• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Bogdan S

Membru
  • Content count

    442
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

388 Excellent

About Bogdan S

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 11/15/1993

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Arad
  • Auto Volvo 850-T5
  • Fabricatie 1996
  • Auto2 BMW X5 E70
  • Fabricatie2 2007

Recent Profile Visitors

4,703 profile views
  1. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Rezolvat cu stergatoarele de S70. Bratele stau parcate frumos. Sunt originale si sunt drepte (Can I get an "Amin"?), incap de carenajul de 850, deci nu a fost nevoie de swap carenaj, care oricum cerea si motorul de stergatoare de C sau S. O solutie simpla, la o problema care n-ar fi trebuit sa existe de la inceput. Cine are chef sa tot ciocaneaca pe ele, be my guest... Pana acuma singura problema a fost ca bratul de la pasager tine lama mai spre dreapta masinii cu 18 mm si sterge inclusiv stalpul A de ploaie. O sa comand lame noi, cea din dreapta mai scurta. Ventilatorul motor incepuse sa mearga non-stop de ceva vreme. Si fiind cel original, pana m-am prins, am inceput sa aud rulmentii din el. Odihneasca-se-n bucati. Ca sa nu stau pe ganduri cu racirea, am gasit ventilator de V70R, care a fost bolt-on. La pachet am luat si releul si cablajul cu sigurante (una cu bimetal). Erau alte coduri si am zis ca la pachet se vor intelege mai bine. Testat tot, merge pe ambele trepte. In completare am schimbat iar senzorul de temperatura apa, preventiv. Problema de mers non-stop a disparut. Am si un pumn de plasticaraie aferente (capace peste sigurante, clipsurile originale de fixare pt cablaj si socluri, cam tot). In poza doar test-fit.  O zi frumoasa!  
  2. Povestea lui Blueberry

    Bratele le-am tot îndreptat, m-am chinuit sa le fac sa calce drept, doua-sase luni tine minunea. Gata cu ele.  Swap și sa vedem ce se întâmplă.   
  3. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! In weekend am verificat si reconditionat franele (demontare si sablare discuri pt vopsire), (demontare, curatare si revopsire etriere in aceeasi nuanta de Gold), plus curatare si gresare cam tot ce era nevoie. Demontat, curatat si gresat cu vaselina proaspata toate capetele de planetara. Comandat si montat furtunul de retur benzina de la regulatorul de presiune (aparusera micro-fisuri si tocmai ce vazusem una care luase foc). Dupa a nu stiu cata tura de nervi cu bratele de stergator parbriz originale, am comandat brate de C70, cu tot cu carenajul de plastic (ca fara nu incap). Daca nu merge, cumpar si motorasul cu tot cu cinematica de C70. Nu mai vreau nici sa le vad pe cele de 850. Am rotit anvelopele. Si, din ceva motiv dubios, cateodata ventilatorul motor nu se mai opreste dupa prima lui pornire. Am verificat una-alta, cred ca releul se cere la pensie. O zi buna!
  4. Povestea lui Blueberry

    Masina era la relanti, pe loc. Ceasurile EVO plus digitale au functie de warning (vizual cu leduri rosii si acustic cu beeper), dar au si meniu de "peak boost", care memoreaza presiunea maxima constanta avuta de cand ai pornit motorul, ca sa vezi ulterior. Nu fac poze/live-uri sau filmari in timp ce conduc. Cu atat mai putin cand trebuie sa tin de volan calumea. Injectoarele sunt stock (suficiente pt ce fac eu), cu regulator de 4 bar si pompa AEM de 340 lph. AFR-ul e pe la 10.8-11.5 la 1.6 bar.  
  5. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! De azi inregistram km si analogic, nu doar digital. Rotitele sunt luate de la PartsMonster UK. Am reusit si sincronizarea rolelor. Citirea km prin OBDii facuta cu o clona Autocom. Masinuta mea e inca tanara.  Anul asta implinim 7 ani impreuna.  
  6. Salutari! Vad ca se mai uita cineva la Robert Spinner. :))) Am aplicatia (costa vreo 9 lei), dar nu mai am ELM-ul. Se stie ce versiuni se pot cumpara si sa mearga? Sau e doar una? Multumesc!
  7. Povestea lui Blueberry

    Face: "Braaaaap-stu-tu-tu".  Nu mai pierde presiune! Nici nu mai tureaza turbina aiurea pentru aceeasi cantitate de aer. CBV instalat cu arcul galben (15-25 psi). Nimerit perfect. Ma asteptam sa apara surge-uri nasoale la part-load si evident sa necesite cate-o turbina pe an din cauza asta, dar nu. Minimale. (Deloc nu se poate cu arcuri mai tari). 1.7 constant de la ~5800 la 7000 pt trepele mari. Urcat frumos, fara spike-uri. 
  8. Povestea lui Blueberry

    Evident fara breather. Murdareste tot in jurul lui, miroase a gaze si mai e si ilegal.
  9. Povestea lui Blueberry

