Lucian36

Membru
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

1 Follower

About Lucian36

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 10/15/1984

Profile Information

  • Locatie Prahova
  • Auto Volvo S40
  • Fabricatie 1998
  • Auto 2 Volvo V50
  • Fabricatie 2 2012

Recent Profile Visitors

2,887 profile views
  1. Sistem Franare Volvo V50 D2, 2012

    Pai am schimbat doar garniturile nu si pompa iar la tija nu am umblat, nu am modificat absolut nimic.
  2. Sistem Franare Volvo V50 D2, 2012

    Salut si mersi frumos pentru raspuns ! Dupa inlocuirea garniturilor pompei, am amorsat-o, am pus lichid in bazin si am lasat sa "picure" noul lichid dupa care am strans conductele fata/spate de pe pompa, am amorsat si pompa de ambreiaj si am lasat toate aerisitoarele de la etrieri slabe, sa curga in cele 4 borcane sa nu dau ca nebunul la pedale. Am achizitionat 1L de lichid frana Ate si l-am folosit pe tot, am tot completat in bazin sa ma asigur ca nu mai am aer in instalatie, la fel am luat si placute/discuri, totul este ATE iar aerisirea s-a facut exact cum ai spus tu , cu niste furtune transparente puse pe aerisitoare cu un capat si capatul celalat in niste borcane, am garaj cu canal si mi a fost destul de usor sa fac asta. Stiu de perioada necesara "rodajului", ideea e ca nu-si revine deloc pedala de frana ,este "moale" am facut totusi vreo 500km iar daca o calc cu motorul pornit se duce pana la podea ca si cum ar trece lichidul "peste" garniturile pompei, imi da senzatia ca nu face presiune pompa sau daca face, o pierde. Acest aspect nu mi se pare normal, la asta ma refeream cand am spus eficienta, ca nu am eficienta pe franare, probabil nu m-am exprimat corect, trebuia sa mentionez ca nu am frane aproape deloc si trebuie sa fac "pedala succesiva" sa pot opri masina in conditii de siguranta, ceea ce nu mi se pare deloc in regula, mai ales ca am pus consumabile noi si cred ca au fost printre cele mai scumpe sperand la o calitate excelenta. Multumesc
  3. Salutare, Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi cu privire la o problema intampinata in urma unor schimbari pe care le am facut recent. In urma cu doua saptamani am decis sa inlocuiesc discurile si placutele pt ca franarea nu mai era ferma si am dat vina pe uzura componentelor. Am inlocuit discuri + placute fata/spate, pe spate am gasit pe langa burdufurile de la pistonase urme de lichid de frana, vazand asta, am cumparat kit-uri de garnituri varianta fara piston, le-am inlocuit , am aerisit si am zis sa schimb si lichidul de frana pt ca in revervorul de pe pompa de frana aveam depuneri si tot ce era inauntru era foarte murdar, lichidul era spre culoarea neagra. M-am gandit ca odata ce inlocuiesc lichidul va trebui sa inlocuiesc si garniturile pompei , din experienta spun asta, ca o paranteza, la vechiul S40 din 98 am inlocuit lichidul si ulterior au cedat garniturile pompei... Nu am gasit kit garnituri pompa centrala  Volvo V50 si am luat pt Ford dar aceleasi specificatii (am luat cotele de pe pompa pt asta), am curatat, am inlocuit garnituri si lichid de frana, am aerisit tot de la inceput si surpriza mare la final, nu mai franeaza , pedala de frana se duce la podea cu motorul pornit , este moale la apasare si nu mai are deloc eficienta. Din cauza conformatiei bazinului de lichid de pe pompa nu imi pot da seama daca revine lichid in vas in urma apasarii pedalei de frana (sa treaca lichidul pe langa garnituri, in principiu sa nu faca presiune). Fata franeaza la a doua apasare a pedalei, daca apas consecutiv, spatele aproape deloc si indiferent de cate ori as apasa frana se duce la podea. Mentionez ca nu pierde lichid pe nicaieri, spatele este in regula acum, nu are scurgeri dar frana de mana nu mai "tine" ca inainte , inainte aveam cursa scurta, trageam putin, cateva click-uri si nu se misca gram masina , acum trebuie sa trag pana aproape de maxim sa ramana pe loc... Ce as putea face in aceasta situatie? Pompa noua de frana ? V-ati mai lovit de ceva asemenator? Masina in cauza este un Volvo V50, 03.2012, motorizare 1,6 D2. Multumesc, Lucian
