• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

Bogdan S

Membru
  • Content count

    441
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

386 Excellent

About Bogdan S

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Arad
  • Auto Volvo 850-T5
  • Fabricatie 1996
  • Auto2 BMW X5 E70
  • Fabricatie2 2007

Recent Profile Visitors

4,674 profile views
  1. Povestea lui Blueberry

    Bratele le-am tot îndreptat, m-am chinuit sa le fac sa calce drept, doua-sase luni tine minunea. Gata cu ele.  Swap și sa vedem ce se întâmplă.   
  2. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! In weekend am verificat si reconditionat franele (demontare si sablare discuri pt vopsire), (demontare, curatare si revopsire etriere in aceeasi nuanta de Gold), plus curatare si gresare cam tot ce era nevoie. Demontat, curatat si gresat cu vaselina proaspata toate capetele de planetara. Comandat si montat furtunul de retur benzina de la regulatorul de presiune (aparusera micro-fisuri si tocmai ce vazusem una care luase foc). Dupa a nu stiu cata tura de nervi cu bratele de stergator parbriz originale, am comandat brate de C70, cu tot cu carenajul de plastic (ca fara nu incap). Daca nu merge, cumpar si motorasul cu tot cu cinematica de C70. Nu mai vreau nici sa le vad pe cele de 850. Am rotit anvelopele. Si, din ceva motiv dubios, cateodata ventilatorul motor nu se mai opreste dupa prima lui pornire. Am verificat una-alta, cred ca releul se cere la pensie. O zi buna!
  3. Cumpar scut termic turbina.

    Am gasit, dar nu am luat la 300 ron. :))
  4. Povestea lui Blueberry

    Masina era la relanti, pe loc. Ceasurile EVO plus digitale au functie de warning (vizual cu leduri rosii si acustic cu beeper), dar au si meniu de "peak boost", care memoreaza presiunea maxima constanta avuta de cand ai pornit motorul, ca sa vezi ulterior. Nu fac poze/live-uri sau filmari in timp ce conduc. Cu atat mai putin cand trebuie sa tin de volan calumea. Injectoarele sunt stock (suficiente pt ce fac eu), cu regulator de 4 bar si pompa AEM de 340 lph. AFR-ul e pe la 10.8-11.5 la 1.6 bar.  
  5. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! De azi inregistram km si analogic, nu doar digital. Rotitele sunt luate de la PartsMonster UK. Am reusit si sincronizarea rolelor. Citirea km prin OBDii facuta cu o clona Autocom. Masinuta mea e inca tanara.  Anul asta implinim 7 ani impreuna.  
  6. Salutari! Vad ca se mai uita cineva la Robert Spinner. :))) Am aplicatia (costa vreo 9 lei), dar nu mai am ELM-ul. Se stie ce versiuni se pot cumpara si sa mearga? Sau e doar una? Multumesc!
  7. Cumpar scut termic turbina.

    E obosita, dar completa. 
  8. Povestea lui Blueberry

    Face: "Braaaaap-stu-tu-tu".  Nu mai pierde presiune! Nici nu mai tureaza turbina aiurea pentru aceeasi cantitate de aer. CBV instalat cu arcul galben (15-25 psi). Nimerit perfect. Ma asteptam sa apara surge-uri nasoale la part-load si evident sa necesite cate-o turbina pe an din cauza asta, dar nu. Minimale. (Deloc nu se poate cu arcuri mai tari). 1.7 constant de la ~5800 la 7000 pt trepele mari. Urcat frumos, fara spike-uri. 
  9. Cumpar scut termic turbina.

    Matrixxx, iti multumesc frumos pt gand! Apreciez! Anuntul e adaugat azi la 12 si ceva. Masina are scutul. Omul doreste 300 de lei pe o bucata de tabla.  Am multumit si caut mai departe.
  10. Cumpar scut termic turbina.

