florincostea10

s 40 nu porneste

9 posts in this topic

am un volvo s40 1.8 b4184s si de 2 zile nu mai porneste, inainte de asta dadea rateuri in admisie si nu se tura cand apasam mai tare pedala, nu se aprindea nici un martor in bord. am pus-o pe tester si nici o eroare. de 2 zile nu mai vrea sa porneasca, uda bujiile, da scanteie. mi-a zis un mecanic ca e scanreia slaba si ca ar trebui schimbate bobinele si fisele. am curatat senzor de turatie, clapa la acceleratie. nu mai stiu ce sa-i mai fac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

Pai daca uda bujiile parerea mea ca nu e de bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un volvo s40 1.8 b4184s si de 2 zile nu mai porneste, inainte de asta dadea rateuri in admisie si nu se tura cand apasam mai tare pedala, nu se aprindea nici un martor in bord. am pus-o pe tester si nici o eroare. de 2 zile nu mai vrea sa porneasca, uda bujiile, da scanteie. mi-a zis un mecanic ca e scanreia slaba si ca ar trebui schimbate bobinele si fisele. am curatat senzor de turatie, clapa la acceleratie. nu mai stiu ce sa-i mai fac.

presiune in rampa de benzina?

daca i putin (mai mic de 3 bari)sa nu fie vreun injector deschis

poti sa incerci ca 2 bobine

Share this post


Link to post
Share on other sites

presiune in rampa de benzina?

daca i putin (mai mic de 3 bari)sa nu fie vreun injector deschis

poti sa incerci ca 2 bobine

presiune in rampa 2.2bari. am citit pe forum si atat ar trebui 2.2, 2.3

injectoarele sunt reconditionate cu ultrasunete si deschid toate( am scos rampa si am dat la automat, pulverizeaza)

bujiile (champions) au in jur de 2500km

fisele nu pied curent (nu se vad scantei la intuneric)

bobinele dau curent, sa nu dea scanteia suficient de puternica??

Share this post


Link to post
Share on other sites

presiune in rampa 2.2bari. am citit pe forum si atat ar trebui 2.2, 2.3

injectoarele sunt reconditionate cu ultrasunete si deschid toate( am scos rampa si am dat la automat, pulverizeaza)

bujiile (champions) au in jur de 2500km

fisele nu pied curent (nu se vad scantei la intuneric)

bobinele dau curent, sa nu dea scanteia suficient de puternica??

Dupa cate stiu, bujii champions nu prea sunt pt Volvo, incearca NGK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O diagnoza face (aproape) minuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-a rezolvat. in sfarsit, am cu ce circula. e rau fara masina.

a pornit cu o carpa imbibata cu benzina in loc de filtru de aer. am masurat din nou presiunea in rampa si surpriza... 0.5bari.

o pompa de s40 e 500lei (una mai ieftina), una de cielo e 100lei. asa ca am facut o adaptare simpla si masina merge, ca noua.

cu ocazia asta am curatat si senzori, clapa acceleratie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-a rezolvat. in sfarsit, am cu ce circula. e rau fara masina.

a pornit cu o carpa imbibata cu benzina in loc de filtru de aer. am masurat din nou presiunea in rampa si surpriza... 0.5bari.

o pompa de s40 e 500lei (una mai ieftina), una de cielo e 100lei. asa ca am facut o adaptare simpla si masina merge, ca noua.

cu ocazia asta am curatat si senzori, clapa acceleratie...

inseamna ca avea fite :lol:

deci eram aproape:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-a rezolvat. in sfarsit, am cu ce circula. e rau fara masina.

a pornit cu o carpa imbibata cu benzina in loc de filtru de aer. am masurat din nou presiunea in rampa si surpriza... 0.5bari.

o pompa de s40 e 500lei (una mai ieftina), una de cielo e 100lei. asa ca am facut o adaptare simpla si masina merge, ca noua.

cu ocazia asta am curatat si senzori, clapa acceleratie...

Salut.

Putem lua legatura cumva?

Am un S40,1731cmc, bezina, 1996 cu ceva probleme la motor.

La pornire e turat sus 1100 rpm, dupa 5-10 min. scade la 500-550 la ralanti.

Tot la ralanti tremura volanul destul de suparator.

Am curatat supapa reglaj ralanti.

nirolfnaoi74@yahoo.com;tel 0740750447;

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now