Sly

Membru
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Sly

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 04/16/1979

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo V40, 1.8, 90KW
  • Fabricatie 2001
  1. Salut Alex. De curand am avut un mic incident in trafic cu un batman. A venit din stanga eu fiind stationat si mi-a scos bara fata din cleme ( intre timp sa pot circula am clipsat-o provizoriu inapoi si nu stiu cat de grav au fost afectate clemele ). Pagube vizibile in poza atasata. Intrebarea mea este : cat ma costa manopera pentru inlocuit bara si aripa stanga + semnal stanga ( in speranta ca gasesc aici pe forum bara+aripa la culoare ). Vineri ma duc la asigurator si vreau sa merg cat de cat cu lectia invatata ( oricum doresc sa o repar la voi dar sa vedem cum ma inteleg cu asiguratorul ) .
  2. Buna seara. De curand am montat si eu GPL pe masina . Motor 1.8 Consum mers numai in Bucuresti trafic normal 15% GPL. ( consum calculat la pompa ) Consum mixt oras+afara 10% GPL. ( consum calculat la pompa ) . Inainte de a monta GPL am facut consumul pe benzina doar in afara  7.5% ( mers in Bulgaria pe la Calarasi , 2 adulti+3copii+bagaje+AC ) . Credeam ca masina mea consuma mult , dar acum m-am linistit .
  3. Pierdere ulei cutie

    Salut. Din poza nu pot sa imi dau seama exact pe unde e pierderea. Incearca sa vezi daca burduful planetarei stanga mai este intreg ( partea dinspre cutie ). Eu pe acolo am pierdut tot uleiul din cutie si am fost nevoit sa o schimb. Daca este acel burduf este crapat poti sa il schimbi usor. Burduful poti sa il cumperi de la Alex.
  4. Buna ziua. Detin un Volvo V40 1.8 benzina din 2001. Acum 2 zile mi s-a aprins un martor din bord in timp ce mergeam cu masina . Atasat aveti poza . As dori sa stiu cat de grav este si daca pot sa mai merg cu masina . Din cate am rasfoit pe net inseamna emissions control lamp. Dupa engleza mea de balta se traduce prin o problema legata de evacuare . Multumesc anticipat pentru ajutor.
  5. Variator V40

    Salut. Doresc sa te ajut , si sa ma implic in chestiunea cu variatorul sa incercam sa il reparam. Detin acelasi motor si in concluzie sunt interesat. De curand mi-am schimbat cutia de viteze singur ( demontat- montat tot tacamul ) , cu toate ca nu sunt de meserie " mecanic auto " . Si eu sunt de parere ca aproape orice se poate repara . Astept un pm. cu un numar de telefon unde sa te sun.
  6. Dezmembrari Volvo Braila

    Te lamuresc eu sper. Din ce am vorbit cu Ciprian la telefon ( sper sa nu gresesc numele ) , pe modelele Volvo S40/V40 ( nu stiu exact perioada dar sigur e 1996-2004 ) au fost montate 2 modele de cutii. Una de Renault ( aproximez cam 80-90% ) si una de Volvo ( din pacate astea sunt cam rare cum ai tu ).Acum trebuie sa vina cineva documentat sa imi spuna ca gresesc .Doar mi-am dat cu parerea in legatura cu procentele.In final trebuie sa iti multumesc pentru amabilitate . Era sa uit : spor la vanzare.
  7. Dezmembrari Volvo Braila

