilă cu invenţia noastră a senzorului lambda pentru convertorul catalitic în 1976”, a mai spus Crabb. Mai mult, noile propulsoare diesel au parte de cele mai noi inovaţii în ceea ce priveşte supraalimentarea twin-turbo, precum şi un nou sistem de supape încorporat în sistemul de răcire care permite încălzirea rapidă a motorului după o pornire la rece. De asemenea, cel mai puternic propulsor pe benzină are parte atât de un compresor mecanic, cât şi de un turbocompresor. Astfel, spun cei de la Volvo, şoferul resimte senzaţii asemănătoare cu cele oferite de un motor aspirat natural. Primele trei motoare de doi litri cu patru cilindri din familia Drive-E vor fi disponibile în toamna lui 2013 pe modelele S60, V60 şi XC60. Mai exact, este vorba despre turbo dieselul D40 cu 181 CP şi benzinarele T5 şi T6 cu 245 CP, respectiv 306 CP. Ulterior, motorizările D4 şi T5 vor fi disponibile şi pentru modelele V70, XC70 şi S80. În plus, Volvo va oferi şi o nouă cutie de viteze automată cu opt trepte, precum şi o cutie de viteze manuală cu şase trepte „îmbunătăţită”, care ar trebui să ajute la scăderea consumului de combustibil.
  9. Prezon roata

    Mulțumesc băieți pentru ajutor Aleg să pun un rulment nou pentru că nu vreau să mai am problema asta. Poate înlocuiesc prezonul ăsta acum și la anul cedează altul. Nu vreau să mă gândesc dacă am o pană de cauciuc... acolo rămân.
  10. Prezon roata

    Am citit despre asta dar în cazul lor prezonul era rupt și nu se rotea odată cu piulița așa cum cred că se întâmplă la mine. Crezi că noul prezon nu se va roti odată ce s-a creat un joc?
  11. Prezon roata

    Salutare Am încercat sa dau jos roata spate si surpriza... Una din piulițe se rotește foarte greu și nu se deșurubează ( probabil se rotește împreună cu prezonul ). Am spart protecția de tablă a piuliței, interiorul ruginise și am dat cu spray W40 dar fără nici un rezultat. Am căutat pe forum cazuri asemănătoare dar ce am găsit erau despre prezoane rupte. Singura posibilitate ce îmi vine in minte acum e să merg la o vulcanizare unde cu un pistol cu aer comprimat sa rotesc piulița și prezonul până le înnebunesc și cedează într-un fel sau altul. Dacă aveți alte soluții la problema asta v-aș fi recunoscător să mi le spuneți și mie. Aș mai vrea să știu ce mă așteaptă mai departe financiar vorbind... știu că pe față prezoanele se schimbă cu tot cu rulment . Toate cele bune
  12. Salutare! Cu siguranță e de la ambreiajul compresorului de AC. Am avut exact aceeași problema la S40 2005, iar după ce am schimbat ambreiajul compresorului merge perfect. Mai multe despre subiect gasesti in DIY in secțiunea S40 2005-... Scris de Roberto. La Primus mi-au zis la vremea respectiva ca nu se complică cu schimbatul ambreiajului, ei schimba compresorul complet ( preț compresor 1700 RON + TVA).
  13. Poze cu rezolutie mai buna... Am mai aflat ca primele livrari s-ar face la noi in luna august, iar primele comenzi se pot face cam intr-o luna.