  4. Salutare, Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi cu privire la o problema intampinata in urma unor schimbari pe care le am facut recent. In urma cu doua saptamani am decis sa inlocuiesc discurile si placutele pt ca franarea nu mai era ferma si am dat vina pe uzura componentelor. Am inlocuit discuri + placute fata/spate, pe spate am gasit pe langa burdufurile de la pistonase urme de lichid de frana, vazand asta, am cumparat kit-uri de garnituri varianta fara piston, le-am inlocuit , am aerisit si am zis sa schimb si lichidul de frana pt ca in revervorul de pe pompa de frana aveam depuneri si tot ce era inauntru era foarte murdar, lichidul era spre culoarea neagra. M-am gandit ca odata ce inlocuiesc lichidul va trebui sa inlocuiesc si garniturile pompei , din experienta spun asta, ca o paranteza, la vechiul S40 din 98 am inlocuit lichidul si ulterior au cedat garniturile pompei... Nu am gasit kit garnituri pompa centrala  Volvo V50 si am luat pt Ford dar aceleasi specificatii (am luat cotele de pe pompa pt asta), am curatat, am inlocuit garnituri si lichid de frana, am aerisit tot de la inceput si surpriza mare la final, nu mai franeaza , pedala de frana se duce la podea cu motorul pornit , este moale la apasare si nu mai are deloc eficienta. Din cauza conformatiei bazinului de lichid de pe pompa nu imi pot da seama daca revine lichid in vas in urma apasarii pedalei de frana (sa treaca lichidul pe langa garnituri, in principiu sa nu faca presiune). Fata franeaza la a doua apasare a pedalei, daca apas consecutiv, spatele aproape deloc si indiferent de cate ori as apasa frana se duce la podea. Mentionez ca nu pierde lichid pe nicaieri, spatele este in regula acum, nu are scurgeri dar frana de mana nu mai "tine" ca inainte , inainte aveam cursa scurta, trageam putin, cateva click-uri si nu se misca gram masina , acum trebuie sa trag pana aproape de maxim sa ramana pe loc... Ce as putea face in aceasta situatie? Pompa noua de frana ? V-ati mai lovit de ceva asemenator? Masina in cauza este un Volvo V50, 03.2012, motorizare 1,6 D2. Multumesc, Lucian
  5. Rezolvat problema, functioneaza acum ca-n prima tinerete acest motor ), multumiri lui Cipilika pentru injectorul pilot care arata si functioneaza impecabil.
  6. Este vb de alta motorizare, t3/t4 din cate am observat in imagini, acolo este injectie CR Bosch si la mine este injectie Indirecta Lucas
  7. Ok, am luat bujii noi, le-am schimbat si-n 2 zile le-a ars. Am luat alte bujii si releu de la Cipilik, acum ma duc sa le montez. Intr-adevar pe 2 din bujii, pe 2 si pe 4 aveam o tensiune de 13,9V in loc de 11V, probabil asta e motivul pt care s-au ars, din cauza releului, mai poate fi si "impulsul" de la ECU care comanda cat timp sa le tina alimentate, in ideea in care a ramas alimentarea "agatata" dar exclud asta in prima parte. "supapa control presiune" fiind mai exact? ca si pozitie, cum o identific? trebuie sa fie ceva electronic...deci are mufa de alimentare si se schimba, ai idee care ar fi aceasta supapa?
  8. Salut, Am cateva probleme legate de functionarea motorului, adica nu ma pot deplasa cu masina, merge in 3, scoate fum rau, nu trage, mers in hopuri, zgomot puternic de injectie ... daca puteti si doriti va rog sa ma ajutati in identificarea reperelor cu probleme rezultate in urma diagnozei. Multumesc anticipat, Lucian
  9. probleme inchidere centralizata s40

