All Activity

This stream auto-updates   

  1. Past Hour
  2. Probleme cu viteza a5a

    Trebuie schimbate și bucsile de timonerie pt a rezolva problema Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
  3. Today
  4. Chit vulcanizare

    Am folosit solutia pentru o pana
  5. Are cineva idee de unde găsesc un bidon cu soluție pentru chitul de vulcanizare ce se gaseste in XC 60? Chitul original este Continental si l-am folosit
  6. Roata rezerva

    Ce dimensiuni ai gasit? Ca ar trebui se dimensiuni reduse?
  7. Probleme cu viteza a5a

    Daca esti din Bucuresti te asteptam la noi la service. Trebuie reglata timoneria.
  8. Temperatura Motor D5

    A venit caldura si nu am mai schimbat termostatul .  Acum pare ca se comporta normal . 
  9. In primul rand doresc sa salut staful si pe toti membrii forumului.  Am o problema aparuta dupa schimbarea intr-un service a chitului de ambreiaj ,mai precis nu mai intra in viteza a5a,inainte de inlocuirea chitului au functionat corect toate vitezele si nu se simtea vibratii sau batai la planetare.  Service-ul nu este din localitatea de domiciliu iar eu trebuia sa ma intorc inapoi la domiciliu,iar distanta intre cele 2 localitati este de 400km,iat acolo s-a blocat rulmentul de presiune,masina a fost terminata  de reparat vineri la ora 16,am gasit mai multe probleme dupa reparatie(furtun admisie aer nepus la filtru,furtun preincalzire rupt si bateria descarcata am chemat seful de service i-am aratat problemele mai putin cea cu viteza a5a si la viteza de 80km/h incepe sa bata planetara din dreapta de vibreaza toata masina si inainte nu a facut asa ceva)  am primit raspuns ca a murit bateria instant din cauza frigului!!,am plecat la drum cand am iesit din localitate am constatat defectiunile aparute,am sunat la servide,dar nu a mai raspuns nimeni si am fost nevoit sa merg pana acasa cu 4 viteze,luni cand am luat legatura cu ei au spus sa ii duc masina sa constate d-lui ce s-a intamplat ca la el a functionat si  am spus ca sunt la 400km si nu am cum sa ma intorc am avut o discutie mai aprinsa comunicandu-i ca voi duce masina in alt service autorizat ceea ce am si facut,dar acolo dupa o proba si o constatare au spus ca nu poate sa faca nimic sa remedieze defectiunea pentru ca daca reglezaz sa intre in a5a nu mai intra in mansalier si invers,mentionez ca am un volvo S40 cu motorul de 1783cm3 si putere 90kw,benzina,iar cutia este cu timonerie mecanica(fara cabluri) cu mansalierul cu cuplare  prin ridicare unui buton tip manson pentru a intra in marsalier pozitia stanga si in fata,Poate sa ma ajute cineva in remedierea celor 2 defectiuni(reglarea timineriei si planetara? sau va trebui sa fac un drum inapoi la acei indivizi destepti imi este teama ca vor defecta si altele+cheltuiala cu carburant,cazare etc. Va multumesc anticipat pentru ajutor
  10. In primul rand doresc sa salut staful si pe toti membrii forumului.  Am o problema aparuta dupa schimbarea intr-un service a chitului de ambreiaj ,mai precis nu mai intra in viteza a5a,inainte de inlocuirea chitului au functionat corect toate vitezele si nu se simtea vibratii sau batai la planetare.  Service-ul nu este din localitatea de domiciliu iar eu trebuia sa ma intorc inapoi la domiciliu,iar distanta intre cele 2 localitati este de 400km,iat acolo s-a blocat rulmentul de presiune,masina a fost terminata  de reparat vineri la ora 16,am gasit mai multe probleme dupa reparatie(furtun admisie aer nepus la filtru,furtun preincalzire rupt si bateria descarcata am chemat seful de service i-am aratat problemele mai putin cea cu viteza a5a si la viteza de 80km/h incepe sa bata planetara din dreapta de vibreaza toata masina si inainte nu a facut asa ceva)  am primit raspuns ca a murit bateria instant din cauza frigului!!,am plecat la drum cand am iesit din localitate am constatat defectiunile aparute,am sunat la servide,dar nu a mai raspuns nimeni si am fost nevoit sa merg pana acasa cu 4 viteze,luni cand am luat legatura cu ei au spus sa ii duc masina sa constate d-lui ce s-a intamplat ca la el a functionat si  am spus ca sunt la 400km si nu am cum sa ma intorc am avut o discutie mai aprinsa comunicandu-i ca voi duce masina in alt service autorizat ceea ce am si facut,dar acolo dupa o proba si o constatare au spus ca nu poate sa faca nimic sa remedieze defectiunea pentru ca daca reglezaz sa intre in a5a nu mai intra in mansalier si invers,mentionez ca am un volvo S40 cu motorul de 1783cm3 si putere 90kw,benzina,iar cutia este cu timonerie mecanica(fara cabluri) cu mansalierul cu cuplare  prin ridicare unui buton tip manson pentru a intra in marsalier pozitia stanga si in fata,Poate sa ma ajute cineva in remedierea celor 2 defectiuni(reglarea timineriei si planetara? sau va trebui sa fac un drum inapoi la acei indivizi destepti imi este teama ca vor defecta si altele+cheltuiala cu carburant,cazare etc. Va multumesc anticipat pentru ajutor
  11. Yesterday
  12. S60 d5 215 bhp tuning

