All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. Conversie instrumente de bord xc60

    Vreau retrofit la ceasurile de bord, xc60, 2.0 D, FWD 2011, manuală. 
  3. Conversie instrumente de bord xc60

    Are cineva aceste ceasuri de vinzare? Am un xc60, 2.0 D, FWD 2011, manual. Mulțumesc 
  4. Conversie instrumente de bord xc60

    Mă ajuta cineva cu înlocuirea instrumente de bord la un xc60, 2.0 D, FWD 2011 manual?
  5. Salut,  Acum 2 zile mi-a fost lovita masina, un C30, iar putin din aripa fata a fost zgariata, impreuna cu usa si aripa spate care au fost indoite. Am facut amiabila cu cel care mi-a lovit masina si RCA-ul lui este la Euroins. Am sunat la ei si am stabilit o constatare deabia pe 4 Octombrie, la un service indicat de ei din Timisoara.    Acum vin intrebarile mele: 1) Pot dupa constatare sa merg sa repar masina la ce service doresc eu ( adica la Volvo Timisoara) ? Daca da, trebuie sa platesc eu inainte, in caz ca ei nu au contract cu Volvo Timisoara, ca pe urma sa imi recuperz banii de la ei sau cum este procesul mai exact? 2) In functie de cat ar dura reparatia, pot beneficia de o masina de schimb? Inchiriata sau de la Volvo, etc..??   Merci mult!
  6. Vand XC 90 2014, D5

    Dupa poze pare a fi de jucarie
  7. Cablaj radio original pt 850 si V70

    Cred că o să cumpăr alt decodor, mă gândeam totusi să caut in Vadis, poate găsesc o schemă electrică a decodorului și să inventez o mufă
  8. Mandru propietar de S60

    Aveți idee stopul de la lunetă funcționează doar noaptea? Cum se lasă întunericul fuctioneaza.....
  9. probleme clima

    Fara suparare insa cind cumperi un autoturism de 12 ani  apoi fiind prima masina din ce am inteles si nu prea ai cunostiinte tehnice, costuri ce ai vrea sa se intimple?Nu trebuia sa iti cumperi Volvo-Ford. La subiect vorbind  este o siguranta de valoare 150A. este comuna si cu alternatorul ca si functiune ,se numeste PF1. Cealalta PF2  alaturata iti tine restul de consumatori avind intermediar cutiile de sigurante urmatoare.In fine ,mura in gura .Ca si pret nu ar trebui sa fie ,zic eu, mai mult de vreo 50-70ron. Sint magazine destule unde poti intreba inclusiv de Ford.   Offtopic Ce am observat eu ,este ca numarul  Volvo de pina in 1500,hai 2000E s-a inmultit precum ciupercile si mai toti sint pe linga tehnic vorbind si apoi nu au bani de intretinere . Nu conteaza de cind este masina (2005 sau 2013) fiindca piesele uzuale de schimb ,in linii mari au preturi aproximativ egale. Deci costuri ce nu se pot neglija. Fara suparare Pina si Logan ,masina romaneasca ,se repara numai la service acum(80-90%).
  10. Oglinda nu se mai rabateaza

    Nu am reparat-o, se repara prin inlocuire daca e mecanismul bulit.   La mine cateodata merge rabatarea, alteori rog frumos pasagerul sa o rabateze. Daca n-am pasager, dau geamul jos, fac putin stretching peste scaune. :)) 
  11. probleme clima

    Am incercat sa fac rost de cablu si cand am auzit ce pret are m-a luat cu palpitatii cablu + siguranta 750 lei electromotorul am gasit unu la vreo 350 nu original ca nu am bani de asa ceva. Iar la dezmembrari mi-au cerut 450 pe cablu as vrea sa sti ce fel de siguranta e sa o pot schimba. Ce amperaj are ?? 
  12. Oglinda nu se mai rabateaza

    Si eu cred ca am avut-o data peste cap intr-o parcare Ai reusit sa o repari?
  13. Oglinda nu se mai rabateaza

      Mecanismul de rabatare se mai poate repara? Multumesc, 
  14. Faruri suplimentare

