DonAlberto

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About DonAlberto

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 04/20/1988

Profile Information

  • Locatie Cluj-Napoca
  • Auto Volvo 850 GLT
  1. Zgomot in zona motorului in primele minute de functionare

    Da! Aveti dreptate..cand se incalzeste motorul..la temperatura normala, aud un sunet..parca e o vibratie..si suna destul de urat..si am observat ca scoate acel sunet, cand turometrul e la 2000 de turatii..peste 2000 de turatii, parca inceteaza sa mai sune. In cel mai rau caz, va trebui sa achimb fulia de alternator?
  2. Zgomot in zona motorului in primele minute de functionare

    Sincer..nu stiu. Cand am schimbat distributia, asta fiind acum..o luna si ceva, mi-a zis mecanicul respectiv, ca fulia de la alternator are o culoare destul de nepotrivita..adica..un albastrui asa mai inchis..de exemplu cand se incinge otelul, si dupa ce se raceste, are o culoare specifica..albastruiu ala mai innchis..despre care iti spuneam. Nu stiu ce ar putea sa fie..motoru trage super..in timpul mersului suna extraordinar de bine...inca si mecanicii respectivi, erau uimiti de sunetul motorului iti dai seama..ce bine m-am simtit. Dar..acest sunet bizar ma deranjeaza la culme. Pe bord nu este aprins nimic..absolut nimic..nici macar senzoru de la sonda lamba..care..daca stiu bine s-ar aprinde, daca ar fi probleme mai grave..gen cylinder misfire, MAF, etc. Toata ziua la asta ma gandesc...oare ce ar putea sa fie..va rog mult de tot..ajutati-ma..sa rezolv aceasta situatie. Va multumesc!
  3. Zgomot in zona motorului in primele minute de functionare

    Buna tuturor! Ma bucur sa ma aflu intre "Volvoisti", deoarece eu personal cred ca sunt cele mai bune masini. Nu demult am intrat in posesia unui Volvo 850 GLT din 1995, motor de 2.5 20v. Sunt extrem de bucuros, si de mandru de aceasta masina  Am schimbat toate consumabilele de rigoare..ulei, filtre, bujii, etc. Pe langa asta, am schimbat si caseta de directie, oil trap-ul, si tachetii hidraulici, distributia...tot ce mi s-a parut in neregula, le-am rezolvat. Vreau sa va spun, ca am procurat DOAR piese noi, aduse din strainatate..sau..cumparate de la vreun dealer de piese auto. Problema e urmatoarea: cand pornesc motorul, la rece, toate bune si frumoase, pana cand incepe sa sune ceva bizar..mai exact, o bataie gen fier pe fier...care tine vreo 3 minute, si dupa aceea dispare. Bataia respectiva a aparut a doua zi, dupa ce am schimbat tachetii, si distributia. Am fost la un service, i-am intrebat pe mecanicii respectivi, si mi-au spus ca nu e o problema grava si ca sunetul respectiv persista pana se "incarca" rampa de tacheti. Eu ma gandesc..sa nu fie urmatoarea problema: cele doua axe cu came sunt uzate, si de aceea apare "bataia" respectiva, din care rezulta ca, motorul ajungand la temperatura optima de functionare, suna aproape ca un motor diesel si exista o fluctuatie insesizabila a turatiei. Va rog frumos, sa-mi spuneti opiniile voastre in legatura cu aceasta problema. Am postat un filmulet pe Youtube, ca sa va dati seama..cam despre ce e vorba. In filmuletul respectiv motorul este rece, si..se aud sunetele bizare despre care vorbeam mai sus. Va multumesc anticipat, si astept raspunsurile voastre! http://www.youtube.com/watch?v=lamW5sBPAOs
  4. Salutare!