    SAlut, vezi ca ai un specialist acolo la Buzau,cauta pe gugal Chiptuning Buzau si te lamuresti despre cine e vorba.
  13. Pedală frână "înţepenită"

    salut, desurubati capacul vasului cu lichid de frana; intoarceti capacul si uitati-va la garnitura neagra de pe fundul acestuia-exista posibilitatea sa constatati ca are o forma 'atipica', tuguiata/alungita, in loc de una plata care sa sa muleze pe capac; scoateti garnitura si stergeti-o bine cu un servetel de hartie sau o carpa uscata; in centrul acesteia exista o crestatura mica, aproape insesizabila, dar care se poate observa foarte bine daca strangeti intre degete centrul garniturii; asigurati-va ca aceasta taietura strapunge garnitura dintr-o parte in alta - practic asigurati-va ca marginile taieturii nu sunt lipite - ATENTIE!!!! nu largiti taietura ci doar strangeti intre degete centrul garniturii pe ambele fete; analizand filetul interior al capacului vasului cu lichid de frana o sa observati o taietura transversala, foarte fina, - asigurativa ca acest canal/taietira nu este obstructionat cu impuritati (praf sau chiar mici dopuri de gheata)-curatiti fara a afecta dimensiunea acestuia; montati garnitura in interiorul capacului asigurandu-va ca se muleaza pe fundul acestuia; apasand usor in apropiere de centrul acestei garnituri o sa observati aparitia unui 'fascicul' de aer prin taietura din filetul capacului; montati capacul vasului si faceti probe cu motorul pornit. ansamblul "garnitura cauciucata-crestata+canal crestat in filetul capacului" formeaza o supapa ce permite aerului din exterior sa patrunda in vasul cu lichid de frana si sa inlocuiasca volumul de lichid folosit de pompa in momentul franarii. se impiedica astfel aparitia vidului in vasul  cu lichid de frana si implicit imposibilitatea de a pompa in circuit cantitatea de lichid necesara franarii-astfel apare fenomenul de "pedala tare/senzatie de perna de aer". la eliberarea pedalei defrana excesul de aer va fi expulzat in  exterior tot prin intermediul acestei "supape". concluzia mea este ca fenomenul apare cu precadere in perioada rece, de inghet, din an si se datoreaza pierderii calitatii lichidului de franare in timp, ce duce la aparitia       condensului in interiorul circuitului de franare. condensul din vas este absorbit si se depune pe ansamblul "supapa" , intra in contact cu suprafete reci , ingheata si de aici fenomenul descris. remediere defect: inlocuire lichid de franare cat mai curand posibil - asa cum a mai fost recomandat/sesizat in acest topic. daca, dupa ce ati urmat pasii descrisi mai sus, nu ati obtinut nicio remediere incercati sa mergeti mai departe cu diagnosticarea amplificatorului de franare (tulumba neagra / servo) etc. in speranta ca nu am plictisit cu explicatia imi doresc sa va fie de folos informatia (dobandita din proprie experienta cu privire la acest fenomen). respect,        
  14. Parking heater

