ciboss

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About ciboss

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Iasi
  • Auto S 40
  • Fabricatie 2008

Recent Profile Visitors

560 profile views
  1. Salut Bogdan,

    Am un Volvo s40 din 2008 1.6d , 182.000 km.

    A inceput sa piarda ulei din cutie pe partea dreapta, planetara lunga.

    am montat planetara noua SKF dar dupa cateva zile de mers cu masina iar curgea  ulei din cutie.

    cand am dat jos scutul am constatat ca planetara era iesita din cutie ca in imagine si de pe rulment.

    Care crezi ca ar fi cauza de a iesit planetara din cutie?

    Multumesc.

    Cu stima,

    Bogdan Cibo

     

     

    WhatsApp Image 2021-02-02 at 09.41.57 (3).jpeg

  2. eroare alimentare injector

    au umblat unii specialisti, dar au vazut altii. Specialistii nu au vazut cand au umblat in ECU si au ras un condensator sau ceva o piesa de pe placa. Asa ca , ce  mai vorbim. sau rezolvat toate in final.  
  3. eroare alimentare injector

    Am rezolvat problemele.  1. mufa conectare ECU DEFECTATA , in urma nenumaratelor verificari facute de colaboratorul din Iasi, a  TCM TURBO din Bucuresti. 2. remediere defectiune ECU, produsa tot de aceiasi persoana , LA specialist in Iasi, Cristi Onofrei, foarte greu, foarte ocupat dar priceput. 3. in final rescriere soft DPF OFF  + CHIPTUNING.   PANA AKUM TOTUL E IN REGULA. fUNCTIONEAZA, SE POATE .   DAR CAM SCUMPA CHELTUIALA PENTRU TIMPUL + LIPSA DE PROFESIONALISM + REMEDIERE.
  4. eroare alimentare injector

    Am montat un alt ECU  cu soft original si eroarea se mentine. Multumesc.  
  5. eroare alimentare injector

    La TCM Turbo in Iasi. Problema am sesizat o dupa dpf off si chip tuning, motorul avea o vibratie ciudata. Initial s a concluzionat ca ECU are probleme pe circuitul de alimentare al injectorului 2. Dar am comandat un ECu sh de la acelasi model de motor cu softul original si problema(eroarea este aceiasi,alimentare injector 2).
  6.     Va  rog sa mi da ti un sfat. In urma operatiunii DPF OFF si CHIP TUNING, MOTORUL  a ramas  in protectie nu se tureaza mai mult de 2900 rot /min. Am nevoie de un sfat in legatura cu alimentarea injector 2 la un volvo s 40 II din 2008 , 1.6 d, cod motor D4164 cu DPF. Motorul functioneaza in trei pistoane. Ca defect citit cu KTS 570 SI Delphi este 23B0, injector cilindru 2 lipsa semnal. In acesta situatie s- au facut urmatoarele operatii: -s-au gasit 3 bujii defecte care s-au schimbat si s-a verificat functionarea corecta a releului de bujii prin testare cu KTS. A FOST OK. -s-a schimbat injectorul de la cilindru 2  cu cel de la 4 si s-au recodat injectoarele. Acelasi defect 23B0 injector cilindru 2  lipsa semnal. - s a masurat omhic continuitatea conductorilor conductorilor de la conectorul injectorului, la ECM , respectiv in placa electronica, pana la tranzistorul de comanda. circiut OK - s au schimbat conductorii ce alimenteaza injectorul 1 cu cel de la cil 2. pentru a verifica daca cablajul este defect, respectiv s au scos pinii din conectorul ECM si s au schimbat intre ei , 1 cu 2. - de asemenea s au schimbat conectorul de la injectorul 1 la 2, cu aceasta ocazie s a verificat daca papuceii terminali sunt oxidati , nu erau. Acelasi defect 23B0 injector cilindru 2 lipsa semnal. - s a inlocuit ECM ul cu altul sh. S-a copiat eepromul de pe unul pe celalalt ca  sa poata fi pornita, flash ul a ramas  cel cu care a venit ECM sh. Acelasi defect 23B0, injector cilindru 2 lipsa semnal.4 (imi e greu sa cred ca 2 ECM uri au acelasi defect ). Partea de cablaj din teste este functionala. Injectorul la fel este functional. Alta verificare suplimentara, compresia este aceiasi pe toti cilindrii.  Astept un raspuns. Multumesc anticipat .
  7. Ok . mea culpa. scuze. greseala de incepator. ideea era ca functioneaza.
  8. Funtioneaza droserul chiar daca e alimentat de doua fire, in loc de 4. se aprinde becul se regleaza si nivelul fasciculului, doar ca nu se modifica intensitatea pe faza lunga desi becul e bixenon.dar voi incerca sa leg celelalte doua fire in paralel si revin cu mesaj.
  9. Atunci sa ramana acesta. Nu am primit inca mailul.
  10. Si daca nu am gasit droser original, as fi incercat un alt balast.
  11. Soclul este d 1s, dar pentru alimentarea droserului este o mufa patrata cu patru pini. din fotografia ce ai postat o nu mi dau seama. trimite mi un detaliu pe mail cibogdan_cibo@yahoo.com Multumesc
  12. Salut. Ma interesa un droser AC H1 DE 35 W Canbus (pt un s40 model 2009, alimentarea e pe mufa cu patru pini), un set de becuri bixenon 35w,un set leduri w5w smd 9 Canbus , un set w5w 3w Cree cu lupa(galbene), un set w5w 3w Cree cu lupa, un set c5w 6 smd Canbus. Astept un semn. Multumesc