Bogdan S

Membru
  • Content count

    396
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

338 Excellent

About Bogdan S

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 11/15/1993

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Arad
  • Auto Volvo 850-T5
  • Fabricatie 1996
  • Auto2 BMW X5 E70
  • Fabricatie2 2007

Recent Profile Visitors

4,119 profile views
  1. Racire motor apa si ulei

    Exista termostat de ulei la motoarele turbo, chiar sub fulia de accesorii. Din el ies doua furtune care merg direct in radiator. Unul sus, celalalt jos.  Se pot taia capetele furtunelor si face conversie la fitting-uri AN, pentru cooler de ulei separat, aftermarket, daca indiferent de motiv, nu se doreste sau nu mai e posibila racirea uleiului in sectiunea dedicata a radiatorului de apa. Nu va fi nicio problema.
  2. Povestea lui Blueberry

    Nu. Am cateva plecari, dar nu imi bat joc de Conti-uri.
  3. Povestea lui Blueberry

    Nu stiu cum se poate face upload altfel. Te pune sa il downloadezi, dar se deschide.
  4. Povestea lui Blueberry

    Va salut! Pentru prima oara scriu, fara sa fi facut ceva si fara ca nimic sa se fi stricat intre timp. Cotoroanta merge! :)))) Clipul video e un teaser la un movie mai lung, ce sper ca va iesi macar pe jumatate cum mi-l imaginez eu.     VID_213900713_013551_545.mp4
  5. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua!  Ultimul update. Saptamana trecuta luni si marti a avut loc maratonul de surubarit. Pana la urma am lucrat singur si fara elevator (doar canal). Cel mai important, am avut vreme sa mesteresc cum imi place, curatand si aranjand totul. Ambreajul nou se simte excelent. Feed-back-ul e mult mai exact decat la kit-ul stock (comparatie facuta cu alta masina cu kit Sachs normal). Tragand linie, a meritat un 1 mai printre scule. Perioada "de asezare" de aprox 350 km, am facut-o deja.  Istorisirea, pe scurt. La kit-ul vechi, rulmentul a intrat in interiorul placii de presiune. Vibratia lui a mancat din furca veche. Furca tinand rulmentul fortat intr-o parte, a rupt piesa pe care culiseaza rulmentul.  Ne-am reintors la calatoriile lungi. In boost we trust!  Multumesc! O zi buna!    
  6. Buna ziua! Aveti vreun 850 cu interior bej? Ma intereseaza mai multe repere.  Cel mai important pentru mine ar fi parasolarul de la sofer, bej, cu functie home-link. Multumesc!
  7. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Am montat modulul U.S.A pentru open door si seat belt reminder. Acuma te streseaza doar la pornire cateva secunde cu pusul centurii, dupa te lasa in liniste, nu ca cel vechi care semnaliza non-stop in sunet de releu ca la seria 700/900.  Releul montat este 212 si e cel albastru deschis. Modulul vechi e cel alb din imagine. Acesta din urma are sunetul clasic. Foarte multumit! 20180422_132424.mp4
  8. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Ambreajul in sine a venit. Momentan astept si restul de accesorii pentru a incepe lucrarea.  Kit-ul este de 850R. Diferentele sunt la disc (arcuri mai puternice si suprafata de contact mai mica) si placa, desi nu credeam, este intarita fata de T5 stock. De umplutura, am montat oglinda interioara electrocromatica de C70 classic. (Detalii despre cum se trage cablajul gasim pe mai multe forum-uri din afara si cred ca si Cristian a vorbit pe undeva de asta). Top tip: de pe masina donatoare sa luati si mufele! Mai asteptam furca, master si slave cyl., furtunul de ambreaj si noile suruburi de volanta si suntem gata de atac. O zi frumoasa!
  9. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Inca un update rapid. Zilele trecute am mai mesterit niste treburi.   -Demontat discuri spate, curatat zona si gresat punctele de contact ale sabotilor + reglat frana de mana (acum blocheaza rotile chiar si in mers). -Montat dupa lupte seculare bucsele de poliuretan la selectoarele de viteza de pe cutie. -Comandat kit de short shifter de la MPRE (dupa montaj revin cu detalii despre distante before&after) -Montat distantier phenolic (din sticlotextolit mi se pare ca e facut si ideea e ca izoleaza termic galeria de admisie de chiulasa). Aici am o oarecare temere legata de indepartarea cu 5 mm a injectoarelor de chiulasa, implicit modificarea unghiului de injectie spre supape. Sper sa nu caut un RN swap la prima blana. :)) Cu ajutorul unui termometru laser voi reveni cu detalii legate de diferenta de temperatura, daca aceasta va exista.   Acuma urmeaza partea dureroasa... -Dat fiind faptul ca placa mea de presiune a cedat, am comandat kit ambreaj 850 R, rulment, furca, burduf furca, pin de pivotare, plastice aferente, piesa de pe cutie pe care gliseaza rulmentul si toata partea hidraulica de actionare a ambreiajului (toate piesele OE). Termen livrare 3-15 zile. Cu Dumnezeu inainte cand vine factura :)) O zi frumoasa la toata lumea!
  10. Povestea lui Blueberry

