Sorin Alexa

Membru
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Sorin Alexa

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo S60 D5 D5244T4
  • Fabricatie 2009
  • Auto 2 Land Rover Discovery V8i, 3.9l
  • Fabricatie 2 1996
  1. Despre rentabilitatea unui VOLVO

    Ok, calculul in momentul asta iese 1.09 Eur, bazat pe toti banii cheltuiti cu/pe ea pana acum, inclusiv costul achizitiei Dar: - in momentul asta masina are inca are o valoare buna de revanzare (doar 84.000 km cat se poate de reali desi facuti 90% in oras, deci uzura cam ca la 160.000km) - peste inca 6 luni, daca mai fac 10.000 km (fac in principiu intre 25.000 si 30.000 pe an) costul pe kilometru va fi sensibil mai mic. Cat de relevant e un cost calculat fara a tine seama de valoare actuala sau nr de ani/km ramasi de utilizat? Daca am cumparat masina ieri cu 10.000 eur, am facut plinul, revizie generala si am facut 10km? BTW, am refacut votul.
  2. Despre rentabilitatea unui VOLVO

    Pai am luat in calcul si banii pe care i-am dat pe masina in august 2014. Am impartit pretul dat pe ea la 5, ani,cam atat ma astept sa o tin pana ajunge la REMAT, e un s60 D5 din 2009. am presupus ca valoarea ei dupa cei 5 ani in care o voi utiliza va fi zero.
  3. Despre rentabilitatea unui VOLVO

    10.000 km in 6 luni costul masinii impartit pe 5 ani banii bagati de la cumparare pana acum motorina arsa 0.28 eur /km ~ 1.26 sub pretl de taxi in Bucuresti, ma declar multumit
  4. Cati km aveti in bord?

    Azi am implinit 1000 km cu S60 D5 185cp din 2009 Masina luata acum 3 saptamani la 74.000 km. Dupa ce am luat-o am trecut pe la Bogdan G unde am rezolvat: - revizie (ulei si filtre OEM) - curatat admisie, furtune si alte alea (suferea de lipsa de aer, acum inspira ca o fata mare cu fluturi in stomac) - inlocuit semering planetara dreapta si deci schimbat si ulei in cutie - inlocuit tampoane antibalans - inlocuit bec xenon dreapta (mai mergea dar era cam chior in comparatie cu stangul) Din ce zice Bogdan cam astea au fost toate problemele. Urmeaza stabilizatoarele fata (putin obosite dar inca nu se aude nimic) si mai trebuie sa stau cu ochii pe un injector care incepe o perioada mai grea in viata, sper sa gaseasca resurse psihice sa treaca iarna si pe aceasta cale, vreau sa stie ca ii sunt alaturi. Consuma 9.5 in oras si 5.5 afara (nu am vazut in viata mea o diferenta asa de mare intre consum urban si consum extraurban) dar nu am mai avut masina pana acum, doar Vectra, Jetta si Corolla. Sper sa repostez la 175.000
  5. S60 2009 D5 mau multe intrebari

    Am vrut sa vad cat de greu/usor se schimba becul. Pe stânga e mai complicat cu spatiul. Doar că am observat ca pecul iese foarte usor, am senzatia ca nu se asează bine in lupa. De aici si senzatia ca ar fi pe duca oare?. Pe dreapta becul nu se misca de loc. Nu stiu cumse scoate si nu am vrut sa fortez. Pe stânga iese suspect de usor.
  6. S60 2009 D5 mau multe intrebari

    Deci pana acum nu am gasit nici un bec sub 350 lei D1S, am gasit aici Osram la 220 lei bucata dar mi-e teama ca sunt fake. A luat cineva de la ei? De astea chinezesti m-as cam feri ca intalatiile electrice la masinile de azi pocnesc din te miri ce.
  7. S60 2009 D5 mau multe intrebari

    E posibil sa am nevoie de D1S? In carte scrie D2S dar cica e posibil sa fie cu D1S. Nu tin la brand, dar sa tina macar un an doi, sa lumineze corect, sa fie intre 4000 si max 5000k pt ca peste sunt doar de design.
  8. S60 2009 D5 mau multe intrebari

    OK. Am pus masina in seara asta cu fata in zid. Mi se parea cam slaba faza scurta pe stanga si am observat ca lumina cam palpaie si e mai slaba decat la dreapta, semn ca e pe duca xenonul. Cum e aiurea sa schimbi xenon doar pe o parte (corectati-ma daca gresesc dar stiu ca nefiind uzate la fel se va vedea aiurea), im trebuie un set D2S cred... Philps si Osram sunt groaznic de scumpe, stiti o sursa ceva? Multumesc
  9. S60 2009 D5 mau multe intrebari

    Pe aceasta cale doresc sa "reclam" userul Bogdan G care m-a pus sa dau talpa la podea intr-a 4-a pana la 160 cred (ca nu mai aveam ochi si pt vitezometru). E chiar bestie motorul asta. Am facut o diagnoza, in mare masina e ok, saptamana viitoare revin la el pt o revizie si curatat diverse apoi "apa, paie si bataie" cum se zice.
  10. S60 2009 D5 mau multe intrebari

    Corect
  11. S60 2009 D5 mau multe intrebari

    Eu stiu de la vectra 2.0 DTI din 2000 ca pleca instantaneu. Dar ala era PD cred.
  12. S60 2009 D5 mau multe intrebari

    Cred ca cam asa e, e drept ca nu am mai avut alt common rail pe mana decat cel de la VAG 2.0 TDI de 140 de cai pe un JETTA (masina era cam ascutitoare cu tot cu motorul ala aparent puternic). Am avut-o de noua si nu mi-a prea placut masina, pana la urma tot la batranul Vectra DTI m-am intors. Oricum, masinuta imi place ft mult si nu imi pare rau ca nu am gasit un 3 sau un C-klass decente, una in regula sarea de 15k oricum. Mai ales ca am dat si peste o comunitate care, pana acum, pare a fi alcatuita din oameni foarte faini. Singurul lucru pe care as putea sa il reprosez, dar tine de gusturi, este feed-back-ul slab catre sofer, nu o "simt" cum se spune.
  13. S60 2009 D5 mau multe intrebari

    M-am linistit, am vorbit cu Bogdan, i-am descris, zice ca ii pare normal. Oricum ii fac o vizita.
  14. S60 2009 D5 mau multe intrebari

    ideea e ca porneste fara probleme, in mers nu da in nas, nu tremura, se tureaza (chiar mi se pare nervoasa rau fata de ce am mai condus pana acum) doar ca da, o data de doua ori, nu porneste "la sfert" Deocamdata nu am timp si nici ft multe fonduri disponibile, dar o sa ii fac lui Bogdan o vizita cat de curand.
  15. S60 2009 D5 mau multe intrebari

    Va multumesc pentru răspunsuri. Aveti idee daca e normal ca la pornire D5 ul asta sa invarta de mai multe ori? Cam de doua ori învârte pana o ia. Cel de la care am luat o zice ca asa porneste din totdeauna. Ce service recomandati pt bucuresti? Înafara de primus.