    Am avut saptamana asta 2 comenzi pentru cablaje de faruri auxiliare, odata de la o masina din 95 si apoi inca una model 93. La cea din 95 este nevoie de un cablu suplimentar care trebuie tras din interior pana in fata bateriei, la cele pana in 94 inclusiv firul respectiv este prezent daca masina nu a avut din fabrica proiectoare de ceata. In interior se leaga la mufa de accesorii, releul fiind comandat de un buton si de faza lunga, in sensul ca aceste faruri se aprind doar pe faza lunga si daca butonul este activ. In prima poza e cablajul 95-. Mufa cu 4 fire din stanga este "necesara" pentru ca cel care a dat comanda a preluat de la cineva farurile (NBB) si avea deja o cupla montata la ele. BTW. Am interpelat Politia Rutiera si am intrebat daca pot avea probleme cu asa ceva montat pe masina in Romania (masina fiind inmatriculata in Germania). Raspunsul a fost ca atata timp cat farurile au omologare nu sunt probleme.
  15. Cablaj radio original pt 850 si V70

    M-am uitat un pic pe net dar nu am vazut nimic cat de cat asemanator (e o mufa speciala cu 20 de pini). La fel de speciala este si mufa pt CD Changer care o poti construi daca cumperi mini DIN cu 9 pini si o modifici un pic.
  16. Reconditionare

    Salut tuturor. Acesta este primul meu topic pe un forum deci daca gresesc cu ceva ma puteti anunta. Deci. Am cumparat in Martie 2017 un s40 1.9 t4 200 cp. De atunci am avut numai si numai probleme cu el. Garnitura arsa, cutie dusa, sonde lambda duse, furtun racire bubuit, amortizor picat(din cauza drumurilor) etc. Motorul trage foarte foarte bine insta mananca enorm de mult ulei. La 1000 km a  mancat cam 1l de ulei. Are 5w-30. Si cand a avut 10w-30 tot il manca.  In prezent masina are urmatoarele probleme: cutia de viteze are momente cand invarte in gol, pornire dupa 5-6 secunde cu miros puternic de benzina si tenta de a muri motorul, setea nebuna de ulei, rugina cat cuprinde la praguri(nu poti pune cricul), pierd antigel(nu se duce in ulei sau pe jos..nu imi dau seama unde poate fi). Estetic sa nu mai zic. Problema e ca eu m-am atasat foarte mult de masina. As vrea sa o reconditionez, cel putin pe partea mecanica(motor, cutie). Presupunand ca o sa cumpar o alta cutie sau o sa o reconditionez, care ar fi costurile pentru a reface motorul? Segmenti, semeringuri supape etc. Tot ce trebe. Asta in conditile in care nu e blocul stramb sau fisurat.
  17. Ocazie rara,vand VOLVO 142s 1968

    Masina nu e restaurata!
  18. Yesterday
  19. Volvo v 50 1, 6 D

    Am eu o problema similara doar ca ramane blocat la 1700-1800. Testerul arata ca eroarea e de la pedala de acceleratie. Frecventa e destul de redusa asa ca, am ezitat sa o schimb. Studiind am gasit si tutoriale despre dezmembrarea partii capsulate ce contine o banda grafitata pe care culiseaza o "furculita". Recomandarea e sa incepi cu testerul. Dupa, mai veziu tu.
  20. Oglinda nu se mai rabateaza

    Defect mecanismul de rabatare . 
  21. Oglinda nu se mai rabateaza

    Daca nu ai reusit sa o calibrezi dupa mai multe rabatari, cel mai probabil este defect mecanismul. Cauta pe forum, mai sunt deschise topicuri pe acest subiect. Si la mine face la fel dupa ce mi-a dat-o peste cap cineva in parcare. 
  22.   Salut,  Am o problema cu oglinda din partea dreapta a soferului si anume: nu se mai rabateaza. O "perioada" se rabata aleator, acum nu se mai rabateaza deloc. Oglinda propriu zis o pot regla din interior, doar mecanismul de pliere/rabatare nu mai functioneaza. Ma puteti ajuta cu un sfat?  Multumesc,         
  23. Cumpăr comenzi climatizare 850

    da-m te rog o poza cu ce te intereseaza, poate gasim la mine.. Am piese pentru volvo 850
  24. Buhuhuuuu, am ieșit ieri prima data cu ea din oraș și pot să spun că arată mult mai bine, consumul, plecând de la carburant alimentat, km parcurși și km rămași(calculează corect aceste aspecte), este undeva la 4.9-5% in condițiile in care nu prea mi-au stat mașini în fața și am condus cum conduc eu de obicei( limitatorul de viteza din stânga spate a avut în permanență motive sa comenteze)
  25. Senzor presiune turbo

    Despre una la care pica valva control turbina  
  26. probleme clima

    Este plin de gauri condensorul fix in spatele intercooler-ului, de aia nu gasesc aia pierderea .  Nu te apuca sa dai jos bordul pt ca muncesti degeaba, da ICul jos si ai sa vezi plin de gauri . 
  27. Load more activity