VOLVO16

Membru
  • Content count

    577
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About VOLVO16

  • Rank
    Senior
  • Birthday 11/08/1972

Profile Information

  • Locatie GALATI
  • Auto VOLVO 460 GLE
  • Fabricatie 1994
  1. consum...de ulei :((

    pai cam da marius , numai ca nu am stat un an , doar vreo 2 luni ..... faceam 50-70 km pe zi .... cind au scos segmentii erau la fel de elastici ca si sirma de cupru ... @kuky , dupa segmentare m-am incadrat in limitele normale cred , 1 -1,2 litri la 10.000
  2. consum...de ulei :((

    Salut , daca a inceput sa consume ulei e clar ca trebuie segmentata . Eu am patit-o . Pentru o "digestie" buna puneam 1 litru pe saptamina .
  3. La Multi Ani Volvo16 !

    Multumesc pentru urari . Sa ne fie bine la toti si sa ne mearga bijuteriile
  4. Problema pornire 460

    Salut . Problema ta ar putea fi cauzata de un arc rupt de la contact . Trebuie sa faci ceva contorsiuni pe sub volan . Deci , pentru inceput trebuie sa demontezi ornamentul care e pe coloana volanului ca sa poti ajunge la contact . Sunt doua sau trei suruburi . Ca sa ai mai mult loc trebuie sa dai scaunul de la sofer , in spate , complet . Tot mecanismul de contact trece pe sub coloana volanului , aproape perpendicular . In partea opusa introducerii cheii este o cutiuta gen releu in care intra o mufa ( nu e mai mare decit un flacon de pastile si are aceeasi forma tubulara. In interiorul acelui modul sunt mai mult lamele si niste arculete . Ca sa poti scoate modulul ala de acolo trebuie sa desfaci un surub ingropat care are capul in partea dinspre motor ( de-aia ziceam ca trebuie sa faci contorsiuni pe sub volan ) . Scoti mufa care intra in modul si surubul . Ar trebui sa il poti trage foarte usor afara . Modulul are pe lateral doua clame pe care le desfaci usor sa nu rupi ceva . Tragi usor de ambele parti si ai grija sa nu pierzi vreo lamela sau vreun arc . Eu am avut un arc rupt din cele doua si nu mai facea contact . Porneam masina dar daca lasam cheia sa revina in pozitia normala dupa pornire , se oprea motorul . Ai sa vezi si tu , sunt niste lamele in interior si daca nu calca cum trebuie sa faca contact cu tot ce trebuie nu ai sa ai contact . S-ar putea sa nu fie asta cauza dar m-ai pus pe ginduri cind ai zis ca ai miscat de volan ( poate sistemul ala de blocaj al volanului sa fi miscat ceva pe acolo ) . Cum spuneam s-ar putea sa nu fie asta cauza dar dureaza vreo 30 min operatiunea si ai mai eliminat un motiv de suspiciune . Succes si daca mai ai intrebari , sunt pe mess .
  5. Salut si bine ai venit . Nu te obosi , nu functioneaza cu spray . Nu stiu daca ai sa gasesti pe cineva sa le cromeze . Cit despre sticla matuita . Oglinda s-a cojit poate de vechime sau pentru ca tu sau cel de la care ai cumparat masina a folosit becuri 100/90w , sunt ilegale in Europa . Daca te tine buzunarul ia noi sau macar SH , crede-ma , nu se merita vopsirea sau cromarea oglinzilor , vopsirea nu v-a avea efectul scontat iar cromarea v-a costa prea mult cred si nu stiu daca ai sa obtii rezultate . Tu decizi . Bafta .
  6. Volvo 440 probleme cu motoru

    Cred ca e de la potentiometru CO sau clapetul electronic de relanti . Nu-i asa ca atunci cind nu e bagata in viteza ai 1200 rot /min ? O recomandare , nu mai scrie cu litera mare si incearca sa scrii cit mai corect . Avem un nene pe aici care sanctioneaza baterile de genul asta . LOL
  7. Lucrare de licenta

    Un sistem de avertizare a apropierii cu viteza prea mare a unui autovehicul din spate . Cind esti la semafor de exemplu si nu numai , chiar si in mers . Adica niste senzori montati in spate care apreciaza ca cel care se apropie din spate are viteza prea mare pentru a opri in siguranta ( a ta , a lui ? ......trebuia sa caste ochii ....lol ) si te avertizeaza macar cu 3 secunde inainte . Una e sa te loveasca din spate cind esti relaxat sau eventual cauti ceva in bord si alta e sa fii cit de cit avertizat ca urmeaza sa te loveasca cineva . Sper ca m-am facut inteles . Sper sa nu se fi gindit atcineva la asta !
  8. PROBLEME PORNIRE

    Nu prea stiu ce urme ai putea vedea , doar cacareze , dar e cam greu daca nu le-a lasat pe o suprafata plana . Incearca sa pui plusul la baterie dar scurt si poate identifici problema daca nu reusesti vizual . Nu-i o metoda tocmai recomandata dar poate reusesti sa vezi de unde iese fum .
  9. PROBLEME PORNIRE

    Cum ai descuiat masina ? Ai inchdere centralizata ?
  10. probleme scurgeri ulei 460

    Salut . Desi motorul tau e de 1.8 ar trebui sa ai sub capacul delcou inca un plastic care se scoate si abia sub el o sa gasesti semeringul cu pricina . Intreaba-l pe @MC eu de la el am luat . N-ai sa poti scoate semeringul vechi decit daca il distrugi dar incearca sa citesti intai dimensiunea pe el . Cel nou poate fi bagat mai usor daca ai sa pui putin ulei pe ax , oricum nu te astepta sa intre foarte usor . Eu am folosit pentru a-l presa o teava de plastic P.P.R . cu diametrul 32 . Sa nu cumva sa te gindesti ca ai sa reusesti sa-l presezi cu capacul delcou stringind suruburile , risti sa pocneasca capacul . Daca ai tot ce trebuie nu dureaza mai mult de 30 min . Sper ca ti-am fost de ajutor . Spor la treaba .
  11. Starea civila a volvistului

    Casatorit , 38 ani , o fetita de aproape 7 ani .
  12. sistemul de directie

    Salut , pompa trebuie sa aiba o eticheta pe care scrie un cod SAGINAW . Dupa codul ala e cel mai bine sa cauti pompa . Nu lua aftermarket cauta doar originala altfel ai sa constati ca nu se aliniaza cureaua dupa ce o montezi pe masina .
  13. E usor sa schimbi becurile din bord?

    Nu e greu dar trebuie sa ai mina subtire .
  14. La Multi Ani Shpeedy!

    LA MULTI ANI de ziua numelui , sanatate si fericire multa alaturi de VOLVO-CLUB.RO .
  15. La multi ani, alexpopeystar68 !

    LA MULTI ANI si multa fericire .