    Salutari! Separatorul se monteaza intre PTC si canistra PCV, pe furtunul gros. Cu cat mai sus fata de motor, cu atat mai bine. Daca masina inca are carcasa stock a filtrului de aer, loc nu prea este. Catch-can-ul are 2 porturi: "IN" pentru gazele separate deja de canistra PCV si "OUT" pentru ce merge spre turbo. Eu o lunga perioada am stat cu catch-can-un in spatele farului din stanga. Era fixat cu 2 tablițe, una prinsa in partea de jos, pe surubul din stanga, care tine radiatorul (iese vreo 15 mm in sus si ai loc sa mai pui o piulita cu saiba peste), iar in partea de sus, cu alta tablita prinsa de tava bateriei. A incaput o canistra de 1 litru in locul asta. Separa o cantitate rezonabila de condens, dar si niste ulei. Furtunele de boost si intercoolerul sunt mereu uscate si curate. Clapeta de acceleratie nu am mai curatat-o de vreo cativa ani, ca nu se mai pune nimic pe ea.  Acuma am una mai mica care am fixat-o de suportul anti-balans de sus. Nu e pozitia finala, deoarece suportul ala trebuie sa cedeze in eventualitatea unui accident. Pozitia finala va fi pe bara dintre turnurile de amortizor. Daca se merge pe nivele mari de boost, blow-by-ul creste semnificativ, chiar daca segmentii sunt ok, deci plasticaraiele dintre tubul de admisie si canistra pcv, ar trebui sa dispara. Eu le-am inlocuit cu furtun si coturi de diametru maxim cat sa pot strange cu colier pe canistra PCV. Nu mai tin minte diametrul. Aceeasi teorie e valabila si pentru linia de vacuum/presiune dintre admisie si portul de pe PTC. Eu o am din cupru, fixata atent in bride, sa nu vibreze. La relanti, daca fac testul cu manusa, o trage aproape cu totul in motor. In viitorul apropiat, vreau sa dau jos capacul chiulasei si sa mai montez un port de ventilare a carterului. Acesta va ventila intr-un alt catch-can (in total 2, unul langa altul) si cu supape de sens, spre alt port in tubul de admisie (Snabb), dupa MAF. Vreau sa il reglez sa functioneze in tandem cu PCV-ul. Pe vacuum sa stea inchis, dar sa deschida la cea mai mica tentativa de presiune pozitiva in carter. Motorul merge safe, simeringurile de orice fel nu mai au moarte si "capitanul Planeta" e multumit. Pe scurt, e ca si cum ai avea 2 PCV-uri pe masina. Mult spor!   
  10. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Am mai facut un concediu cu Blu, cateva zile in Bulgaria. Raman surprins ca vechiturile noastre dragi inca atrag atentia. Am primit cateva "thumbs up" pe drum. -Comandat rotitele de kilometraj. Curand ajung si le montez at last! -Schimbat catch-can-ul aftermarket no-name, de dupa canistra pcv cu un Greddy cu separatoare mai eficiente. -Montat folii transparente pe faruri si oglinzi. -Montat CBV Kinugawa, model cu pistonas si cu arc aferent nivelului de boost. Pierdeam cateodata presiune sus in ture pe a 4-a si a 5-a. Un mic "sut" pana reinchidea supapa originala. -Schimbat motoras inchidere centralizata rezervor. Revenit la buson original Volvo (nu mai e nevoie de cel AM cu cheie) si comandat si banda elastica pt buson + balama plastic OE. -Am facut RCA. Am ajuns in sfarsit la B8. Speram sa ramanem tot asa si fara incidente. -Schimbat uleiul, Metabond, 4 filtre, buson, saiba, tot tacamul. -Schimbat furtun superior radiator OE. Din ceva motiv, cel vechi s-a taiat la colierul de la termostat. Pus si coliere noi, de calitate, ca sa nu repetam isprava. -Dezinfectare clima. -3 randuri de LED-uri Philips T10 cu soclu ceramic, cu lumina difuza, pentru numarul de inmatriculare si pentru ceasurile de bord. -Schimbat cele 2 simering-uri din spatele axelor cu came. Multumesc!  
  11. Motorul porneste imediat dar se opreste imediat

    Salut!  Noutati?
  12. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Am montat protectiile metalice de prag, cu banda dublu adeziva. Din pacate, nu le-am gasit cu tot cu cauciucurile de sub ele si rog un ochi vigilent forumistilor care trec prin parcurile de dezmembrari. Cam toata lumea ia metalele fara cauciucul de sub ele. Multumesc! Electromotanul a inceput sa tuseasca dupa pornire. El urmeaza, i guess... Timp frumos si chef de lucru sa fie. Are voie dupa vreo 20 si ceva de ani. O zi frumoasa!
  13. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! La Arad azi sunt 12 grade, maine vor fi 16 cica. Hai cu vara! Test fit time!  Pentru cei cu 850 combi, aparent, cu limitatoare albe de bracaj, nici 235/40R18 nu freaca. Inaltime stock, Nivomat-uri pe spate. Anvelopele sunt varza. Trebuie luate unele noi. Pegggzzzz! (De alea cu "R" micut, nu alungit) :))      
  14. Motorul porneste imediat dar se opreste imediat

    Salut! Prima si prima data as incerca cu alt releu de benzina sau veșnica si sfanta bucata de sarma pe post de releu.  Daca nu se schimba nimic, a doua tura as incerca sa incalzesc sau sa schimb bobina de inductie. In ambele cazuri ar fi bine sa incerci la "prima cheie".  
  15. Povestea lui Blueberry

    In prima seara ma stresa gandul, dar nu mai imi fac probleme de genul. Suedezii se joaca cu varul B6304 si il urca la aproape 8k cu management aftermarket si valvetrain stock. Ala fiind n/a nu prea ai alte sanse la power, decat sa desenezi pe turometru alte cifre. Am remontat totusi fulia de la accesorii stock in locul celei mici de la ARD. E un kg jumate diferenta intre ele. It's fine. Just stage zero the fuck out of it inainte sa inceapa distractia. Are axe de aspirat si tacheti noi de cand am schimbat simeringurile de supapa. Spatele meu si azi isi aminteste ziua aia!