Cristian Scutaru

Membru
  • Content count

    1,064
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1,031 Best

About Cristian Scutaru

  • Rank
    Senior
  • Birthday 03/14/1978

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Berlin / Iasi
  • Auto Volvo 850 2.5 20V
  • Fabricatie 1994
  • Fabricatie2

Contact Methods

  • Yahoo scutyde

Recent Profile Visitors

6,053 profile views
  1. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    "Militia" din cele 4 tari si ca. 4000km facuti nu a zis nimic si au fost suficiente intalniri cu ele
  2. T5 de Portugalia

    Ieri am montat la T5 aplicatiile de lemn pentru bord, incuietoarea de la bancheta spate si cele 2 cabluri de masa de sus de la motor. Ruloul parasolar pentru luneta urmeaza sa i-l monteze singur era cam frig afara
  3. T5 de Portugalia

    Dupa 2 zile destul de hardcore (1. zi Berlin - Gyöngyös ca 1000km, a 2.a restul pana la Iasi in 13 ore) am ajuns teferi. Urmeaza sa "maltratez" T5-ul cu prima ocazie...maine probabil ca nu e indicat
  4. T5 de Portugalia

    Pe 22 plecam de aici deci cred ca realistic in cursul lui 24 ajung la Iasi (mai am si nevasta & 2 copii ca pasageri si nu merge "ritmul" cu care am adus T5-ul)
  5. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    Am comandat in Suedia proiectoarele suplimentare NBB Alpha 175 care au fost si in catalogul Volvo de optionale. Marti a fost data comanda si azi dimineata a ajuns pachetul    
  6. modificare 850 t5r 2.0 in 2.3 T5r

    Conform Vadis bielele sunt identice, pistoanele difera.
  7. Grupul VAG prins cu "maimuța"

    VW nu sunt primii care fac asa ceva. Si Volvo a facut cam la fel. Cand au introdus clapeta electronica la seria P80 si restul (Magneti-Marelli) si au aparut problemele cu ele, in SUA a fost recall si se schimbau gratuit, in Europa nimic. Apoi s-au prins "baietii destepti" din Europa si trimiteau clapetele defecte la dealerul SUA, pana cand au inceput cei de acolo sa ceara si seria de sasiu de la masina si nu a mai mers figura. Tot asa este un recall la VW la cutiile DSG de pe microbuze care e "valabil" doar in Asia chipurile pentru ca acolo "conditiile climatice" altele sunt fata de Europa.
  8. Volvo 850 nu porneste

    Da si nu Daca sonda este defecta si raporteaza ca este "calda" atunci ECU o ia in calcul si apar tot felul de fenomene ciudate. Cat timp rezistenta de la sonda da semnal de "rece", ECU merge in open loop si o ignora. Ma mir totusi ca nu au fost erori pentru firul rupt...
  9. modificare 850 t5r 2.0 in 2.3 T5r

    Vadis pe W7 e greu sa mearga problema e cu Internet Explorer. Cel mai simplu iti faci o masina virtuala cu XP 32 biti si gata. 2.0 au fost livrate in toate variantele: 2.0 T5, 2.0 LPT, 2.0 T5R si 2.0R.
  10. T5 de Portugalia

    Sfarsit inca nu este. Am adunat ceva piese aici si de Craciun plec spre Iasi si le voi monta: - decor lemn pentru bord (original Hausser) - cabluri masa chiulasa - rulou parasolar pentru luneta - incuietoare bancheta spate dreapta
  11. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    La 240-ul unui amic am schimbat bielele de directie si semeringul de la caseta de directie pe partea pasagerului. Apoi am schimbat discuri si placute pe puntea spate. Am primit cadou un set de bucse din Delrin pentru suportul motor. Saptamana viitoare le voi monta.
  12. Compatibilitate Pcv

    De obicei scapi de fumul de la joja daca doar PCV era infundat. Garantie pentru asta nu iti poate da nimeni ai sa vezi dupa operatiune. Asta mai depinde si de cum a fost "tratat" motorul pana acuma si de uzura lui. Worst case ai segmenti uzati. Poti face un test de compresie ca sa ai o oarecare idee pe unde te afli. Apoi mai sunt teste de pierdere presiune unde se verifica fiecare cilindru in parte si se poate observa daca pierde presiune prin baia de ulei --> segmeti dusi sau prin supape ---> supape uzate. Dar asta as face doar daca testul de compresie iese rau (la turbo ideal este intre 11 si 13 bari cu motorul la temperatura de operare si clapeta de acceleratie deschisa la maxim).
  13. afisaj bord

    Mesajul din bord  e prescurtarea de la "Motorsystem Wartung erforderlich" (germana) si inseamna ca ai o problema la sistemul de gestiune al motorului, cu erori salvate ce pot fi citite cu aparatura speciala (de exemplu DICE).
  14. Compatibilitate Pcv

    Cea mai scumpa componenta la motoarele turbo este furtunul lung care merge pana in fata la turbo. PCV-ul in sine se poate curata de obicei, in vreo 15 cate am schimbat pana acuma la toate motorizarile posibile nu am avut nici una asa de uzata si infundata ca ar fi trebuit sa o schimb neaprat. Totusi tinand cont ca pretul "cutiei" e undeva pe la 25€ nu prea se pune problema daca sa  o innoiesc sau nu. In schimb cam la toate erau furtunele terminate, rupte etc. Foarte important este sa verifici cele 2 scurgeri din bloc sa nu fie blocate (eu folosesc o brida lunga si lata si vad daca ajung cu ea pana in baia de ulei). La fel de important este "scurgerea" din fata turboului. Acolo ai o piesa montata pe furtunul care vine de la filtrul de aer si in care se afla o rezistenta. Acolo mai tot timpul este infundat si presiunea nu poate fi eliberata.   Cu ocazia operatiunii verifica si cablurile groase de la alternator si masa de la cutia de viteze. Poti innoi si protectia de la cablurile de la senzorii de knock.
  15. Povestea lui TeDI

    Inca ceva: la fiecare 60.000km trebuie schimbata cureaua de la pompa de injectie si trebuie reglata apoi pe tester punctul de injectie.