    Uhm... @Matrixxx ? @vlpvlp06 ? Umpic de ajutor? Seamana ala de "c70"? Multumesc!
  11. Povestea lui Blueberry

    Evident fara breather. Murdareste tot in jurul lui, miroase a gaze si mai e si ilegal.
  12. Povestea lui Blueberry

    Salutari! Separatorul se monteaza intre PTC si canistra PCV, pe furtunul gros. Cu cat mai sus fata de motor, cu atat mai bine. Daca masina inca are carcasa stock a filtrului de aer, loc nu prea este. Catch-can-ul are 2 porturi: "IN" pentru gazele separate deja de canistra PCV si "OUT" pentru ce merge spre turbo. Eu o lunga perioada am stat cu catch-can-un in spatele farului din stanga. Era fixat cu 2 tablițe, una prinsa in partea de jos, pe surubul din stanga, care tine radiatorul (iese vreo 15 mm in sus si ai loc sa mai pui o piulita cu saiba peste), iar in partea de sus, cu alta tablita prinsa de tava bateriei. A incaput o canistra de 1 litru in locul asta. Separa o cantitate rezonabila de condens, dar si niste ulei. Furtunele de boost si intercoolerul sunt mereu uscate si curate. Clapeta de acceleratie nu am mai curatat-o de vreo cativa ani, ca nu se mai pune nimic pe ea.  Acuma am una mai mica care am fixat-o de suportul anti-balans de sus. Nu e pozitia finala, deoarece suportul ala trebuie sa cedeze in eventualitatea unui accident. Pozitia finala va fi pe bara dintre turnurile de amortizor. Daca se merge pe nivele mari de boost, blow-by-ul creste semnificativ, chiar daca segmentii sunt ok, deci plasticaraiele dintre tubul de admisie si canistra pcv, ar trebui sa dispara. Eu le-am inlocuit cu furtun si coturi de diametru maxim cat sa pot strange cu colier pe canistra PCV. Nu mai tin minte diametrul. Aceeasi teorie e valabila si pentru linia de vacuum/presiune dintre admisie si portul de pe PTC. Eu o am din cupru, fixata atent in bride, sa nu vibreze. La relanti, daca fac testul cu manusa, o trage aproape cu totul in motor. In viitorul apropiat, vreau sa dau jos capacul chiulasei si sa mai montez un port de ventilare a carterului. Acesta va ventila intr-un alt catch-can (in total 2, unul langa altul) si cu supape de sens, spre alt port in tubul de admisie (Snabb), dupa MAF. Vreau sa il reglez sa functioneze in tandem cu PCV-ul. Pe vacuum sa stea inchis, dar sa deschida la cea mai mica tentativa de presiune pozitiva in carter. Motorul merge safe, simeringurile de orice fel nu mai au moarte si "capitanul Planeta" e multumit. Pe scurt, e ca si cum ai avea 2 PCV-uri pe masina. Mult spor!   
  13. Cumpar scut termic turbina.

    Sincer, habar nu am daca urca mai sus de anul 2000, pe V70R.  Nu ma deranjeaza sa fie nevoie de mici adaptari. Scutul vine cu o brida si stiu ca se prinde in 2 suruburi. Personal, nu am vazut nici unul pana acum. V-as ruga sa postati o poza. Multumesc!  
  14. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Am mai facut un concediu cu Blu, cateva zile in Bulgaria. Raman surprins ca vechiturile noastre dragi inca atrag atentia. Am primit cateva "thumbs up" pe drum. -Comandat rotitele de kilometraj. Curand ajung si le montez at last! -Schimbat catch-can-ul aftermarket no-name, de dupa canistra pcv cu un Greddy cu separatoare mai eficiente. -Montat folii transparente pe faruri si oglinzi. -Montat CBV Kinugawa, model cu pistonas si cu arc aferent nivelului de boost. Pierdeam cateodata presiune sus in ture pe a 4-a si a 5-a. Un mic "sut" pana reinchidea supapa originala. -Schimbat motoras inchidere centralizata rezervor. Revenit la buson original Volvo (nu mai e nevoie de cel AM cu cheie) si comandat si banda elastica pt buson + balama plastic OE. -Am facut RCA. Am ajuns in sfarsit la B8. Speram sa ramanem tot asa si fara incidente. -Schimbat uleiul, Metabond, 4 filtre, buson, saiba, tot tacamul. -Schimbat furtun superior radiator OE. Din ceva motiv, cel vechi s-a taiat la colierul de la termostat. Pus si coliere noi, de calitate, ca sa nu repetam isprava. -Dezinfectare clima. -3 randuri de LED-uri Philips T10 cu soclu ceramic, cu lumina difuza, pentru numarul de inmatriculare si pentru ceasurile de bord. -Schimbat cele 2 simering-uri din spatele axelor cu came. Multumesc!  
  15. Cumpar scut termic turbina.

    Buna ziua! Sunt interesat sa achizitionez scutul de protectie termica care se monteaza deasupra turbosuflantei, la seria P80. Astept eventualele oferte. Aici sau pe MP. Plata ramburs sau in cont. Multumesc! Bogdan.