    Salut! ieri am avut cea mai buna surpriza cu masina, s-a pornit heaterul de la sime fara sa fac vreun service la ea. De atunci merge, ce am facut diferit a fost masina 2 saptamani in garaj incalzit. Cred ca era ceva murdarie sau ceva problema la alimentare. Heaturul asta la pompa de combustibil are vre-un filtru?
  15. Baterie telecomanda

    Datele de expirare baterii  - Duracell: inainte de 2024 ! - Maxell: inainte de 2020    am irosit 16 lei      
  16. senzor furtun turbo

    Consuma pe dracu mai multa. A scris Brava mai sus ce face, te-ai deranjat măcar sa citești? Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
  17. Roata rezerva

    unul din 2013 am si eu si la ochi (inca nu am facut masuratori fizice) pare sa incapa o roata subtire...cam la ce pret ai gasit rezerva cu tot cu cric si chei, ca eu mai ieftin de 250 EUR n-am vazut.
  18. senzor furtun turbo

    Pai tot are un rol si senzorul ala. Consuma mai multa motorina fara el.
  19. Baterie telecomanda

    De la Careour am luat, a tinut 3 zile; mi-a schimbat bateria la ger. mag. la fel, cum am butonat sa inchid, a scazut tensiunea la 2,65 v (Duracel -japan);  am mai luat de la o ceasornicarie un maxell, a scazut la 2,94 v ; deci e foarte greu sa gasesc o baterie buna; poate doar la Selgros .. cea veche nu inchide, doar deschide ... e posibil sa fie telecomanda ? mai am una defecta .  acum inchid cu cheia ...
  20. senzor furtun turbo

    Om bun  Nu pune mufa pe minunea aia si merge masina Am facut la vreo 2 asta
  21. senzor furtun turbo

    Am pus azi un debitmetru de pe o masina din dezmembrari si cand am pus mufa la senzorul de la turbo a ars siguranta 11 si mi-a aparut iar mesajul emisi poluante ridicate. Adevarul e ca debitmetru era cam uns de ulei; al meu parea nou pe langa celalalt. Daca as gasi si un senzor bun cu care sa il inlocuesc sa vad daca e ars al meu. Pe tester nu imi da debitmetru defect ( tester Bosch)
  22. Roata rezerva

    E vorba de un XC 60 din 2013
  23. Roata rezerva

    Stie cineva daca incape roata de rezerva in locul un care acum este chitul de vulcanizare?
  24. Montare bara fata

    bara este la fel,si armatura metalica identica.dupa cum putem vedea in poze nu este nici o diferenta.am avut un model de 2003 inainte de asta din 2000,semnalizarea este mai lunga si bara mai scurta cu 4 cm la coltul pt fixare in aripa la modelul de 2003.
  25. Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO

    Salut ! Ai mesaj privat ! Multumesc,.
  26. Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO

    Salut, As dori sa comand  4l Antigel Volvo si ulei servo pt. un XC 90 din 2006. Le ce pret aveti vas expansiune antigel?  YV1CT714661289267 Mersi
  27. Dezmembrari Volvo Braila

    OK, multumesc.
  28. Load more activity