All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. Buton portbagaj

    Salut. Am obs ca daca apas pe butonul de deschidere porbagaj de sub butonul de la usita rezervor de pe bord nu se deschide portbagajul. Intrebare : butonul este de forma, este din setarile masinii sau ceva siguranta arsa? Daca apas pe butonul de la telecomanda doar se deblocheaza portbagajul.
  3. Probleme XC 90 II

    Salutare , Bine ai venit in clubul celor care se plang de VOLVO , din pacate nu sunt testate deloc si nici nu incearca sa remedieze solutiile ca o marca premium  cu scuze si extragarantie gratuita  Pentru noi Primus Auto este jalnic , numai experiente proaste , nu stiau efectiv ce are masina , a trebuit sa dam mail in Suedia ca sa se miste dragalasii , si noua ne-a picat turbina mica , e in service Un D5 Trebuie sa ne unim si sa le facem reclama negativa , altfel o sa ne coste service-ul foarte mult 
  4. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Ambreajul in sine a venit. Momentan astept si restul de accesorii pentru a incepe lucrarea.  Kit-ul este de 850R. Diferentele sunt la disc (arcuri mai puternice si suprafata de contact mai mica) si placa, desi nu credeam, este intarita fata de T5 stock. De umplutura, am montat oglinda interioara electrocromatica de C70 classic. (Detalii despre cum se trage cablajul gasim pe mai multe forum-uri din afara si cred ca si Cristian a vorbit pe undeva de asta). Top tip: de pe masina donatoare sa luati si mufele! Mai asteptam furca, master si slave cyl., furtunul de ambreaj si noile suruburi de volanta si suntem gata de atac. O zi frumoasa!
  5. Nu- i  cu geometrie variabila turbina  dumitale?
  6. Va salut, După o mulțime de probleme avute cu un V50, 2005, motor 2.0d, acum a mai apărut ceva. Mașina parca nu are putere, turbina se simte ca intra undeva pe la 2900-3000 turații. In bord nu am nici o eroare la diagnoza mi-a apărut o singura eroare, cea cu senzorul IAT, Atașat poza. Mulțumesc pentru ajutor.
  7. Va salut, După o mulțime de probleme avute cu un V50, 2005, motor 2.0d, acum a mai apărut ceva. Mașina parca nu are putere, turbina se simte ca intra undeva pe la 2900-3000 turații. In bord nu am nici o eroare la diagnoza mi-a apărut o singura eroare, cea cu senzorul IAT, Atașat poza. Mulțumesc pentru ajutor.
  8. Yesterday
  9. Impresii XC90 MY2016

    Buna seara dragii mei  Nu am vazut masina mai prosta ca Volvo si service mai neprietenos in viata mea . Avem noul XC 90 D5 din ianuarie 2016 si cred ca a stat aproxilatix 3 luni in total in service . La inceput a picat placa care raspunde de sunet , masina era complet muta , apoi probleme la motor pierdea ulei , apoi senzor motorina defect , ramas in pana pe autostrada, apoi iarasi probleme la un furtun , si tot asa pana ieri cand a picat turbina mica dupa ei. Masina a fost achizitionata in belgia si are 3 ani garantie cu un an platit suplumentar , serviceul din Bucuresti refuzand reparatia chipurile nu e garantia cumparata de la ei  Mai nou am cunoscut un inginer care lucreaza la fabrica Volvo din Gent si mi-a zis ca multe piese vin din China si sunt restantate cu Made In EU pentru maximizarea profitului Masina are 80000 de km, pacat
  10. XC90 2017

    Buna seara dragii mei  Nu am vazut masina mai prosta ca Volvo si service mai neprietenos in viata mea . Avem noul XC 90 D5 din ianuarie 2016 si cred ca a stat aproxilatix 3 luni in total in service . La inceput a picat placa care raspunde de sunet , masina era complet muta , apoi probleme la motor pierdea ulei , apoi senzor motorina defect , ramas in pana pe autostrada, apoi iarasi probleme la un furtun , si tot asa pana ieri cand a picat turbina mica dupa ei. Masina a fost achizitionata in belgia si are 3 ani garantie cu un an platit suplumentar , serviceul din Bucuresti refuzand reparatia chipurile nu e garantia cumparata de la ei  Mai nou am cunoscut un inginer care lucreaza la fabrica Volvo din Gent si mi-a zis ca multe piese vin din China si sunt restantate cu Made In EU pentru maximizarea profitului Masina are 80000 de km, pacat 
  11. Motorul e 2.0 diesel Poate fii injector  Cand merge in 3 pistoane  Cu testerul opresti inj pe rand  Asa reduci cercul suspectilor decla 4 la 1:)
  12. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    La v40 soției  Am schimbat uleiul in 2015 aug De atunci a facut 4350 km Deci se poate si asa Filtru de polen am schimbat de 3 ori:)
  13. Cum pot deosebi un far de S80 pe UK de unul pe Europa ?! Stie cineva ? Multumesc.

