• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  3. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  4. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  5. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  6. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  7. Sunt informatii mai mult sau mai putin utile si mai mult sau mai putin corecte oferite gratuit populatiei. Daca vrei sa cumperi o masina care e in tara de ceva timp sigur vrei sa intrii si aici sa vezi daca corespund datele. Nu cred ca tinta lor erau importatorii de auto rulate, acestia modificand numarul kilometrilor inainte de a trece pe la RAR sau ITP.  
  8. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    Toata lumea stie lucrul asta. Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  9. Problema Climatronic

    Are cineva idee, Care ar putea sa fie motivul? 
  10. GPS update

    Vezi unde iesi mai bine la bani.Intreaba la Volvo cit costa dar ceva imi spune ca luat de pe net e mai ieftin...
  11. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    Daca serveste cuiva,cu masina ce am am mers afara vreo 3 sau 4 schimburi de ulei,adica 60000-80000km,si paradoxal nu am schimbat filtrul de diesel.De cind sunt printre voi,am facut 6000 km din noiembrie pina acum,si recent am schimbat toate filtrele,aer,ulei,polen(cel de servodirectie e abia schimbat),cind am ajuns la filtrul de diesel m-am speriat de ce monstrii am gasit in el....morala-motorina de Ro e jale mare.....
  12. trepidatie puternica in relanti

    Nu e doar o senzatie,e o realitate.Dar e rara,si trebuie sa stii sa o gasesti...Listele fiecarui model si marca de masina,privitor la ce se schimba si la ce km,iti spun multe,sunt facute statistic dupa bubele acelei masini.
  13. Yesterday
  14. Salut. Dacă s-a mai întâlnit cineva cu următoarea problema și Dacă Da, cum a rezolvato " În partea Stânga îmi baga Cald și în Partea Dreapta îmi baga Rece ". 
  15. Salut. Dacă s-a mai întâlnit cineva cu următoarea problema și Dacă Da, cum a rezolvato " În partea Stânga îmi baga Cald și în Partea Dreapta îmi baga Rece ". 
  16. Salut. Dacă s-a mai întâlnit cineva cu următoarea problema și Dacă Da, cum a rezolvato " În partea Stânga îmi baga Cald și în Partea Dreapta îmi baga Rece ". 
  17. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    Mașina merge. Era stătută. Abia venise din Belgia pe platformă. O sa schimb filtrul de motorina. Drăguț din partea celor raspund aici. Mulțumesc, daca mai apar probleme va anunț.
  18. trepidatie puternica in relanti

    Am schimbat volantul. Deși bănuiam că e vorba de tampoane motor. Mulțumesc pt timpul acordat. Respect celor care încearcă sa-i ajute pe ceilalti. Îți dă senzația că omenia nu a dispărut. 
  19. Last week
  20. Fum negru esapament