    Buna tuturor! Ma bucur sa ma aflu intre "Volvoisti", deoarece eu personal cred ca sunt cele mai bune masini. Nu demult am intrat in posesia unui Volvo 850 GLT din 1995, motor de 2.5 20v. Sunt extrem de bucuros, si de mandru de aceasta masina  Am schimbat toate consumabilele de rigoare..ulei, filtre, bujii, etc. Pe langa asta, am schimbat si caseta de directie, oil trap-ul, si tachetii hidraulici, distributia...tot ce mi s-a parut in neregula, le-am rezolvat. Vreau sa va spun, ca am procurat DOAR piese noi, aduse din strainatate..sau..cumparate de la vreun dealer de piese auto. Problema e urmatoarea: cand pornesc motorul, la rece, toate bune si frumoase, pana cand incepe sa sune ceva bizar..mai exact, o bataie gen fier pe fier...care tine vreo 3 minute, si dupa aceea dispare. Bataia respectiva a aparut a doua zi, dupa ce am schimbat tachetii, si distributia. Am fost la un service, i-am intrebat pe mecanicii respectivi, si mi-au spus ca nu e o problema grava si ca sunetul respectiv persista pana se "incarca" rampa de tacheti. Eu ma gandesc..sa nu fie urmatoarea problema: cele doua axe cu came sunt uzate, si de aceea apare "bataia" respectiva, din care rezulta ca, motorul ajungand la temperatura optima de functionare, suna aproape ca un motor diesel si exista o fluctuatie insesizabila a turatiei. Va rog frumos, sa-mi spuneti opiniile voastre in legatura cu aceasta problema. Am postat un filmulet pe Youtube, ca sa va dati seama..cam despre ce e vorba. In filmuletul respectiv motorul este rece, si..se aud sunetele bizare despre care vorbeam mai sus. Va multumesc anticipat, si astept raspunsurile voastre! http://www.youtube.com/watch?v=lamW5sBPAOs
  5. Ce nu va place la Volvo-ul personal?

    Castrol Magnatec 10w-40 si am pus si un aditiv special..nu mai stiu cum ii spune..dar stiu sigur ca nu e Duralube..probabil un aditiv de fabricatie americana.
  6. Ce nu va place la Volvo-ul personal?

    Buna tuturor! Ma bucur sa ma aflu intre "Volvoisti", deoarece eu personal cred ca sunt cele mai bune masini. Nu demult am intrat in posesia unui Volvo 850 GLT din 1995, motor de 2.5 20v. Sunt extrem de bucuros, si de mandru de aceasta masina Am schimbat toate consumabilele de rigoare..ulei, filtre, bujii, etc. Pe langa asta, am schimbat si caseta de directie, oil trap-ul, si tachetii hidraulici, distributia...tot ce mi s-a parut in neregula, le-am rezolvat. Vreau sa va spun, ca am procurat DOAR piese noi, aduse din strainatate..sau..cumparate de la vreun dealer de piese auto. Problema e urmatoarea: cand pornesc motorul, la rece, toate bune si frumoase, pana cand incepe sa sune ceva bizar..mai exact, o bataie gen fier pe fier...care tine vreo 3 minute, si dupa aceea dispare. Bataia respectiva a aparut a doua zi, dupa ce am schimbat tachetii, si distributia. Am fost la un service, i-am intrebat pe mecanicii respectivi, si mi-au spus ca nu e o problema grava si ca sunetul respectiv persista pana se "incarca" rampa de tacheti. Eu ma gandesc..sa nu fie urmatoarea problema: cele doua axe cu came sunt uzate, si de aceea apare "bataia" respectiva, din care rezulta ca, motorul ajungand la temperatura optima de functionare, suna aproape ca un motor diesel si exista o fluctuatie insesizabila a turatiei. Va rog frumos, sa-mi spuneti opiniile voastre in legatura cu aceasta problema. Am postat un filmulet pe Youtube, ca sa va dati seama..cam despre ce e vorba. In filmuletul respectiv motorul este rece, si..se aud sunetele bizare despre care vorbeam mai sus. Va multumesc anticipat, si astept raspunsurile voastre! http://www.youtube.com/watch?v=lamW5sBPAOs