• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Cristian Scutaru

Membru
  • Content count

    1,170
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1,148 Best

About Cristian Scutaru

  • Rank
    Senior
  • Birthday 03/14/1978

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Berlin / Iasi
  • Auto Volvo 850 2.5 20V
  • Fabricatie
  • Fabricatie2

Recent Profile Visitors

7,914 profile views
  1. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    Am facut rost de o nuca de schimbator din lemn cu o culoare mult mai apropiata de cea a volanului si a aplicatiilor din lemn de pe bord. Cel din modelul T5R pe care i-l aveam era mult mai intunecat. Am cumparat si barele de reling de la modelul 2000 varianta mai "solida".
  2. Geamurile nu mai functioneaza.

    Este unul din releele marcate cu J sub capacul de la siguranțe și siguranța mare argintie la care tot ajungi dând jos capacul . Funcționează in rest electricul din mașina ? Eventual e defect contactul de la butuc Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
  3. Probleme cand alimentez la pompa de la peco

    Nu stiu in ce masura e aplicabil ce a avut masina mea (850). Si la mine la fel facea se oprea foarte repede ca si cum ar fi facut plinul ceea ce evident nu era cazul. La mine a fost se pare defecta o clapeta de plastic care e la capatul conductei care vine de la buson, deci acolo unde conducta intra in rezervorul propriu zis. Dupa ce am schimbat piesa respectiva a disparut fenomenul.
  4. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    Da e scula originala Volvo, modificata usor in sensul ca are un paralelipiped metalic sus care cuprinde complet bucsa si o tine mai bine. Presa am cumparat-o de la Skandix cu 60€ ca. Aici mai multe poze de la un V70.
  5. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    De obicei da, trebuie avut grija cu presa originala sa nu se indoaie bara cu filetul, asa de bine stau bucsele in axa fixate. Si cele noi nu intra asa usor e bine de curatat bine inauntru axa si eventual un pic gresat eu iau spray cu ulei siliconic.Fara presa nu mai fac actiunea, am facut vreo 3 acu multi ani dar e mult mult mai comfortabil cu presa.
  6. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    La a mea schimbat uleiul (Mannol 0W40) inclusiv cu o curatare prealabila. La un C70 T5 Coupe din 2002 schimbat bucsele mari de la puntea spate.
  7. Volvo 850

    Eu as verifica suportii motor ; -  2 hidraulici fata spate -  de sub cureaua de distributie -  superior inclusiv cel de la caroserie desi ala se strica ultimul. -  care prinde cutia de viteze de suportul motor in fata. Cum se comporta cand accelerezi tare (de ex in viteza a 2-a si apoi iei brusc piciorul de pe acceleratie)?
  8. Istoria intretinerii 850-ului personal...

    Bosch  0 580 314 067 chipurile cea corespunzatoare modelului meu dar ca forma nu s-a potrivit 100%, este arcul cu care e fixata in cadrul de plastic si a trebuit un pic "convinsa" sa se imperecheze cu el dar e ok.
  9. Istoria intretinerii 850-ului personal...

    Dupa ce am avut o "semi-pana" cu masina (motorul mergea foarte neregulat) am schimbat: delcou si ruptor ambele originale Volvo (Bosch de fapt) pompa benzina cu furtunul din montajul pompei furtun de aer de la valva de relanti pana la copacelul de vacuum (am pus din silicon). reconditionat releul pompei de benzina (recositorit si schimbat cei 2 condensatori). mecanism stergatoare fata (cel anterior aftermarket cumparat de nou de la Skandix a cedat - rupt un brat - )
  10. "Upgrade" sistem ABS de la sistem -95 la 96-

    Exact cu VST se face setarea in ceasurile de bord si sunt 2 dimensiuni STANDARD si 205/55 R16. Ce dimensiune e "standard" nu stiu din pacate, din ce am mai citit se pare ca cele pe turbo au 205/55 R16 din fabrica.
  11. Reconditionare instalatie A/C

    @Bogdan S  Uite aici schema de la sistem. Poti verifica cu multimetrul daca e cablata pentru functia respectiva .  
  12. Reconditionare instalatie A/C

    3507341 cablajul nu e sigur tras ca e pt RHD, si la pozitia 207 la LHD e speed warningul pt Arabia Saudita.
  13. Reconditionare instalatie A/C

    Becul este deja disponibil . Este "releul" 207 care e legat la bord, si la senzorul de temperatura. Cand releul e activat livreaza masa la ceasurile de bord si becul se aprinde. Rolul lui nu stiu exact ce motive are montarea sistemului, Japonia e oricum mai ciudata la unele chestii. De exemplu proiectoarele de ceata nu au voie sa fie cuplate decat impreuna cu faza lunga
  14. Reconditionare instalatie A/C

    Too late 2 edit: cred mai degraba ca e pentru temperatura gazelor de esapament (echipare standard in Japonia).  
  15. Reconditionare instalatie A/C

    Mufa respectiva e libera si sta pe lateralul consolei. Tot mi.am propus sa caut in planuri pentru ce este.Ar putea fi P Shift Lock desi culorile la cabluri ar trebui sa fie verde si negru, Lumina pentru scrumiera e un bec cu soclu identic cu cel din spatele consolei-http://www.skandix.de/en/spare-parts/electrics/lights/bulbs/bulb-instrument-light-ash-tray-switch-seat-heating-12-w/1008289/