    Va salut, la fel este și la mine eșapamentul, ca in poza, 200.500km, am văzut și la alte xc60...cineva îmi spunea ca se face mai des regenerarea la filtru de particule....
  21. Bună ziua colegi Apelez la dvs. în speranța unei soluții la problema mea. Așadar: Mașina: S40, 1,9 diesel, t3, 115HP, 2001, turbina recondiționata în 2017, schimbat debitmetru aer (sh)2017. După recondiționare, mecanicul a recomandat shimbarea debitmetrului de aer. Am circulat 300 km cu mufa scoasă și fugea mai ceva ca o ”benzinară”. După înlocuirea debitmetru am fost mulțumit de prestația mașinii. Problema: intermitent apărea o fluctuație de putere în timpul mersului. M-am pregătit sufletește pentru o altă turbină. La un drum, după 200 km, turația nu mai urca peste 2400, fum negru, lipsă putere. cumpăr turbină (sh), găsesc mecanic. Descoperire: furtun turbină- debitmetru aer crăpat - s-a înlocuit, furtun intercooler- evacuare crăpat- înlocuit, turbina (după spusele mecanicului) era bună. Plecat la drum. După 100 km începe să scoată fum ca basculanta, turatia maximă la care ajungea se micșorează km după km, ajung în parcare la șufă. Motorul stă la ralanti, dar în sarcină, nu pot urca o bordură. Fum negru intens. Testerul a dat defect  debitmeru aer permanent, valvă egr intermitent. Mulțumesc pentru opinii. (sunt negru de supărare. Ca fumul)
  22. Bună ziua colegi Apelez la dvs. în speranța unei soluții la problema mea. Așadar: Mașina: S40, 1,9 diesel, t3, 115HP, 2001, turbina recondiționata în 2017, schimbat debitmetru aer (sh)2017. După recondiționare, mecamicul a recomandat shimbarea debitmetrului de aer. Am circulat 300 km cu mufa scoasă și fugea mai ceva ca o ”benzinară”. După înlocuirea debitmetru am fost mulțumit de prestația mașinii. Problema: intermitent apărea o fluctuație de putere în timpul mersului. M-am pregătit sufletește pentru o altă turbină. La un drum, după 200 km, turația nu mai urca peste 2400, fum negru, lipsă putere. cumpăr turbină (sh), găsesc mecanic. Descoperire: furtun turbină- debitmetru aer crăpat - s-a înlocuit, furtun intercooler- evacuare crăpat- înlocuit, turbina (după spusele mecanicului) era bună. Plecat la drum. După 100 km începe să scoată fum ca basculanta, turatia maximă la care ajungea se micșorează km după km, ajung în parcare la șufă. Motorul stă la ralanti, dar în sarcină, nu pot urca o bordură. Fum negru intens. Testerul a dat defect  debitmeru aer permanent, valvă egr intermitent. Mulțumesc pentru opinii.
  23. Bună ziua colegi Apelez la dvs. în speranța unei soluții la problema mea. Așadar: Mașina: S40, 1,9 diesel, t3, 115HP, 2001, turbina recondiționata în 2017, schimbat debitmetru aer (sh)2017. După recondiționare, mecamicul a recomandat shimbarea debitmetrului de aer. Am circulat 300 km cu mufa scoasă și fugea mai ceva ca o ”benzinară”. După înlocuirea debitmetru am fost mulțumit de prestația mașinii. Problema: intermitent apărea o fluctuație de putere în timpul mersului. M-am pregătit sufletește pentru o altă turbină. La un drum, după 200 km, turația nu mai urca peste 2400, fum negru, lipsă putere. cumpăr turbină (sh), găsesc mecanic. Descoperire: furtun turbină- debitmetru aer crăpat - s-a înlocuit, furtun intercooler- evacuare crăpat- înlocuit, turbina (după spusele mecanicului) era bună. Plecat la drum. După 100 km începe să scoată fum ca basculanta, turatia maximă la care ajungea se micșorează km după km, ajung în parcare la șufă. Motorul stă la ralanti, dar în sarcină, nu pot urca o bordură. Fum negru intens. Testerul a dat defect  debitmeru aer permanent, valvă egr intermitent. Mulțumesc pentru opinii.
  24. Bună ziua colegi Apelez la dvs. în speranța unei soluții la problema mea. Așadar: Mașina: S40, 1,9 diesel, t3, 115HP, 2001, turbina recondiționata în 2017, schimbat debitmetru aer (sh)2017. După recondiționare, mecamicul a recomandat shimbarea debitmetrului de aer. Am circulat 300 km cu mufa scoasă și fugea mai ceva ca o ”benzinară”. După înlocuirea debitmetru am fost mulțumit de prestația mașinii. Problema: intermitent apărea o fluctuație de putere în timpul mersului. M-am pregătit sufletește pentru o altă turbină. La un drum, după 200 km, turația nu mai urca peste 2400, fum negru, lipsă putere. cumpăr turbină (sh), găsesc mecanic. Descoperire: furtun turbină- debitmetru aer crăpat - s-a înlocuit, furtun intercooler- evacuare crăpat- înlocuit, turbina (după spusele mecanicului) era bună. Plecat la drum. După 100 km începe să scoată fum ca basculanta, turatia maximă la care ajungea se micșorează km după km, ajung în parcare la șufă. Motorul stă la ralanti, dar în sarcină, nu pot urca o bordură. Fum negru intens. Testerul a dat defect  debitmeru aer permanent, valvă egr intermitent. Mulțumesc pentru opinii.
  25. scaun sofer xc70 P2

    ai dreptate,din imaginea asta am inteles,catre interior e reglaj lombar,reglajul de spatar e pe exteriorul scaunului,catre stilp.
  26. scaun sofer xc70 P2

    Sunt mai neincrezator din fire.Scaunul din poza ta are pe partea usii un levier pe sezut pentru reglaj in inaltime al scaunului,apoi roata ce imi arati pe spatar nu cumva este pentru inclinarea spatarului?
  27. Load more activity