• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Bogdan S

Membru
  • Content count

    420
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

359 Excellent

About Bogdan S

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 11/15/1993

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Arad
  • Auto Volvo 850-T5
  • Fabricatie 1996
  • Auto2 BMW X5 E70
  • Fabricatie2 2007

Recent Profile Visitors

4,338 profile views
  1. Volvo 850

    Volanta e schimbata? Pe finalul vietii kit-ului meu vechi de ambreaj, la plecari tari, trepida. Finut, dar se simtea.  Problema cu volanta e ca daca nu avem unde sa o indreptam, e 400+ euro pe oe.    
  2. Salut! Vad ca pe 850 ai vrut sa le montezi. Spune-mi, te rog, adaptoare de etriere pt montaj pe fuzete, ai? Ce distantier e nevoie pe fata pt a incapea jantele de etriere? Multumesc!
  3. Povestea lui Blueberry

    Multumesc! Exista si din cauciuc siliconic. A mea era albastra. 3 ron.  Capacul vechi avea niste zgarieturi superficiale care ma necajeau si oricum voiam sa am noul tip de capac cu "Volvo recommends Castrol".
  4. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Pregatiri de frigul care vine si multe nimicuri.   -Avem montate etichete originale Volvo pentru: *airbag pasager (warning pt scaun copil pe locul din fata), *SIPS si airbag-uri frontale (cele negre de pe stalpii B), *Volvo Guard - Theft protection (geamurile fata), *Schematica de vacuum (capac sigurante), *SIPS (pe parbriz), *TWR (Tom Walkinshaw Racing) pe luneta. -Pensulat ceara pe toate suruburile de la suspensie, pe dedesubtul masinii.  -Dezinfectare clima. -Gresat yale, balamale, (usi, hayon, capac rezervor, arcuri capota). -Grasat sine scaune+curatare amortizoare scaune fata (cele pentru inclinare). -Gresat ramele de la geam (WD-40 Specialist Series - Silicone) -Redozat lichidul de spalat parbriz. Ok pana la -18* Celsius. -Aerisit frane. -Schimbat furtunele de EVAP si aerisire rezervor benzina. (La ultimul plin, a inceput sa curga benzina sub masina). Schimbate toate, cel din poza era suparatul sef. -Buson nou umplere ulei. -Detailing interior. -Achizitionat plasa marfa pentru portbagaj. -Protectii termice pentru fise. -Praguri metalice de C70. Le voi "tunarii", fiind putin prea lungi. Sau daca gasesc in timp util, le dau la schimb pentru cele de 850.   Inca cateva nimicuri... O zi frumoasa tuturor!
  5. Povestea lui Blueberry

    Montat parasolar cu functie HomeLink, azi. Avem oglinda iluminata si la sofer. Totusi am dat un fail de toata frumusetea... Inainte de montaj, am trimis piesa (jegoasa) la detailer sa o curete. A iesit cu cateva nuante mai deschisa decat cel de la pasager... Deci curand voi duce masina sa fie aranjata la interior.  O zi frumoasa tuturor!    
  6. Povestea lui Blueberry

    Ancient chinese secret. Te costa o rescalare de MAF! :))  
  7. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Mi-a cerut cineva un filmulet cu afr-ul masinii la ralanti. Spre rusinea mea, am uitat cine. Muvi!    
  8. "Upgrade" sistem ABS de la sistem -95 la 96-

    Saru'mana! Ma gandeam ca e ceva standard si dai procentual cu plus sau minus, in functie de calcule. As vrea sa urc pe un set de Eudora. Cu 225/45R17, imi arata viteza exacta. Si am incercat cu 5 gps-uri... :))  
  9. "Upgrade" sistem ABS de la sistem -95 la 96-

    Salut, Cristian! Ai putea detalia putin procedura de setare a dimensiunii anvelopelor in clusterul de 96+? Multumesc!
  10. Reconditionare instalatie A/C

    Huehuehuehuehue!  Releul 207 zici.  Stiu deja ce fac next. Un cod ai notat? Gasesc doar pt s/v40.  Cablajul sper ca e tras. :)) Multumesc!
  11. Reconditionare instalatie A/C

    Salut! Ce rol are monitorizarea EGT la 850? Ceva pt noxe sau da warning cand e bai pt catalizator?  La turbate ar fi utila monitorizarea temperaturii de la evacuare. Si daca e si posibilitatea sa punem bec in bord, ar fi super!
  12. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Lacul de pe usile mele din stanga era putin ars de soare de cand am luat masina. Not anymore! :)) Udat pe jos, instalat cort inchis peste masina, 2 ventilatoare mari si voila, vopsitor de ocazie in spatele blocului. Cu sfaturile unui prieten apropiat, tinichigiu si vopsitor de exceptie, am reusit sa pierd frumos nuanta in vopseaua originala. A iesit perfect. Fara gazare, fara nimic. In cateva zile se va matui lacul si se va executa polisul pentru luciul final, de unul profi, nu de mine. Nu vreau sa imi fortez norocul. :)) Experiment reusit. :)) Baietii care fac la comanda orice nuanta de la orice producator, au nimerit nesperat de bine culoarea masinii. Prietenosi si profi. A doua zi am avut curierul la usa. La ei gasiti tot, de la primer, spritzkit, pana la banda de mascat si lac 2k.  Masina a fost mascata aproape complet in timpul vopsirii, nu doar ce se vede in poze. O zi frumoasa tuturor!
  13. Reconditionare instalatie A/C

    Automata cu interior albastru... ah, inima draga!  Ma bucur daca ai rezolvat! Ma uit, razand, ca ai butonul de Lock pe dreapta volanului. Eu il am pe stanga, unde e precablat de fabrica, iar daca baga unu sarma pe geamul deschis, e boss! Noroc de alarma. :))) Eu nu am gasit asa ceva nici in spatele scrumierei, nici sub mufa obd. Dar am gasit inca doua socluri pentru becuri t5, prinse in ceva suporti de plastic, dar cu curent pe ele daca vrei sa luminezi ceva.
  14. Reconditionare instalatie A/C

    Mufe ca aia sunt la iluminarea picioarelor.  Sigur nu ati matisat-o cu restul cablajului? :)) Harness-ul pare ca nu e la locul lui serpuind printre conductele alea de plastic. O sa ma uit si eu azi dupa ea. Trebuie sa schimb becul de la scrumiera. Poate e ceva evident, la vedere.
  15. Povestea lui Blueberry

    Aduse de mine din Elvetia. Cu 5 tuburi se rezolva toata masina. Trebuie curatat bine si cu atentie inainte de aplicare, altfel se cojeste. Zonele periculoase sunt: -longeroanele spate impreuna cu suportii de bara si suportul final de esapament. (suportii toti 3 i-am pus noi anii trecuti, ca sunt ieftini). -zonele din fata rotilor spate, pe interior. Pe exteriorul lor se gasesc stickere oe de plastic gros care sa se lipeasca peste vopsea. -pragurile (deobicei apare rugina in zona prinderilor pt side skirt-urile de plastic, din cauza noroiului care se aduna in ele).  Toate aceste puncte ruginesc doar in medii foarte grele si la multi km, dar acum dorm linistit ca am facut ceva la masina, chiar daca nu are gram de rugina. L.E: aripile fata se pot verifica in partea de jos pt rugina, mai ales daca masina nu mai are aparatoarele de noroi. Mult noroc!