dani-le-rouge

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About dani-le-rouge

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie BUCURESTI
  • Auto V50 20D D4204T
  • Fabricatie 2008
  1. Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO

      Multumesc mult pentru raspuns, cel mai probabil o sa aman cautarile si o eventuala cumparare pentru dupa concediu.
  2. Dezmembrari Volvo S60/S40/V50/V70

    Salut,  M-ar interesa pentru un V50 2006 (YV1MW755172305758) semnalizatorul din oglinda dreapta, multumesc anticipat. Dan
  3. Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO

    Salut, As avea nevoie de un pret pentru geamul de semnalizare de la oglinda dreapta (dreapta cum stau la volan), V50 YV1MW755172305758, in cazul in care se poate comanda separat piesa aceasta. Multumesc mult, Dan  
  4. sistema motor revision necesaria s40 2.0

    Codul motorului meu e D4204T. O sa-l trec si la profil.
  5. sistema motor revision necesaria s40 2.0

    Nu stiu daca avem acelasi motor, insa si eu am avut acelasi mesaj de eroare. Am completat aditivul DPF (o faci numai daca nu mai e aditiv) si am fortat o regenerare a aceluiasi iubit DPF. Se pare ca respectivul mesaj de avertisment indica un DPF aproape colmatat. In cazul in care si tu ai acelasi motor, ai putea sa incerci un drum mai lung sau ai putea sa mergi la cineva sa iti regenereze filtrul de particule. Succes!
  6. DPF

    Pana la urma povestea e cu final fericit: Bogdan m-a ajutat sa rezolv problema. Am fost la un service de pe langa el, am completat aditiv (au intrat cam 1 - 1,5 l), Bogdan a resetat contorul si ce mai era pe-acolo. Urmeaza apa, paie si bataie. Si probabil un update de software la reprezentanta, sa-mi puna si mie Windows 8 sau ce e acum in voga Recomand deci cu celor cu kilometraj multiplu de 60 000 sa verifice nivelul si (eventual) sa completeze. Multumiri pentru ajutor.
  7. DPF

    Da, batrana Dacie... se aprindea becul ala galben cand acceleram Si ce bine era, ca eram mai tineri. Mda, cam asa ar trebui sa fac. Dar service-ul care ar putea face asta? Vreo idee?
  8. DPF

    Sunt sigur, am luat-o de noua, de la un dealer din Germania
  9. DPF

    Salutari tuturor, Am un V50 20D cu DPF, masina are 62 000 Km si am inteles ca ar trebui completat aditivul. Am fost acum aproximativ un an la Bogdan si am incercat sa masuram nivelul respectivului aditiv, ne-a dat 14/15 sau 15/15, nu mai stiu exact. Dupa cum zicea si Bogdan, greu de crezut ca asta ar fi fost nivelul real, probabil senzorul nu a raportat valoarea corecta. Am repetat de curand masuratoarea cu un alt tester si am obtinut tot o valoare de 15/15, la fel de neverosimila, cu atat mai mult cu cat masina a mai rulat de atunci. Mi-ati putea recomanda un service unde sa completez aditivul, eventual care sa poata arunca un ochi si pe senzorul care masoara nivelul? Multumesc mult.
  10. Am fost si eu sa-l vad, cateva pareri: 1° Oamenii Incep prin a felicita echipa care s-a ocupat de acest eveniment, am vazut ca a facut eforturi sa se prezinte la inaltime. Bravo! Si la SIAB standul VOLVO a stralucit la propriu si la figurat, jos palaria! 2° V40 exterior a) destul de brutala trecerea de la S40/V50 la noul V40, insa e in firea lucrurilor sa fie asa, toate modelele VOLVO sufera astfel de transformari. Nu stiu daca e un lucru bun sau rau. Ramane totusi un VOLVO, n-ai cum sa il confunzi. culoarea modelului expus e extraordinara, colega de apartament cu care am semnat si contractul ala a fost extaziata. c) e o aparitie spectaculoasa dar nu stridenta (si ce bine ca e asa!), cu un design actual si pregatita sa ramana interesanta cativa ani buni. 3° V40 interior a) masina e mai mare decat pare, comparabila cu V50-ul. Are suficient spatiu pentru o familie urbana cu 1 - 2 copii (nu bebe ). finisajele sunt de foarte buna calitate; c) designul bordului e un minus, din punctul meu de vedere. As fi preferat ceva mai scandinav. Nu supara, insa nu e la nivelul masinii. E prea incarcat parca. d) locurile din spate sunt cam inghesuite, persoanele firave ca mine (1,85 cu 95 Kg) nu stau comod. Putine masini din clasa asta iti permit sa stai OK in spate. e) acoperisul de sticla e splendid, dar era si mai bine daca venea in prelungirea parbrizului. 4° Concluzie Cateva afirmatii: a) Luxul nu trebuie sa fie strident, ostentativ. El nu frapeaza. Altfel nu e lux. Masina trebuie dimensionata in raport cu nevoile tale: calitatea drumurilor, parcurs urban/extra/autostrada, incarcare medie etc. c) Masina nu e o declaratie de forta si de potenta financiara. d) Masina trebuie sa-ti placa si sa ofere siguranta celor din interior dar, in aceeasi masura, si celor cu care imparti drumurile. Daca esti de acord cu 4a, b, c, d - V40 e foarte interesant. Daca nu, sunt o groaza de alte optiuni. Oferta ar fi greu de batut daca ar fi insotita si de un plan de service avantajos, cu optiuni incluse si altele.