• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Bogdan S

Membru
  • Content count

    425
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

363 Excellent

About Bogdan S

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 11/15/1993

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Arad
  • Auto Volvo 850-T5
  • Fabricatie 1996
  • Auto2 BMW X5 E70
  • Fabricatie2 2007

Recent Profile Visitors

4,432 profile views
  1. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Jucariile noastre sunt in habitatul lor natural. Ieri am schimbat bobina de inductie originala, cu un Bosch oem. Pornea ok, dar tragea tot mai prost si incepuse sa apara tot mai des fenomen de spark blow-out la talpa in zona de 3500-4000. Deasemenea, in diminetile reci, dupa pornire, daca incercam in primele secunde sa accelerez, avea o usoara tendinta de a se inneca, care disparea dupa vreo jumatate de minut (cand se incalzea intern bobina). Parca si consuma mai mult pana ieri. Nu stiu exact. Cert e ca media de consum a luat-o in jos, desi traficul tot la fel e. O sa va tin la curent. Mi-a dat de gandit, dar so far-so good. Tot ce ma deranja, a disparut. Am mai luat un rand de stergatoare. Denso de data asta. DUR-055L x2 buc pe fata si DU-040L spate. Model din asta nou de lame. Sa vedem cat tin. Pana acum pot spune ca le-as recomanda. Unul din difuzoarele bang&olufsen a decedat. Played it safe si am luat o pereche de Hertz Mille Pro pentru usile din fata.  Si evident, inainte de zapada si sare, a mai primit umpic de ceara in zonele periculoase. Drum bun tuturor, si mai ales fara evenimente!
  2. Povestea lui Blueberry

    TD05-16G. Nu ramane fara aer. :)) Facuta la baietii de la Westtech Arad. E nevoie de umpic de prelucrare. Sunt mai multe variante. Asta e asemanatoare cu 19t, dar are spooling mai lent.
  3. Povestea lui Blueberry

    Are soft, monsieur!   N-șpe mii de eeproame aruncate la gunoi in teste. Si un amic care si-a mancat nervii cu programatorul. 2.0 hpt nu prea ai alte variante si sunt departe de Bucuresti. Afr-ul nu e exagerat de rich si dupa un prag se pierde din cuplu, adevarat, dar imi place safe. Nu stii nici peste ce benzina dai, cateodata. Am vazut la altii ca mergeau cu 10.8, ceea ce e chiar fuel dumping la greu. 1.6 max setting de la a 3-a in sus si coafura rezista. Cu ceva modificari de diametre la pcv ca sa faca fata.
  4. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Last update. -montat plafoniera cu butoane iluminate. Am ales pe negru. E mai rara combinatia pe 850 si merge mai bine vizual cu oglinda auto dim si parasolarele noi. -montat modul vag 99 pt temporizare variabila la stergatoare. Am mai avut odata, dar incetase sa mai functioneze si o perioada am refolosit releul original. -schimbat 2 becuri la butoanele din bord. -garnitura la noul capac de ulei nu a fost buna de nimic... Revenit la cea de silicon. -gasit dupa un lung amar de vreme cele doua picioruse de plastic care limiteaza la 90 de grade deschiderea usitei torpedoului. -schimbat aerul de vara din anvelope cu aer de iarna. -BCS-ul meu chinuit a decedat (boost controller-ul). La mine s-a manifestat "cu suturi" la blana. Cum nu vreau nici sa aud de bleed valves, mbc-uri si porcarii asemanatoare, am ales dupa multe cautari, o unitate de la Viva Performance, aparent valabila si pe Cayenne Turbo (?!). Ma rog. O banala supapa cu sertaras. http://www.vivaperformance.com/porsche-7-22908-03-0-turbo-control-valve-tcv/ Cum nu am stat dupa shipping, am comandat dupa cod, in tara. Diferenta intre Porsche OE si Pierburg AM e de vreo 40 ron. Worth trying out. Motronicul se reseteaza dupa instalare (baterie deconectata) si mi se pare ca ii ia ceva mai mult timp decat deobicei sa se adapteze. Dar pana isi da drumul, presiunea urca decent, constant si incet. Asa ca "talpa" linistit. Invatarea preliminara la T5 MY96 e pornit motorul si lasat la ralanti sa se incalzeasca. Cand se obisnuieste cu raspunul valvei, presiunea urca fix cum dicteaza softul masinii. Si ce frumos e sa vezi afr constant 11.2-11.6 la wot! -incet, incet adun piesele pt conversia clapetei de acceleratie la 3 inch. -comandat tub admisie 3 inch. -trimis capacul cotierei la reimbracat in piele. -umpic de curatenie sub capota. -cu toate ca nu imi place sa vorbesc prea devreme, am reusit sa dau peste primul ei propietar. Un anume domn Paulo, care am inteles ca mereu a fost atent cu masinile lui. Cu un maxim de bafta o sa gaseasca si o sa primesc cartile ei originale si istoricul italian de vreo 13-14 ani, care sunt puse bine pe undeva. Numai bun de combinat cu teancul meu de facturi. :)) O zi cat mai frumoasa!    
  5. Oglinda interioara autodim c70 s70 v70

