All Activity
This stream auto-updates
- Last week
-
Are note de bass in plus pe la mijloc. Jos e liniste, sus urla frumos, aproximativ la fel cu evacuarea OE. https://youtu.be/4PScxqlAP1I?si=EX3VnU8RNR-HgrRH Fiind DP cu angled flange pentru modelele 98+, am avut nevoie sa fac rapid o prelungire de cablaj pentru lambda 1 ecu. Mufa mama dintr-o instalație donatoare, mufa tata de la o sonda veche și făcut repede 4 fire cu pini bosch noi. Elegant, curat și fără cabluri legate cu banda. M-am plimbat ieri după montaj cu un zâmbet de copil tălâmb. :))) Noul tip de turbina sa vina.
-
Bogdan S liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Noxa ca noxa... de barait, baraie? :))
-
MMihai liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
pedala liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
pedala liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
pedala liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Buna! Azi a ajuns prima piesa mare. Esapament dedicat Ferrita. Downpipe cu angled flange de 3 inch, catalizator metalic 200 celule și sistem complet catback de 2,5 Inch cu tips cromat de 100 mm inclus. Cu dp-ul asta este confirmat ca ies noxele, deci suntem ok si la capitolul ăla. Sistemul este comandat de la R&D Car Parts BV. Calitatea este peste asteptari. Pret total cu transport și taxe: 1.358,80 euro.
-
mario74 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Salutam! Ajuns și montat noul cablaj de remorcare. Este format din doua cablaje. Cel interior (montat mai demult și acum inlocuit de cablajul NOS) și cel exterior cu priza. Are o gumița care se montează in gaura din podea in dreapta, in loc de dopul de scurgere apa. Prin ea se scot firele sa montezi priza pe cui. Calitativ este mult peste ce se comercializeaza astăzi. Priza este sigilată in spate cu un adeziv dur. Apa nu poate intra in ea. Pinii sunt fixați bine, nu se mișca. Testat cu un trailer de la firma, merge perfect. Găsit volan bej cu lemn NOS. Cam piperat la preț, dar mi l-am dorit mult. Dragul de @capi_1977, i-am dat tema de casa căutarea unui airbag de S90 Royal/Executive in aceeași nuanța de bej. Sunt identice cu cele de 850. Comandat șuruburi noi de camber pentru fuzetele fata. Va țin la curent cu restul de chestii care vin. Multumesc!
- Earlier
-
Sa trăiți! Cumparat manual și cartea de prezentare care era in showroom, ambele noi. Gasit senzor original nos de temperatura apa. Pin 850 Racing. Gasit releu avertizare usa deschisa, 212 varianta SUA nou. Completat la zi istoricul masinii. De asemenea, stay tuned! Sunt facute 6 comenzi mari de pe site-uri dedicate. Va promit o vara cu update-uri nebune, nu doar nimicuri ca pana acum! Bogdan
-
MMihai liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
pedala liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Buna! Gasit cablajul de remorcare OE nou. Nu plănuiesc sa trag remorci, dar îl vreau montat. :)) Gasit un al treilea striker de usa NOS. Only one more to go… Ceara și protecție cavități. Comandat steme noi. “Volvo”, “850” și “T-5”. Comandat un set de tweetere de bord, pentru ca aveam nevoie de baze. Surpriza a fost sa vina cu tweetere Infinity Reference 1001T, care suna mult prea bine ca sa moara. Cum nu folosesc crossovere, a trebuit doar sa reinserez filtrele originale in circuit. Saru’mana aici la maestrul @pedala pentru know-how. Multumit. O seara reusita!
-
Maurice liked a post in a topic: Modelul EX90
-
Buna tuturor, M ar interesa un manual in limba noastră, neaoș românească, pentru V60 T6 Recharge, anul 2021. Mulțumesc.
-
Salutam! Schimbat lămpile roșii de usa deschisa. Becuri noi in toate 4 ușile, urcate la 5 watti. Schimbat ornamentele de pe partea stanga cu unele mai tinere și mai drepte. Gasit suport plastic cablaj care se montează peste cutia de viteze la S/V70. La 850 nu exista si pana acuma aveam protecție termică peste fire, ca stau aproape de furtunul de jos al radiatorului. Soluția originala montata din 98 in sus e mai eficienta si eleganta. Schimbat limitatorul de deschidere usa pe dreapta fata cu unul original SH. Cel de mai sus, luat de pe Tradera este “made in Taiwan” și nu s-a potrivit la găurile de pe usa. Pregatit electricul masinii pentru scaune cu reglaj electric și memorii. Sunt in cautare de schelete cu motorașe in stare buna pe care sa mut bureții și tapiseria mea actuala, care este in stare foarte buna.
-
Corect, dar MCC-ul are mufa cu pinii mari. ECC-urile vin cu pinii subțiri. MCC: poza de sus. ECC: poza de jos.
