Bogdan S

Membru
  • Content count

    386
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

321 Excellent

About Bogdan S

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 11/15/1993

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Arad
  • Auto Volvo 850-T5
  • Fabricatie 1996

Recent Profile Visitors

3,923 profile views
  1. Volvo 850 t5 pereri !

    Salut! In completarea celor spuse de Vali... Daca o iei sa o tavalesti in weekend si talpa cat o tine motorul ,e destul de usor. Daca vrei sa scoti masina dintr-un exemplar de 700 de euro, regret sa te dezamagesc, dar o sa coste inca pe atata (de mai multe ori). La fel ca altii, pe a mea am adus-o la stadiul in care plec linistit prin europa cu ea vara, dar la cat m-am plimbat pe la magazinele de piese, deja stiu VIN-ul ei pe de rost. 
  2. Intra greu in viteza si in mansarier

    Cu motorul oprit, intra frumos dintr-o viteza in alta?
  3. Povestea lui Blueberry

    Va salut!  Dragii mei, englezii au o vorba, pe care o voi adapta putin situatie mele. We were 200 something km/h into boost and chill, then she decided she has to go. Mai pe romaneste, kabum-kabum!  Odihneasca-se-n bucati cea care a fost un TD04HL-18T original. Anyway, desi este un adio cu vechiul meu prieten, voi fi un nesimtit si nu voi astepta sa il inlocuiesc. Asa ca bun venit noii achizitii. Tot din familia Mitsubishi, un hibrid 16G, facut dintr-un TD05 la Westech Arad, care este o mica idee mai mare decat un 19T. A nu se confunda cu variantele de la Hahn Racecraft. Partea buna e ca tevile de admisie si intercoolerul au ramas curate in urma micului incident. Este sus si sunt multumit. Va trebui sa reintervin la injectoare, amestecul fiind ceva mai sarac decat era. Downpipe-ul va fi unul custom si probabil in Timisoara il voi face cat de curand. Momentan masina trebuie sa mearga. Daca 18t-ul "obosea" putin sus in ture, 16g-ul continua sa traga si parca vrea tot mai mult. Insa inainte de distractie, vor mai aparea unele modificari de suport. M-a prins putin nepregatit, mutarea fiind planuita pentru primavara. Preventiv, am comandat o sonda lambda noua. Uleiul nu le place. Am terminat si sistemul de stropit radiatoarele cu alcool, (8 stropitori si doua pompe). Ideea e furata si tare curios sunt daca va functiona la vara. S-au mai adaugat materiale de insonorizare in diferite locuri ale porbagajului si sub consola centrala. Rog ignorati motorul jegos. Murdarel dupa standarde, dar merge ceas once again! O zi frumoasa!    
  4. Povestea lui Blueberry

    Si mie imi plac. E mult mai comoda si silentioasa decat pe ultimele gume (Falken Azenis de 3 ani vechime). Pe asfalt ud e diferența uriaşă. Cand m-am uitat la anvelope, erau primele in top la aproape orice. Prima oara m-am uitam la echiparea Volvo-urilor noi, Michelin, care erau aproape, dar ieseau tot pe locul doi, overall.
  5. Povestea lui Blueberry

    Long time, no update. Blueberry m-a plimbat vara asta prin Europa, s-a comportat excelent. Love-ul e tot mai mare! -Am trecut la placute de frana EBC Yellow Stuff fata-spate (am pastrat discurile Volvo OE) -Flush la lichidul de frana, trecut la ATE SL -Furtune boost siliconice + furtun superior IACV Volvo OE -Furtunele de racire de la vas, care inca nu erau schimbate de mine, Volvo OE -Vas expansiune + Capac + Senzor de nivel (OE)  -Schimb de filtre (de ulei si benzina OE, aer si habitaclu Mahle) si Ulei Mobil 1 5w50 + Metabond -Schimb ulei cutie de viteze ELF 75w80 (norma GL4+) + Metabond GT Transmission -Flush antigel (Pus OE Volvo verde, sa nu suparam The Viking Gods) -Tratament benzina Metabond Maglenne -Curatat tubul de admisie in jurul supapei PTC -Tune-up aprindere: Bujii BKR7EIX, Fise Bougicord (bere si mititei pentru tipii de la Skandix, va rog!), Capac si Lulea Bosch -Schimbat preventiv freon si ulei clima. Dupa 2 ani si 3 luni, mai avea 580 grame din 750. -Dezinfectare clima -Jante Canisto, 17 inch, de pe C70i -Set de anvelope vara Continental Premium Contact 6 - DOT 1717 - 225/45R17 91Y Foarte multumit! Nu mai pleaca rotile fara masina la WOT in treapta a 2-a.  Supriza a fost ca nu ating nicaieri. Limitatoare de bracaj albe. -Set de anvelope iarna BFGoodridge 205/55R16 pentru jantele Columba. (Iarna ma plimb doar prin oras, nu am mai asteptat dupa ceva anvelope wow.) -Stergatoare Volvo OE, defapt doar inlocuit lamele pe schelete Bosch, sa nu mai "dispara" de pe masina -Rematisat instalatia electrica a motorului la ultima curatare generala (culori diferite in fiecare zona, ca-s nebun) -Becuri Osram "Xenon look"-ish H1 (pe intalnire si faza lunga, se lauda ca au nuanta de 4200k) - Imi plac si nu par taranesti, parca se si vede mai ok cu ele -Reintervenit la instalatia electrica a hayon-ului (mai era un fir rupt), rematisat tot, again... -Imbunatatit insonorizarea usilor si a unor zone din portbagaj cu benzi de bitum si aluminiu (demontat fetele de usa, uns culise, motorase geam, yale, etc) -Banda dublu adeziva Forch, sa nu mai vibreze trim-urile exterioare de pe usi de la muzica -Achizitionat o ditai f*tu-i cheia de roti pentru data viitoare cand trebuie sa desfac prezoane dupa ce am fost pe la vulcanizari... Urmeaza zilele viitoare un burduf de planetara care e putin suparat (se schimba ambele). Sa ma cert cu aia de la Kayaba pana gasesc un rand de amortizoare fata KYB AGX reglabile pentru ea. (PLZ, God!) Sa gasesc un striker nou pentru broasca de la hayon (greieras ca la reno') Volan T-5R, piele+alcantara bej In rest "bust" mare, talpa si G-Drive de 100, ca numa' din ala ii place. :)) Poze, poze, poze! O zi frumoasa!  
  6. Se poate, dar necesita o spinare solida la omul care se apuca. 
  7. modificare 850 t5r 2.0 in 2.3 T5r