    Forgot. Sorry!  Fara trapa!
  6. Buna ziua! Caut oglinda interioara cu auto-dim si plagoniera cu butoane iluminate pentru c70 s70 v70 classic.  Butoanele pot fi bej sau negre. Astept oferte. Va multumesc! 0735 841 130 - Bogdan
  7. Racire motor apa si ulei

    Orice ulei de transmisie 75w80 full synth, cu norma gl4/gl4+ e ok.
  8. Volvo 850

    Volanta e schimbata? Pe finalul vietii kit-ului meu vechi de ambreaj, la plecari tari, trepida. Finut, dar se simtea.  Problema cu volanta e ca daca nu avem unde sa o indreptam, e 400+ euro pe oe.    
  9. Povestea lui Blueberry

    Multumesc! Exista si din cauciuc siliconic. A mea era albastra. 3 ron.  Capacul vechi avea niste zgarieturi superficiale care ma necajeau si oricum voiam sa am noul tip de capac cu "Volvo recommends Castrol".
  10. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Pregatiri de frigul care vine si multe nimicuri.   -Avem montate etichete originale Volvo pentru: *airbag pasager (warning pt scaun copil pe locul din fata), *SIPS si airbag-uri frontale (cele negre de pe stalpii B), *Volvo Guard - Theft protection (geamurile fata), *Schematica de vacuum (capac sigurante), *SIPS (pe parbriz), *TWR (Tom Walkinshaw Racing) pe luneta. -Pensulat ceara pe toate suruburile de la suspensie, pe dedesubtul masinii.  -Dezinfectare clima. -Gresat yale, balamale, (usi, hayon, capac rezervor, arcuri capota). -Grasat sine scaune+curatare amortizoare scaune fata (cele pentru inclinare). -Gresat ramele de la geam (WD-40 Specialist Series - Silicone) -Redozat lichidul de spalat parbriz. Ok pana la -18* Celsius. -Aerisit frane. -Schimbat furtunele de EVAP si aerisire rezervor benzina. (La ultimul plin, a inceput sa curga benzina sub masina). Schimbate toate, cel din poza era suparatul sef. -Buson nou umplere ulei. -Detailing interior. -Achizitionat plasa marfa pentru portbagaj. -Protectii termice pentru fise. -Praguri metalice de C70. Le voi "tunarii", fiind putin prea lungi. Sau daca gasesc in timp util, le dau la schimb pentru cele de 850.   Inca cateva nimicuri... O zi frumoasa tuturor!
  11. Povestea lui Blueberry

    Montat parasolar cu functie HomeLink, azi. Avem oglinda iluminata si la sofer. Totusi am dat un fail de toata frumusetea... Inainte de montaj, am trimis piesa (jegoasa) la detailer sa o curete. A iesit cu cateva nuante mai deschisa decat cel de la pasager... Deci curand voi duce masina sa fie aranjata la interior.  O zi frumoasa tuturor!    
  12. Povestea lui Blueberry

    Ancient chinese secret. Te costa o rescalare de MAF! :))  
  13. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Mi-a cerut cineva un filmulet cu afr-ul masinii la ralanti. Spre rusinea mea, am uitat cine. Muvi!    
  14. "Upgrade" sistem ABS de la sistem -95 la 96-

    Saru'mana! Ma gandeam ca e ceva standard si dai procentual cu plus sau minus, in functie de calcule. As vrea sa urc pe un set de Eudora. Cu 225/45R17, imi arata viteza exacta. Si am incercat cu 5 gps-uri... :))  
  15. "Upgrade" sistem ABS de la sistem -95 la 96-

    Salut, Cristian! Ai putea detalia putin procedura de setare a dimensiunii anvelopelor in clusterul de 96+? Multumesc!