-
MCC-urile veneau fara senzor solar. Cine stie ce combinatie s-o fi facut pe masina donatoare
-
Poziții de America on. Becuri Osram 2357A. Dublu filament, portocalii. Interesante. Întorc ceva priviri și luminează lateral. Nu sunt încă convins ca imi plac, dar fiind si astea plug&play, sunt instantaneu interschimbabile cu cele originale de Europa. Pus și ppf pe ele sa rămână nezgariate. Tratat pielea, tratat vinilinul, tratat plastice, reînnoit protecția hidrofobă pentru presurile de vara, tapiserie și trimurile de pe usi. Spalat, presiune roti, curatat/tratat chedere.
-
Update de informare. Cu senzorul bej de lumina solară ajuns, m-am pus sa fac swap senzorului de pe mașina, pe ideea inițială de a schimba culoarea. Acesta din urma este cel original cu care a venit bordul din Suedia. Ciudat: îl scot pe cel vechi și observ abia acum ca are doar LED pentru alarma, deși masina mea din fabrica, cu dotări asemănătoare avea senzor de lumina. Aceeași mufa, aceeași 3 pini. De test am încercat permutari cu panoul meu vechi de ecc (cuplat de fabrica cu senzor solar) și cu panoul nou al masinii de Suedia cu care merg de un an (venit fără senzor). Piesele sunt plug&play, indiferent de configurație. Cu senzor solar isi face mai exact setările de temperatura. Nu înțeleg exact sa explic ce face, dar face bine. Daca aveți clima automata si led simplu pe bord, faceți swap la un led cu tot cu senzor solar. In poze: Bej - piesa noua. Negru - piesa veche de pe bordul de Suedia. Am cumpărat și un set de sigurante termice originale noi. Astea se afla sub capacul tabloului de siguranțe. Una e pentru geamurile electrice, celelalte doua pentru reglajul automat/memorii la scaunele fata. La un moment dat, vor fi și alea.
-
Eu am scris că mașina e foarte agilă, în ciuda greutății mari. Acum, desigur, nimeni nu-și ia EX90 ca să facă slalom la viteză mare, printre benzi pe autostradă. Modelul e destinat persoanelor care apreciază confortul, siguranța și eleganța. Nu toți posesorii de mașini au visuri umede cu liniuțe sau curse de formula 1. Și e bine că e așa.
-
Arata interesant interiorul, dar la asa greutate sigur are dinamica unui autobuz..specifica brandului de altfel....masini care nu iti creeaza niciun sentiment De altfel, pasiunea posesorilor se vede si aici pe forum
-
Buna ziua! I-am montat mustățile. :)) Testat… merge. Glumeam cu @pedala ca arată ca un carkit ieftin. Cand trebuie sa explici de ce o anume chestie e “cool”, înseamnă ca nu e cool, dar in retrospectiva si mașina cu totul are aceasta problema. Acuma ne rugam sa treacă prima noapte (și după, toate celelalte) fără sa pornească aiurea alarma. :)) Routarea cablajelor se face de sus in jos prin stâlpii A. Modulul se cuplează in cablajul mufei de sus a releului de alarma 210/211. Se bate pe aceeași poziție cu senzorul de geam spart, așa ca trebuie sa alegeți între cele doua sisteme. Totul plug&play cum ne place! Pozitia de fabrica a modulului nu am găsit-o nicaieri online, așa ca un feedback aici e bine venit. Momentan l-am îmbrăcat in buretel adeziv și sta cuminte in laterala din stanga al bordului.
-
telcos started following MAF- faulty signal
-
Salutare tuturor! Mi-am făcut încă doua cadouri de Paști. Semnale frontale de America, originale Volvo. Aparatoare noroi spate noi, in punga. Nu sunt ajunse, dar sunt plătite și puse pe transport. Abia aștept sa le văd montate. Sarbatori fericite tuturor!
-
Nu cumva te-ai grăbit? Au venit zile si mai ales nopți, foarte reci...
