Brava

Membru
  • Content count

    2,007
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

500 Best

About Brava

  • Rank
    Swedetech-Volvo Service
  • Birthday 09/05/1991

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Bucuresti
  • Auto 850, 2.0 - 144HP
  • Fabricatie
  • Auto2 V70, 2.0T - 180Hp
  • Fabricatie2

Contact Methods

  • Yahoo vadim_braia

Recent Profile Visitors

9,824 profile views
  1. Probleme cu viteza a5a

    Daca esti din Bucuresti te asteptam la noi la service. Trebuie reglata timoneria.
  2. Informatii despre dpf .

    Original Volvo, costa 3000 Lei plus dpf ul vechi la schimb(daca nu are urme de sudura pe el si este original)
  3. Aditiv filtrul de particule

    Te a costat cam mult. Ce aditiv s a folosit? Daca ti a resetat/verificat nivelul din tester si totul este OK, in principiu in vreo 1000Km dispare.
  4. senzor furtun turbo

    Ptc ul se schimba, debitmetrul se curata
  5. ajutor

    Serios acum, din pacate nimeni de pe un forum nu stie sa ghiceasca ce are o masina fara sa o vada, mai ales in conditiile date. Poate sa fie orice, de la un fir la pompa de injectie 
  6. senzor furtun turbo

    MAF este Mass Airflow Sensor - debitmetru PTC - este piesa cu problema    Pressure controlled crankcase ventilation, oil separator The crankcase ventilation is pressure controlled using a cyclone type oil separator. The crankcase gases are led in from the crankcase and cylinder head. On their way to the pressure regulator, the gases are forced passed two cones positioned in the housing. By leading the gases around the cones, the speed is increased and the oil in the gases is thrown out towards the walls and condensates. The oil then returns to the oil pan. To prevent freezing, the outlet (at the inlet for the turbocharger) has a positive temperature coefficient (PTC) element for heating.
  7. ajutor

    Sigur, din pacate solutia este platforma si la service cu ea.
  8. senzor furtun turbo

     IAT ai in MAF si din 2003 se gaseste si in Boost pressure sensor. Problema ta este la PTC resistor.
  9. Volvo S40 2006 1.6

    Daca mai adaugi pompa de apa, simering urile si kit accesorii,  ajungi le la 1200 Lei.
  10. Triunghi rosu

    Lichid frana la minim. Verifica uzura franelor sau sa nu ai pierderi pe sistemul de actionare al ambreiajului. Succes!
  11. Arheolog x 2 La Volvo n am avut nici macar o problema cu ei.
  12. Buna seara

    Arheolog?
  13. Sunet motor

    Ideea e simpla: Doar ulei 0w30 A5, si la 1000.000 Km tot 0w30 A5 bagi in el. Orice altceva insemna de inceput tacheti si culbutori, posibil si supape(daca bat culbutorii in ele).   Ii spui tipului cu 10w40 sa si bage el asa ceva, sa incerce eventual 20w40, tine mai bine. 10w40 e mamaliga pe frigul asta.
  14. modificare 850 t5r 2.0 in 2.3 T5r

    In 7 km de abia se incalzeste motorul  
  15. [Achizitie] C30 diesel sau benzina?

    @Sepukku A ta are mai putini km ca un s60 din 2014, deci nu se pune Am o singura masina diesel(recomand 1.6d pentru ca din doua rele, alegi raul mai bun) si aia luata saptamana trecuta dintr-o greseala, culmea 1.6D, e o vorba: de ce fugi de aia nu scapi   Lasand gluma si vorbind serios, am traume cu 1.8i si 2.0i, fac coada la desfacut de motoare.  1.6 am vazut doar 5 masini si cam toate sub 100k km, prea putini km pentru probleme. In schimb 1.8i si 2.0 cam multe, si la toate nu prea le am.gasit uleiul in baie.