    Salut.Eu te-am sunat pentru cutia de viteze . La modelul meu pentru a baga in marsarier ridici de inel si o duci in fata spre treapta a -I-a.Eu am motorul de 1783cc, 90 KW ,tip motor B4184S2. Daca se potriveste cutia ma intereseaza si planetara de pe stanga. Poate un coleg de forum ne poate ajuta cu informatii despre ce sa cautam pentru a fi sigur ca se potriveste .
  8. Nu . Din pacate trebuie sa recunosc ca am omis sa mai verific daca exista ulei .
  9. De cateva zile sunt pieton. Acum 2 saptamani am fost la Craiova. Pe autostrada ( la dus ) a inceput sa se auda un fluierat in treapta a-5-a. Dupa cateva tatonari am observat ca se aude intre 120-140 km/h . Solutia a fost sa merg cu 160-170 km/h ( nu se mai auzea fluieratul probabil se echilibrau mai bine rotitele prin cutie ). La drumul de intors tot pe autostrada a inceput sa sara din a-5-a . Pana la urma mi-am facut curaj si am desfacut capacul de la treapta a-5-a . Concluzia : lipsa ulei ( el exista sub forma de stropi pe dedesubtul masinii asa ca acum am polish pe dedesubt ) . Din pacate exista la parte de sus a cutiei un mic sant in forma de U dintr-un fel de plastic care acum este topit ( banuiesc ca este acolo pentru a colecta uleiul care se scurge de pe capac pentru a fi dus undeva ). Solutia : alta cutie si planetara ( am vorbit cu Cipilika si sper sa fac rost de bani cat mai curand ) .
  10. Parbriz crăpat

    Salut. Si eu tot de la Nordglass am luat parbrizul pentru V40-ul meu din 2001. A costat cu tot cu manopera aproximativ 350 lei.
  11. Problema s-a rezolvat prin introducerea masinii in garaj 2-3 ore. Multumesc de raspunsuri. Banuiam ca ceva gheata a intrat pe acolo ( am plimbat-o in locurile de parcare cu zapada multa ) . Problema e ca am fost nevoit sa merg sambata dincolo de Buzau ( 400 km ) si a fost foarte greu doar cu a4a . Speram sa isi dea drumu la drum lung dar fiind -8 grade si adunate cu viteza temperatura resimtita a fost mult mai mare . Asteptam cu nerabdare temperaturi de 0 grade . Am banuit si eu ca nu e nimic indoit pe dedesupt , daca era ceva indoit aveam probleme si in alta viteza decat a5a. Cat despre catalizator nu o sa fie niciodata infundat , poate in cel mai rau caz o sa se evapore de la turatii .
  12. Buna ziua. De cateva zile , mai precis dupa primul viscol nu pot sa mai folosesc treapta a5a de viteza . Din cauza ca masina este destul de joasa ating mereu cu ea zapada si gheata de pe strazile patriei . In toate celelalte viteze intra usor ( mai bine zis nu este nici o schimbare ) . Nivelul de lichid la servo este corect ( din cate stiu rezervorul de lichid de la servofrana este comun cu ambreiajul ). As dori un sfat la ce sa ma uit sau cu ce sa incep. Cand merg in service nu vreau sa ma ia Dorel cu vrajeli. Oricum pana ajung in service vreau sa incerc sa rezolv problema singur ( cand am avut probleme cu etrierul spate blocat l-am rezolvat cu putin spray WD40 pe parghia care actioneaza frana de mana desi in service doreau sa imi schimbe etrierul ). Masina este 1.8 benzina de 90KW din Iunie 2001. Multumesc.
  13. Miercuri in jurul orei 12 mergeam linistit pe portiunea dintre Targu-Frumos si Botosani . Am fost depasit de un V40 cu numere de BT . Sunt curios daca are cont pe forum . Si daca da se pare ca amandoi aveam treaba .
  14. Multumesc mult pentru rapuns. Banuiam eu ca nu are pentru ca altfel era accesibila . Speram sa pot masura presiunea si pe inalta pentru a trage o concluzie .
  15. Salut . Stie cineva unde sunt pozitionate conexiunile pentru a cupla manometrele de masurare a presiunii din instalatia de AC. Conexiunea de presiune joasa stiu unde este . Ma intereseaza daca exista si conexiunea de presiune inalta la acest model si unde este ? Anul masinii nu il stiu dar pot sa il aflu daca este important .