Florinmarius

Membru
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Florinmarius


  1. On 9/24/2018 at 6:44 AM, RahZee said:

    Salut, am avut aceeași problema după ce mi s-a efectuat un schimb de bujii, ocazie cu care a fost “împușcat” cablul de la o fisa de bujii. 

    Am schimbat setul de fișe si ș-a rezolvat problema. Am pus fișe noi, Tesla, foarte bune.

    Baftă

    Fisele sunt noi(NGK)

     


  2. buna tuturor

    Am un volvo v40 din 2000, motor 1.6 benzina

    de cand l-am luat are o problema:

    de la renati pana la ~2100 rpm nu merge rotund, (galopeaza daca folosesc corect termenul)

    de cateva zile la relanti acesta problema persista mai tare. mai jos va pun un video.

    cand se manifesta problema aceasta, daca accelerez nu se intampla nimic, decat daca apas acceleratie pana la podea., daca opresc motorul si il las cateva secunde o perioada nu se mai manifesta.

    https://youtu.be/rX2zNZTGkoI

    s-a mai intalnit aceasta problema ? poate cineva sa ma ajute?

     

    p.s.: sunt din alba iulia, jud alba. asta daca e cineva in zona specializat.

     

     


  3. buna tuturor

    Am un volvo v40 din 2000, motor 1.6 benzina

    de cand l-am luat are o problema:

    de la renati pana la ~2100 rpm nu merge rotund, (galopeaza daca folosesc corect termenul)

    de cateva zile la relanti acesta problema persista mai tare. mai jos va pun un video.

    cand se manifesta problema aceasta, daca accelerez nu se intampla nimic, decat daca apas acceleratie pana la podea., daca opresc motorul si il las cateva secunde o perioada nu se mai manifesta.

     

     

     


  4. Salutare

    motor 1.6 109cp

    1. Pornirea - o data a ramas cheia in contact, nu mai retin daca era pus contactul sau nu, de seara pana dimineata, evident s-a terminat bateria, i-am dat curent si a pornit un pic mai lung la automat. Cam de atunci am sesizat (sau a fost doar placebo) ca la cald porneste mai greu, la rece tot timpul porneste perfect. Acum de vre-o 2 saptamani la cald uneori dau de 4 - 5 ori si nu porneste iar cateodata o ia perfect din prima. Din ce mi-a spus fostul propietar bujiile sunt bosch( stiu ca nu sunt stralucite, o sa le schimb pentru ca nici la dacie nu merg bine). Cand dau la automat si nu porneste clantane ceva pe sub capota ca si cand cupleaza si decupleaza consecutiv iar dupa ce dau la automat si nu porneste uneori se aprinde intermitent in bord un martor de culoare galbena in forma de masina cu un X peste.

    2. Acceleratie, la rece pana (aprox 5 minute) cand accelerez motorul(de la relanti) merge cam infundat, inecat, apoi dupa ~2500 / 3000 rpm isi da drumul si merge foarte bine. La cald marja problemei scade la ~1500 apoi merge normal.

     


  5. Salutare

    motor 1.6 109cp

    1. Pornirea - o data a ramas cheia in contact, nu mai retin daca era pus contactul sau nu, de seara pana dimineata, evident s-a terminat bateria, i-am dat curent si a pornit un pic mai lung la automat. Cam de atunci am sesizat (sau a fost doar placebo) ca la cald porneste mai greu, la rece tot timpul porneste perfect. Acum de vre-o 2 saptamani la cald uneori dau de 4 - 5 ori si nu porneste iar cateodata o ia perfect din prima. Din ce mi-a spus fostul propietar bujiile sunt bosch( stiu ca nu sunt stralucite, o sa le schimb pentru ca nici la dacie nu merg bine). Cand dau la automat si nu porneste clantane ceva pe sub capota ca si cand cupleaza si decupleaza consecutiv iar dupa ce dau la automat si nu porneste uneori se aprinde intermitent in bord un martor de culoare galbena in forma de masina cu un X peste.

    2. Acceleratie, la rece pana (aprox 5 minute) cand accelerez motorul(de la relanti) merge cam infundat, inecat, apoi dupa ~2500 / 3000 rpm isi da drumul si merge foarte bine. La cald marja problemei scade la ~1500 apoi merge normal.