Tavi Td

Membru
  • Content count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

106 Excellent

2 Followers

About Tavi Td

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 04/02/1975

Profile Information

  • Locatie Timisoara
  • Auto VOLVO S80 DRIVe
  • Fabricatie 2010
  • Auto 2 Mitsubishi Pajero V60
  • Fabricatie 2 2002

Recent Profile Visitors

1,888 profile views
  1. Bine (ca) v-am gasit !

    Abia acum am vazut topicul. Bine ai venit, Cata! Cred ca ne cunoastem... 
  2. Tavi Td - VOLVO S80 DRIVe 2010

    Bun... ma organizez sa vin la voi la inceputul lui noiembrie pt revizia de 20k (toate filtrele si ulei), un check general si mai ales, sper eu, sa montam impreuna engine heater-ul.  
  3. Tavi Td - VOLVO S80 DRIVe 2010

    Intre timp am facut doua mici up-grade-uri... becuri semnalizare spate galbene cromate. in felul asta nu se vad becurile galbene in grupurile optice, si capace jante modelul nou. Cu multumirile de rigoare @Midnight Caller.
  4. Tavi Td - VOLVO S80 DRIVe 2010

    Scuze de intarziere @CristiXP, abia acum am observat ca ramasesem dator cu un raspuns... nu am mai fost la dyno, dar sunt aproape convins ca neuniformitatea curbelor era data de un furtun de la intercooler care incepuse sa sufle si care a cedat la putin timp dupa, iar cu ocazia asta le-am schimbat pe amandoua cu altele noi OE de la @Midnight Caller. Daca am noutati revin cu informatii. Numai bine
  5. Tavi Td - VOLVO S80 DRIVe 2010

    Mi-am asumat criticile si, de curand, am renuntat la jantele de Ford in favoarea unui set original "Balius"... tot pe 18... poze before/after:
  6. Salutare, deoarece s-a discutat doar pe grupul de pe FB, o sa pun si aici, poate este cineva care nu are acces acolo. Deci, intalnire VOLVO Timisoara pe data de 28 mai 2017, ora 18:30, locatia: Pensiunea Anette, Covaci, Timis. Vom sta la un suc si vom vorbi despre... masini probabil. Va asteptam. Locatia: https://goo.gl/maps/z3cKjE3KQrn
  7. Mihai - S80 20012

    Corect Bogdan, de acord ca in Vida sunt f. bine explicate cauzele problemei,  intrebarea era de fapt care este cel mai probabil defectul, exact ce ai raspuns tu. Multumim pt. raspunsuri.
  8. Mihai - S80 20012

    Salutare! Azi am fost cu testerul la Mihai sa facem o verificare la masina, avand in prealabil o eroare la bord, eroare gen "engine problem, need service"... atasez foto cu eroarea de pe tester, daca ne poate spune cineva mai exact ce ar fi... multumim. Si inca ceva, fiind mai necunoscatori, si nepriceputi cu VIDA/DICE, ne spune si noua cineva provenienta motorului astuia, tipul cutiei de viteze (automata) s cati CP are? Ce model e, D3, D4, D5??? Atasez foto si cu datele masinii. Multumim anticipat, Tavi & Mihai
  9. Mihai - S80 20012

    Bine ai venit, prietene! Ma bucur ca ai gasit o masina pe placul tau si sper ca am avut si eu o parte de ''vina'' la orientarea ta catre VOLVO. Sa o stapanesti sanatos si ai drumuri bune oriunde mergi! Ne vedem curand.
  10. Piese S40/V40,S60,V70

    sunt pe 18" jantele? Daca da, imi poti trimite te rog un pret si niste poze cu fiecare in parte? Pe mail la dragotoiu_octavian@yahoo.com sau pe whatsapp/viber la nr 0745007103. Multumesc.
  11. Tavi Td - VOLVO S80 DRIVe 2010

    Iarna-i grea, omatu-i mare, semne bune VOLVO are! Multumesc colegului @pedala, am dormit linistit azi-noapte, iar azi, ca sunt +3 grade, am pornit-o si a pornit si compresorul. Ieri cand mi-am facut griji erau -2 grade. 
  12. Tavi Td - VOLVO S80 DRIVe 2010

    Intrebare: doar ce am observat ca nu cupleaza compresorul de clima, chiar daca e pornit AC... nici daca ii dau dezaburire rapida... se aprinde ledul verde din buton, totul e pe auto, ventilatorul porneste pe viteza mare,etc, totul pare normal, doar ca uitandu-ma la compresor partea centrala a fuliei ramane pe loc... are legatura cu temperaturile de afara? Mentionez ca nu am avut nicio istorie cu clima, a mers totdeauna perfect.  
  13. Joi, 1 decembrie, planuim sa ne intalnim din nou. La Iulius Mall. Revenim cu detalii. Fiecare vine cu ce steag are, si vedem la fata locului al cui e mai mare...
  14. Tavi Td - VOLVO S80 DRIVe 2010

    Nu am DPF anulat, practic am facut doar Stage 1. Si am cutie manuala. Nu stiu sa iti spun detalii, pt ca la Revo soft-ul vine modificat in Anglia si trimis inapoi, am asteptat cam 45min pt asta, l-au pus sus, am facut dyno si apoi test de drum cu tipul de acolo, timp in care, cand a vazut cum se comporta masina si cum e intretinuta,  m-a intrebat daca nu m-am gandit sa o vand... Sunetul motorului e absolut acelasi, iar ca si comportament... E mai sprintena intre 2000-3000 rot, se simte mai usoara, e mai nervoasa daca o calci pe coada, consumul mediu e acelasi, daca nu chiar un pic mai mic... cu toate ca acum exista tentatia de a profita de puterea suplimentara... tipul se astepta sa ajunga undeva pe la 142CP, dar cuplul a iesit peste asteptari. Eu sper ca se "indreapta" si curbele dupa ce schimb electrovalva, dar asta o sa vad abia cand merg la Stage 2. Daca faceam modificarea undeva unde nu o testau pe dyno nici nu vedeam asta...  Multumesc
  15. Tavi Td - VOLVO S80 DRIVe 2010

    ...si eu sper...