Cristian Scutaru

Membru
  • Content count

    1,142
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1,123 Best

About Cristian Scutaru

  • Rank
    Senior
  • Birthday 03/14/1978

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Berlin / Iasi
  • Auto Volvo 850 2.5 20V
  • Fabricatie
  • Fabricatie2

Recent Profile Visitors

7,389 profile views
  1. B230FT swap in 240

    Dupa ce am "muiat" ce am demontat de pe bloc am inceput sa curatam mai intensiv piesele si am sablat deja un suport motor. Din pacate service-ul a intrat momentan in vacanta si ne cam franeaza "avantul"
  2. Povestea lui Blueberry

    Am uitat furtunele 9191400. Oricum mare "minune" nu este de asteptat, sunt doar usor mai mari discurile si rezista ceva mai bine la franari de urgenta de la viteze mari. In rest sincer nu prea am sesizat nici o diferenta la franarea normala si cele de 15" si cele de 16" sunt frane ATE cu placute ceramice
  3. Povestea lui Blueberry

    Suport etrier 8602456 Disc 16" 272276 sau 31262095
  4. Povestea lui Blueberry

    De fapt sunt f putine jante pe 16" originale care se mai potrivesc cu frana de 16". Intr-adevar furtunele de 15" merg desi dupa parerea mea cam la limita si cred ca ar fi probleme daca la cabrare maxima ai lua o groapa sau ceva de genul..Oricum la cat de ieftine sunt furtunele nu prea are sens sa faci experimente cu asa ceva. Cand schimbi discurile schimbi si placutele.
  5. B230FT swap in 240

    Prietenul cu care surubaiesc are un 240 din 1993 cu B230F si cutie automata.  Am gasit asta toamna un B230FT dintr-un 940 model 1995 cu tot cu M90 si am inceput proiectul transplantului. Masina urmeaza sa ramana cu cutie automata deci nu o sa fie "tunat" motorul extrem pana in 300cp . Micutul turbo va fi inlocuit de un Holset. Ca management vom ramane pe LH2.4 probabil modificarile fiind relativ minimale. Am inceput sa desfacem motorul pentru a schimba bielele cu unele care sunt mai puternice si evident cuzinetii. Inca mai cautam o chiulasa 16V dar o sa o lasam pe asta pentru inceput, nu e o tragedie de schimbat chiulasa la motorul respectiv. Ventilatorul va fi "electrificat" .  
  6. "Cura" de intretinere la un V70 R FWD

    Ieri am cam incheiat operatiunea cu schimbarea radiatorului motor, sablat galeria de admisie si pus ulei nou de la Motul si antigel nou. Maine proprietarul vine de la Hamburg ca sa preia masina inapoi. Ce nu stie este ca am sablat galeria de admisie si am curatat ce am prins in compartimentul motor asa ca suntem curiosi ce reactie o sa aiba Am folosit ieri 4 perechi de manusi ca sa nu murdaresc piesele sablate
  7. "Cura" de intretinere la un V70 R FWD

    E cumva unul de inchiriat dar e pentru "tineret" (<25 ani ) dar sunt prieten cu seful de service. Lipsa de ocupatie nu duc ... mai am 2 motoare 10V la care trebuie sa fac operatiunea de schimbare a garniturilor de supape. La astea "noi" nu prea ma bag oricum in principiu din lipsa de experienta.
  8. Un prieten cu un V70 R FWD model 98 automat m-a rugat sa ma ocup "un pic" de masina pentru o serie de probleme, cea mai stringenta fiind consumul de ulei de la garniturile de supape uzate. Masina o am 2 saptamani (s-a nimerit ca la mijloc sa cada Pastele aici si am avut mai multe zile "moarte" dpdv al surubaielii. Saptamana trecuta am facut urmatoarele: bobina inductie Bosch fixat cablul de masa de la cutia de viteza (nu era prins deloc!) TCV nou Pierburg schimbat tabla aparatoare de la frana burduf planetara brate inferioare stanga & dreapta bielete antiruliu galerie evacuare schimbata cu versiunea japoneza (cea veche era crapata in mai multe locuri) ambele sonde lambda inlocuite "tunat" bordul cu functia CRUISE schimbat conectorul de la computerul ABS, cel vechi era cam distrus Saptamana asta am inceput cu garnituri supape curea distributie cu role samd sablat capacul de la chiulasa vas expansiune nou original Volvo termostat OEM Wahler senzor temperatura apa Hella Azi schimb radiatorul motor si am cam terminat (sper).  
  9. Piese compatibile de la 850

    Cu totul sigur, adica si capete de bara. La 850 au fost de obicei numai casete TRW montate (cu mici exceptii), la V70 amestecat TRW cu SMI. Poti compara lungimea burdufului de la capatul de bara si daca e la fel atunci ai acelasi tip de caseta. Daca nu schimbi complet.
  10. 850-ul lui Tatian

    Emulsia respectiva e oarecum normala iarna, mai ales daca masina nu se misca pe distante mai lungi si uleiul nu are timp sa se incinga bine. Asa ramane apa de condens in ulei si cu timpul se produce emulsia respectiva. Uite aici un exemplu de la Skoda nevestei, masina a vazut doar drumuri de 3-4 km de la fostul proprietar si schimb de ulei pe undeva la 2 ani
  11. Piese compatibile de la 850

    Depinde de mai multi factori, daca e model 98 poti prelua cam toata aprinderea mai ptuni fisele. Daca e 99 e total diferit. La suspensii se potriveste cam tot, la bratele inferioare fata trebuie vazut daca au prinderea identica cu 2 suruburi. La interior portbagajul e la fel desi bi fuel are teoretic rezervoarele alea imense de CNG (btw vezi ca alea dupa 10 ani expira si nu se mai produc). Scaunele se potrivesc (daca la fel e model 98), 99 are deja airbaguri laterale electronice si o sa ai erori in SRS. Radiatorul se potriveste pana la model 98. Instalatia A/C se potriveste.
  12. Numarul de km pe care il are masina voastra

    Azi am facut "plinul" la 400.000 km .      
  13. Citirea si stergerea codurilor FARA TESTER ptr. OBDII

    Am primit si eu ieri DS150e. Cu softul 2015.1 am citit la un 850 96 cu Fenix: - La bord erori, activare componente , km parcursi!!! (era o "mica" diferenta de 150.000km) - Fenix citire si stergere erori (nu poate LiveData). LiveData merge doar la M4.3 M4.4 sau TDI. - ABS erori si liveData - ECC erori
  14. Reconditionare instalatie A/C

    Eu pot recomanda Nissens
  15. Volvo 850 t5 pereri !

    Citeste si asta la suma de 700euro ma astept la o masina putin intretinuta si la care cel mai probabil foarte multe puncte de pe lista respectiva se vor aplica. Masinile din Italia sunt "renumite" (din pacate) sa aiba KM dati inapoi asa ca as merge sa citesc si nr de km reali din bord (daca e model 92-95) poti citi si singur cu cutiuta de diagnoza, din 96 incolo ai nevoie de testerul VST.