    Salut! Este nevoie de port-etriere (plug&play pe fuzete), discuri si furtune de frana putin mai lungi (15 mm aprox, desi am vazut ca unii folosesc furtunele normale de ani de zile fara probleme). Etrierii raman cei ai masinii si placutele de frana raman aceleasi model (se pot pastra cele vechi, dar e pacat de discuri sa nu se puna altele noi).  Atentie daca intentionati sa folositi jante pe 16. Columba si cateva modele de jante de S80 nu mai incap fara anumite modificari. Mult noroc!
  11. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Aproape iesim din hibernarea de iarna. Ne-am urcat la loc pe rotile de vara. S-au mai achizitionat/montat urmatoarele: -Capace janta Volvo S90 2017 (31414935); -Striker hayon nou oe; -S-a curatat si insonorizat zona de sub stergatoare; -Curatare+ gresare mecanism stergatoare; -Alt filtru de habitaclu+adaptor (oe ambele), la demontare micul ajutor a calcat pe cele vechi :)) -Schimbat pomisorul de vacuum (oe); -Montat benzi autoadezive dedicate intre hayon si suportul de numar; -Schimbat cele doua pompite de spalat parbriz+luneta; -Dozatoare noi oe pentru spalat faruri; -Lame noi stergatoare far; -Toate supapele de sens de la spalatoare; -Urmeaza sa primesc de la VLP si filtrele+supapa de aer oe de la spalator si alte cateva garnituri si nimicuri random. -Achizitionat volan 850R + imbracat in piele si alcantara neagra. -Curatat contacte claxon si banda airbag de jeg. -Montat ceasuri digitale de boost si AFR (AEM UEGO). -Achizitionat teava tur ulei turbo + hardware-ul aferent (curgea putin la capatul dinspre turbo dupa montarea 16G-ului.) -Achizitionat si schimbat ambele oglinzi exterioare (volvo oe). -Cumparat 2 chei origonale Volvo; (cele vechi s-au casat). -Montat clema originala de baterie. -Montat tips original Akrapoviç, cu iesire de 101mm. -Capacele ventil originale Porsche. -Montat kit-ul de frane fata de 302mm.  -Trimis diferite suruburi la nichelat. -Mai multa banda taraneasca de haur. :)) -Reinnoit uleiul servo. (Nu era neaparat, dar 1 litru de dex 3 e mai ieftin decat o caseta de directie). -Achizitionat cele 4 strikere pe care se inchid yalele de la usi + reglare usi si hayon la tinichigiu. -Inca multe nimicuri de care nu mai imi amintesc. Multumesc, voi reveni cu urmatoare serie de piese peste nu multa vreme. 
  12. Volvo 850 t5 pereri !

    Salut! In completarea celor spuse de Vali... Daca o iei sa o tavalesti in weekend si talpa cat o tine motorul ,e destul de usor. Daca vrei sa scoti masina dintr-un exemplar de 700 de euro, regret sa te dezamagesc, dar o sa coste inca pe atata (de mai multe ori). La fel ca altii, pe a mea am adus-o la stadiul in care plec linistit prin europa cu ea vara, dar la cat m-am plimbat pe la magazinele de piese, deja stiu VIN-ul ei pe de rost. 
  13. Intra greu in viteza si in mansarier

    Cu motorul oprit, intra frumos dintr-o viteza in alta?
  14. Povestea lui Blueberry

    Va salut!  Dragii mei, englezii au o vorba, pe care o voi adapta putin situatie mele. We were 200 something km/h into boost and chill, then she decided she has to go. Mai pe romaneste, kabum-kabum!  Odihneasca-se-n bucati cea care a fost un TD04HL-18T original. Anyway, desi este un adio cu vechiul meu prieten, voi fi un nesimtit si nu voi astepta sa il inlocuiesc. Asa ca bun venit noii achizitii. Tot din familia Mitsubishi, un hibrid 16G, facut dintr-un TD05 la Westech Arad, care este o mica idee mai mare decat un 19T. A nu se confunda cu variantele de la Hahn Racecraft. Partea buna e ca tevile de admisie si intercoolerul au ramas curate in urma micului incident. Este sus si sunt multumit. Va trebui sa reintervin la injectoare, amestecul fiind ceva mai sarac decat era. Downpipe-ul va fi unul custom si probabil in Timisoara il voi face cat de curand. Momentan masina trebuie sa mearga. Daca 18t-ul "obosea" putin sus in ture, 16g-ul continua sa traga si parca vrea tot mai mult. Insa inainte de distractie, vor mai aparea unele modificari de suport. M-a prins putin nepregatit, mutarea fiind planuita pentru primavara. Preventiv, am comandat o sonda lambda noua. Uleiul nu le place. Am terminat si sistemul de stropit radiatoarele cu alcool, (8 stropitori si doua pompe). Ideea e furata si tare curios sunt daca va functiona la vara. S-au mai adaugat materiale de insonorizare in diferite locuri ale porbagajului si sub consola centrala. Rog ignorati motorul jegos. Murdarel dupa standarde, dar merge ceas once again! O zi frumoasa!    
  15. Povestea lui Blueberry

    Si mie imi plac. E mult mai comoda si silentioasa decat pe ultimele gume (Falken Azenis de 3 ani vechime). Pe asfalt ud e diferența uriaşă. Cand m-am uitat la anvelope, erau primele in top la aproape orice. Prima oara m-am uitam la echiparea Volvo-urilor noi, Michelin, care erau aproape, dar ieseau tot pe locul doi, overall.