-
Salut prieteni, Sâmbătă 12.04.2025 am avut plăcerea să particip la o nouă zi a porților deschise la Primus Auto. Am ajuns acolo prin amabilitatea domnului Sava Cnejev, sales consultant în echipa dealer-ului din Otopeni, care m-a reperat cu câteva zile mai devreme în service, unde venisem pentru revizia anuală a XC40-ului din dotare. Așa am ajuns să conduc pentru prima oară un EX90, cea mai mare și mai avansată tehnologic mașină produsă vreodată de Volvo. Am beneficiat de experiența mea anterioară în ce privește conducerea unui model electric (EX30 și XC40 electric), astfel încât am fost plăcut surprins să obțin permisiunea de a conduce singur. Am avut o jumătate de oră la dispoziție, așa că traseul a fost unul scurt, pe DN1, până la Snagov și retur. Primul lucru remarcat a fost ușurința cu care m-am obișnuit cu dimensiunea EX90-ului. Recunosc că am avut ceva emoții, deoarece nici măcar un XC60 nu am condus vreodată. Dar s-au risipit repede odată ieșit în trafic, unde EX90 se remarcă printr-o agilitate incredibilă, grație cuplului de 910 Nm (518cp).Apoi insonorizarea mult mai bună decât a modelului EX30, probabil și datorită clasei superioare din care face parte cel mai mare SUV de la Volvo. Altfel, am remarcat că mașina încetinește singură la apropierea de un alt vehicul din față, chiar și fără pilotul adaptiv activat. Practic, menține o distanță de siguranță în raport de viteza de deplasare a celor două vehicule (cel din față și EX90), reducând la maxim riscul de coliziune. Am testat un pic și sunetul, care este foarte bun, pe măsura sistemului audio de înaltă fidelitate Bowers & Wilkins de pe modelul testat. Nu pot să spun nimic despre felul cum stă pe curbe, deoarece nu am avut unde să experimentez asta. Dar nu mă îndoiesc că se prezintă foarte bine și la acest capitol, datorită pachetului de baterii care mențin centrul de greutate foarte jos. Cu toate astea, să nu uităm că mașina cântărește apropare 2,8 tone la gol, probabil din cauza, de această dată, tot a pachetului de baterii care pot stoca 111KW de energie electrică. Unele teste apărute în presă spun că autonomia doar la viteze de autostradă, ajunge la 400 de km. Altfel, Volvo dă un consum mediu de 20,8 KW, deci o autonomie medie între 585 și 612 km. în funcție de motorizarea aleasă. Să nu uit, față de EX30, acest model are și un ecran pentru șofer, cu trei posibilități de vizualizare de informații, una dintre ele fiind navigația aleasă pe ecranul central, precum și un head up display pe parbriz. Despre acesta, ori sunt eu prea scund, ori era scaunul lăsat la maxim de jos, căci trebuia să-mi ridic un pic capul ca să văd complet informațiile afișate acolo. Mă opresc aici și vă invit dragii mei, dacă sunteți curioși, să vă programați la Primus Auto pentru un drive test.
-
Am găsit de asemenea și 202-ul de Deadlock nou. Va face echipa buna cu omologul lui prezentat in urma cu câteva postări.
-
Salutam! Achizitii noi. Senzor ECC soare (ăla de pe bord) NOS, in culoare bej (primul pe care îl văd bej și sa nu fie de 960/S90). Kit NOS senzori ultrasonici pentru alarma Guard 2, dedicat 850. Senzor NOS geam spart. Sa fie acolo, deși nu poate fi utilizat in tandem cu kitul de mai sus. Manual cu toate extra opțiunile, cu tot cu limba italiana (țara pentru care s-a fabricat le coteț). Va fi util la RAR pentru omologarea de Retromobil cu niște componente mai rare, ce urmează sa iasă din “storage”. Va fi nevoie de o dovada ca au existat ca extra opțiuni pentru 850. Filtru nou benzina, ca au trecut anii. Ștergător luneta Denso DU-040 hibrid. Limba noua de fixare a senzorului de temperatura exterioara. Multumesc!
-
Sa-ti meargă 1000 de ani!
-
Scuzele mele pentru dublarea lucrării la direcție. Când am postat a doua oară, uitasem ca am mai scris de ele.
-
Salutari. Reușit sa mai reînnoim câte ceva. Releu ventilator motor Nos. Capac vas lichid frâna Nos. Buton/Releu semnalizare Nos. (Toate 3 in cutii originale). Piedica/treapta pentru deschidere usa dreapta fata. Motoras ecc control temperatura partea dreapta Nos. E singurul care mi-a făcut probleme și care și după curățare încă aprindea ocazional ledurile de eroare la pornire. Schimbat ușor pe la torpedou. Nu am găsit vreo procedura exactă, așa ca am dat cu motorul vechi pe min, am pus mufa pe motorul nou și am așteptat sa se pună pe aceeași poziție, iar după l-am băgat la loc. Doua ture min-max pentru adaptare și aia a fost. Ca-n tinerețile ei.
-
raspund tot eu. Se inlatura capacul rezervorului de lichid de parbriz prin rotire (in sens invers acelor de ceasornic) și apoi se poate introduce un furtun subțire in rezervor; in acest fel se poate goli complet rezervorul. exista și aici acea țeavă subțire dar nu se mai poate introduce furtunul pe ea.
-
Salut, Stie cineva cum se goleste vasul pentru lichid de parbriz ? Este destul de plin cu lichid de iarna și aș vrea sa pun lichid de vara. La modelul vechi era o teava subtire pe care se putea introduce un furtun, dar la modelul nou nu am observat așa ceva. Multumesc.
- Load more activity