cordunex

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by cordunex


  1. Am rugamintea daca ma poate lamuri cineva cu privire la o problema cu Volvo XC 70 (D5/185CP) filtru de motorina:

    • am constatat ca masina nu porneste uneori! Invarte ferm dar nu porneste nici la a 8-9 cheie...Am eliminat cauzele cele mai probabile cum ar fi: lipsa carburant, bornele de acumulatori oxidate, perii demaror...
    • am schimbat filtrul de motorina degeaba... nu chiar degeaba! pentru ca in partea dreapta spate sub masina unde este filtrul, cu ocazia inlocuirii acestuia am observat o mufa cu 2 contacte infipta chiar in partea de sus a corpului filtrului care dupa ce am "atacat-o" cu contact spray masina a pornit normal. Intrebare: ce face acest circuit electric in corpul unui filtru de motorina? Sper ca am expus destul de  exact problema, multumesc anticipat. :)

  2. 18 hours ago, Midnight Caller said:

     

    Cred ca te referi la unghiular, Haldex-ul e DUPA cardan. Unghiularul iti ia cam 1h30 sa il dai jos daca stii ce ai de facut. Ia TOATE simeringurile daca tot te apuci de treaba, pe original te duc undeva la 500-600ron si inca 100ron uleiul din el

    Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

    Asa este... invat si eu... :) e cutiuta aceea mai aproape de motor! Tks Uleiul trebuie sa fie unul anume sau obisnuit de transmisie?

    Multumesc!


  3. 4 hours ago, Cristi Muresan said:

    Am eu niste simeringuri originale , am platit 400+ lei pe ele , daca le vrei , sa zicem ca iti cer 50 lei ... sunt noi si doar unul e desigilat , dar ar trebui sa verifici diameterele intai . 

    Ok, as vrea daca spui ca sunt originale pentru XC70...si daca imi spui niste cote sau coduri voi verifica... Nu am cum sa verific direct pe masina decat cand ma apuc de lucru.,

    Multumesc,

    O zi buna!