• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Bogdan S

Membru
  • Content count

    407
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

349 Excellent

About Bogdan S

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 11/15/1993

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Arad
  • Auto Volvo 850-T5
  • Fabricatie 1996
  • Auto2 BMW X5 E70
  • Fabricatie2 2007

Recent Profile Visitors

4,236 profile views
  1. Povestea lui Blueberry

    Aduse de mine din Elvetia. Cu 5 tuburi se rezolva toata masina. Trebuie curatat bine si cu atentie inainte de aplicare, altfel se cojeste. Zonele periculoase sunt: -longeroanele spate impreuna cu suportii de bara si suportul final de esapament. (suportii toti 3 i-am pus noi anii trecuti, ca sunt ieftini). -zonele din fata rotilor spate, pe interior. Pe exteriorul lor se gasesc stickere oe de plastic gros care sa se lipeasca peste vopsea. -pragurile (deobicei apare rugina in zona prinderilor pt side skirt-urile de plastic, din cauza noroiului care se aduna in ele).  Toate aceste puncte ruginesc doar in medii foarte grele si la multi km, dar acum dorm linistit ca am facut ceva la masina, chiar daca nu are gram de rugina. L.E: aripile fata se pot verifica in partea de jos pt rugina, mai ales daca masina nu mai are aparatoarele de noroi. Mult noroc!
  2. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Cu plusuri si minusurie data asta. Am avut la dispozitie doar pentru mine, atelierul complet echipat, vreo 10 zile.  -Masina pe sub ea a primit o curatare cu periuta, verificare atenta dupa lovituri si la final, o degresare si re-aplicare de body protectiv, plus vaselina in locurile in care am vazut ca e pericol de rugina la altele. -De asemenea, s-a dat cu ceara in toate cavitatile posibile. Cam asta a fost cu pregatirile de iarna. -S-a efectuat schimbul de ulei (Mobil 1 - 5w50, plus Metabond). -Oglinda cu auto-dim a scapat lichidul din ea, am si comandat alta. Mare atentie la ele! Gelul actioneaza ca un acid care ataca plasticele pe care curge. -Verificare cabluri de masa. -Echilibrare roti. (Incepuse volanul sa vibreze de la 140 in sus). -Inchiriat garaj, cele vechi au fost demolate ca urmare a proiectului de regenerare urbana din Arad... (Fuie Malcă!)... -Comandat trim-urile de cauciuc de pe geamurile de la usi (window scraper). -LED-uri cobb pe faza lunga. Vizibilitate extraordinara! Competitiile de flash-uri au devenit amuzante. Cine are nevoie de talon, anyway? O zi minunata!    
  3. Cum arata ACUM masina ta?

    Le drique! 
  4. Demontare luneta

    Salut! Sedan sau combi?  La combi e lipita cu silicon ca pabrizul. Trebuie taiata jos de pe masina. Spor la treaba!
  5. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Multumita lui Sorin (Capi), le drique din dotare este echipat de ceva zile cu sistem keyless entry original (modul si doua telecomenzi), plus mult ravnitul claxon pentru alarma oe. Telecomenzile vor primi butoane noi. De asemenea, am reusit sa pun mana si pe un modul de lumini cu functie "follow me home". Am relocat claxoanele principale sub tavita bateriei. Cablajul original nu trebuie modificat, doar re-routat. Am schimbat mufa senzorului de temp exterioara, plus multe alte nimicuri. Urmatorul feature pe lista este pachetul de yale cu dead-lock. Momentan sap dupa documentatie. Multumesc!  
  6. 850-ul lui Tatian

    Multumesc! Unul singur e mai smecher. Ala e si flag ship-ul lor, dar nu mi-a placut moaca lui in bord.  
  7. 850-ul lui Tatian

    Folosesc Pioneer DEH-80PRS.  Better in many ways cu lay-out-ul de boxe pe care le am instalate. 
  8. 850-ul lui Tatian

    Salut! Cum se leaga boxa centrala? Caut variante ok de montat una la sistem aftermarket. Multumesc!
  9. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Last update. S-a achizitionat si montat sticla oglinda dreapta concava (model UK), OE volvo. MAF-ul 2 a decedat subit. Masina a inceput sa faca overboost si sa dea error de amestec. MAF 3 Bosch montat deja. Totul normal. (Resetat ecu, reglat tija wg pentru ca nu mergea ok masina cu un debitmetru care citeste ok).  Momentan astept intreg kit-ul de keyless entry original Volvo. Bonus: Scurt filmulet cu afr-ul unui motor de 20+ ani, care are tot managementul nou.   Blueberry AFR.wmv
  10. Racire motor apa si ulei

    Exista termostat de ulei la motoarele turbo, chiar sub fulia de accesorii. Din el ies doua furtune care merg direct in radiator. Unul sus, celalalt jos.  Se pot taia capetele furtunelor si face conversie la fitting-uri AN, pentru cooler de ulei separat, aftermarket, daca indiferent de motiv, nu se doreste sau nu mai e posibila racirea uleiului in sectiunea dedicata a radiatorului de apa. Nu va fi nicio problema.
  11. Povestea lui Blueberry

    Nu. Am cateva plecari, dar nu imi bat joc de Conti-uri.
  12. Povestea lui Blueberry

    Nu stiu cum se poate face upload altfel. Te pune sa il downloadezi, dar se deschide.
  13. Povestea lui Blueberry

    Va salut! Pentru prima oara scriu, fara sa fi facut ceva si fara ca nimic sa se fi stricat intre timp. Cotoroanta merge! :)))) Clipul video e un teaser la un movie mai lung, ce sper ca va iesi macar pe jumatate cum mi-l imaginez eu.     VID_213900713_013551_545.mp4
  14. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua!  Ultimul update. Saptamana trecuta luni si marti a avut loc maratonul de surubarit. Pana la urma am lucrat singur si fara elevator (doar canal). Cel mai important, am avut vreme sa mesteresc cum imi place, curatand si aranjand totul. Ambreajul nou se simte excelent. Feed-back-ul e mult mai exact decat la kit-ul stock (comparatie facuta cu alta masina cu kit Sachs normal). Tragand linie, a meritat un 1 mai printre scule. Perioada "de asezare" de aprox 350 km, am facut-o deja.  Istorisirea, pe scurt. La kit-ul vechi, rulmentul a intrat in interiorul placii de presiune. Vibratia lui a mancat din furca veche. Furca tinand rulmentul fortat intr-o parte, a rupt piesa pe care culiseaza rulmentul.  Ne-am reintors la calatoriile lungi. In boost we trust!  Multumesc! O zi buna!    
  15. Buna ziua! Aveti vreun 850 cu interior bej? Ma intereseaza mai multe repere.  Cel mai important pentru mine ar fi parasolarul de la sofer, bej, cu functie home-link. Multumesc!