Cristian Scutaru

Membru
  • Content count

    1,151
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1,134 Best

About Cristian Scutaru

  • Rank
    Senior
  • Birthday 03/14/1978

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Berlin / Iasi
  • Auto Volvo 850 2.5 20V
  • Fabricatie
  • Fabricatie2

Recent Profile Visitors

7,532 profile views
  1. Keyless v70

    Bateria e sigur buna in cheia de rezerva?
  2. Istoria intretinerii 850-ului personal...

    Cred ca mai e livrabil . Eu l-am cumparat in noiembrie anul trecut si un amic de aici a primit si el piesa cam la 1 luna dupa mine. A costat parca ceva in jur de 100€.
  3. Istoria intretinerii 850-ului personal...

    Nu tine neaparat de intretinere dar e un "upgrade". Am aflat ca pentru bancheta aditioanala din portbagaj mai este livrabil (doar pe bej) din depozitul classic parts din Linköping o bancheta suplimentara care o intalta si mareste comfortul sederii. Dupa o saptamana de asteptare a ajuns si piesa In penultima poza se vede cum se sede fara "upgrade"
  4. 850-ul lui Tatian

    La ce te referi? Mai original de un  SC 805 PSS  nu se poate  
  5. 850-ul lui Tatian

    La SC 90x ai o mufa cu 5 pini (verde) la spatele radiolui. 2 fire sunt pentru boxa centrala. In plus ai nevoie de decodorul Dolby ca sa fie activa functia. Am avut si eu cativa ani varianta respectiva dar dupa ce am facut rost de un bord bej nu am mai decupat din bord, si am schimbat SC 901 cu un SC 805 Premium Sound
  6. Probleme AC (caldura)

    As suspecta uzura la cuplajul compresorului.
  7. B230FT swap in 240

    Ieri am dezmembrat definitiv motorul, scos vilbrochenul afara. Din pacate e cam uzat motorul, cuzinetii la pistoane au santuri care se simt cu unghia, iar vilbrochenul este colorat. Are urme de lipsa presiune ulei...Acuma dam motorul la o firma care sa-l masoare impreuna cu vilbrochenul. Din ce se prefigureaza va fi dat la rectificat si sa fie bagate ceva de genul Darton sleeves si vilbrochen rectificat pe prima cota. To be continued...
  8. Istoria intretinerii 850-ului personal...

    Azi am schimbat suportul de la portbagaj care ilumineaza numarul, era cam terminat optic si un soclu de la lampa functiona aleator. L-am tratat cu o substanta care invigoreaza plasticul Koch Chemie PSS. Am transplantat butucul pentru cheie si cam asta ar fi fost...Oricum trebuie sa schimb haionul ca e ruginit rau de tot..Am mai corectat un pic cu vopsea originala dar ma rog..
  9. Povestea lui Blueberry

    Luatul mufelor e o miscare f desteapta, la 850ul la care am montat oglinda de C70 cabrio nu am avut asa ceva, tipul a comandat oglinda la dealer noua... Si problema este ca am luat conectoarele standard de 850 cu 4 pozitii care sunt destul de mari si cum masina nu a are trapa a fost destul de enervant sa le "ascund" sub plafoniera din lipsa de spatiu. Al doilea avantaj este ca ai culorile la fire si stii care ce este, altfel trebuie sa faci reverse engineering.
  10. B230FT swap in 240

    Dupa ce am "muiat" ce am demontat de pe bloc am inceput sa curatam mai intensiv piesele si am sablat deja un suport motor. Din pacate service-ul a intrat momentan in vacanta si ne cam franeaza "avantul"
  11. Povestea lui Blueberry

    Am uitat furtunele 9191400. Oricum mare "minune" nu este de asteptat, sunt doar usor mai mari discurile si rezista ceva mai bine la franari de urgenta de la viteze mari. In rest sincer nu prea am sesizat nici o diferenta la franarea normala si cele de 15" si cele de 16" sunt frane ATE cu placute ceramice
  12. Povestea lui Blueberry

    Suport etrier 8602456 Disc 16" 272276 sau 31262095
  13. Povestea lui Blueberry

    De fapt sunt f putine jante pe 16" originale care se mai potrivesc cu frana de 16". Intr-adevar furtunele de 15" merg desi dupa parerea mea cam la limita si cred ca ar fi probleme daca la cabrare maxima ai lua o groapa sau ceva de genul..Oricum la cat de ieftine sunt furtunele nu prea are sens sa faci experimente cu asa ceva. Cand schimbi discurile schimbi si placutele.
  14. B230FT swap in 240

    Prietenul cu care surubaiesc are un 240 din 1993 cu B230F si cutie automata.  Am gasit asta toamna un B230FT dintr-un 940 model 1995 cu tot cu M90 si am inceput proiectul transplantului. Masina urmeaza sa ramana cu cutie automata deci nu o sa fie "tunat" motorul extrem pana in 300cp . Micutul turbo va fi inlocuit de un Holset. Ca management vom ramane pe LH2.4 probabil modificarile fiind relativ minimale. Am inceput sa desfacem motorul pentru a schimba bielele cu unele care sunt mai puternice si evident cuzinetii. Inca mai cautam o chiulasa 16V dar o sa o lasam pe asta pentru inceput, nu e o tragedie de schimbat chiulasa la motorul respectiv. Ventilatorul va fi "electrificat" .  
  15. "Cura" de intretinere la un V70 R FWD

    Ieri am cam incheiat operatiunea cu schimbarea radiatorului motor, sablat galeria de admisie si pus ulei nou de la Motul si antigel nou. Maine proprietarul vine de la Hamburg ca sa preia masina inapoi. Ce nu stie este ca am sablat galeria de admisie si am curatat ce am prins in compartimentul motor asa ca suntem curiosi ce reactie o sa aiba Am folosit ieri 4 perechi de manusi ca sa nu murdaresc piesele sablate