    Asta a fost tot cu acest topic?  Pornit, as usual, cu surle si trambite, iar acum mort de 3 luni de zile?
  8. Good guy, thief! Fura usita de la rezervor fara sa rupa balamaua.  Jur ca a stat 5 minute parcata pe centru toata ziua. Oh well, inca o chestie care completeaza lista de oglinzi, capace roti, prezoane, semnale laterale, stergatoare de far, stergatoare de luneta, bandouri de aripa, etc, pierdute de-a lungul anilor. Ma rog. Oricum avea rupta urechea care o blocheaza cand se inchid usile.
  9. 850-ul lui Tatian

    200M e prea mare. 20k ar trebui sa ajunga.
  10. Volvo 850 nu porneste

    Interesant. Eu nu am cruise. Cu un calculator stock nu a vrut sa treaca de 230 pe ceas nici batuta, consumand cam 28-30%. Oricum, mi-a crescut barba... Cu soft, la 249 pe gps la 17.5 psi, se lauda ca papa cam 32-34. Ma rog, aici o-r fi si motive de racire. O chestie care am obserat-o. Resetand calculatorul (baterie deconectata sau siguranta ecm scoasa), consuma mult mai mult, dar trage mai violent. Daca se merge finut cu ea, dupa vreo 150 de km, cand se stabilizeaza consumul (scade) in orice regim de circulatie, dar se blegeste, obisnuita fiind ca mergi usor cu ea. Parca si Matrix zicea ceva de treaba asta pe undeva. In fine, cerem prea mult de la babutele noastre. Sa nu poluam topic-ul lui Vali.
  11. Volvo 850 nu porneste

    Wut?! 17% consum la blana??  ?
  12. Probleme volvo 850

    Dai un search pe youtube. E un canal al unui tip Robert Spinner. Gasesti toata procedura pentru citit erori si tutoriale pentru aproape orice chestie legata de 850.
  13. Probleme volvo 850

    Da, turatia e ok pentru a 5-a.
  14. Compatibilitate Pcv

    In general cand iau compresia la o masina (de benzinare vorbim):  -motorul este cald  -toate bujiile sunt scoase (oricum trebuie scoase si asa este mai usor pentru baterie, daca celalalte pistoane nu fac presiune in cilindrii lor) -mufele de pe injectoare se scot (benzina va spala cilindrii si astfel valorile vor fi putin mai mici decat cele cu care motorul functioneaza defapt) -mufa de pe bobina de inductie se scoate, ca sa nu dea scantei care nu merg nicaieri -pedala de acceleratie e la fund -se numara 8-10 rotiri complete ale motorului la fiecare cilindru Pentru 850 turbo, sunt ok orice valori intre 11 si 13 bari, fara diferente mari intre cilindrii. 
  15. Cablaj radio original pt 850 si V70

    Si eu mi-am mancat nervii si banii incercand sa fac sa fie bine si stock, la final constatand ca cea mai buna investitie a fist un adaptor profi si un CD player aftermarket de calitate. Bine inteles, cautari intense ca sa se si potriveasca cumva in bord, sa fie negru si cu lumina albastra sau alba. (Mor cand vad pe cate unul cu player argintiu, care nu se potriveste cu nimic si arata ca nuca in perete).