  14. chedar geamuri

    salut! vreau sa schimb chedarele de la geamurile masinii, in special pe cele din portierele de pe fata (atat interior cat si exterior). este vorba de chedarele orizontale, care fac legatura intre geam si corpul portierei. am sunat la reprezentanta si am primit niste preturi prea mari, asa ca ma uit dupa o solutie. daca iau de la dezmembrari, ar fi posibilitatea sa ajunga in aceeasi stare cat de curand, deoarece cauciucul se uzeaza in timp. exista alte firme care confectioneaza chedare la comanda? multumesc!
  15. Asigurarile sau reprezentanta

    Pai si eu le-am spus ca volvo. Au spus ok dar am primit rasp de la service si acum nu stiu cine vrea sa-mi arunce mata moarta mie. Banui ca au de lucru 2 ore la ce am pe masina si nu cred ca asig face pe el pt 150 lei in plus ( dif intre multimarca si reprez)
  16. Lucrurile sunt mult mai simple, nu stiu de ce vedeti doar conspiratii mondiale, guverne si alea alea. Totul se rezuma la bani. Firma aia de asigurare cum se cheama, ONG-ul Alianz sau doar Alianz Normal ca oamenii trebuie sa faca profit, cu cat mai mare cu atat mai bine (pentru ei). Daca dobitocul ala care a fost lovit din spate de doi lei s-a dus la marele avocat X-ulescu care l-a "consiliat" ce si cum sa faca sa ia o gramada de bani de la asigurator nu e normal ca banii aia sa se regaseasca intr-o marire a asigurarii celui care a provocat accidentul? Ca nu-i adevarat si porcul ala a incasat banii de asigurare degeaba e clar dar al doilea si al treilea tot porci este maica? Poate omul chiar e periculos, cel putin asa reiese din istoricul lui si mai ales din ce au avut de platit asiguratorii de platit ca despagubiri. Escroci sunt peste tot si din cauza lor avem de suferit noi astialalti ca doar n-or suferi asiguratorii. S-ar putea sa se ajunga ca in State la un punct in care aberatiile vor fi atat de mari incat sa o ia de la zero si gata.
  17. Asigurarile sau reprezentanta

    Presupun ca e foarte simplu, reprezentanta s-a parlit cu asiguratorul inainte si nu mai vrea s-o ia in barba din nou. Eu unul n-am avut probleme de acest gen, cand m-am dus la constatare mi-a bagat in fata lista de service partenere/agreeate le-am spus simplu ca merg la reprezentanta, a strambat din nas ca ce are servicele ala sau alalalt, are sigla gresita, mie-mi trebuie sigla Volvo la intrare ca masina aia am asigurat-o la el pe bani de Volvo. Ca fapt divers (reprezentanta stim care este ca alta n-avem) asiguratorul care a fost
  18.   Salut,Am si eu o problema,stie cineva la un Volvo s40,1,6 diesel,80 kw,an 2009,cati senzori temperatura lichid racire sunt si unde sunt plasati? Unul l-am descoperit este pe termostat dar mai este si altul ?  Imi da eroare pe tester ca ar fi defect senzorul ,dar cel de pe termostat daca il decuplez se pare ca functioneaza, Nu imi porneste termocupla,trebuie sa o inlocuiesc dar imi da si eroarea aceasta cu senzorul,,ar putea fi o legatura intre ele ?
  19. Last week
  20. Asigurarile sau reprezentanta

    Ok. Mersi de sfaturi
  21. Asigurarile sau reprezentanta

    Cand se face vorbire despre tarif este vorba de tariful orar-de exemplu  societatea de asigurare incheie conventie de colaborare cu unitati service obediente care fara clienti trimisi fortat de asiguratori nu ar avea de lucru, pentru un tarif orar de 50 lei/h iar o reprezentanta are tarif orar de de exemplu 95 lei/h. Ia un accept scris de la asigurator ca este este de accord cu reparatie la reprezentanta Volvo, du masina pentru o constatare, poate necesita si reconstatare, sa faca apoi reprezentanta un deviz in vederea reparatiei, si vezi ce accepta asiguratorul -n-ar trebui sa fie diferente extraordinar de mari-pentru ca la piese nu cred ca poate avea comentarii referitoare la pretul OE iar orele de manopera daca ai lovit un caine ceva demontari montari de plastice maxim un radiator sunt putine. Solutia ca sa te lamuresti daca este abuz sau ai incheiat un contract pentru reparatie in service-uri partenere este una singuara-fa o cere pe mail la directorul de sucursala unde ai incheiat asigurarea pentru copia Cererii de asigurare-in cateva ore ar trebui sa vina pe mail.  
  22. Mersi Bogdan pt ajutor, dar m-am blocat. Nu sunt familiar cu VIDA, nu stiu unde se intra ca sa vad live parametri turbinei.
  23. a 3 a blana, a 4 a blana sa nu sara de 2200 mbar mai mult de 3 secunde .  Adica daca intre 2000-3000 rpm daca ai 2500mbar nu e bine . 
  24. S60 P*

    255 pe ceas, pe testate . 
  25. Load more activity