SorinCurteanu

Membru
  • Content count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About SorinCurteanu

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 07/19/1983

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo S40
  • Fabricatie 2007

Recent Profile Visitors

1,888 profile views
  1. Imi ramane faza scurta aprinsa

    Mda, nu are nici o legatura CEM-ul, era un scurt pe cablul care vine catre faruri, s-a frecat in timp de un colt de colier metalic care prinde o teava de la aerul conditionat. Concluzia e ca a luat foc in timpul mersului... noroc ca am fost pe faza si am stins rapid cu instinctorul. Asta dupa ce am trecut pe la 3 service-uri care au dat din umeri cand au vazut simptomele... In momentul de fata (dupa inlocuirea firelor arse prin lipire) mai am 3 probleme: nu porneste compresorul de AC, imi sta eroarea de lichid parbriz consumat aprinsa cu toate ca e plin rezervorul, si a revenit problema ca se stinde bordul in timpul mersului sau la aprinderea luminii interioare (cea care se aprinde la deschiderea usii). Imi poate recomanda cineva un electrician BUN de volvo care sa imi poata verifica toata instalatia electrica? Ca de amatori cu diploma m-am saturat...
  2. Se stinge bordul in timpul mersului

    Da... Cu capul in jos
  3. Salut, O noua problema... imi ramane faza scurta pe dreapta aprinsa chiar si dupa ce scot cheia. Mentionez ca am schimbat de curand balast pe acea parte (xenon aftermarket), ma gandesc ca s-a dus vreun comutator pe undeva... Am tensiune constant la intrare in balast chiar daca oresc lumini/motor sau chiar cu masina incuiata. Are careva idee ce trebuie sa inlocuiesc la ea? Multumesc, Sorin Curteanu S40 2008 1.6 D
  4. Se stinge bordul in timpul mersului

    Am scos CEM si l-am pus la loc (fara sa-i fac nimic) si s-a rezolvat problema
  5. Se stinge bordul in timpul mersului

    https://vimeo.com/156227812
  6. Se stinge bordul in timpul mersului

    Am incercat cu cateva palme pe bord... degeaba Am observat in schimb ca in momentul cand descui usile masinii din telecomanda nu se aprinde nimic in bord cu toate ca ar trebui sa am km si temperatura. Pun contactul pe pozitia 1 si nu se intampla nimic, pun si pe a doua... tot nimic, tocmai dupa ce pornesc motorul se aprinde check engine o secunda, dupa care palpaie toate becurile, dupa care se aprinde tot bordul normal. La fel face de fiecare data cand pornesc motorul, nu pare a fi problema de contact imperfect, mai degraba un releu/regulator de tensiune defect pe undeva, dar nu ma pricep... Am mai vazut ca atunci cand se stinge in timpul mersului se aprind luminile de la picioare, dupa care se sting si se aprinde bordul iar, bineinteles dupa ce palpaie toate becurile de cateva ori. Aveti idee de careva care se pricepe la astfel de probleme? Eu nu m-as baga sa demontez de prin bord, sunt foarte depasit de situatie
  7. Salut, Am si eu o problema aparuta recent la al meu S40 2008 1.6d, in timpul mersului se stinge tot din bord, ma refer la ceasuri, indicatoare motorina/temperatura, cele 2 mici display-uri si toate becurile din jur, practic tot ce este in acel dreptunghi din spatele volanului. Pe langa asta, cand am motorul oprit se comporta la fel, cu toate ca ar trebui sa am km parcursi afisati precum si temperatura. De mentionat ca se reseteaza si nr de km de la indicatorul acela mic (0-1000 km). Am ajuns acasa si pus dice-ul pe ea, dar nu zice mare lucru... Sunt 4 erori care apar in momentul cand se produce acest fenomen, ele referinduse la faptup ca nu functioneaza luminile/indicatoarele luminoase din bord. Practic am eroare ca nu mai merge becul de check engine, indicatoarele de motorina si temperatura, kilometrajul si turometrul, precum si srs airbag, dar toate se refera la indicatoarele luminoase ale acestora, nu la functionalitatea lor. Masina functioneaza perfect cand se intampla asta, merg toate asa cum ar trebui, doar ca nu mai vad nimic in bord Mentionez ca e aleatorie frecventa de aparitie a fenomenului, uneori apare la frane , alteori pur si simplu cand deschid vreo usa sau chiar si daca stau pe loc cu motorul pornit. Am verificat ambele panouri de sigurante, par toate in regula, nu e nimic ars si le-am mai infipt odata pe fiecare. Help?
  8. Aditiv filtrul de particule

    A disparut si la mine singura dupa aproximativ 150-200km
  9. Aditiv filtrul de particule

    Salut, As avea o mica intrebare pe acest topic. Ieri mi-a aparut eroare in bord de motor defect, am fost la service si am vazut ca avea eroare de nivel aditiv scazut. L-au umplut baietii de acolo, au resetat sitemul, dar eroarea reapare imediat. Au incercat de vreo 15 ori procedura de resetare, spune ca s-a efectuat cu succes, chiar indica nivelul 14 din 15 in rezervor, dar la prima repornire a motorului sau pur si simplu la o apasare a acceleratiei, apare la loc (nivel scazut). Nu are nici un fel se scurgeri sau defecte la rezervor/conducte, pur si simplu senzorul o ia razna. Cei de la GI Euroservice mi-au spus ca nu au intalnit niciodata acest senzor sa fie defect si nu a trebuit inlocuit la nimeni care au trecut pe la ei (doar completare cu lichid si resetare). Din cate am inteles acest senzor se achizitioneaza impreuna cu rezervorul de aditiv si acea pompa aferenta. Intrebarea mea e daca a mai patit cineva asta si cum s-a rezolvat? E posibil sa fie intradevat senzorul defect si trebuie inlocuit (cu toate la imediat dupa resetare indica corect) sau ar trebui sa caut problema in alta parte? Multumesc !
  10. clapeta acceleratie

    Nici o parere?
  11. clapeta acceleratie

    Salut, eu ma incadrez in aceasta problema (clapeta acceleratie) cu erorile de mai jos? La un service asa mi s-a spus, dar prefer sa intreb in mai multe parti
  12. Intalnire saptamanala Bucuresti

    ))))))))) Sunt o gramada de alte terase...
  13. Intalnire saptamanala Bucuresti

    azi nu am cum sa ajung..
  14. Volvo Truck :)

    da, se vede siguranta cu care este legat in cateva cadre... chiar daca s-au chinuit sa le taie la montaj
  15. Volvo Truck :)

    Check this out