sudoku

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About sudoku

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 04/25/1967

Profile Information

  • Locatie rociana,huelva,spania
  • Auto Volvo S40 1,8 4184S, 115HP
  • Fabricatie 1996
  1. Schimbare faruri.

    Daca faci legaturile cum spune aici http://lmvolvo.free.fr/headlamps.html , la faza lunga iti ramane aprins si becul de la scurta sau mai trebuie vreo smecherie facuta?
  2. problema la faruri bifocale?

    Care ar trebui sa fie siguranta F14 cea care trebuie schimbata?Si trebuie schimbata deja, sau dupa ce se monteaza instalatia cu releu de care spuneai adineauri? Dar asta e instalatia in cauza, sau e schema cu modificarea conexiunilor? Iarta-ma te rog dar eu ma uit pe-acolo ca curca-n lemne. Poti sa-mi dai topicul de care vorbeai mai sus,poate incep sa ma orientez putin. Stie cineva cum se face instalatia de care vorbeste Midnight Caller si cum se conecteaza la instalatia electrica a masinii?
  3. problema la faruri bifocale?

    Asta inseamna ca ce am gasit mai sus nu e valabil sau ca nu am inteles eu in totalitate(vad ca are o schema electrica la finalul paginii-asta o fi instalatia cu releu de care vorbesti ?mentionez ca la engleza sunt varza) Mi-ai putea spune te rog cum sa fac ceea ce-mi lipseste.
  4. Buna tuturor Mi-am schimbat farurile la s 40 cu unele bifocale si am o nedumerire. Inainte de a ma apuca de treaba am intrebat pe la posibilii cunoscatori daca la faza lunga ar trebui sa se aprinda si becul de faza scurta si mi s-a spus ca nu, ca trebuie sa stea aprins doar cel de lunga iar cel de la scurta sa stea stins. Mi-am stors putin creierii si am facut legaturile noi in consecinta.Pana aici totul bine.Necazul e ca la faza scurta vad vreo 30 de metri de drum iar cand comutez pe faza lunga lumineaza de la cei 30 de metri inainte iar portiunea din botul masinii pe care o acopera normal faza scurta aproape ca n-o vad.Am presupus ca trebuiau facute conexiunile noi in asa fel incat sa stea aprinse pe faza lunga si cele de la scurta, deci ca am gresit. Dupa asta cautand pe forum am gasit aici http://lmvolvo.free.fr/headlamps.html cum se fac legaturile in cazul meu,si acum vreau sa demontez iar farurile pentru a le schimba legaturile dupa cum am vazut acolo. Prima problema e : ar trebui sa arda pe faza lunga ambele becuri sau am eu farurile reglate prea sus(ceea ce nu prea cred pentru ca imi acopera faza scurta vreo 30 de metri de sosea si am citit undeva ca un bun reglaj al farurilor trebuie sa acopere aprox. primii 40 de metri pe faza scurta) A doua ar fi : daca presupun ca am legat eu firele gresit si modific legaturile dupa cum am gasit pe forum, privind cu atentie, la punctul 6 unde zice ;6.Before fiiting back everything, check it's working well; se vede clar ca la faza lunga becul de la scurta e stins.Si-atunci???????? Va rog sa nu-mi recomandati sa le montez la loc pe cele vechi pentru ca le-am facut cadou altui baiat cu s40 si bani de altele n-am. Multumesc anticipat!
  5. boala grea,,,nu mai porneste

    am reusit sa pornesc motorul ieri dar am tacut pana astazi gandind ca mai bine sa il probez iar la rece , dupa cateva ore de repaus.M-a ajutat un prieten care mai repara masini pe aici prin sat iar opiniile clientilor sunt in general favorabile in ce-l priveste.Acum nu stiu cat de sanatoasa a fost interventia si de aceea apelez la intelepciunea voastra. A scos filtrul de aer si a dat cu un spray de acela de pornire (AUTO ARRANQUE scria pe el in spaniola) si dupa vreo 25-30 de secunde de dat la cheie neintrerupt motorul a pornit dupa un stranut sanatos, dupa asta el accelerand pana pe la 5000-6000 de ture timp de inca cateva secunde. Mi s-a cam zburlit parul pe ceafa dat fiind faptul ca motorul inca era rece.Acum stiind faptul ca la politica, fotbal, femei si mecanica toti barbatii cred ca se pricep (la membrii forumului as putea sa scot "cred" din fraza ,cel putin in ce priveste mecanica), am ascultat opinii cum ca sprayul asta iti omoara motorul. Nu stiu daca o fi asa si daca sa mai apelez la o metoda asa agresiva (cred eu) in caz ca mi se intampla iar. Bun, acum porneste bine dar am in continuare zgomotul acela straniu in zona tabloului de sigurante din compartimentul motor si dupa ce am ascultat cu mai mare atentie in aceata dimineata pare a fi zgomot de rulment spart sau uscat in cel mai bun caz. Multumesc Midnight Caller pentru informatie, iarta-mi insistenta te rog dar as vrea sa stiu daca e nevoie de un specialist sau pot face eu vreo interventie la acea pompa iar in caz ca da ce pasi ar trebui sa urmez pentru a nu da peste cap alte componente sau subansambluri ale masinii.sunt mecanic de masini-unelte de vreo 25 de ani si ceva-ceva stiu sa fac cu mainile, mi-am demontat si reparat alternatorul facand din doua unul al meu avand rulmentul pe spate blocat si diodele duse dar asta e ceva necunoscut pentru mine si mi-e cam frica sa ma bag nestiind datele problemei. Scuze pentru vorbaria lunga si inca o data multumiri! Aaa inca ceva,un uruit permanent in mers la o roata spate poate fi doar de la rulmenti sau poate avea si alte cauze? Uruit ce se amplifica pe timp ce trece. Multumiri anticipate inca o data!
  6. Buna ziua si va multumesc ca m-ati acceptat langa voi.Am o problema groasa (cred eu) la pornire. Cronologic:in urma cu trei zile dimineata la o secunda dupa ce am pornit motorul a inceput sa se auda un zgomot puternic din compartimentul motor. Am ridicat capota si mi-am dat seama ca zgomotul venea de de undeva din zona filtrului de aer, cred ca de la o chestie de sub tabloul de sigurante, fiind un zgomot ca de ventilator caruia ii atinge o pala in carcasa .Oprind motorul si repornind de trei sau patru ori zgomotul a incetat.A doua zi la fel. Ieri cand am vrut sa pornesc a dat un icnet si gata.I-am mai dat o cheie si a facut la fel ca motoarele diesel pe frig cand bateria da curent sa invarta dar nu se aprinde.Am incercat s-o pornesc de mai multe ori dar cu acelasi rezultat; Da impresia ca invarte dar nu se aude nici o explozie in cilindri.E motor pe benzina de 1731 cc, 115 cai, fabricata in noiembrie 1996. . Va rog sa fiti iertatori cu mine ca sunt nou pe forum, iar cu mecanica sunt in dud Multumesc anticipat !