Ion Morari

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Ion Morari

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie baia mare
  • Auto volvo s40
  • Fabricatie 2006
  1. Oare DPF-ul se poate repara/reconditiona?
  2. inca nu stiu dc am consum asa mare 10 L in oras ii mult, eu am impresia ca filtru de particule regenereaza cand are el chef, adica si in oras unde teoretic nu ar trebui sa regenereze din cauza asta mereu imi porneste termostatul, fac 3 km in oras (nu in panta) parchez, opresc motorul si termostatul inca merge.
  3. avand in vedere ca doar in oras este asa mare adica 10%, verificat la pompa (pe bord imi scrie 9.5) in afara orasului scot intre 4.5% si 5%, poate ii ceva cu plecarea de pe loc, prima treapta
  4. In filmuletul postat de thor4ever la plecarea de pe loc se vede clar, la consumul instant masina nu depaseste consum de 20 % eu cum am mers cu ea la pornire mi-a urcat la 39% intr-un clip si 99% in altul, si asta se intampla la orice pornire de pe loc, consum intre 30 si 99% si nu o calc nu stiu ce, este cineva la care consumul instant la plecare sa arate intre 30% si 99% de fiecare data? Multumesc frumos
  5. La mine porneste si pe vremea asta si nu o calc deloc masina (am avut logan 1.4 benzina inainte si auzeam ventilatorul numai daca urcam un deal), cam mereu opresc masina si ventilatorul inca functioneaza, da are filtru de particule, nivelul la ulei ii bun, chiar azi i-am dat pe coaja in treapta a3a data si a plecat foarte lejer, am si filmare, m-am gandit sa filmez duratiile la motor si consumul instant (ma rog). Astazi am vorbit cu un taximetrist cu un s40 cu motor de doi litri, el in baia mare scoate maxim 8, la mine ii 1.6 si scoate 10 litri nu stiu exact de la cate rpm trage, nu stiu daca o sa ajute cu ceva, dar sper, scuze petrnu tremuratura, de la minutul 1:08 o scumb in a 3-a si o accelerez tare si asta tot ii o pornire de pe loc:
  6. in Baia Mare! nimeni nu stie ce ii cu ea, toate softurile arata ca masina este ok, pe bord nu palpaie nimic, ambreajul ar fi o cauza dar nimeni nu-i convins 100%, 500 de lei costa sa demonteze-monteze ambreajul. Inafara orasului se comporta mai bine, trage calumea, in oras mai da rateuri cand o calc, adica nu se intampla nimic (un pic creste turatia). cu ultimul rezervor am mers in regim econom, nu a crescut turatia mai mult de 2000, am mers 600 km din care 150 km inafara orasului, o medie de aproximativ 9 litri. Poate se poate de undeva cumva regla consumul?
  7. salutare domnilor, am fost azi la un mecanic sa fac si la el un test de ambreaj, a zis ca ambreajul nu are nimic, a zis ca ea ar trebui sa se accelereze mai tare, cica altcumva se comporta masina de la abreaj, trebuie sa creasca turatia la 4000 sau 5000 pana porneste sau pana faci o depasire, la mine intradevar nu este asa, a mai mentionat ca poate fi de la turbo. La un moment dat tot discutand cu dansul mi-a zis sa pornesc motorul si sa deschid capota, a intrebat daca e pornita clima si nu era, si-a dat seama ca la mine ventilatorul care raceste motorul merge continuu si cica de la asta poate creste consumul. Am pornit masina cu motorul rece si nu se auzea ventilatorul, doar daca fac o tura prin oras si ii un pic cald atunci porneste MASINA MISTERELOR sa fie asta cauza, si intradevar ventilatorul ala merge continuu.
  8. am fost la service volvo inca odata si a urcat un mecanic in masina sa faca o tura, a observat si el ca turatiile cresc dar viteza nu, a constatat ca de la ambreaj dar mi-a zis ca ambreajul deobicei miroase cand patineaza.
  9. multumesc, revin cu informatii noi!
  10. s-a intamplat mai des in treptele unu si doi, dar nu mereu face asa
  11. Am facut testul de ambreaj, cam asta mi-a iesit: am tras frana la maxim, odata am accelerat-o mai tare si am auzit un sunet ciudat destul de tare nush unde sub masina (masina nu a pornit de pe loc dar nici motorul nu sa oprit) a doua oara am incercat sa pornesc cum pornesc deobicei,(fara foarte multa acceleratie) s-a intamplat exact ce ziceati dvs masina pierdea din turatii si s-a oprit motorul.
  12. multumesc pentru raspunsuri! masina o am de aproape doua luni si de cand am cumparat-o are problema asta cu consumul, motorina scade una doua, am ars mult mai multa motorina decat un rezervor, ala l-am umplut ca sa ma conving de consum. Despre stilul de condus, am condus-o in toate modurile si ii acelasi consumu, acuma am hotarat sa n-o calc deloc, aceeasi treaba acu ala de la rezervor nu mai sta locului deloc, plus ca am lasat s-o conduca un prieten care are acelasi motor pe un citroen C4 si are in oras sub 7 (a mers cu ea 70 km in oras) DPF nu stiu sigur daca are, fum nu scoate, la reprezentanta volovo nu am intrebat daca are sau nu, dar nici ei nu mi-au zis. Maine fac testul de ambreaj si revin cu noutati.
  13. Buna tuturor! Am un Volvo s40 2006 1.6D 109 C.P, 184000 km Consumul in oras dupa un plin facut la masina este de 10 l /100km, cu acest plin am mers 480 km si mi s-a aprins becul la motorina (km facuti doar in oras). Am resetat consumul ca am avut de iesit din oras (ca sa vad ce consum scoate in afara, consumul imi arata pe bord 4.5 dupa ce am mers 150 km aproximativ 100 km/h tot drumul. Consumul in oras cand pornesc de pe loc urca si la 99 L/100 km (cand ii rece motorul), in medie la pornirea de pe loc consumul este la 40 litri /100km, cand schimb adoua, a treia treapta consumul instant mi se normalizeaza aparent (poate ajunge si la 6 litri/100km) cateodata o calc si acceleratia merge in gol, nu trage. (dar nu mereu ii asa). Am impresia ca si ventilatorul de racire motor imi porneste foarte des, fac 3 km in oras, parchez si el tot lucreaza, am avut inainte logan pe benzina si nu facea asa, foarte rar pornea ventilatorul In bord nici o eroare, am fost la doua teste electronice (pe calculator) ambele au fost pozitive, masina nu are nimic, unul din teste facute la reprezentanta volvo, am curatat EGR (nu era infundat) am curatat cu solutie speciala si depitul de aer (nu stiu cum ii zice exact) am acelasi consum. Va rog frumos, cine stie oare ce poate avea masina? multumesc anticipat