    Am pus si eu o inchidere universala "peste" cea a masinii care nu mai functiona...o sa desfac sa ma uit la culorile firelor si-ti spun cum am procedat la mine. Am avut decat un aparat de masura si vreo 2 ore la dispozitie sa-i dau de cap... Numai bine !
  10. Problema rezolvata, eroare releu bujii, stearsa din tester, porneste la sfert acum dupa ce am curatat fizic contactii la releu. Acum am alta problema sau probleme sa le spun asa...aveam o scurgere la pompa de injectie, am remediat-o la un service prin inlocuirea oringului de la capul hidraulic al pompei, s-a rezolvat cu scurgerea dar acum la relanti se tureaza pana in 2500-3000 de ture fara sa fac nimic, fara sa accelerez, cu o bataie de injectie. La primul "sprit" in scurt isi revine pt cateva minute apoi procesul se repeta, vreo idee? Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Multumesc !
  11. Modelul meu de motorizare e diferit total fata de ce ai tu. La mine fie iarna, fie vara fara bujie nu porneste decat cu motorul cald. La tine e bosch, la mine e lucas, sistem clasic. Oricum e foarte ciudat ce mi se intampla, nu inteleg fenomenul cu temporizarea.
  12. Salut, Acum cateva zile am observat ca la pornire imi da putin fum si porneste in 3. Intrand in week-end am testat bujiile si am gasit una faultata. Am avut de rezerva bujie, am schimbat-o, astfel masina pornind la sfert. Acum problema care o intampin este alta, cum pun contactul,martorul de la bujii nu-mi sta aprins nici macar o secunda si odata cu el se opreste si solenoidul(electrovalva de pe pompa de injectie), nu mai "tacane". Abia dupa 5-6 ori de dat la automat reusesc s-o pornesc, cu mers in 3, cu foarte mult fum...Acum sincer eu nu gasesc explicatia, daca ma poate ajuta cineva, care a patit la fel, macar cu o idee, as fi foarte recunoscator. Ce as putea sa verific, releul de bujii? ECU? Banuiesc ca e vb de o temporizare, nu se mai coreleaza ceva. Momentan timpul "activ" al bujiilor este aproape nul, de aici rezultand si pornirea greoaie.Ce ar putea fi? Multumesc anticipat si Paste Fericit tuturor !
  13. probleme inchidere centralizata s40

    Salutare colegi, Am si eu o problema cu inchiderea centralizata si poate reuseste cineva sa ma lamureasca sau mai bine zis sa-mi dea o idee ca s-o pot repara! Am plecat cu masina la cumparaturi si odata ajuns in parcare, cand sa incui, n-a mai functionat telecomanda, i-am scos bateriile, chiar am cumparat si baterii noi, n-a mai vrut deloc. Nu m-am impacientat pt ca aveam acasa cheia de rezerva cu telecomanda nr 2. Odata ajuns acasa si am zis sa incerc si cu cheia de rezerva, insa nu am avut noroc. Am verificat cabluri, mufe, (scos - introdus la loc), sigurante, absolut tot, nici o telecomanda nu mai face serviciu, acum trebuie sa descui cu cheia si sincer este f greu pana te obisnuiesti si chiar nu as vrea asta ). Tind sa cred ca problema nu ar fi de la telecomenzi, ci de la "box-ul" de sub bord. O idee, la ce solutie as putea sa mai recurg, inafara de a lua alta inchidere ? Multumesc anticipat !
  14. Salut, Asa am patit si eu cu masina mea : aveam ulei, praf, nisip in zona egr-ului si m-am hotarat sa dau jos galeria sa curat tot, admisie, evacuare, egr. Am curat, am montat inapoi si la primul test masina urca foarte greu in ture, nu mai tragea deloc, nu puteai face o depasire. Am luat toate furtunurile la verificat sa nu fie vreunul fisurat sau infundat cu vreo gunoaie, nu am gasit nimic pe ele. Apoi am pus pe tatal meu sa accelereze si am actionat tija de la turbina manual (este actionata de plosca de vacuum), bineinteles ca rezultatul a fost satisfacator si actionarea acelei tije era problema. Era ciudat ca functionase inainte de a curata zona respectiva si dupa montare n-a mai vrut deloc sa functioneze in parametrii. Am pus totul la loc, cum a fost initial, apoi am dat jos pompa de vacuum, in poza de mai sus este notata cu "supapa1", am curatat-o, am suflat-o si am pus-o la loc. Poate am avut decat noroc dar cert este ca acum functioneaza fara probleme. Bafta !
  15. Cutie viteze S40 din '98

    N-am gasit nici asa nimic in vadis dar am rezolvat. Am reusit sa scot simeringul de la pinionul satelit (fara sa-l stric) care antreneaza planetara din partea dreapta. Sub el era o piulita mare, am facut o cheie de 50 si am reusit sa dau jos tot ce ma interesa. Merci de ajutor.