sizan

Membru
  • Content count

    274
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

59 Good

2 Followers

About sizan

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 10/26/1978

Contact Methods

  • Website URL http://www.sizan.ro

Profile Information

  • Locatie Brasov
  • Auto Volvo XC90 D5
  • Fabricatie 2007
  • Auto 2 Volvo S40 2.0D
  • Fabricatie 2 28
  1. asemanator am avut si eu, daca pot sa zic asa. am schimbat turbina, si asta a fost totul.
  2. salut,  masina este un S40 2.0D, 136cp. problema se manifesta asa: dupa un mers mai sportiv ( turatii mari ),  accelerari bruste/stop, masina intra in protectie, merge ca si cum turbo nu mai intra deloc. in general, dupa ce scot contactul, merge ok la inceput, iar apoi problema apare din nou. sunt zile in care merge masina perfect, si nu apare niciun simptom, merge "ca unsa" indiferent cat trag de ea si in ce fel.   erorile pe care le-am primit sunt: prima data: ecm-0299 turbo control pressure too low a doua oara : ecm-0299 turbo control pressure too low ecm-02263 - turbo control faulty signal inspectat, nu e iesit nici un fturun de vacuum, toate par ok. am mai schimbat pana acum electrovalva dinspre turbina, si face la fel.   urmeaza sa inlocuiesc toate furtunele de vacuum, doar ca sa fiu sigur ca am exclus si partea asta. intrebare: sunt 2 electrovalve : sunt identice ? citisem ca ar fi diferite. daca asa este, inseamna ca nu sunt interschimbabile? are cineva codul pentru fiecare in parte? posibil sa fie o problema cu mufa/cablurile care alimenteaza eletrovalva dinspre turbo ? am inspectat vizual, pare totul ok. ce altceva as putea sa mai fac? sa verific? pe vida, ce valori sa citesc, care m-ar ajuta la identificarea problemei ?   Orice idee aici este binevenita si apreciata!   Multumesc!                
  3. air dampers

    salut,  situatia se manifesta in felul urmator:   daca dau temperatura sub 20 grade, aerul iese si prin fantele mediane. daca setez temperatura peste 20 grade, aerul iese pe sus ( parbriz ) si jos (picioare )  ( a existat o situatie si in care pe partea soferului dadea cald,insa la pasager rece, dupa o calibrare si-a revenit ) asta in conditia in care este setata pe auto. ca o paranteza, nu imi merge butonul ( nu se activeaza ) de pe partea mediana / daca setez sus-parbriz merge, la fel si jos-picioare.   la calibrare, imi da totul ok ( cand calibreaza si trece prin toate starile iese aer peste tot, sus/median/jos   ceva idei ? care dintre motorase trebuie inlocuit?      va multumesc!  
  4. problema incalzire auxiliara

    pai la mine, toate cele de mai sus, pornesc, cand cand sunt activate individual.   totusi, nu inteleg de ce  apar erorile pe ele cand dau comanda din vida sa porneasca heaterul.   sa fie chestie de calculator? soft?
  5. Salut,  Se da urmatoarea situatie. Volvo S40, cu incalzire auxiliara D5WS.  Au fost schimbate, bujie, senzor flacara, sita bujie, motoras ) si evident curatat ). insa ba primesc eroare pe pompa de apa, ba pe bujie, ba pe ventilator ( faulty configuration ), ba pe senzorul de flacara. ciudat este da, daca le pornesc din vida manual, (pompa motorina, ventilator si pompa apa ) ele merg. are cineva vreo idee? multumesc!
  6. @kecs: da, pentru ca acum nu mai au pe stoc in UK  
  7. @kecs : livreaza, de la ei am luat:)  la mine a venit din UK. si da, ai dreptate, e tare bun daca vrei sa te mai joci cu masina, fata de un tester multimarca, timp si rabdare trebui sa ai     si la 50 si ceva USD, pomana curata
  8. https://www.aliexpress.com/item/32830937685.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.722a4c4dbVtJ2y fix pe asta l-am luat eu, livrarea se face din Europa, vine acasa via urgent curier,in 3 sapt,  merge impecabil. selectezi delivery from germany sau UK, la mine a fost din UK.   si iesi si mai ieftin decat cel care il doreai tu initial.   Spor!    
  9. Achizitionare DiCE

    alibaba.com
  10. XC 40 probleme directie

    Nu e mai simplu sa dai o fuga pana la Primus sa faca o verificare ? Ca tot e nou..doar nu vrei sa te bagi cu levierul pe sub el
  11. probleme navigatie

    nu ca e vechi topicul, dar are cineva idee, totusi  ?     multumesc!
  12. Baterie

    Cat ai dat ? pentru v50 ? ultima data cand ma interesasem de baterie OEM pentru al meu S40, era vreo 600 ron la @Midnight Caller. dar 930 ? oh my.. : )
  13. cutie de viteze

    Salut,  Am urmatoarea "problema": se da un S40 2007 2.0D. In toamna, din cauza ca volanta era pe duca, am schimbat volanta + ambreiaj ( Sachs, parca ) + rulment FTE. Aerisit de nenumarate ori ambreiajul, la un moment dat am schimbat si lichidul de frana, si atunci s-a aerisit iarasi totul, insa imi intra greu in marşarier. Inainte de schimbat volanta&co, nu am avut aceasta problema. de atunci am mai schimbat odata uleiul in cutie, insa nu am sesizat nici o schimbare in bine.   am observat daca o pun in viteza 1-a,  apoi in marşarier, parca intra mai usor.   any ideas? hints ? multumesc!  
  14. Prize 12V

    La XC90-ul (2007) meu, nu e asa. Prizele din masina, cea din fata si spate nu sunt alimentate decat atunci cand contactul este pus. Priza din portbagaj, este insa, alimentata permanent.
  15. Baterie

    Am schimbat si eu intr-un final, bateria pe S40. A fost o varta blue (low quality, parerea mea), si am pus varta silver synamic 85AH 585200080 F18, sa vedem cum e cu asta.   Ca idee, acum porneste mult mai bine, si pot sa programez si heaterul  ( inainte imi zicea ca nu porneste ca battery low )   o alta chestie care am mai observat-o de cand am schimbat bateria, e faptul ca nu mai am probleme cu senzorii de parcare spate, ( inainte cand mergeau, cand nu mergeau, fara sa imi apara eroare in bord legat de asta, ca si atunci cand am avut un senzor defect )